Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een nieuwe PC brander kost maar 19 euro. Probeer het uit zal ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 10:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb ook de RMP1 en 1 cd speler pakte mijn CD's altijd en 1 die kon de cd's niet bufferen. Dus ook niet laden in principe. Wat bij mij hielp was niet meer branden als Audio CD maar gewoon als MP3. Dan schakelt de RMP1 namelijk automatisch over naar MP3 stand en niet naar CD stand. Dit word beter ondersteund door de CD speler.

Voor mij hielp het, misschien ook voor jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zat net weer een paar cd's te branden via windows media player en had hem perongeluk op gegevens cd of dvd laten staan inplaats van audio cd!

Deed ik die cd net in m'n cd speler en wat me meteen opviel is dat de kwaliteit veel beter is dan als ik brand met audio cd.
Ook zie ik nu de artiest + tracknaam staan, en me cd spelers draaien nu een stuk beter dan als ik met audio cd brand!

me audio cd's wouden nog wel eens vastlopen in me speler maar daar heb ik met gegevens cd geen last van.

moet ik dus voortaan met gegevens cd branden? ik baal er best van aangezien me hele cd map vol zit met audio cd's
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Ik zat net weer een paar cd's te branden via windows media player en had hem perongeluk op gegevens cd of dvd laten staan inplaats van audio cd!

Deed ik die cd net in m'n cd speler en wat me meteen opviel is dat de kwaliteit veel beter is dan als ik brand met audio cd.
Ook zie ik nu de artiest + tracknaam staan, en me cd spelers draaien nu een stuk beter dan als ik met audio cd brand!

me audio cd's wouden nog wel eens vastlopen in me speler maar daar heb ik met gegevens cd geen last van.

moet ik dus voortaan met gegevens cd branden? ik baal er best van aangezien me hele cd map vol zit met audio cd's



Ik zou toch gaan voor audio cd, omdat veel cd spelers geen gegevens cd kunnen lezen
Ik zou ze wel in itunes branden, op de laagste snelhid
In itunes kan je ook met audio cd de tracknaam enzo erbij zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
F-alko92 schreef:
Ik zat net weer een paar cd's te branden via windows media player en had hem perongeluk op gegevens cd of dvd laten staan inplaats van audio cd!

Deed ik die cd net in m'n cd speler en wat me meteen opviel is dat de kwaliteit veel beter is dan als ik brand met audio cd.
Ook zie ik nu de artiest + tracknaam staan, en me cd spelers draaien nu een stuk beter dan als ik met audio cd brand!

me audio cd's wouden nog wel eens vastlopen in me speler maar daar heb ik met gegevens cd geen last van.

moet ik dus voortaan met gegevens cd branden? ik baal er best van aangezien me hele cd map vol zit met audio cd's



Ik zou toch gaan voor audio cd, omdat veel cd spelers geen gegevens cd kunnen lezen
Ik zou ze wel in itunes branden, op de laagste snelhid
In itunes kan je ook met audio cd de tracknaam enzo erbij zetten


Aaah okee top!

Bedankt! :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner