Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 23 hours ago
Hardtraxxer
323 posts member since 2010
last seen Aug 2015
zat er ook over te twijfelen om te gaan maar feedback plaatst nu al foto's van mensen die al voor de deur zitten/camperen dus mij niet gezien!
Rotterdam:
Image
Utrecht:
Image
Eindhoven:
Image
S
What the hell? Dan zie je mij daar ook niet hoor!
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
dan kan ik het ook wel opgeven denk ik.
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Hopen dat die gasten dan alleen maar heel graag een nieuwe gitaar willen....
S
Timothy21 wrote:Hopen dat die gasten dan alleen maar heel graag een nieuwe gitaar willen....
Die onderste zowiezo.
Hardtraxxer
309 posts member since 2010
last seen Feb 2017
En hopen dat ze niet aan de actie mee mogen doen, maakt het wel eerlijker :lol:
S
Wanneer maken ze nu bekend hoeveel van elk product uit de catalogus nu aanwezig is?
Ben toch nog aan het denken om die Reloop IQ2+ USB te halen :) lijkt me ook nog wel een mooi mixertje.
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 13 days ago
die 2de gaat sowieso voor een gitaar vanwege zijn Nederlands elftal shirt, die 3de vermoed ik ook gewoon vanwege zijn uiterlijk en alles. Van die eerste 2 weet ik niet zo zeker waar die voor gaan.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
wanneer weten we welk product waar is? (van de outlet)
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2025
Je kan op de website gewoon zien waar je product op voorraad is. Alleen niet het aantal. Dat hebben ze alleen bekend gemaakt bij de ruilactieproducten. (Dat was ook de bedoeling maar de aankondiging was niet helemaal duidelijk. Ik dacht eerst ook dat ze van alle producten de aantallen erbij zouden zetten.)
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Timothy21 wrote:Je kan op de website gewoon zien waar je product op voorraad is. Alleen niet het aantal. Dat hebben ze alleen bekend gemaakt bij de ruilactieproducten. (Dat was ook de bedoeling maar de aankondiging was niet helemaal duidelijk. Ik dacht eerst ook dat ze van alle producten de aantallen erbij zouden zetten.)
waar staan ze dan? kan ze toch echt niet vinden :$
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2025
Je kan in de webshop het product zoeken wat je wil hebben, en dan kan je klikken op "bekijk voorraad in winkels" en dan kan je zien welke winkel ze heeft.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Timothy21 wrote:Je kan in de webshop het product zoeken wat je wil hebben, en dan kan je klikken op "bekijk voorraad in winkels" en dan kan je zien welke winkel ze heeft.
maar de stanton c324 staat er niet op :cry:
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2025
Euhm, ja idd.

Je zou ze even kunnen bellen, heb ik ook gedaan. Dan kunnen ze zo zien waar en hoeveel.
Hardtraxxer
323 posts member since 2010
last seen Aug 2015
joe veel plezier hahahaha ernstig

Image
Hardtraxxer
309 posts member since 2010
last seen Feb 2017
10 over 9 waren we bij Feedback Ehv, alles van de ruilactie al weg helaas! Dus nu maar Traktor scratch 2 duo gekocht :) Alleen half uur in de rij gestaan voor de kassa :/
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2025
Was naar Rotterdam geweest, om kwart voor 9 was de rij ongeveer 200 meter lang. Toen ik kwartiertje in de rij stond, stond er nog wel 100 meter achter me. Uiteraard was hetgene wat ik wilde hebben allang weg natuurlijk...
S
Wou vanmiddag nog even rijden, keek juist voor ik ging vertrekken, alles wat ik wou was al uitverkocht. Mja das jammer he!