Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:54 

Hardtraxx Veteran

B-shockz schreef:
Er zijn ook mensen die alleen maar mainstream draaien dus wat heeft dat te maken dat je er zelf achter moet staan?

Staat ook zat niet-mainstream (als in melo happy happy joy joy nummers) in, dus daar gaat het verder niet om. Het zijn alleen maar recente nummers, die over het algemeen grijs gedraaid worden, waardoor deze set niet uitblinkt en daarom dus niet uitnodigt tot luisteren. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 22:15 

Zou iemand mijn setje kunnen luisteren bovenaan deze pagina? Nog geen reactie gehad :innocent:
En als je een antwoord/suggestie hebt op m'n vraag hoor ik het graag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 23:48 

Hardtraxxer

IvoWII schreef:
Zo dan!
Voor ongeveer een half jaartje ben ik me ook wat meer gaan verdiepen in het mixen van tracks. Laatste tijd heel erg veel gedaan/geoefend, omdat ik toch wel merk dat ik het heel leuk vind! Ik wil dan nu ook maar eens wat werk laten horen aan jullie en hoor daar graag wat feedback op. Zelf ben ik tevreden met hoe deze mix is gegaan, maar ik moet er wel bij vertellen dat er veel voorbereiding bij is komen kijken. Vooral bij het moment van in laten komen van tracks. Beatmatchen gaat me al steeds beter af, maar ik vind het nog moeilijk om te bepalen wanneer ik tracks erin laat komen (Het moment van beatmatchen zeg maar). Het is dus geen improvisatie wat ik heb gedaan.

Tracklist:
1. Phuture Noize - Tell me Now
2. Geck-O & Phrantic - The Hard Way
3. Digital Punk & Waverider - Fuck the Hype
4. Wildstylez & Activator - Year of Wesker (Dark Pact's Loudness Special)
5. Jack of Sound - Kaylees Nightmare
6. Intractable One - Hypercontraction
7. Dozer - In Full Effect
8. B-Front & High Voltage - Everything Changes
9. Titan - Born to Fight
10. Arboza & Asylum - We Arise (Re-Amp)
11. Catatonic Overload - Death Before Disco
12. Thera & Wavolizer - Done with my Stash

Als laatste heb ik nog een vraag:
Ik ben niet tevreden over de opnamekwaliteit van m'n mix. Het klinkt met normale 320 kbps nummers heel zacht bijvoorbeeld. Ik record met de software Traktor op m'n laptop en ik mix met een goedkope midi controller van hercules (ben maar een arme student en voordat ik met het grote geld wil smijten, wil ik wel zeker weten of dit wat voor me is). Tijdens het mixen gebruik ik gewoon 320 kbps nummers. Mijn vraag is wat ik hier aan kan doen. Ik lees dingen over een externe geluidskaart om mee te recorden? Echter heb ik hier weinig verstand van dus hoop dat jullie me hiermee uit de brand kunnen helpen!

Veel luisterplezier en alvast veel dank voor jullie hulp/feedback :thumbup:

Bij de mix naar The Hard Way gooi je heel abrupt je volume vol open in de laatste paar beats, je kunt beter het volume iets minder hard in laten komen en binnen de 1e 32 beats beatmatchen en dan gooi je bijv op de 2e 32 beats de volume schuif op 75% zodat het niet te druk wordt, met uiteraard de bas uit of op 8 uur (dat is wat ik altijd doe). Je moet beter leren spelen met volume's want de mix naar Fuck The Hype komt er ook heel abrupt in in de break, je laat 'm wel meelopen wat meer voor een geheel zorgt :thumbup: Kon je the hard way niet doorlaten lopen onder fth? YOW ligt er ook naast en zelfde abruptheid bij de mix naar Kaylee's Nightmare. Goeie tease in de mix naar hyper contr. ligt er ook lekker strak op maar volgens mij haal je k's nightm. te vroeg weg. Mix naar IFE klinkt op zich wel grappig. Mix naar Everything Changes tot nu toe beste overgang. Mix naar We Arise klonk lekker maar waarom liet je born to fight niet doorlopen, had t nog beter geklinkt denk ik. Bij DWMS gooi je het volume ook opeens open in de laatste paar beats, klinkt ook niet heel vloeiend. Heb niet zo veel beatmatch foutjes gehoord dus dat zit wel oke. Probeer met volume's te spelen en per 32 beats het volume opengooien(volume afhankelijk van 'drukheid/chaos') klinkt beter dan in de laatste paar 8 beats abrupt het volume vol opengooien ;)

Zo dát was feedback! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 00:00 

Hardtraxx Newbie

Statetroopers9 schreef:
Wij zijn nu al een paar maanden bezig met onze podcast ,maar wij vroegen ons af wat jullie er van vonden.Dus bij deze ^^

1.Frontliner Ft Nikita Death of a demon
2.Zatox & Mc villian Action
3.Ran-d Never scared
4.Digital Punk & The R3belz The last remaining light
5.Digital Punk & Adaro Everyday
6.Artic We get raw
7.Chain Reaction The record breaking
8.Prefixx & Destiny Soundwaves
9.Tatanka Don't give up
10.Chris one Revelations
11.Dark Oscillators Trapped(Titan remix)
12.Chris one & The Machine Different kind of therapy(Different mix)
13.Radical Redemption & Crypsis Drug and roll[/soundcloud]

Feedback op het mixen zelf ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 00:12 

Sensive schreef:
Bij de mix naar The Hard Way gooi je heel abrupt je volume vol open in de laatste paar beats, je kunt beter het volume iets minder hard in laten komen en binnen de 1e 32 beats beatmatchen en dan gooi je bijv op de 2e 32 beats de volume schuif op 75% zodat het niet te druk wordt, met uiteraard de bas uit of op 8 uur (dat is wat ik altijd doe). Je moet beter leren spelen met volume's want de mix naar Fuck The Hype komt er ook heel abrupt in in de break, je laat 'm wel meelopen wat meer voor een geheel zorgt :thumbup: Kon je the hard way niet doorlaten lopen onder fth? YOW ligt er ook naast en zelfde abruptheid bij de mix naar Kaylee's Nightmare. Goeie tease in de mix naar hyper contr. ligt er ook lekker strak op maar volgens mij haal je k's nightm. te vroeg weg. Mix naar IFE klinkt op zich wel grappig. Mix naar Everything Changes tot nu toe beste overgang. Mix naar We Arise klonk lekker maar waarom liet je born to fight niet doorlopen, had t nog beter geklinkt denk ik. Bij DWMS gooi je het volume ook opeens open in de laatste paar beats, klinkt ook niet heel vloeiend. Heb niet zo veel beatmatch foutjes gehoord dus dat zit wel oke. Probeer met volume's te spelen en per 32 beats het volume opengooien(volume afhankelijk van 'drukheid/chaos') klinkt beter dan in de laatste paar 8 beats abrupt het volume vol opengooien ;)

Zo dát was feedback! :thumbup:

Bedankt voor je feedback! :) Over dat abrupt ingooien heb je gelijk, dat doe ik wel inderdaad. Had zelf niet zo door dat het hinderlijk was, maar neem het zeker mee voor de volgende keer.

Wat vond jij van de opnamekwaliteit? Vind hem zelf veel te zacht klinken namelijk en weet niet wat ik er tegen kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 23:32 

Hardtraxxer

chicken schreef:
B-shockz schreef:
Er zijn ook mensen die alleen maar mainstream draaien dus wat heeft dat te maken dat je er zelf achter moet staan?

Staat ook zat niet-mainstream (als in melo happy happy joy joy nummers) in, dus daar gaat het verder niet om. Het zijn alleen maar recente nummers, die over het algemeen grijs gedraaid worden, waardoor deze set niet uitblinkt en daarom dus niet uitnodigt tot luisteren. ;)

ooowzoo op deze manier. ik snapte die tip al niet helemaal vandaar dus mijn antwoord daarop ook met in het begin no offense. dus nog nogmaals no offense.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 00:33 

Hardtraxx Newbie

Ik ben vorige week begonnen met draaien en heb zojuist me eerste setje opgenomen. erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Tracklist:
Artic - We Get Raw
Warface - Warmachine
Dark Pact - The Howl
Dark pact - Distored Mind (Warface Remix)
Catatonic Overload - Goddamn
Dark Pact - Black Death (vazard Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 10:22 

Hardtraxx Veteran

Je tracks haperen. Waarschijnlijk gebruik je niet de goede pitch erik. Weet niet precies hoe het heet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 16:04 

Hardtraxxer

benieuwd wat jullie hiervan vinden. :thumbsup:

Tracklist:

1. JDX – Live the moment Feat. Sarah Maria (original mix)
2. Tatanka – Don’t give up. (Original mix)
3. Dj Thera Ft Yuna – X-People.
4. Bioweapon – WUW4
5. Ran-D – Dimensions (Reverse 2013 Anthem) (original)
6. Noisecontrollers – faster and further
7. Bass Modulators & Frequencerz – Bring back the Funk (Original mix)
8. Psyko Punkz Ft Coone – Dirty soundz (Ra-ta-ta)
9. Da Bootleggers – Bitches and ho’s (Digital Punk Remix)
10. The Pitcher vs. Donkey Rollers – To The End (Original mix)
11. Wild Motherfuckers – Wildest.
12. Crypsis – Jealousy (Zero Vision Remix)
13. Digital Punk – Retribution.
14. Digital Punk & Adaro – (Everyday)
15. Frequencerz & In-Phase – Fight for survival (Original mix)
16. Adaro ft MC Renegade –The House of wax (bootleg)
17. Frequencerz – We won’t Sleep.
18. Luna & E-force – Shade of The Night
19. Jack overdose – Octavius Augustus (Zany Edit)
20. Wild Motherfuckers – We Don’t Care (President mix)
21. B-front – Undiscovered (Original mix)
22. E-force – Crucifix (Original mix)

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:28 

Hardtraxxer

Leuk mixje :) Merk niet echt fouten, alleen ik wil je één ding zeggen (ik HAAT filters)!
Weet niet wat andere mensen hier over denken maar ik vind hier maar niks :)

Hier een setje van mij:

Tracklist:
1) paranoid (scott project remix)
2) killzone (hunter remix)
3) activator - atoll
4) A-lusion - start living
5) The pitcher - kingdom (remix re-amp)
6) Hardstyle mafia & MAx Enforcer - hardstyle masters
7) second identity - atlantis (live edit)
8) avio - crowd control
9) artic - hide & seek
10) jack of sound - ghost story
11) doomsday (the rebelz remix)
12) alter egosz & low-e - W.T.F
13) The machine - mosquito
14) regain - I'm death
15) chaos theory (adventum remix)
16) crypsis - jealousy
17) genox - dream reality
18) edge of existance (tartaros remix)

Bedankt voor het luisteren alvast en ik hoop op wat feedback ofcourse :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 16:42 

Hardtraxx Veteran

xypes schreef:
ik wil je één ding zeggen (ik HAAT filters)!

Is meer iets voor live vind ik, maar dan ook geen overmatig gebruik natuurlijk. Ik betrap mij er zelf ook op dat ik thuis te veel met effecten speel ^^

@ B-Shockz set: je kapt je nummers wel vaak abrupt af. Eerste mix bijvoorbeeld is het gelijk na de climax boem volgend nummer. Ik zou hem dan iets later inmixen en hem overgooien als de mid-intro er weer in gaat komen van LTM. Als het klinkt kan je dan ook nog even de mid-intro van LTM door laten gaan. Precies hetzelfde naar People (die ik overigens misplaatst vind).
De tracks erna blijf je hetzelfde trucje uitvoeren, dus ik ga niet elke overgang apart beoordelen. Het is niet dat het altijd verkeerd klinkt hoor, maar meestal is het wat abrupt. Plus het wordt nogal voorspelbaar. Originaliteit in je overgangen maakt het interessanter om naar te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 21:03 

Hardtraxxer

@xypes Thanks ! maar ik heb geen filter gebruikt in mijn mix :P

@tomac Thanks voor je tips !

over people ben ik het mee eens dat hoorde ik zelf ook al nadat ik klaar was ;)
Ik probeer juist verschillend te mixen ipv van standaard intro outro en outro met intro.
maar ik dacht juist als ik het wat eerder in mix in de climax dus dan kan ik meer nummers in een uur mixen toen ik in het begin altijd te weinig had voor een uur.

