Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

ik ben hartstikke blij :clap: :clap: :yay: :yay:

EDIT: het ziet er idd niet uit of ik blij ben maar dat ben ik zeer zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:27 
 

Dus als ik het goed begrijp heb ik de Reloop IQ.2 + USB daar voor 149 euro? (volgens de folder) en op de site staat nog steeds 299 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De site is nog niet geupdate.

Er is ook grote kans dat die actie maar in een van de 3 filialen in nederland geld. Donderdag wordt bekend in welke filialen welke aanbiedingen zijn en zaterdag gaan ze in.

Nieuwe ruilactie:

Zoom H1 voor een exemplaar van het feedback magazine van de zomer 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:35 
 

En vanaf wanneer gaat de actie ivm. kortingen in? Want ik wil die IQ.2 zo graag, maar dan moet ik m'n andere mixer eerst verkocht krijgen :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
En vanaf wanneer gaat de actie ivm. kortingen in? Want ik wil die IQ.2 zo graag, maar dan moet ik m'n andere mixer eerst verkocht krijgen :)!


Ben je scheel? Staat gewoon in de openingspost hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je kunt ook normaal reageren hoor, hij stelt gewoon een vraag over iets waar hij overheen heeft gelezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 20:19 
 
Hardtraxxer

Dus kun je hier beat krijgen voor 50 euro???? en een reloop ter wasrde van 150 euro voor maar 1 euro??? Ook al is het ver reizen ga ik dat zeker doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:46 
 

Ebbie schreef:
Spablauw schreef:
En vanaf wanneer gaat de actie ivm. kortingen in? Want ik wil die IQ.2 zo graag, maar dan moet ik m'n andere mixer eerst verkocht krijgen :)!


Ben je scheel? Staat gewoon in de openingspost hoor.

Ik heb er ook gewoon overgelezen :) sorry als het je stoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
Dus kun je hier beat krijgen voor 50 euro???? en een reloop ter wasrde van 150 euro voor maar 1 euro??? Ook al is het ver reizen ga ik dat zeker doen.

Dan adviseer ik om vroeg te gaan. Ik ben nu iig zoveel mogelijk bij elkaar aan het scharrelen en ga daar dan heel vroeg naartoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 11:38 
 

Dit gaat me geld kosten. Ga voor een versterker, misschien die beats hoofdtelefoon en die Reloop IQ2 mixer :). Nu maar hopen dat men pa mee wilt, en dat ze in Eindhoven ook die uitverkoop houden.

Fingers crossed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Dit gaat me geld kosten. Ga voor een versterker, misschien die beats hoofdtelefoon en die Reloop IQ2 mixer :). Nu maar hopen dat men pa mee wilt, en dat ze in Eindhoven ook die uitverkoop houden.

Fingers crossed!


ze hebben toch in alle 3 de filialen uitverkoop? of verschilt het per winkel welke producten ze hebben? Jammerdat ik in noordholland woon, had graag wat leuks willen kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:45 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:
Spablauw schreef:
Dit gaat me geld kosten. Ga voor een versterker, misschien die beats hoofdtelefoon en die Reloop IQ2 mixer :). Nu maar hopen dat men pa mee wilt, en dat ze in Eindhoven ook die uitverkoop houden.

Fingers crossed!


ze hebben toch in alle 3 de filialen uitverkoop? of verschilt het per winkel welke producten ze hebben? Jammerdat ik in noordholland woon, had graag wat leuks willen kopen!


Volgens de site gaat het maar om 1 filiaal, ik moet helemaal uit Nijmegen komen dus ik zie wel waar het ligt, als het in Rotterdam is ga ik niet anders denk ik wel. Weet iemand hoeveel producten er per product verkocht gaan worden???? nIet dat ik er dadelijk helemaal voor niets heen ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:28 
 
Hardtraxx Addict

Staat nergens dat het in 1 filiaal is hoor. Het is gewoon in alle filialen alleen het aanbod en aantal verschilt per filiaal. En donderdagavond wordt bekend waar en hoeveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
DONDERDAGAVOND 31 MEI MAKEN WIJ DE DEFINITIEVE LOCATIE VAN DE RUILACTIE-ARTIKELEN EN DE UITVERKOOPARTIKELEN BEKEND! Dan weet je dus waar je moet zijn voor jouw product.

Deze producten zijn uitsluitend in de winkels te verkrijgen op zaterdag 2 juni vanaf 9:00 uur en dus niet te bestellen via onze webshop. De actie vindt plaats bij de Feedback winkels in Rotterdam, Eindhoven en Utrecht.


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat dus.

Ik hoop stiekem dat ze die Ecler Evo 4 niet in Eindhoven hebben, hoef ik me niet kut te voelen omdat ik hem niet kan kopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:56 
 
Hardtraxx Addict

Heb ook zo'n vermoeden, hij is op dit moment alleen op voorraad in Rotterdam. Dus zolang ze er geen hele container van hebben, zullen ze ze niet door het halve land heen gaan verslepen denk ik.

Maargoed Rotterdam is voor mij ook prima te doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aargh shut up, dan word ik gek :x
Want daar wilde ik juist voor gaan, samen met de Beats :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:20 
 
Hardtraxxer

Ik heb inmiddels mijn griekse munt binnen!!! Alleen nu hoop ik snel een reply te krijgen op mijn mail die ik naar hun heb gestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou je het antwoord hier willen posten dan als je reply krijgt? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:46 
 
Hardtraxxer

Ja hoor, i verwacht alleen dat ik morgen pas antwoord krijg, zodra ik het antwoord heb post ik het hier meteen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut, ik moet ook nog griekse munten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:46 
 
Hardtraxxer

Zaterdag met 2/3 vrienden met de stoptrein van uit Oisterwijk naar Eindhoven.. Wie gaat er mee haha?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, ik ga der in de nacht al naartoe denk ik. Sta iig om 9 uur voor de deur met al mijn doekoe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:00 
 

Ik hoop er kwart voor 9 te zijn, hopelijk nog wat vroeger :D moet dat ding van 1 griekse euro, beats by dre en nog versterker en reloop iq2+ en cdmapje hebben :D wordt weer een rekeningetje.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner