Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 12:24 
 
Hardtraxx Newbie

HRDSTLMX schreef:
Zal ook weer eens een mixje posten; alweer een tijd geleden.

Half uurtje Ran-D.

https://www.youtube.com/watch?v=D0X7bzN9V0M

Tracklist:
0:00 Ran-D & E-Life - The Hunt
4:11 Ran-D & Redixx - No Cure
6:57 Ran-D - The Twilight Zone
9:37 Ran-D - I Need You
13:15 Ran-D - Dimensions
17:45 Ran-D & Zatox - Hectic
20:06 A2 Allstars - The Resistance
24:22 Ran-D & Hard Driver - Animals
27:08 Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave

Feedback/commentaar hoor ik graag!


4:11 op de break 3:58 is de overgang? heb https://www.youtube.com/watch?v=uTTO6D7ng3s er nog op na geluisterd :P
6:57 moest paar keer horen maar volgens mij heb je hier een aantal bars van het nieuwe nummer verschoven als in niet op de break? klinkt leuk
9:37 ok
13:15 op 12:55 vervormd het geluid met het inmixen van het 2e nummer? wat deed je hier?
17:45 ok
20:06 ok
24:22 tot lose control kwam had ik gevoel dat nummer heel langdradig was
27:08 ok

Wat als BPM wat opschroeft van begin tot eind? b.v. 150 start en eindigen met 155
Met wat mix je? Hier en daar lichte effectjes zou iets meer feeling geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 12:29 
 
Hardtraxx Newbie

jonah_psvfan, Fantazoo, hardstylegeneration, MelvinFR, ik wil best feedback geven maar TL met timestamp zou voor mij makkelijker werken, nu kan ik alleen de opbouw van de set beluisteren en niet makkelijk het mixen.

Of zie ik wat over 't hoofd waardoor dat wel kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:45 
 
Hardtraxx Newbie

jonah_psvfan schreef:
Ik heb dezelfde mix nog een keer gemixt zodat je (hopelijk) verschil hoort. Nog bedankt iedereen voor de tips!
[zippy]http://www23.zippyshare.com/v/44709341/file.html[/zippy]
Tracklist:
1. Audiotricz - Never Leaving
2. Audiofreq - Chase
3. Mako - Our Story (Audiotricz Remix)
4. Frontliner - I Can See The Light
5. Headhunterz - Now Is The Time
6. Coone - Alladin on E
7. Noisecontrollers - Unsure

Graag kritisch commentaar


- bijzondere vorm van mixen :)
- lees producers-corner/uitgebreide-hardstyle-tutorial-t25332.html, dan leer je de opbouw van de nummers, gebruik deze segmenten om over te mixen.

Wat me opvalt is dat je midden in segmenten ineens uitmixt, dat geeft verwarring,

Wat je kan oefenen is:
- Pak 2 nummers, zet op de eerste beat van het nummer een cue point. Zet 16 bars verder weer een cue point (bij beide nummers). Als het goed is eindigd hier de intro van het nummer. Anders even beetje opschuiven maar hou een lengte van 16 bars aan.
- Zoek in het nummer waar de climax begint. Aan het einde van de climax heb je soms een BAM en/of nieuwe overgang naar een nieuw segment. Zet hier een cue point. Vanaf hier ga je terug in de track (16 bars en zet hier weer een cue point). Nu heb je 4 cue points in beide nummers waarvan de lengte tussen de cue points 16 bars zijn.
- Speel nummer 1 af, ga dansen, wacht to je bij 3e cue point bent en start dan nummer 2 in op cue point 1. Na 16 bars komt bij nummer 2 hoogswaarschijnlijk een BAM waar door je nummer 1 kan uitfaden.

met behulp van de cue points heb je zo een iets makkelijker inzicht wanneer je kan gaan starten

Misschien is er nog een makkelijkere/betere manier, dan hoor ik die ook graag aangezien ik zelf nog niet lang mix =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:47 
 
Hardtraxx Newbie

Fantazoo schreef:


Hier is de volgende van mijn kant, hoor graag wat jullie er van vinden. Heb afgelopen weekend Hij is volledig geïmproviseerd en verder niet voorbereid, maar vond hem toch wel leuk klinken :P
Tracklist:
1. B-Front & Jack of Sound - Daar komt de politie aan (X-Qlusive Holland DJ Tool)
2. The Resistance - Hypnose
3. Wasted Penguinz - Melancholia (Toneshifterz Remix)
4. Hard Driver - Crank it up
5. Neophyte - Braincrackin (Titan & Slim Shore Remix)
6. Artic - F*ck the fake shit (Adaro Remix)
7. B-Front - Inner Creativity
8. Psyko Punkz - Back Again (Official Decibel 2014 Anthem)(B-Front & Frequencerz Remix)
9. The Vision - I know you're here
10. Warface - Art of War
11. Exit Mind - Loudness DJ Tool
12. DJ Thera - Tiger Season
13. Luna & E-force - The Game


- nr 1 lol :D vet
- 1>2 bass vroeg weg gedraaid
- 7>8 ben je te laat met 7 uit te fade
- 8>9 zelfde
- 20:24 wat gebeurd er hier?
- Warface - Art of War, vet nr
- 31:02 effectje nice

overigens bedoel ik met bass vroeg weg gedraaid dat ik het niet mooi vind, je hoort het wel vaker in mixen dat de bass eerder weg gaat, persoonlijke keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:47 
 
Hardtraxx Newbie

hardstylegeneration schreef:
zelf ff mixje gemaakt, beniewd naar feedback ^^
Enjoy.