Verder heb ik nog 1 vraag :$
Hoe kan het dat deze mix in 1 keer zoveel is beluisterd en gedownload is terwijl mijn andere mixen dit nooit hebben ? haha ik sta er echt versteld van :oh: qua promoten doe ik namelijk niets anders dan normaal.
Door dit kreeg ik de indruk dat het juist goed was zeg maar.

Ik zat juist met de gedachte laat ik deze mix is wat sneller door mixen voor wat meer drive, in mijn andere mixen had ik teveel breaks vond ik persoonlijk. en als ik eerlijk ben vind ik dit de beste van mezelf dan. (niet dat ik eigenwijs ben hoor haha :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 22:08 

Hardtraxx Veteran

Snel doormixen is inderdaad wel positief. Vaak maak ik edits van tracks. Bijvoorbeeld in een track met 2 climaxen knip er een uit als dat goed uitkomt. Maar ik mix niet zo vaak melodieuze hardstyle, dus heb ook zelden last van lange breaks, die je mix ook langer maken. Ben nu bezig met een mainstream mixje en vind het ook veel te lang duren allemaal ^^ Mijn streven is 3 a 3:30 min per track en dat gaat nu ook zeker niet lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 22:21 

Hardtraxxer

ik had ff gekeken naar je mixen inderdaad en toen ik de jouwe hoorde wist ik ook precies wat je bedoelde en herkende/hoorde ik het in mijn eigen mix haha :P

Dus bedankt voor je feedback :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 08:40 

Hardtraxx Addict

Dit is mijn mix ik zou graag eens willen weten wat jullie er van vinden.
Ik heb geen dj ambitie maar doe het maar gewoon juist voor de hobby :)

1 Outlander- elements (Bassleader anthem)
2 Rebourne clarity
3 Coone- colours of live
4 Toneshifterz - Last Night
5 Jdx - Wan taim (The Anarchist remix)
6 Neroz & Neilio - Resurrection
7 Hard driver - under attack raw edit
8 phuture noize ft. mc dl - fadin
9 r3belz open your mind
10 Geck-O- Megga bass anthem
11 Ran-D & Crypsis- Inside our mind (Official Fantasy Island 2013 anthem)
12 Donkey rollers Total domenation
13 The Machine & Mindcontroller - The Dead Walk (ft. Evrae Altana)
14 Tartaros & Juized -- The Dungeon
15 Degos & Re-done - Turn It Off
16 titan-Born to fight
17 Alternate-Guradian Angel
18 Sasha-F hardstyle matters (Delete remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 11:45 

Hardtraxx Addict

Niemand? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 18:31 

Hardtraxxer

Pom Pom Pom !! :P

Tracklist:

1. Toneshifterz ft Chris madin – Last Night
2. Frontliner – Weekend Warriors (Official Defqon1 Anthem)
3. Da Tweekaz – Real Love
4. Adrenalize – Relax
5. Audiofreq – Pressure
6. Shockerz ft Kirsten – Set Me Free
7. Kronos – Pandemonio
8. Dj Thera – The Breaking Point
9. The Pitcher – Who I Wanne Be
10. Tatanka – Arabika
11. Tartaros – B.O.O.M.
12. Ran-D ft Adaro – Under Attack
13. Gunz for Hire – Gangsters Don’t Dance
14. Frequencerz – Burning
15. Digital Punk & Crypsis – Radiant
16. Zany – Causing Hysteria
17. Jack Overdose – Octavios Augustus (Zany Edit)
18. Jason Payne – Never Perish
19. The R3belz – Pattern 2

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 16:37 

Hardtraxx Newbie

https://soundcloud.com/elcoholik/hardst ... 14-06-2013

01. Goldkind - Elevate
02. Jim Noizer - Cyborg Dimension
03. Cellrock - Why Can't We See
04. Geck-O - Broken Glass
05. Wavolizer & Geck-O - Dat Tape
06. Luna - Unlocked
07. DJ Thera & Pavo - All Get Down
08. Zyprus - Death Of A Demon
09. X-Pander Ft. Regain - Dark Ages
10. Scary Clowns - Slaughter
11. Frequencerz & Jack Of Sound - S.T.F.U.
12. Warface - Liberation
13. The Machine - Times Like These
14. Sasha F - Dark World
15. Geck-O - Assquake
16. Alphaverb - Go Crazy (Original Mix)
17. Nutty T vs Vazard & Delete - The Reaper
18. DJ Thera & Geck-O - Troll Face
19. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 13:51 

Om m'n vakantie te vieren heb ik een knallend setje gemaakt :D Geniet ervan en ik hoor graag reacties en feedback! Heb al wat commentaar gehad dat mensen het te kort vonden, daarom zal ik de volgende keer proberen een set van een uur te maken! ENJOY

Tracklist:
1. Toneshifterz – Can’t Fail
2. X-Pander – Living Again
3. Alphaverb – Substream
4. Noisecontrollers – Surge of Power
5. DJ Thera – The Battle
6. The Machine – No Mad Soul (Feat. Sasha F)
7. Main Concern – Last Resort
8. Genox – Black is…
9. Delete – Time Travel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 14:21 

b-plan schreef:
Niemand? :P

Ik heb je setjes vanaf the dead walk geluisterd en ik vind het moeilijk om je set op het technische vlak te beoordelen, omdat ik zelf ook pas net kom kijken. Maar toch denk ik dat ik als advies kan geven dat je het beatmatchen en het moment van tracks erin gooien nog wel moet oefenen.

Bij de overgang van Total Domination naar The Dead Walk bijvoorbeeld hoor je voordat de break van The Dead Walk erin komt nog een stukje van de mid waaraan je kunt horen dat de tracks niet "op elkaar" liggen. Sowieso zou ik hem in dit geval pas bij de break erin gooien. Bij de overgang naar Born to Fight ook bijvoorbeeld liggen de tracks niet lekker "op elkaar" waardoor het niet lekker en chaotisch klinkt. Als tracks niet goed op elkaar liggen hoor je dat meteen. Ik zou daarom ook als je iets hebt gemaakt zelf eerst kritisch luisteren hoe je het zelf vind klinken! Ik hoop dat je er iets aan hebt :)

Je kunt mijn mix luisteren hier boven en zeggen wat je daar van vindt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:01 

Hardtraxx Addict

Hier kan ik wel wat mee :thumbup:
Ik heb vooral moeite met het afstellen van de mid high en low bij de iets hardere platen omdat dan die kick's goed door te laten komen soms heb ik deze bijna volledig toe staan omdat het anders nergens naar klinkt :huh:

Over jouw set: platenkeuze vind ik zkr geslaagd, je overgangen vind ik zeker goed, je kicks lopen ook goed gelijk alleen vind ik de overgang van nc naar Thera niet heel lekker klinken. De andere overgangen vind ik zkr geslaagd voor mij zou je gerust op een feestje mogen draaien :thumbsup: Heel veel meer kan ik er zelf ook niet over zeggen want heb ook nog niet veel ervaring met het mixen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:55 

Hardtraxxer

Hallo,

Ik ben nu een aantal maanden aan het oefenen en ben er benieuwd naar jullie feedback. Wil me zelf graag verbeteren en de meningen van andere horen. Dit is overigens een warming-up mix voor vrienden van mij, niets officieels. Verder heb ik op me soundcloud nog 2 andere mixjes online staan. Mocht je hier graag feedback op willen geven dan zie ik die, uiteraard, graag tegemoet komen! Bedankt alvast.
Tracklist:
1. Bass Modulators - I want your love
2. Alpha twins & Wildstylez - Atrocious (arvy edit)
3. Gunz for hire - Gangsters don't dance (NC & A2 remix)
4. Ran-D - Feel my fire
5. Adaro & Digital punk - Everyday
6. Frequencerz - Tomorrow and beyond (Lars edit)
7. Frequencerz & Bass modulators - Bring back the funk
8. E-force & Frequencerz - Attention
9. Adaro & Digital Punk - Natural born killers
10. Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany remix)
11. B-front - Undiscovered
12. Adaro & B-front - Worth fighting for
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 18:57 

Hardtraxxer

1. Audiofreq – pressure
2. Wildstylez – I see stars
3. Zatox & Villain – action
4. Coone ft. B-front – fearless 2012
5. A.SY.S. – Acid Nightmare (Zany remix)
6. Blackburn – Without Warning
7. B-front – Undiscovered
8. B-front & Digital Punk – Spectral
9. Frequencerz – Revolution (live edit)
10. TNT – Tritolo (2011 refix)
11. Alpha Twins & Ran-d – The new shit
12. B-front – Mysterias
13. Tartaros – Bring it
14. Exit Mind – No looking back
15. Slim Shore & B-front - Chemical
16. Prefix – Sloopvergunning (Phuture Noize zaagtool)
17. Titan – Remember me
18. Catatonic Overload & Geck-o – Rotten from the inside
19. Solutio & the I’s vs. Prefix & Density – Tanya
20. Vazard & Delete – Let’s get weird

Ben benieuwd naar jullie commentaar.
Zitten naar mijn weten paar kleine beatmatch foutjes in en de timing is een paar keer niet zo goed.
Ik hoor het graag!
[zippy]http://www35.zippyshare.com/v/71938751/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 15:17 

Hardtraxxer

Na l een tijd actief te zijn als house dj en wel vaker hardstyle mixjes voor de lol te hebben gedraaid , heb ik besloten een maandelijkse 'podcast' op te zetten. Benieuwd wat jullie ervan vinden! Zitten een paar foutjes in, maar over het algemeen ben ik wel tevreden.

Heb trouwens voor deze tracklist gekozen omdat ik wilde laten zien wat voor tracks ik tof vind. Zitten dus ook wat oudere tracks tussen.

Primal Insticts #01 by Primal

Citaat:
Tracklist:
01: Frontliner - Weekend Warriors (Defqon 1 2013 Anthem)
02: Shockerz- Total Domination
03: Dimitri Vegas & Like Mike - Wakanda (Zatox Remix)
04: Bass Modulators - I Want Your Love
05: Josh & Wesz - Acquittal
06: Bioweapon - Maximizer
07: Bass Modulators - Requi3m (Official Hardbass Yellow Anthem)
08: Slim Shore & Focuz - Wauw!
09: E-Force & Luna - Evolved (Frequencerz Remix)
10: Zatox - Creation
11: Chain Reaction - The Record Breaking
12: Kronos - Kaboom
13: Solutio & The I's - Mario & Luigi DJ Tool
14: Alesso - Raise Your Head (Zatox Hard Mix)
15: B-Front & Frequencerz - Night Colours Black (Frequencerz Remix)
16: Tatanka - Arabika
17: Thera & Delete - Welcome (Primal Hardcore Outro Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 16:54 

Hardtraxx Newbie

Laatste tijden bezig geweest met "specials" van bepaalde hardstyle producers.
Dit is mijn laatste van Code Black.

http://www.youtube.com/watch?v=gGzNkuyUMJs

Tracklist:
1. Code Black - R.E.V.O.L.U.T.I.O.N (Official Hardbass 2013 Blue Theme)
2. Toneshifterz & Code Black - About The Music
3. Code Black - Brighter Day
4. Black & White ft. Angie Brown - Get Your Hands Up (Code Black Remix)
5. Slim Shore & Code Black - Time of Your Life (WiSH Outdoor Anthem 2012)
6. Code Black & Nitrouz - Can't Hold Me Back
7. Code Black - Red Planet
8. Code Black - Visions
9. Code Black - F.E.A.R

Hoop dat jullie het wat vinden! Ik vind persoonlijk dit de mooiste mix die ik heb gemaakt.
Meerdere staan op mijn YouTube Kanaal :)

Zoals je misschien ook kan zien dat ik niet bepaald "veel" views heb, maar dat komt meer omdat ik het gewoon met vrienden deel. Meer niet, ik doe dit voor mijn plezier en heb tot nu toe alleen nog maar positieve reactie gekregen.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner