Fantazoo wrote:Lijstje wat ik zo zelf gedraaid zou kunnen hebbenB-shockz wrote:View on SoundCloud
Dit is mijn set van afgelopen vrijdag. Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie er van vinden. Vind zelf de Kickswitch in Damned en On te loose wat minder. Gain stond volgens mij ook veel te hoog.
1. Artifact &D-Cepticon – The Cube
2. Digital Mindz – Resonant
3. Stereotuners – Pirates
4. Zany – Causing Hysteria
5. Crypsis – Damned
6. Crypsis – On The Loose
7. E-Force & Luna – The Game
8. Artifact – The Black Planets
9. Neroz – Unleash Fury
10. Warface – FTP
11. Nico & Tetta – Restart The Party (Digital Mindz & Rihho 2014 Remix)
12. Invector – Hole Of Humanity
13. Exit Mind & Radiance – Diverse
14. Radical Redemption – Brutal 3.0
15. Deetox ft MC Nolz – Trigger
16. Delete – Ghetto
17. Warface – Mash-Up 3.0
18. Endymion & Alpha2 – Mirror Mirror
19. Angerfist – From The Blackness![]()
Ben er even doorheen geskipt.
2. Ik heb het idee dat de overgang iets na de tel zit, maar het is verder niet storend.
3. Pirates al leuk geteased, je gooit hem bij het overgaan hierop wel op een vreemd moment erin, ik zou dan weer gewacht hebben tot de volgende tease en hem dan erin laten.
4. Tease van Ghetto klopte niet helemaal, maar denk dat je dat zelf ook al doorhad. Daarop volgende teases zijn dan wel weer goed. Prima overgang ook.
5. Lekkere overgang naar Damned!
6. Hier zeg je het zelf al, niet helemaal lekker, maar verder ook niet fout ofzo.
7. Ben niet zo'n fan van deze overgang, komt denk ik doordat in On the Loose een stuk met vervelende kicks zit op dat punt, had hem persoonlijk later ingemixt. Had zelf The Game ook bij de mid-intro ingemixt, dan was het tempo er denk ik iets meer ingebleven.
8. The Game wordt er hier redelijk bruut uitgehaald, heb het idee dat het ook niet helemaal op de tel gebeurd.
9. Weer prima teases! Zeer degelijke overgang ook! Misschien de volgende keer ook op de mid inmixen, neem je die extra portie drive weer mee.
10. Je had FTP iets eerder kunnen teasen, maar verder een prima overgang!
11. Prima overgang.
12. Prima overgang.
13. Diverse al goed geteased. Had hem wellicht ook weer bij de mid-intro gemixt, maar kwestie van smaak. Tease van Ghetto lijkt weer een beetje mis te gaan.
14. Heerlijke kickswitch van Diverse naar Brutal 3.0, je had hem wellicht wel al iets eerder kunnen switchen.
15. Vind het persoonlijk een erg drukke overgang, ben er niet zo'n grote fan van.
16. Prima overgang naar Ghetto.
17. Mashup 3.0 had een iets beter geteased kunnen worden, prima overgang verder, tempo zit er goed in!
18. Erg lastige overgang naar Mirror Mirror omdat die in een keer stil valt, heb je wel goed opgelost!
19. Prima overgang!
Prima mixwerk. Drive zit er goed in vanaf het begin. Er is uiteraard nog wel ruimte voor verbetering but keep up the good work!
Thanks voor je commentaar Fantazoo! Ik denk er eigenlijk ongeveer hetzelfde over als jij. Dus dan weet ik nog waar ik aan moet werken haha. Had het setje in 1 keer opgenomen en niet voorbereid. Vind het persoonlijk leuk om het voor te bereiden. Maar dit was een Re-run.