Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga zo eens ff luisteren hoe de mixjes hierboven klinken. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de mijne te luisteren en feedback te geven? Tweede setje dat ik met Pioneers heb opgenomen. Wilde dit keer een beetje anders proberen dan telkens intro/outro mixen.
Ik hoor het graag van jullie :)


Tracklist:
1. Noisecontrollers vs Wildstylez - Cats, Jets & Breaks
2. The Prodigy - Omen (The Anarchist Bootleg)
3. Ran-D ft E-Life - The Hunt
4. Atmozfears - Up Top
5. Phuture Noize - The Heat
6. Kronos - MF Crew
7. Luna & E-Force - The Game
8. Crypsis - On the Loose
9. Ironite & Densa - Rawness
10. Warface - Mashup 3.0
11. The R3belz & Typhoon - Right Now
12. Basement Jaxx - Where's your head at (Main Concern Bootleg)
13. Delete - Eden (Deetox Remix)
14. Vazard & Delete - The End
15. Typhoon - Rawcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fanic schreef:
Hoi ik draai al een tijdje.. maak nu steeds vaker mixjes. Ben daarom erg benieuwd wat jullie vinden van deze mixes. Ik maak de intro en short cuts voor deze mixes zelf.
DIt ware twee memory lane mixes.



AHS 10.1

----------2009----------
01. Frontliner - Outside Spacer
02. D-Block And S-Te-Fan - Music Made Addict
----------2010----------
03. Max Enforcer - Gold (Original Mix)
04. Psyko Punkz - Bassboom
----------2011----------
05. Zatox Ft. Sarah Maria - Can't Hold Us Back
06. Wildstylez - In & Out
----------2012----------
07. Frontliner - Symbols (Q-Base 2012 Open Air Anthem)
08. Headhunterz - The Power Of Music
----------2013----------
09. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
10. Hard Driver - The Cold Angel (Frequencerz Remix)



AHS 10.2

----------2013----------
01. Frontliner - Weekend Warriors (Defqon. 1 Anthem 2013)
02. Crypsis - Break Down Low
----------2012----------
03. Code Black & Nitrouz - Can't Hold Me Back
04. Wildstylez vs Alpha² feat DV8 Rocks - Leave It All Behind
----------2011----------
05. Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Rmx)
06. Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix)
----------2010----------
07. JDX Ft. Sarah Maria - Live The Moment
08. Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
----------2009----------
09. DJ Zany feat. The Pitcher - Guardian Angel (Original Mix)
10. Brennan Heart - Feel U Here (Short Cut)

Feedback zeer welkom :yes:


Sowieso erg leuke tracklist voor beide setjes, ff snel doorheen gefietst.
Eerste setje mix je redelijk veilig, hoeft geen probleem te zijn maar haalt het tempo er wel een beetje uit, veel breaks. Laatste overgang loop voor mijn gevoel niet helemaal lekker, maar dat is ook een kwestie van smaak.

Tweede mix is ook weer redelijk veilig, zitten wel ook een paar leuke overgangen tussen!

Wel leuk om weer eens een setje met een gedachte erachter te zien, keep up the good work!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Hier een setje van mijn kant:
[zippy]http://www7.zippyshare.com/v/3479303/file.html[/zippy]

1) Demotion – Jack of Sound Mash-up
2) Ran-D ft E-Life – The Hunt
3) Jack of Sound – Starlight
4) Atmozfears – Destroy (Timmeh Edit)
5) Demotion – Tartaros Mash-Up
6) Ran-D ft Digital Punk – Rebel To The Grave (Short cut)
7) E-Force – Freakz At Night (2014 Edit)
8) Submotion – Skitzofrenia (Artic Remix) (Short cut)
9) Thyron – Reincarnation
10) Crypsis – On The Loose (Short cut)
11) Day-Mar – Feel Terror Cloud Your Senses (Radical Redemption Remix)
12) Deetox – Black Magic (2013 Edit) (Short cut)
13) The R3belz – Pattern 2
14) Dj Thera & Delete – Welcome (Thera Live Mix)
15) Demotion - Boom The Ridiculous Ghetto (Mash-Up)
16) Delete – Eden (Deetox Remix)
17) The Machine - Rollin’
18) Phuture Noize – Loudnes Tool
19) The Geminizers ft Delete & Vazard – Out of Control (Demotion Mash-Up)
20) Warface – Cosmic Sin
21) Coone ft Jim Ferren – 150 BPM (Chaotic Spirit & Regain Remix) (Short cut)
22) Chaotic Spirit – Loudness Tool
23) Vazard – The Debt
24) Delete & Vazard – The End


1. Leuke mashup, doe mij die ook :P
2. Overgang klonk goed
3. Heb het idee dat je Starlight niet helemaal lekker instart, wegdraaien van vocals heb ik zelf ook moeite mee
4. Erg abrupte overgang naar Destroy, volume ligt ook duidelijk hoger dan Starlight
5. Weer erg abrupte overgang, let op wanneer je de volgende plaat volledig opengooit en kijk of het ongeveer hetzelfde volume is. Mashup is wel weer erg leuk
6. Goede overgang, niks op aan te merken
7. Vervelende plaat om in te mixen, haalt het tempo er een beetje uit
8. Weer op een vreemd moment ingezet, loopt overigens wel goed op de beat
9. Niks op aan te merken
10. Overgang lijkt er een tikkeltje naast te zitten, maar valt nauwelijks op
11. Overgang klinkt erg rommelig, kan ook komen door de bass van On the Loose
12. Black Magic heeft een veel harder volume dan Radical, hierdoor valt de overgang bijna weg en lijkt het alsof alleen de volgende plaat abrupt wordt ingestart.
13. Niks op aan te merken, volume lijkt wel weer een stuk lager te liggen
14. Redelijk drukke overgang, een van de twee iets meer wegdraaien
15. Weer redelijk volumeverschil, overgang zelf is goed. Leuke mashup
16. Weinig op aan te merken
17. Weinig op aan te merken
18. Een beetje letten op hoe je de plaat wegdraaid, klinkt zo erg abrupt
19. Weinig op aan te merken
20. Erg abrupte overgang
21. Weinig op aan te merken
22. Lijkt er een heel klein beetje naast te lopen
23. Volume van The Debt ligt hoger, waardoor je hem iets te duidelijk in hoort starten
24. Beetje vreemde overgang, hoewel ik denk dat dat meer smaak is

Dikke plus voor je tracklist!
Probeer een beetje te letten op de volumeverschillen en op het moment wanneer je een andere plaat hoorbaar inzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
cb92 schreef:
Hier een setje van mijn kant:
[zippy]http://www7.zippyshare.com/v/3479303/file.html[/zippy]

1) Demotion – Jack of Sound Mash-up
2) Ran-D ft E-Life – The Hunt
3) Jack of Sound – Starlight
4) Atmozfears – Destroy (Timmeh Edit)
5) Demotion – Tartaros Mash-Up
6) Ran-D ft Digital Punk – Rebel To The Grave (Short cut)
7) E-Force – Freakz At Night (2014 Edit)
8) Submotion – Skitzofrenia (Artic Remix) (Short cut)
9) Thyron – Reincarnation
10) Crypsis – On The Loose (Short cut)
11) Day-Mar – Feel Terror Cloud Your Senses (Radical Redemption Remix)
12) Deetox – Black Magic (2013 Edit) (Short cut)
13) The R3belz – Pattern 2
14) Dj Thera & Delete – Welcome (Thera Live Mix)
15) Demotion - Boom The Ridiculous Ghetto (Mash-Up)
16) Delete – Eden (Deetox Remix)
17) The Machine - Rollin’
18) Phuture Noize – Loudnes Tool
19) The Geminizers ft Delete & Vazard – Out of Control (Demotion Mash-Up)
20) Warface – Cosmic Sin
21) Coone ft Jim Ferren – 150 BPM (Chaotic Spirit & Regain Remix) (Short cut)
22) Chaotic Spirit – Loudness Tool
23) Vazard – The Debt
24) Delete & Vazard – The End


1. Leuke mashup, doe mij die ook :P
2. Overgang klonk goed
3. Heb het idee dat je Starlight niet helemaal lekker instart, wegdraaien van vocals heb ik zelf ook moeite mee
4. Erg abrupte overgang naar Destroy, volume ligt ook duidelijk hoger dan Starlight
5. Weer erg abrupte overgang, let op wanneer je de volgende plaat volledig opengooit en kijk of het ongeveer hetzelfde volume is. Mashup is wel weer erg leuk
6. Goede overgang, niks op aan te merken
7. Vervelende plaat om in te mixen, haalt het tempo er een beetje uit
8. Weer op een vreemd moment ingezet, loopt overigens wel goed op de beat
9. Niks op aan te merken
10. Overgang lijkt er een tikkeltje naast te zitten, maar valt nauwelijks op
11. Overgang klinkt erg rommelig, kan ook komen door de bass van On the Loose
12. Black Magic heeft een veel harder volume dan Radical, hierdoor valt de overgang bijna weg en lijkt het alsof alleen de volgende plaat abrupt wordt ingestart.
13. Niks op aan te merken, volume lijkt wel weer een stuk lager te liggen
14. Redelijk drukke overgang, een van de twee iets meer wegdraaien
15. Weer redelijk volumeverschil, overgang zelf is goed. Leuke mashup
16. Weinig op aan te merken
17. Weinig op aan te merken
18. Een beetje letten op hoe je de plaat wegdraaid, klinkt zo erg abrupt
19. Weinig op aan te merken
20. Erg abrupte overgang
21. Weinig op aan te merken
22. Lijkt er een heel klein beetje naast te lopen
23. Volume van The Debt ligt hoger, waardoor je hem iets te duidelijk in hoort starten
24. Beetje vreemde overgang, hoewel ik denk dat dat meer smaak is

Dikke plus voor je tracklist!
Probeer een beetje te letten op de volumeverschillen en op het moment wanneer je een andere plaat hoorbaar inzet.


Thanks :D Ja, zit de laatste tijd veel te kloten met de gains, kijk ook heel erg naar mijn audacity en daar pas ik het weer op aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 23:23 
 
Hardtraxx Addict

Fantazoo schreef:
Ik ga zo eens ff luisteren hoe de mixjes hierboven klinken. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de mijne te luisteren en feedback te geven? Tweede setje dat ik met Pioneers heb opgenomen. Wilde dit keer een beetje anders proberen dan telkens intro/outro mixen.
Ik hoor het graag van jullie :)


Tracklist:
1. Noisecontrollers vs Wildstylez - Cats, Jets & Breaks
2. The Prodigy - Omen (The Anarchist Bootleg)
3. Ran-D ft E-Life - The Hunt
4. Atmozfears - Up Top
5. Phuture Noize - The Heat
6. Kronos - MF Crew
7. Luna & E-Force - The Game
8. Crypsis - On the Loose
9. Ironite & Densa - Rawness
10. Warface - Mashup 3.0
11. The R3belz & Typhoon - Right Now
12. Basement Jaxx - Where's your head at (Main Concern Bootleg)
13. Delete - Eden (Deetox Remix)
14. Vazard & Delete - The End
15. Typhoon - Rawcore


Ten eerste super dat je zo snel anderen voorziet van uitgebreid commentaar, de meeste die net komen kijken doen dat niet nml. Dan de TrackList; mooie lijst bouwt mooi op persoonlijk ben ik ook fan van het euforisch opbouwen en dan naar de beukplaten toewerken. Ben het alleen niet eens met het laatste nummer(voor reden zie onderstaand commentaar).