1.Steve Aoki & Angger Dimas vs. Dimitri Vegas & Like Mike - Phat Brahms (Coone Remix)
2.Noisecontrollers - Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
3.Hard Driver - Crank It Up
4. Crisis Era - What I'm About
5.Of Verona - Zero Gravity (B-Front Bootleg)
6.Delete & Low Profile - Codes Of Behavior
7.Crypsis - On The Loose
8.Minus Militia VS Digital Mindz & Riiho - Cracking Your Party Ribs (Amain Mashup Edit)
9.Regain - Push It To The Limit
10.E-Force - Crucifix
11.Radical Redemption & High Voltage - Blame Society
12.Malice - Madness
13.Miss K8 - Unforgettable (Radical Redemption Remix)
14.Shadowfact - Your Shadow
15.Adventum - Clock Is Ticking
16.Delete - Fastlane
17.Regain - Insane
18.Typhoon - We Are The Prey
19.The Machine & The Geminizers - Godcore
20.Delete - The Curse
21.Bionic Rage - Oxygen Crusher


- Hoe neem jij op? wat me opvalt bij b.v. 1:25, 1:38, 3:50 dat als je gaat overmixen of als er bass bij komt er ineens een volume dip ontstaat.
- 4:35 te vroeg in gemixt?
- 9:48 teasen niet goed getimed, je hoort 'you kn <tease> '
- Of Verona - Zero Gravity (B-Front Bootleg) weet niet hoe die dit nummer bedacht heeft maar (L)
- 17:12-17:14 out of sync, hersteld
- Minus Militia VS Digital Mindz & Riiho - Cracking Your Party Ribs (Amain Mashup Edit)
- bij 20:10 er niet zo inknalle ? eerst tease en dan inknalle?
- genoten, nice playlist

overigens vis ik nu alleen het 'negatieve' er uit he, er was meer positief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:49 
 
Hardtraxx Newbie

MelvinFR schreef:


Mixje gemaakt voor Hard Bass. Met enkel anthems en DJ-tools. Ik hoop dat iemand (kritische) feedback wilt geven. Alvast bedankt! :)

Tracklist:
1. Hard Driver - Depths of Green (Hard Bass 2014 Team Green Anthem)
2. Bass Modulators - Requi3m (Hard Bass 2013 Team Yellow Anthem)
3. Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem)
4. Psyko Punkz - Electro Bam (Hard Bass 2013 Team Red Anthem)
5. Hard Driver - Nature of Blue (Hard Bass 2014 Team Blue Anthem)
6. Josh & Wesz - Hardbass DJ Tool (Hard Bass 2011 Team Red DJ Tool)
7. The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed (Hard Bass 2009 Anthem)
8. Hard Driver - Exploration (Hard Bass 2014 Team Yellow Anthem)
9. Tatanka and Zatox. pres Wild Motherfuckers - Hard Bass (Hard Bass 2011 Anthem)
10. B-Front - Undiscoverd / B-Freqz - Reclamation (Hard Bass 2013 Team Green Anthem)
11. The Beholder & Zany - To Protect And Serve (Hard Bass 2010 Anthem)
12. Titan - My Angel (Hard Bass 2014 edit)
13. Minus Militia - The Endless Void (Hard Bass 2014 Team Red DJ Tool)
14. Hard Driver - The Red Kill (Hard Bass 2014 Team Red Anthem)



- 1>2 1 beat te laat met nr 1 uitmixen?
- 2>3 ik zat net in t ritme en toen ineens nr 3
- 9:30 - 9:55 grappig stuk, klinkt als of je elke keer stuk terug gaat in het nummer of zit dat in het nummer zelf?
- erg veel tease, en zitten ook veel mooie tussen!
- rest nice :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sphinx_nyx schreef:
- 1>2 1 beat te laat met nr 1 uitmixen?

Jup, inderdaad.

sphinx_nyx schreef:
- 2>3 ik zat net in t ritme en toen ineens nr 3

Klopt, perongeluk iets te vroeg weggedraaid.

sphinx_nyx schreef:
- 9:30 - 9:55 grappig stuk, klinkt als of je elke keer stuk terug gaat in het nummer of zit dat in het nummer zelf?

Ja, zit in het lied zelf haha. Zie je niet vaak inderdaad. :P

sphinx_nyx schreef:
- erg veel tease, en zitten ook veel mooie tussen!

Thanks! :)

sphinx_nyx schreef:
- rest nice :)

Heel erg bedankt voor je reactie. Ik zal er aan proberen te werken. Het is ook pas een van mijn eerst mixjes dus nog alle ruimte voor verbetering! Ik zal eraan proberen te werken om iets mindere breaks te doen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sphinx_nyx schreef:
Fantazoo schreef:


Hier is de volgende van mijn kant, hoor graag wat jullie er van vinden. Heb afgelopen weekend Hij is volledig geïmproviseerd en verder niet voorbereid, maar vond hem toch wel leuk klinken :P
Tracklist:
1. B-Front & Jack of Sound - Daar komt de politie aan (X-Qlusive Holland DJ Tool)
2. The Resistance - Hypnose
3. Wasted Penguinz - Melancholia (Toneshifterz Remix)
4. Hard Driver - Crank it up
5. Neophyte - Braincrackin (Titan & Slim Shore Remix)
6. Artic - F*ck the fake shit (Adaro Remix)
7. B-Front - Inner Creativity
8. Psyko Punkz - Back Again (Official Decibel 2014 Anthem)(B-Front & Frequencerz Remix)
9. The Vision - I know you're here
10. Warface - Art of War
11. Exit Mind - Loudness DJ Tool
12. DJ Thera - Tiger Season
13. Luna & E-force - The Game


- nr 1 lol :D vet
- 1>2 bass vroeg weg gedraaid
- 7>8 ben je te laat met 7 uit te fade
- 8>9 zelfde
- 20:24 wat gebeurd er hier?
- Warface - Art of War, vet nr
- 31:02 effectje nice

overigens bedoel ik met bass vroeg weg gedraaid dat ik het niet mooi vind, je hoort het wel vaker in mixen dat de bass eerder weg gaat, persoonlijke keuze.


Ik bedacht me op 20:24 net te laat dat daar de tease van Art of War al kwam, dus draaide hem te laat open. Thanks voor je feedback in ieder geval, ga het zeker meenemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:
zelf ff mixje gemaakt, beniewd naar feedback ^^
Enjoy.


1.Steve Aoki & Angger Dimas vs. Dimitri Vegas & Like Mike - Phat Brahms (Coone Remix)
2.Noisecontrollers - Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
3.Hard Driver - Crank It Up
4. Crisis Era - What I'm About
5.Of Verona - Zero Gravity (B-Front Bootleg)
6.Delete & Low Profile - Codes Of Behavior
7.Crypsis - On The Loose
8.Minus Militia VS Digital Mindz & Riiho - Cracking Your Party Ribs (Amain Mashup Edit)
9.Regain - Push It To The Limit
10.E-Force - Crucifix
11.Radical Redemption & High Voltage - Blame Society
12.Malice - Madness
13.Miss K8 - Unforgettable (Radical Redemption Remix)
14.Shadowfact - Your Shadow
15.Adventum - Clock Is Ticking
16.Delete - Fastlane
17.Regain - Insane
18.Typhoon - We Are The Prey
19.The Machine & The Geminizers - Godcore
20.Delete - The Curse
21.Bionic Rage - Oxygen Crusher


Fijne trackkeuze! In principe klopt alles wat sphinx zegt. Vind alleen de mashup niet geslaagd en zou Codes of Behavior iets later in de set zetten. Voor de rest vind ik Phat Brahms wel wat misplaatst in een lijstje dat alleen maar raw is. Maar die keuze maak ik zelf ook nog wel eens vaker dus dat hoeft niet per se slecht te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 22:19 
 
Hardtraxx Newbie

analyzen jullie de tracks met b.v. rekordbox/keyfinder/mixed in key en maak je gebruik van camelot om je playlist op te bouwen zodat je harmonic mixed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sphinx_nyx schreef:
analyzen jullie de tracks met b.v. rekordbox/keyfinder/mixed in key en maak je gebruik van camelot om je playlist op te bouwen zodat je harmonic mixed?


Nope, over het algemeen probeer ik op te bouwen qua hardheid en de rest is gewoon puur op gevoel. Nou weet ik wel, zonder arrogant te willen klinken, dat ik redelijk muzikaal ben. Dan is het naar mijn idee ook al vrij snel te horen welke track er achter welke past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



1. Noisecontrollers - Faster N Further (Bass Modulators Remix)
2. Da Tweekaz - Frozen (Disney DJ Tool)
3. Max Enforcer - Lost in Paradise
4. E-force & Frequencerz - Men of Steel
5. Noisecult - Freight Train
6. Audiofreq - Warcry
7. Phuture Noize - Hope
8. Of Verona - Zero Gravity (B-Front Bootleg)
9. Outbreak & Digital Punk - Prison of Commercializm
10. Degos & Re-Done - Dark Times
11. Regain - Push it to the limit
12. Delete - Fast Lane
13. DJ Thera & Phrantic - Ammunition
14. Malice - Madness
15. Delete - Syndrome

Opnieuw een setje van mijn kant, hij is ook terug te vinden tussen de livesets, alleen neemt niemand zich daar de moeite om te reageren haha. Hoor graag wat jullie er van vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 13:48 
 
Hardtraxx Addict

Fantazoo schreef:


1. Noisecontrollers - Faster N Further (Bass Modulators Remix)
2. Da Tweekaz - Frozen (Disney DJ Tool)
3. Max Enforcer - Lost in Paradise
4. E-force & Frequencerz - Men of Steel
5. Noisecult - Freight Train
6. Audiofreq - Warcry
7. Phuture Noize - Hope
8. Of Verona - Zero Gravity (B-Front Bootleg)
9. Outbreak & Digital Punk - Prison of Commercializm
10. Degos & Re-Done - Dark Times
11. Regain - Push it to the limit
12. Delete - Fast Lane
13. DJ Thera & Phrantic - Ammunition
14. Malice - Madness
15. Delete - Syndrome

Opnieuw een setje van mijn kant, hij is ook terug te vinden tussen de livesets, alleen neemt niemand zich daar de moeite om te reageren haha. Hoor graag wat jullie er van vinden :)


1>2 probeer frozen al wat eerder te laten horen. De snare roll in de intro kan positief bijdragen aan de overgan.
2>3 prima overgang, welliswaar safe gemixt, maar is dan ook geheel foutloos.
3>4 lag er goed op. in mijn mening beter dan de vorige overgang. Omdat je meer drive behoudt door het doormixen op de climax ^^
4>5 het zelfde als de vorige overgang qua timing van de overgang. ik hoorde allen freight train nauwelijks opkomen, probeer al eerder wat van de volgende plaat te laten horen. kende freight train nog niet, lekker nummer, thnx!
5>6 lekker snel doorgemixed! Foutloze overgang. Persoonlijk open ik liever met dit soort nummers ipv ze halverwege pas te draaien, maar dat is een kwestie van smaak...
6>7 lekkere tease. ben niet erg bekend met pn maar als ik het goed hoor mix je hier met de mid, zou behoudt je drive!
7>8 overgang klonk goed, maar je verliest hier wel alle drive die je had opgebouwd, door twee relatief rustige stukken aan een te mixen.
8>9 probeer de plaat al eerder te laten horen zodat de snare roll van de plaat die je inmixed alvast aangeeft dat er een nieuwe plaat aankomt, dit maakt het meer een geheel ipv losse platen bij elkaar.
9>10 Prima overgang.
10>11 goede tease, en je laat de sounds van pttl ook al horen in de achtergrond. top overgang.
11>12 prima tease gevolgt door een kick switch, lekker mixwerk dit!
12>13 prima overgang, je had ammunition misschien al iets meer kunnen laten horen. Ik ken het nummer verder niet goed dus geen idee of dit daadwerkelijk ook mogelijk is.
13>14 oke overgang.
14>15 lekkere tease, met goede tease + kick switch er achteraan. Heerlijk mixwerk zo!

overall prima mix. de verschillende soorten overgangen zorgen voor wat variatie, altijd fijn. Probeer bij je volgende mix eens wat meer climax-mid overgangen te maken, die lenen zich uitstekend voor kick switches. Moet je wel opletten de de mid niet te druk is.

Zelf had ik persoonlijk geopend met warcry en fnf remix pas later gedraaid. maar verder is de opbouw van je tl goed!

Na een aantal maanden me draaitafels niet aangeraakt te hebben, heb ik eens tijd gemaakt voor een warmup voor hb15. Vond het zelf best goed gaan nog, behalve die laatste overgang :$
Hier mijn Hard Bass '15 warmup.

Tracklist:
TEAM BLUE:
I Want Your Love - Bass Modulators
Sparks (Atmozfears & Audiotricz Remix) - Fedde Le Grand & Nicky Romero Ft. Matthew Koma
Infinite - Audiotricz
NRGizer (2002 Edit) - Bass Modulators
Quirk - Toneshifterz
The Story - Toneshifterz Ft. Zany
Vision - Code Black
TEAM GREEN:
We Come And We Go - Brennan Heart
The Harvest - Atmozfears & Energyzed
Choirs - The R3bels & Zatox
Leap in the Dark - Atmozfears & Energyzed
Storm Feat. the R3bels - Zatox
Become the Sky - B-Front & Frontliner
Blackout (B-Front Remix) - Unknown Analoq
TEAM YELLOW:
Men Of Steel - E-Force & Frequencerz
Survival - Outbreak
Hit You With That Bang Shit (Outbreak Remix) - Adaro
Fatality - Frequencerz & B-Front
Nackt - Crypsis
Under Attack - Ran-D & Adaro
TEAM RED:
Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
Freakz at Night (2014 Edit) - E-Force
Necropsy 2014 - Titan & Hardwear
God's Child - Radical Redemption
Enforce the Beat - Warface & Delete
Flip Uhm op Z'n Kantje - Titan ft. DV8 Rocks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Fantazoo schreef:


1. Noisecontrollers - Faster N Further (Bass Modulators Remix)
2. Da Tweekaz - Frozen (Disney DJ Tool)
3. Max Enforcer - Lost in Paradise
4. E-force & Frequencerz - Men of Steel
5. Noisecult - Freight Train
6. Audiofreq - Warcry
7. Phuture Noize - Hope
8. Of Verona - Zero Gravity (B-Front Bootleg)
9. Outbreak & Digital Punk - Prison of Commercializm
10. Degos & Re-Done - Dark Times
11. Regain - Push it to the limit
12. Delete - Fast Lane
13. DJ Thera & Phrantic - Ammunition
14. Malice - Madness
15. Delete - Syndrome

Opnieuw een setje van mijn kant, hij is ook terug te vinden tussen de livesets, alleen neemt niemand zich daar de moeite om te reageren haha. Hoor graag wat jullie er van vinden :)


1>2 probeer frozen al wat eerder te laten horen. De snare roll in de intro kan positief bijdragen aan de overgan.
2>3 prima overgang, welliswaar safe gemixt, maar is dan ook geheel foutloos.
3>4 lag er goed op. in mijn mening beter dan de vorige overgang. Omdat je meer drive behoudt door het doormixen op de climax ^^
4>5 het zelfde als de vorige overgang qua timing van de overgang. ik hoorde allen freight train nauwelijks opkomen, probeer al eerder wat van de volgende plaat te laten horen. kende freight train nog niet, lekker nummer, thnx!
5>6 lekker snel doorgemixed! Foutloze overgang. Persoonlijk open ik liever met dit soort nummers ipv ze halverwege pas te draaien, maar dat is een kwestie van smaak...
6>7 lekkere tease. ben niet erg bekend met pn maar als ik het goed hoor mix je hier met de mid, zou behoudt je drive!
7>8 overgang klonk goed, maar je verliest hier wel alle drive die je had opgebouwd, door twee relatief rustige stukken aan een te mixen.
8>9 probeer de plaat al eerder te laten horen zodat de snare roll van de plaat die je inmixed alvast aangeeft dat er een nieuwe plaat aankomt, dit maakt het meer een geheel ipv losse platen bij elkaar.
9>10 Prima overgang.
10>11 goede tease, en je laat de sounds van pttl ook al horen in de achtergrond. top overgang.
11>12 prima tease gevolgt door een kick switch, lekker mixwerk dit!
12>13 prima overgang, je had ammunition misschien al iets meer kunnen laten horen. Ik ken het nummer verder niet goed dus geen idee of dit daadwerkelijk ook mogelijk is.
13>14 oke overgang.
14>15 lekkere tease, met goede tease + kick switch er achteraan. Heerlijk mixwerk zo!

overall prima mix. de verschillende soorten overgangen zorgen voor wat variatie, altijd fijn. Probeer bij je volgende mix eens wat meer climax-mid overgangen te maken, die lenen zich uitstekend voor kick switches. Moet je wel opletten de de mid niet te druk is.

Zelf had ik persoonlijk geopend met warcry en fnf remix pas later gedraaid. maar verder is de opbouw van je tl goed!

Na een aantal maanden me draaitafels niet aangeraakt te hebben, heb ik eens tijd gemaakt voor een warmup voor hb15. Vond het zelf best goed gaan nog, behalve die laatste overgang :$
Hier mijn Hard Bass '15 warmup.

Tracklist:
TEAM BLUE:
I Want Your Love - Bass Modulators
Sparks (Atmozfears & Audiotricz Remix) - Fedde Le Grand & Nicky Romero Ft. Matthew Koma
Infinite - Audiotricz
NRGizer (2002 Edit) - Bass Modulators
Quirk - Toneshifterz
The Story - Toneshifterz Ft. Zany
Vision - Code Black
TEAM GREEN:
We Come And We Go - Brennan Heart
The Harvest - Atmozfears & Energyzed
Choirs - The R3bels & Zatox
Leap in the Dark - Atmozfears & Energyzed
Storm Feat. the R3bels - Zatox
Become the Sky - B-Front & Frontliner
Blackout (B-Front Remix) - Unknown Analoq
TEAM YELLOW:
Men Of Steel - E-Force & Frequencerz
Survival - Outbreak
Hit You With That Bang Shit (Outbreak Remix) - Adaro
Fatality - Frequencerz & B-Front
Nackt - Crypsis
Under Attack - Ran-D & Adaro
TEAM RED:
Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
Freakz at Night (2014 Edit) - E-Force
Necropsy 2014 - Titan & Hardwear
God's Child - Radical Redemption
Enforce the Beat - Warface & Delete
Flip Uhm op Z'n Kantje - Titan ft. DV8 Rocks!


Thanks voor je feedback :thumbsup:
Ik zet je mixje nu aan, kom hier later op terug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Na een aantal maanden me draaitafels niet aangeraakt te hebben, heb ik eens tijd gemaakt voor een warmup voor hb15. Vond het zelf best goed gaan nog, behalve die laatste overgang :$
Hier mijn Hard Bass '15 warmup.

Tracklist:
TEAM BLUE:
I Want Your Love - Bass Modulators
Sparks (Atmozfears & Audiotricz Remix) - Fedde Le Grand & Nicky Romero Ft. Matthew Koma
Infinite - Audiotricz
NRGizer (2002 Edit) - Bass Modulators
Quirk - Toneshifterz
The Story - Toneshifterz Ft. Zany
Vision - Code Black
TEAM GREEN:
We Come And We Go - Brennan Heart
The Harvest - Atmozfears & Energyzed
Choirs - The R3bels & Zatox
Leap in the Dark - Atmozfears & Energyzed
Storm Feat. the R3bels - Zatox
Become the Sky - B-Front & Frontliner
Blackout (B-Front Remix) - Unknown Analoq
TEAM YELLOW:
Men Of Steel - E-Force & Frequencerz
Survival - Outbreak
Hit You With That Bang Shit (Outbreak Remix) - Adaro
Fatality - Frequencerz & B-Front
Nackt - Crypsis
Under Attack - Ran-D & Adaro
TEAM RED:
Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
Freakz at Night (2014 Edit) - E-Force
Necropsy 2014 - Titan & Hardwear
God's Child - Radical Redemption
Enforce the Beat - Warface & Delete
Flip Uhm op Z'n Kantje - Titan ft. DV8 Rocks!


Leuk lijstje, met toch wel een aantal platen die ik nog niet eerder gehoord had of echt kon!
Ook goed doorgemixt, behoorlijk aantal platen in deze tijd, wat flink wat drive meegeeft.
Qua mixtechniek is het merendeel in orde, hier en daar net een klein stukje ernaast maar dat zijn slordigheidjes die ik zelf ook maak.
Soms zou ik het op andere manieren ingemixt hebben. Zo zou is Men of Steel gewoon met de intro ingemixt hebben, vind de mid-intro relatief druk om hem hier op te mixen. Daarnaast laat je deze ook iets te lang doorlopen.
Ook HYWTBS is op een vreemd moment ingemixt, net als dat Nackt wat slordig wordt ingemixt.
Er zitten wel ook een paar leuke teases in.
Laatste overgang stoort mij overigens totaal niet ;)

Er zitten nog wel wat slordigheden die eruit kunnen, maar het begin is er (opnieuw). Zo'n lijstje mogen wel vaker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:47 
 
Hardtraxx Newbie

Fantazoo schreef:
sphinx_nyx schreef:
analyzen jullie de tracks met b.v. rekordbox/keyfinder/mixed in key en maak je gebruik van camelot om je playlist op te bouwen zodat je harmonic mixed?


Nope, over het algemeen probeer ik op te bouwen qua hardheid en de rest is gewoon puur op gevoel. Nou weet ik wel, zonder arrogant te willen klinken, dat ik redelijk muzikaal ben. Dan is het naar mijn idee ook al vrij snel te horen welke track er achter welke past.


Totaal niet arrogant :lol: kun je je playlist eens vergelijken met de mik? Als je camelot niet toepast hoe bepaal je dan het volgend nummer qua boost, puur op gehoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 14:56 
 
Hardtraxx Addict

Fantazoo schreef:


Hier is de volgende van mijn kant, hoor graag wat jullie er van vinden. Heb afgelopen weekend Hij is volledig geïmproviseerd en verder niet voorbereid, maar vond hem toch wel leuk klinken :P
Tracklist:
1. B-Front & Jack of Sound - Daar komt de politie aan (X-Qlusive Holland DJ Tool)
2. The Resistance - Hypnose
3. Wasted Penguinz - Melancholia (Toneshifterz Remix)
4. Hard Driver - Crank it up
5. Neophyte - Braincrackin (Titan & Slim Shore Remix)
6. Artic - F*ck the fake shit (Adaro Remix)
7. B-Front - Inner Creativity
8. Psyko Punkz - Back Again (Official Decibel 2014 Anthem)(B-Front & Frequencerz Remix)
9. The Vision - I know you're here
10. Warface - Art of War
11. Exit Mind - Loudness DJ Tool
12. DJ Thera - Tiger Season
13. Luna & E-force - The Game


Ten eerste mooie gevarieerde tracklist, veel verschillende artiesten en labels. De op bouw ben ik het niet helemaal mee eens, maar het meeste staat zoals ik het zelf ook zou doen. Je lijst bevat wel alleen maar nummers met de huidige hardstyle sound, voor wat extra variatie zou je eens een plaatje 2009< kunnen toevoegen.

1>2 Prima overgang, je laat hypnose goed opkomen. Kende hypnose nog niet, vind het een lekkere plaat, Thnx!
2>3 Goede overgang, netjes. Wellicht hypnose tikkeltje eerder weg draaien dan lijkt melancholia wat minder plots te beginnen.
3>4 crank it up laat je er vrij agressief door heen komen en dat klinkt ook goed, dus prima zo! beats liggen ook gelijk. top!
4>5 of je draait de bas te vroeg dicht, of de fases verschilde in lengte. mindere overgang vergeleken de rest, maar nog steeds wel prima, beats liggen gelijk.
5>6 Prima overgang, je had hem kunnen verbeteren door ftfs wat meer/duidelijker te teasen.
6>7 je laat ic goed op komen, je had ftfs iets eerder er uit moeten halen. Nu hoor je nog net dat riedeltje op het einde.
7>8 ba remix ligt er langs, dit herstel je helaas niet.
8>9 Je mix tempo ligt inmiddels wat lager, brengt wat variatie aan. zou chiller zijn als je niet een 'snelle eerste helft' en een 'trage tweede helft' hebt, maar het juist paar vlot dan weer eentje trager etc. Overgang vond ik wat plots, je liet hem niet echt opkomen.
9>10 bij de eerste tease lijk je wat te laat, tweede was al beter! Je had wellicht de high wat dicht kunnen draaien aow komt er een beetje schel doorheen. Prima overgang op 't einde!
10>11 lijkt er iets langs te liggen, maar niet heel storend oid. Prima overgang.
11>12 Ligt er strak op, prima overgang.
12>13 Prima overgang. Als volgt zou je hem wat spander kunnen maken, de mid van the game is vrij rustig. Ik denk dat je die prima onder de climax van tigerseason had kunnen doen. Met evt nog een kick switch.

Overall, weer een goede mix. Probeer een wat meer op de mids te mixen. Geeft een lekker tempo, veel tease mogelijkheden en de kans om dingen als kick switches te oefenen. Ook zou je een nummer in kunnen mixen op de tweede climax en dan pas de kick switch aan 't begin van de outro kunnen doen; als je snapt wat ik bedoel?(ik doe er een variant van bij mijn eerste overgang.)

Door een stomme typo in het email adress, heb ik hem helaas niet verzonden en doe ik ook niet mee met de contest. Ben toch benieuwd naar wat feedback.

De tracklist:
The Pitcher - Control
Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
Zany Meets The Beholder - The New God
Hardstyle Masterz - Rambo is a Pussy
Radical Redemption - The Black Demon (Digital Punk Remix)
Tartaros - Evil Street (2014 Re-Amp)
The Vision ft. X-Pander - Visions of Hardstyle (Phoenix Mash-Up)
The Anarchist - Battlescars (Original Kick Mix)
Chris One & Digital Punk - The Virus Spreads
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sphinx_nyx schreef:
Fantazoo schreef:
sphinx_nyx schreef:
analyzen jullie de tracks met b.v. rekordbox/keyfinder/mixed in key en maak je gebruik van camelot om je playlist op te bouwen zodat je harmonic mixed?


Nope, over het algemeen probeer ik op te bouwen qua hardheid en de rest is gewoon puur op gevoel. Nou weet ik wel, zonder arrogant te willen klinken, dat ik redelijk muzikaal ben. Dan is het naar mijn idee ook al vrij snel te horen welke track er achter welke past.


Totaal niet arrogant :lol: kun je je playlist eens vergelijken met de mik? Als je camelot niet toepast hoe bepaal je dan het volgend nummer qua boost, puur op gehoor?


Platenkennis is het belangrijkste wat dit betreft. Hardstylenummers zijn over het algemeen op redelijk dezelfde key geproduceerd dus je kan weinig fout doen qua toonsoor. (komt met name doordat de standaard kick vaak rond een F- of G-noot gecreëerd wordt).
Ik probeer gewoon op te bouwen qua hardheid, maar dat is ook een kwestie van smaak. De rest gebeurt inderdaad puur op gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:26 
 
Hardtraxxer

Hallo daar beste mensen!

Ik ben intussen wat vaker te vinden voor de draaitafel. Zodoende heb ik mijn tweede set opgenomen.
Wellicht dat er niet echt een logica zit in de track keuze en volgorde, maar op enkele uitschieters na ben ik wel tevreden over hoe het gegaan is.
Neemt niet weg dat er nog meer dan voldoende ruimte voor verbetering is en ik dus ook graag jullie feedback ontvang :) :)

Veel luisterplezier, hoop ik :P en alvast bedankt voor de feedback.

http://www55.zippyshare.com/v/rY8k4U7y/file.html

Tracklist
Activator & Zatox - Freedom
Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee (noisecontrollers rmx)
Slim Shore & B-Front - Flow
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Brennan Heart - Running Late
Wildstylez - Shadow
The Rebelz - Open Your Mind
Frontliner - Keep it Up
Technoboy - Ti Sento (Waverider Rmx)
Project 1 - The Story Unfolds
Th R3bels - Pattern 2
Solutio & The I's vs Arboza - The Cry
Ran-D & Adaro - Struggle for Existence (Crypsis Rmx)
Josh & Wesz - Autumn Green
Frontliner - Somebody say Yeah
Crypsis - Strike
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hanzOr schreef:
Hallo daar beste mensen!

Ik ben intussen wat vaker te vinden voor de draaitafel. Zodoende heb ik mijn tweede set opgenomen.
Wellicht dat er niet echt een logica zit in de track keuze en volgorde, maar op enkele uitschieters na ben ik wel tevreden over hoe het gegaan is.
Neemt niet weg dat er nog meer dan voldoende ruimte voor verbetering is en ik dus ook graag jullie feedback ontvang :) :)

Veel luisterplezier, hoop ik :P en alvast bedankt voor de feedback.

http://www55.zippyshare.com/v/rY8k4U7y/file.html

Tracklist
Activator & Zatox - Freedom
Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee (noisecontrollers rmx)
Slim Shore & B-Front - Flow
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Brennan Heart - Running Late
Wildstylez - Shadow
The Rebelz - Open Your Mind
Frontliner - Keep it Up
Technoboy - Ti Sento (Waverider Rmx)
Project 1 - The Story Unfolds
Th R3bels - Pattern 2
Solutio & The I's vs Arboza - The Cry
Ran-D & Adaro - Struggle for Existence (Crypsis Rmx)
Josh & Wesz - Autumn Green
Frontliner - Somebody say Yeah
Crypsis - Strike


Lezen :list:
Geef eerst feedback voor je zelf feedback ontvangt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:57 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
hanzOr schreef:
Hallo daar beste mensen!

Ik ben intussen wat vaker te vinden voor de draaitafel. Zodoende heb ik mijn tweede set opgenomen.
Wellicht dat er niet echt een logica zit in de track keuze en volgorde, maar op enkele uitschieters na ben ik wel tevreden over hoe het gegaan is.
Neemt niet weg dat er nog meer dan voldoende ruimte voor verbetering is en ik dus ook graag jullie feedback ontvang :) :)

Veel luisterplezier, hoop ik :P en alvast bedankt voor de feedback.

http://www55.zippyshare.com/v/rY8k4U7y/file.html

Tracklist
Activator & Zatox - Freedom
Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee (noisecontrollers rmx)
Slim Shore & B-Front - Flow
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Brennan Heart - Running Late
Wildstylez - Shadow
The Rebelz - Open Your Mind
Frontliner - Keep it Up
Technoboy - Ti Sento (Waverider Rmx)
Project 1 - The Story Unfolds
Th R3bels - Pattern 2
Solutio & The I's vs Arboza - The Cry
Ran-D & Adaro - Struggle for Existence (Crypsis Rmx)
Josh & Wesz - Autumn Green
Frontliner - Somebody say Yeah
Crypsis - Strike


Lezen :list:
Geef eerst feedback voor je zelf feedback ontvangt ;)

Niet gelezen inderdaad, mijn excuses!!!
Ik zou echter niet weten wat ik als relevante feedback kan geven, aangezien ik zelf pas net hiermee bezig ben en eigenlijk alleen kan genieten van een set als die hierboven.
Ik zou zelf ervoor gekozen hebben om Battlescars eerder in de set te duwen, ruilen met The Black Demon.
Vind het een sterkere plaat dan Battlescars, dus in het kader van de opbouw naar t eind.

Maar nogmaals, in hoeverre is dit relevante feedback. Luistert lekker weg, dat half uurke :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 14:17 
 
Hardtraxx Newbie



staat er al 'n tijdje maar hij is zoooo mooi :cry: wil het jullie niet onthouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:06 
 
Hardtraxxer

@sphinx_nyx
Leuke mix ik had alleen de track Thunder weg gelaten. Verder wil ik erop aan merken, Niet iedereen houdt van directe overgangen! Ik persoonlijk houdt er toch wel meer van dat er regelmatig breaks zitten vooral in het eerste half uur van een mix. Daarna mag t zo volgas gaan als t maar kan.


Wij hebben ook weer een mixje gemaakt.
http://www.mixcloud.com/Showdown/showdo ... scription/
Afbeelding
http://www.mixcloud.com/Showdown/showdo ... scription/

Hoop dat jullie het wat vinden ^^ Enjoy!

http://www.facebook.com/showdown.hardstyle
http://www.soundcloud.com/showdown-official
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 18:16 
 
Hardtraxx Newbie

DirtyNoizeZ schreef:
@sphinx_nyx
Leuke mix ik had alleen de track Thunder weg gelaten. Verder wil ik erop aan merken, Niet iedereen houdt van directe overgangen! Ik persoonlijk houdt er toch wel meer van dat er regelmatig breaks zitten vooral in het eerste half uur van een mix. Daarna mag t zo volgas gaan als t maar kan.


Vrij lastig om hier iets mee te kunnen zonder beargumenteren van je 2 opmerkingen, zou je ze wat uitgebreider kunnen toelichten/voorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:47 
 
Hardtraxx Newbie

DirtyNoizeZ schreef:
@sphinx_nyx
Leuke mix ik had alleen de track Thunder weg gelaten. Verder wil ik erop aan merken, Niet iedereen houdt van directe overgangen! Ik persoonlijk houdt er toch wel meer van dat er regelmatig breaks zitten vooral in het eerste half uur van een mix. Daarna mag t zo volgas gaan als t maar kan.


Wij hebben ook weer een mixje gemaakt.
http://www.mixcloud.com/Showdown/showdo ... scription/
Afbeelding
http://www.mixcloud.com/Showdown/showdo ... scription/

Hoop dat jullie het wat vinden ^^ Enjoy!

http://www.facebook.com/showdown.hardstyle
http://www.soundcloud.com/showdown-official


Allereerst fijn dat ie getimestamped is.

Persoonlijk ben ik meer van het doormixen en niet iedere keer weer opnieuw opbouwen, maar dat is net wat je favoriete stijl is. Voor de rest prima mix, weinig aan te merken.
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner