ik ben hartstikke blij

EDIT: het ziet er idd niet uit of ik blij ben maar dat ben ik zeer zeker
EDIT: het ziet er idd niet uit of ik blij ben maar dat ben ik zeer zeker
Ben je scheel? Staat gewoon in de openingspost hoor.Spablauw wrote:En vanaf wanneer gaat de actie ivm. kortingen in? Want ik wil die IQ.2 zo graag, maar dan moet ik m'n andere mixer eerst verkocht krijgen!
Ik heb er ook gewoon overgelezenEbbie wrote:Ben je scheel? Staat gewoon in de openingspost hoor.Spablauw wrote:En vanaf wanneer gaat de actie ivm. kortingen in? Want ik wil die IQ.2 zo graag, maar dan moet ik m'n andere mixer eerst verkocht krijgen!
Dan adviseer ik om vroeg te gaan. Ik ben nu iig zoveel mogelijk bij elkaar aan het scharrelen en ga daar dan heel vroeg naartoe.hardstyle007 wrote:Dus kun je hier beat krijgen voor 50 euro???? en een reloop ter wasrde van 150 euro voor maar 1 euro??? Ook al is het ver reizen ga ik dat zeker doen.
ze hebben toch in alle 3 de filialen uitverkoop? of verschilt het per winkel welke producten ze hebben? Jammerdat ik in noordholland woon, had graag wat leuks willen kopen!Spablauw wrote:Dit gaat me geld kosten. Ga voor een versterker, misschien die beats hoofdtelefoon en die Reloop IQ2 mixer. Nu maar hopen dat men pa mee wilt, en dat ze in Eindhoven ook die uitverkoop houden.
Fingers crossed!
Volgens de site gaat het maar om 1 filiaal, ik moet helemaal uit Nijmegen komen dus ik zie wel waar het ligt, als het in Rotterdam is ga ik niet anders denk ik wel. Weet iemand hoeveel producten er per product verkocht gaan worden???? nIet dat ik er dadelijk helemaal voor niets heen ga.teupie wrote:ze hebben toch in alle 3 de filialen uitverkoop? of verschilt het per winkel welke producten ze hebben? Jammerdat ik in noordholland woon, had graag wat leuks willen kopen!Spablauw wrote:Dit gaat me geld kosten. Ga voor een versterker, misschien die beats hoofdtelefoon en die Reloop IQ2 mixer. Nu maar hopen dat men pa mee wilt, en dat ze in Eindhoven ook die uitverkoop houden.
Fingers crossed!
DONDERDAGAVOND 31 MEI MAKEN WIJ DE DEFINITIEVE LOCATIE VAN DE RUILACTIE-ARTIKELEN EN DE UITVERKOOPARTIKELEN BEKEND! Dan weet je dus waar je moet zijn voor jouw product.
Deze producten zijn uitsluitend in de winkels te verkrijgen op zaterdag 2 juni vanaf 9:00 uur en dus niet te bestellen via onze webshop. De actie vindt plaats bij de Feedback winkels in Rotterdam, Eindhoven en Utrecht.