1>2 Je start het nummer op een geschikt moment. Prima overgang, nothing fancy maar geheel foutloos.

2>3 Wederom een prima overgang. Persoonlijk had ik hem al op de tweede climax gemixt om tempo te behouden.

3>4 Hier gaat wat mis. Je herstelt je zelf wel maar drive is al verloren gegaan, helaas. Deze overgang had als volgt helemaal top kunnen zijn: Het leuke aan the hunt is de 'rauwe' tweede climax als je op 10.04 een kick switch had gedaan met de mid van up top was je binnen de 'rauwere' tweede climax gedachte gebleven maar had je er wel een schepje boven opgedaan en een bak energie de zaal ingestouwd. Je had dan alwel up top een paar keer moeten teasen zodat men het nummer verwacht.

4>5 Het idee van de overgang is leuk om de melodie van 5 als deel van up top op te laten komen. Ben er persoonlijk niet erg fan van evenals de kicks van PN

5>6 Je houdt het tempo er goed in met de overgang. Je haalt The Heat er wel al plots uit, je had hem wellicht wat beter door kunnen laten lopen door MF Crew. (Ken the Heat niet goed dus weet ook niet of dat mogelijk/beter was geweest..)

6>7 Foutloze overgang, niet erg spannend though

7>8 wederom een prima overgang, meer niet. Je had On The Loose beter op de mid kunnen inmixen, de sounds zijn prima te tease, een kick switch was goed mogelijk geweest en het behoudt een goede portie drive

8>9 Lekkere Plaat :thumbsup:. Je had no.9 volgens mij eerder moeten starten, vind het niet erg lekker klinken die kicks door de break van on the loose, die tease nog van On The Loose is dan wel weer lekker!

9>10 Lekkere kick switch, je brengt Mashup 3.0 er lekker in :thumbup:

10>11 Ik had persoonlijk al na FTS gedeelte van de mash gemixt, ben zelf geen fan van het laatste gedeelte van de mash. Wel weer een foutloze overgang, een echo'tje over Mash3.0 had geen kwaad gekunt.

11>12 Prima overgang

12>13 Lekker nummer kende ik nog niet. Overgang behoudt weer lekker de drive. Probeer alleen wel eerst Eden RMX te teasen, dan is het minder plots, ook had je die bootleg kunnen laten doorlopen nu trek je hem er wel erg snel uit.

13>14 Lekkere tease! Goede overgang qua beatmatchen, maar je haalt Eden RMX er wel agresief uit. Een echo had niet misstaan.

14> 15 Lekkere kickswitch, geeft een goede bak energie mee. Je laat hier The End wel doorlopen, top! Ik snap dat je afsluit met dit nummer de kicks klinken harder, echter vind ik The End een stuk harder, met de gathed kicks, en de duistere sounds dus had ik zelf dit nummer al ergens eerder in de set gedraaid

Over het algemeen dus goed mixwerk en een goede plaatkeuze. Er is echter wel room for improvement :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 02:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik ga zo eens ff luisteren hoe de mixjes hierboven klinken. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de mijne te luisteren en feedback te geven? Tweede setje dat ik met Pioneers heb opgenomen. Wilde dit keer een beetje anders proberen dan telkens intro/outro mixen.
Ik hoor het graag van jullie :)


Tracklist:
1. Noisecontrollers vs Wildstylez - Cats, Jets & Breaks
2. The Prodigy - Omen (The Anarchist Bootleg)
3. Ran-D ft E-Life - The Hunt
4. Atmozfears - Up Top
5. Phuture Noize - The Heat
6. Kronos - MF Crew
7. Luna & E-Force - The Game
8. Crypsis - On the Loose
9. Ironite & Densa - Rawness
10. Warface - Mashup 3.0
11. The R3belz & Typhoon - Right Now
12. Basement Jaxx - Where's your head at (Main Concern Bootleg)
13. Delete - Eden (Deetox Remix)
14. Vazard & Delete - The End
15. Typhoon - Rawcore



Wat Phoenix zegt! (Ten eerste super dat je zo snel anderen voorziet van uitgebreid commentaar, de meeste die net komen kijken doen dat niet nml.)
Kun je je setje ook op downloaden zetten? Of dat je een zippy stuurt? Ik luister de mixjes vaak via mijn ipad of telefoon omdat ik veel reis.

Dan neem ik hem namelijk ook mee.


Edit:

Heb hem nu beluisterd.
Je hebt je er duidelijk in verdiept! Ik hoor niet echt grove fouten. Meer schoonheidsfouten en ik ben het eigenlijk ook wel mee eens wat Phoenix zegt. En ik denk dat je verder zelf wel weet wat er aan mankeert :P
Kickswitch van warface vond ik persoonlijk erg vet!
Verder een prima setje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Fantazoo schreef:
Ik ga zo eens ff luisteren hoe de mixjes hierboven klinken. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de mijne te luisteren en feedback te geven? Tweede setje dat ik met Pioneers heb opgenomen. Wilde dit keer een beetje anders proberen dan telkens intro/outro mixen.
Ik hoor het graag van jullie :)


Tracklist:
1. Noisecontrollers vs Wildstylez - Cats, Jets & Breaks
2. The Prodigy - Omen (The Anarchist Bootleg)
3. Ran-D ft E-Life - The Hunt
4. Atmozfears - Up Top
5. Phuture Noize - The Heat
6. Kronos - MF Crew
7. Luna & E-Force - The Game
8. Crypsis - On the Loose
9. Ironite & Densa - Rawness
10. Warface - Mashup 3.0
11. The R3belz & Typhoon - Right Now
12. Basement Jaxx - Where's your head at (Main Concern Bootleg)
13. Delete - Eden (Deetox Remix)
14. Vazard & Delete - The End
15. Typhoon - Rawcore


Ten eerste super dat je zo snel anderen voorziet van uitgebreid commentaar, de meeste die net komen kijken doen dat niet nml. Dan de TrackList; mooie lijst bouwt mooi op persoonlijk ben ik ook fan van het euforisch opbouwen en dan naar de beukplaten toewerken. Ben het alleen niet eens met het laatste nummer(voor reden zie onderstaand commentaar).

1>2 Je start het nummer op een geschikt moment. Prima overgang, nothing fancy maar geheel foutloos.

2>3 Wederom een prima overgang. Persoonlijk had ik hem al op de tweede climax gemixt om tempo te behouden.

3>4 Hier gaat wat mis. Je herstelt je zelf wel maar drive is al verloren gegaan, helaas. Deze overgang had als volgt helemaal top kunnen zijn: Het leuke aan the hunt is de 'rauwe' tweede climax als je op 10.04 een kick switch had gedaan met de mid van up top was je binnen de 'rauwere' tweede climax gedachte gebleven maar had je er wel een schepje boven opgedaan en een bak energie de zaal ingestouwd. Je had dan alwel up top een paar keer moeten teasen zodat men het nummer verwacht.

4>5 Het idee van de overgang is leuk om de melodie van 5 als deel van up top op te laten komen. Ben er persoonlijk niet erg fan van evenals de kicks van PN

5>6 Je houdt het tempo er goed in met de overgang. Je haalt The Heat er wel al plots uit, je had hem wellicht wat beter door kunnen laten lopen door MF Crew. (Ken the Heat niet goed dus weet ook niet of dat mogelijk/beter was geweest..)

6>7 Foutloze overgang, niet erg spannend though

7>8 wederom een prima overgang, meer niet. Je had On The Loose beter op de mid kunnen inmixen, de sounds zijn prima te tease, een kick switch was goed mogelijk geweest en het behoudt een goede portie drive

8>9 Lekkere Plaat :thumbsup:. Je had no.9 volgens mij eerder moeten starten, vind het niet erg lekker klinken die kicks door de break van on the loose, die tease nog van On The Loose is dan wel weer lekker!

9>10 Lekkere kick switch, je brengt Mashup 3.0 er lekker in :thumbup:

10>11 Ik had persoonlijk al na FTS gedeelte van de mash gemixt, ben zelf geen fan van het laatste gedeelte van de mash. Wel weer een foutloze overgang, een echo'tje over Mash3.0 had geen kwaad gekunt.

11>12 Prima overgang

12>13 Lekker nummer kende ik nog niet. Overgang behoudt weer lekker de drive. Probeer alleen wel eerst Eden RMX te teasen, dan is het minder plots, ook had je die bootleg kunnen laten doorlopen nu trek je hem er wel erg snel uit.

13>14 Lekkere tease! Goede overgang qua beatmatchen, maar je haalt Eden RMX er wel agresief uit. Een echo had niet misstaan.

14> 15 Lekkere kickswitch, geeft een goede bak energie mee. Je laat hier The End wel doorlopen, top! Ik snap dat je afsluit met dit nummer de kicks klinken harder, echter vind ik The End een stuk harder, met de gathed kicks, en de duistere sounds dus had ik zelf dit nummer al ergens eerder in de set gedraaid

Over het algemeen dus goed mixwerk en een goede plaatkeuze. Er is echter wel room for improvement :thumbup:


Thanks voor de feedback! Zal het onthouden voor de volgende keer. Van The Hunt naar Up Top was inderdaad een aardige blunder, maargoed, van je fouten kun je leren. Ik heb ondertussen weer wat tijd teveel, dus er zal binnenkort wel weer een nieuwe mix volgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-shockz schreef:
Fantazoo schreef:
Ik ga zo eens ff luisteren hoe de mixjes hierboven klinken. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de mijne te luisteren en feedback te geven? Tweede setje dat ik met Pioneers heb opgenomen. Wilde dit keer een beetje anders proberen dan telkens intro/outro mixen.
Ik hoor het graag van jullie :)


Tracklist:
1. Noisecontrollers vs Wildstylez - Cats, Jets & Breaks
2. The Prodigy - Omen (The Anarchist Bootleg)
3. Ran-D ft E-Life - The Hunt
4. Atmozfears - Up Top
5. Phuture Noize - The Heat
6. Kronos - MF Crew
7. Luna & E-Force - The Game
8. Crypsis - On the Loose
9. Ironite & Densa - Rawness
10. Warface - Mashup 3.0
11. The R3belz & Typhoon - Right Now
12. Basement Jaxx - Where's your head at (Main Concern Bootleg)
13. Delete - Eden (Deetox Remix)
14. Vazard & Delete - The End
15. Typhoon - Rawcore



Wat Phoenix zegt! (Ten eerste super dat je zo snel anderen voorziet van uitgebreid commentaar, de meeste die net komen kijken doen dat niet nml.)
Kun je je setje ook op downloaden zetten? Of dat je een zippy stuurt? Ik luister de mixjes vaak via mijn ipad of telefoon omdat ik veel reis.

Dan neem ik hem namelijk ook mee.


Edit:

Heb hem nu beluisterd.
Je hebt je er duidelijk in verdiept! Ik hoor niet echt grove fouten. Meer schoonheidsfouten en ik ben het eigenlijk ook wel mee eens wat Phoenix zegt. En ik denk dat je verder zelf wel weet wat er aan mankeert :P
Kickswitch van warface vond ik persoonlijk erg vet!
Verder een prima setje!


Ach, ik ben dan geen pro, maar voor wat hoort wat he :P
Thanks voor je feedback in ieder geval, zal het zeker meenemen voor een volgende keer en zal ook feedback blijven geven als er nieuwe setjes komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
B-shockz schreef:
Fantazoo schreef:

Ach, ik ben dan geen pro, maar voor wat hoort wat he :P
Thanks voor je feedback in ieder geval, zal het zeker meenemen voor een volgende keer en zal ook feedback blijven geven als er nieuwe setjes komen!



Aah ik ben ook geen pro hoor haha. Gewoon lekker door blijven oefenen! Ik leer elke keer wel wat nieuws :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier een setje van mij



Tracklist:
01. Inner Heat - Battlefield (Loopy's Lollipop Edit)
02. Noisecontrollers - Feel So Good (Loopy's Dramatic Edit)
03. Coone - Dedication
04. Frequencerz & Alpha2 - Voice of Gaia (Loopy's Bleep Bleep MF Edit)
05. Warface Ft. Sasha F & Dark Pact - Bring them to the Cosmic Illusion (Loopy Goes Wild Mash)
06. Radical Redemption - God's Child
07. The Machine - Rollin' (Loopy's Within Edit)

Tips & Feedback zijn altijd welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 14:57 
 
Hardtraxxer

Ik geef alvast feedback ik zal vananvond men eigen eerste mix erop zetten, ben benieuwd :)

Fantazoo


1>2 Niets op aan te merken

2>3 Niets fout en wat phoenix zei!

3>4 helemaal niet lekker maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook

4>5 ik vind het niet echt tof omdat de melodie van the heat Up Top helemaal wegdrukt.

5>6 Lekker geteased! goede overgang alleen kan beter, the heat gaat plots eruit en dan knalt die kick van MF crew derin

6>goede overgang

7>8 Prima overgang

8>9 Klinkt iets te chaotisch voor men gevoel!

9>10 Mooie dit

10>11 Niks mis mee

11>12 Prima overgang

12>13 Niks mis mee ietwat abrupt

13>14 word er wat direct uitgehaald,

14>15 Dikke plaat, lekker gedaan!

Al met al een leuke mix met 1 grote fout, je zou het wat interesanter kunnen maken met wat meer teasen! Maar dit is natuurlijk ook persoonsgebonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loopmachine schreef:
Hier een setje van mij



Tracklist:
01. Inner Heat - Battlefield (Loopy's Lollipop Edit)
02. Noisecontrollers - Feel So Good (Loopy's Dramatic Edit)
03. Coone - Dedication
04. Frequencerz & Alpha2 - Voice of Gaia (Loopy's Bleep Bleep MF Edit)
05. Warface Ft. Sasha F & Dark Pact - Bring them to the Cosmic Illusion (Loopy Goes Wild Mash)
06. Radical Redemption - God's Child
07. The Machine - Rollin' (Loopy's Within Edit)

Tips & Feedback zijn altijd welkom!


Tracklist is in eerste instantie qua originele nummers sowieso eentje om mee te nemen wat mij betreft.

1. Ik vind de edit wat vreemd, maar ik gok dat dit komt doordat het hier om een Lollipop contest gaat.
2. Geen grote fan van de overgang, maar dat is persoonsgebonden, vind het fluitje aan het begin sowieso wat vreemd, hoor ook niet helemaal precies wat de edit hieraan precies is.
3. Je wacht iets te lang met de overgang van Feel so good naar Dedication, hierdoor gaat de drive eruit, dit had wel eerder gekund.
4. Prima overgang. Leuk dat je er een eigen edit van probeert te maken, maar voor mijn gevoel klopt hij niet. Je hoort een duidelijk verschil in de geluidskwaliteit, dit doet afbreuk aan het idee.
5. Veilige overgang, wel goed overigens. Je hoort hier in de edit ook duidelijk weer verschil in geluidskwaliteit en volume, dit komt de mashup niet ten goede.
6. Deze overgang snap ik niet. Je mashup loopt naar een climax toe, daarna stort hij volledig in door een volgende break, hierdoor raakt de drive volledig uit je set.
7. Hier hou je de drive er wel goed in. Ik vind de edit verder weinig toevoegen omdat het hier om een mid-intro gaat waar je normaal ook op kan mixen.

Je beatmatching is prima in orde en het grootste deel van je mixwerk ook. Ik waardeer het zeker dat je edits probeert te maken, maar ik had persoonlijk hier liever de originele nummers gehoord omdat de edits hier weinig toevoegen, maar blijf oefenen!
Nog een dingetje: ik ben even naar je Soundcloud gesprongen, let er op dat je wel goed Engels gebruikt op het moment dat je het gebruikt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 17:01 
 
Hardtraxxer



1. Hard Driver - Exploration
2. Digital Punk & Frequencerz - We dont give a F
3. Frequencerz - Rockstar
4. Gunz 4 Hire - Swagger
5. Outbreak - WWYS
6. Ran-D & Endymion - Antidote
7. Digital Punk - Firestorm
8. Thyron - Jingle Hell (Eigen Kick Edit)
9. Warface - Fuck the Police
10. Typhoon - Cop Killa
11. Delete - Ghetto (Eigen Edit)

Ben benieuwd het is men eerste mix online!

tussen 5 en 6 stond de bpm niet op het juiste niveau -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brmn schreef:


1. Hard Driver - Exploration
2. Digital Punk & Frequencerz - We dont give a F
3. Frequencerz - Rockstar
4. Gunz 4 Hire - Swagger
5. Outbreak - WWYS
6. Ran-D & Endymion - Antidote
7. Digital Punk - Firestorm

8. Thyron - Jingle Hell (Eigen Kick Edit)
9. Warface - Fuck the Police
10. Typhoon - Cop Killa
11. Delete - Ghetto (Eigen Edit)

Ben benieuwd het is men eerste mix online!

tussen 5 en 6 stond de bpm niet op het juiste niveau -.-


Youtube ripjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Brmn schreef:


1. Hard Driver - Exploration
2. Digital Punk & Frequencerz - We dont give a F
3. Frequencerz - Rockstar
4. Gunz 4 Hire - Swagger
5. Outbreak - WWYS
6. Ran-D & Endymion - Antidote
7. Digital Punk - Firestorm

8. Thyron - Jingle Hell (Eigen Kick Edit)
9. Warface - Fuck the Police
10. Typhoon - Cop Killa
11. Delete - Ghetto (Eigen Edit)

Ben benieuwd het is men eerste mix online!

tussen 5 en 6 stond de bpm niet op het juiste niveau -.-


Youtube ripjes?



Denk van het Unleashed album, daar staan ze allebei op. Niet full btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Fantazoo

Thanks voor de tips, hier heb ik wat aan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, tijd om weer wat terug te doen, ik heb weer een nieuwe mix die wel wat feedback kan gebruiken :P
Dit keer met downloadmogelijkheid overigens haha



Tracklist:

1. Noisecontrollers - Down Down
2. Hard Driver - Bass Drops
3. Alpha Twins & Jack Of Sound - Das Weite Land
4. The Prophet ft Adaro - I'm The King
5. Luna & Desnar - Stronger
6. Neroz - Unleash Fury
7. Warface - FTP
8. Solutio & The I's - Mistress
9. High Voltage - Dead Stars

Edit: Sorry voor de naam van het downloadbestand, maar zo wist ik in ieder geval welke mix ik moest uploaden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brmn schreef:


1. Hard Driver - Exploration
2. Digital Punk & Frequencerz - We dont give a F
3. Frequencerz - Rockstar
4. Gunz 4 Hire - Swagger
5. Outbreak - WWYS
6. Ran-D & Endymion - Antidote
7. Digital Punk - Firestorm
8. Thyron - Jingle Hell (Eigen Kick Edit)
9. Warface - Fuck the Police
10. Typhoon - Cop Killa
11. Delete - Ghetto (Eigen Edit)

Ben benieuwd het is men eerste mix online!

tussen 5 en 6 stond de bpm niet op het juiste niveau -.-


Leuke tracklist!

1. Je timing van je teases klopt niet altijd en ook de doorloop hiervan zitten wat kleine foutjes in.
2. Vreemde timing om over te gaan op We don't give a Fuck, loopt er ook een heel klein stukje naast
3. Erg groot volumeverschil. Overgang neemt flink wat drive met zich mee, draai We Don't give a Fuck er dan wel wat eerder uit om het helemaal goed te doen.
4. Twee vocals door elkaar klinkt heel vreemd, je draait Rockstar er ook op een vreemd moment uit.
5. Vreemde overgang, loopt ook niet helemaal goed erop.
6. Ik denk dat je zelf inderdaad ook wel door hebt wat hieraan fout gaat ;)
7. Ook weer een erg aparte overgang, ook weer een duidelijk volumeverschil
8. Weer een groot volumeverschil en niet heel mooi overgemixt
9. Weer een erg aparte overgang, je mixt niet over midden in een beukstuk
10. Beatmatchen klopt weer van geen kant, ook weer midden in een stuk met bass overgemixt
11. Edit slaat de plank een beetje mis, idee is leuk maar hij klopt niet.

Sorry dat het een beetje ongenuanceerd is, maar er is nog heeeeeeeeel erg veel ruimte voor verbetering. Neem je mixes voortaan ook met echte apparatuur op en niet met een computerprogramma ;)
Het is namelijk overduidelijk te horen dat dit of met een controller of gewoon in zijn geheel met de computer is gedaan. Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 04:00 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Zo, tijd om weer wat terug te doen, ik heb weer een nieuwe mix die wel wat feedback kan gebruiken :P
Dit keer met downloadmogelijkheid overigens haha



Tracklist:

1. Noisecontrollers - Down Down
2. Hard Driver - Bass Drops
3. Alpha Twins & Jack Of Sound - Das Weite Land
4. The Prophet ft Adaro - I'm The King
5. Luna & Desnar - Stronger
6. Neroz - Unleash Fury
7. Warface - FTP
8. Solutio & The I's - Mistress
9. High Voltage - Dead Stars

Edit: Sorry voor de naam van het downloadbestand, maar zo wist ik in ieder geval welke mix ik moest uploaden :P


Leuke mix, ik zou deze mix alleen niet geopend hebben met Down Down aangezien de rest van de mix nogal raw is. Vervolgens laat je hem ook bijna volledig uit spelen, had van mij niet gehoeven.
Overgangen klinken overal goed, zeker Das Weite Land -> I'm The King klinkt goed samen.
Ook Unleash Fury -> FTP klinkt lekker :thumbup: .
Voor de rest zou ik kijken of je niet iets sneller door kan mixen, 9 nummers in 30 minuten is vrij rustig aan, maar dat is misschien meer een kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 04:03 
 
Hardtraxxer

http://www.mixcloud.com/MrBunni/zomer/
Helaas niet op Soundcloud want zij waren moeilijk aan het doen met copyright claims.
M'n eerste mix die eindelijk zonder grote fouten is verlopen.

1. 2 Best Enemies - Phases(TBY Romantic Mix)
2. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
3. Alphaverb - The Otherside
4. Project One - Rate Reducer (Hhz Remix)
5. Frontliner - Sunblast
6. Davide Sonar - Believe
7. Noisecontrollers - Astral
8. Ambassador Inc. - Put This On Youtube (Wildstylez Remix)
9. Headhunterz - Megasound
10. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
11. Bioweapon - Move Your Body
12. The Pitcher - I Just Can't Stop
13. Frontliner - Time (Album Edit)
14. Geck-O - 2-1
15. Noisecontrollers - Attack Again
16. D-Block & S-Te-Fan - Dreamers of the Dream
17. Dozer - The Legacy
18. Josh & Wesz - Autumn Green
19. Frontliner - Muzyk
20. Pavo - Raven
21. Noisecontrollers - Jaydee
22. Headhunterz - Muzikal Revolution
23. Geck-o - It's What We Are
24. Davide Sonar - Natural
25. Ivan Carsten - Bumpin Hard (Tuneboy Remix)
26. Josh & Wesz - Like Thiz
27. Killer Clown - Silentium
28. Wildstylez - K.Y.H.U (NC remix)
29. Frontliner - Discorecord
30. BlackBurn & Geck-O - Pan-Demic
31. The R3bels - Shine
32. Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers - Tonight
33. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
34. Noisecontrollers - E=NC2
35. Hyperdrive - The Punishment
36. D-Block & S-Te-Fan, Deepack - In Other Wordz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 21:52 
 
Hardtraxxer

MrBunni schreef:
http://www.mixcloud.com/MrBunni/zomer/
Helaas niet op Soundcloud want zij waren moeilijk aan het doen met copyright claims.
M'n eerste mix die eindelijk zonder grote fouten is verlopen.

*TL*


das lang geleden dat ik dit gedaan heb maar zo'n lijst kan ik echt niet laten schieten :love:
zal m morgen ff aanzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:
http://www.mixcloud.com/MrBunni/zomer/
Helaas niet op Soundcloud want zij waren moeilijk aan het doen met copyright claims.
M'n eerste mix die eindelijk zonder grote fouten is verlopen.

1. 2 Best Enemies - Phases(TBY Romantic Mix)
2. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
3. Alphaverb - The Otherside
4. Project One - Rate Reducer (Hhz Remix)
5. Frontliner - Sunblast
6. Davide Sonar - Believe
7. Noisecontrollers - Astral
8. Ambassador Inc. - Put This On Youtube (Wildstylez Remix)
9. Headhunterz - Megasound
10. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
11. Bioweapon - Move Your Body
12. The Pitcher - I Just Can't Stop
13. Frontliner - Time (Album Edit)
14. Geck-O - 2-1
15. Noisecontrollers - Attack Again
16. D-Block & S-Te-Fan - Dreamers of the Dream
17. Dozer - The Legacy
18. Josh & Wesz - Autumn Green
19. Frontliner - Muzyk
20. Pavo - Raven
21. Noisecontrollers - Jaydee
22. Headhunterz - Muzikal Revolution
23. Geck-o - It's What We Are
24. Davide Sonar - Natural
25. Ivan Carsten - Bumpin Hard (Tuneboy Remix)
26. Josh & Wesz - Like Thiz
27. Killer Clown - Silentium
28. Wildstylez - K.Y.H.U (NC remix)
29. Frontliner - Discorecord
30. BlackBurn & Geck-O - Pan-Demic
31. The R3bels - Shine
32. Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers - Tonight
33. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
34. Noisecontrollers - E=NC2
35. Hyperdrive - The Punishment
36. D-Block & S-Te-Fan, Deepack - In Other Wordz


Leuk lijstje! Niet mijn draaistijl maar kan hem zeker waarderen :)
Geen erg storende fouten kunnen ontdekken, beatmatchen zit voor het overgrote deel goed.
Let bij een aantal kickswitches wel op, vind sommige een beetje afbreuk doen aan het nummer dat afloopt.
(Ben geen grote fan van de kickswitch van Her Voice naar The Otherside en van Put this on Youtube naar Megasound, maar kan ook smaakgebonden zijn)

Over het algemeen zeer degelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Dit is mijn set van afgelopen vrijdag. Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie er van vinden. Vind zelf de Kickswitch in Damned en On te loose wat minder. Gain stond volgens mij ook veel te hoog.

1. Artifact &D-Cepticon – The Cube
2. Digital Mindz – Resonant
3. Stereotuners – Pirates
4. Zany – Causing Hysteria
5. Crypsis – Damned
6. Crypsis – On The Loose
7. E-Force & Luna – The Game
8. Artifact – The Black Planets
9. Neroz – Unleash Fury
10. Warface – FTP
11. Nico & Tetta – Restart The Party (Digital Mindz & Rihho 2014 Remix)
12. Invector – Hole Of Humanity
13. Exit Mind & Radiance – Diverse
14. Radical Redemption – Brutal 3.0
15. Deetox ft MC Nolz – Trigger
16. Delete – Ghetto
17. Warface – Mash-Up 3.0
18. Endymion & Alpha2 – Mirror Mirror
19. Angerfist – From The Blackness
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-shockz schreef:


Dit is mijn set van afgelopen vrijdag. Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie er van vinden. Vind zelf de Kickswitch in Damned en On te loose wat minder. Gain stond volgens mij ook veel te hoog.

1. Artifact &D-Cepticon – The Cube
2. Digital Mindz – Resonant
3. Stereotuners – Pirates
4. Zany – Causing Hysteria
5. Crypsis – Damned
6. Crypsis – On The Loose
7. E-Force & Luna – The Game
8. Artifact – The Black Planets
9. Neroz – Unleash Fury
10. Warface – FTP
11. Nico & Tetta – Restart The Party (Digital Mindz & Rihho 2014 Remix)
12. Invector – Hole Of Humanity
13. Exit Mind & Radiance – Diverse
14. Radical Redemption – Brutal 3.0
15. Deetox ft MC Nolz – Trigger
16. Delete – Ghetto
17. Warface – Mash-Up 3.0
18. Endymion & Alpha2 – Mirror Mirror
19. Angerfist – From The Blackness


Lijstje wat ik zo zelf gedraaid zou kunnen hebben :thumbsup:
Ben er even doorheen geskipt.

2. Ik heb het idee dat de overgang iets na de tel zit, maar het is verder niet storend.
3. Pirates al leuk geteased, je gooit hem bij het overgaan hierop wel op een vreemd moment erin, ik zou dan weer gewacht hebben tot de volgende tease en hem dan erin laten.
4. Tease van Ghetto klopte niet helemaal, maar denk dat je dat zelf ook al doorhad. Daarop volgende teases zijn dan wel weer goed. Prima overgang ook.
5. Lekkere overgang naar Damned!
6. Hier zeg je het zelf al, niet helemaal lekker, maar verder ook niet fout ofzo.
7. Ben niet zo'n fan van deze overgang, komt denk ik doordat in On the Loose een stuk met vervelende kicks zit op dat punt, had hem persoonlijk later ingemixt. Had zelf The Game ook bij de mid-intro ingemixt, dan was het tempo er denk ik iets meer ingebleven.
8. The Game wordt er hier redelijk bruut uitgehaald, heb het idee dat het ook niet helemaal op de tel gebeurd.
9. Weer prima teases! Zeer degelijke overgang ook! Misschien de volgende keer ook op de mid inmixen, neem je die extra portie drive weer mee.
10. Je had FTP iets eerder kunnen teasen, maar verder een prima overgang!
11. Prima overgang.
12. Prima overgang.
13. Diverse al goed geteased. Had hem wellicht ook weer bij de mid-intro gemixt, maar kwestie van smaak. Tease van Ghetto lijkt weer een beetje mis te gaan.
14. Heerlijke kickswitch van Diverse naar Brutal 3.0, je had hem wellicht wel al iets eerder kunnen switchen.
15. Vind het persoonlijk een erg drukke overgang, ben er niet zo'n grote fan van.
16. Prima overgang naar Ghetto.
17. Mashup 3.0 had een iets beter geteased kunnen worden, prima overgang verder, tempo zit er goed in!
18. Erg lastige overgang naar Mirror Mirror omdat die in een keer stil valt, heb je wel goed opgelost!
19. Prima overgang!

Prima mixwerk. Drive zit er goed in vanaf het begin. Er is uiteraard nog wel ruimte voor verbetering but keep up the good work!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 16:34 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:

Leuk lijstje! Niet mijn draaistijl maar kan hem zeker waarderen :)
Geen erg storende fouten kunnen ontdekken, beatmatchen zit voor het overgrote deel goed.
Let bij een aantal kickswitches wel op, vind sommige een beetje afbreuk doen aan het nummer dat afloopt.
(Ben geen grote fan van de kickswitch van Her Voice naar The Otherside en van Put this on Youtube naar Megasound, maar kan ook smaakgebonden zijn)

Over het algemeen zeer degelijk!


Bedankt voor de feedback! Ben het met je eens dat sommige kickswitches niet helemaal lekker gingen, soms kom je er tijdens het draaien pas achter dat sommige nummers gewoon niet goed samen gaan :/ .
Heb zelf niet zo veel moeite met de kickswitches van Her Voice -> The Otherside of Put This On Youtube -> Megasound, maar bijvoorbeeld wel met die van Time -> 2-1, klinkt niet lekker en liggen volgens mij niet helemaal goed.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner