Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 23:33 

TiMOTHYb schreef:
En-er-gy schreef:
Gooi voorlopig maar geen mixen meer hier neer, je zult afgemaakt worden door de leden omdat het slecht is.

Zwets je nou weer uit je nek man. xd

die hele set was slecht, ik geef advies en wat ie ermee doet is aan hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 23:38 

Hardtraxx Elite

Geen enkele DJ draait zo op een feest dat begrijp je toch ook wel? Verder wil ik nog toevoegen dat het tempo er hoog op ligt en dat klinkt vaag, vooral bij euphorische tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 12:33 

Dat is inderdaad waar, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:25 

Hardtraxxer

En-er-gy schreef:
Geluid: die kicks? waar zijn ze? ik hoor en voel niks? heb je ze weggedraaid?
Overgang tussen alle nummers was slecht, dermate slecht dat ik me vraag: Kun je uberhaupt wel draaien?
Je start een nummer en fade m heel langzaam over naar de huidige track. de mixtechniek is er niet.

mee eens ! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:01 

Zo dan!
Voor ongeveer een half jaartje ben ik me ook wat meer gaan verdiepen in het mixen van tracks. Laatste tijd heel erg veel gedaan/geoefend, omdat ik toch wel merk dat ik het heel leuk vind! Ik wil dan nu ook maar eens wat werk laten horen aan jullie en hoor daar graag wat feedback op. Zelf ben ik tevreden met hoe deze mix is gegaan, maar ik moet er wel bij vertellen dat er veel voorbereiding bij is komen kijken. Vooral bij het moment van in laten komen van tracks. Beatmatchen gaat me al steeds beter af, maar ik vind het nog moeilijk om te bepalen wanneer ik tracks erin laat komen (Het moment van beatmatchen zeg maar). Het is dus geen improvisatie wat ik heb gedaan.

Tracklist:
1. Phuture Noize - Tell me Now
2. Geck-O & Phrantic - The Hard Way
3. Digital Punk & Waverider - Fuck the Hype
4. Wildstylez & Activator - Year of Wesker (Dark Pact's Loudness Special)
5. Jack of Sound - Kaylees Nightmare
6. Intractable One - Hypercontraction
7. Dozer - In Full Effect
8. B-Front & High Voltage - Everything Changes
9. Titan - Born to Fight
10. Arboza & Asylum - We Arise (Re-Amp)
11. Catatonic Overload - Death Before Disco
12. Thera & Wavolizer - Done with my Stash

Als laatste heb ik nog een vraag:
Ik ben niet tevreden over de opnamekwaliteit van m'n mix. Het klinkt met normale 320 kbps nummers heel zacht bijvoorbeeld. Ik record met de software Traktor op m'n laptop en ik mix met een goedkope midi controller van hercules (ben maar een arme student en voordat ik met het grote geld wil smijten, wil ik wel zeker weten of dit wat voor me is). Tijdens het mixen gebruik ik gewoon 320 kbps nummers. Mijn vraag is wat ik hier aan kan doen. Ik lees dingen over een externe geluidskaart om mee te recorden? Echter heb ik hier weinig verstand van dus hoop dat jullie me hiermee uit de brand kunnen helpen!

Veel luisterplezier en alvast veel dank voor jullie hulp/feedback :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 22:03 

Hardtraxx Newbie

http://official.fm/tracks/J6Cq

tracklist:

1. Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall (Wildstylez Bootleg)
2. Dash Berlin - Till the Sky Falls Down (Isaac Remix)
3. Josh & Wesz - Dream Planet
4. Noisecontrollers - Experience the Beyond (Iqon 2013 Anthem)
5. Audiofreq - Tear U Down
6. Project One (Headhunterz & Wildstylez) - Life Beyond Earth
7. Frequencerz - Feelings
8. Bass Modulators - Requi3m (Hardbass 2013 Yellow Anthem)
9. Chain Reaction - The Record Breaking
10. B-Front & Adaro - Worth Fighting For (Qapital 2013 Anthem)
11. B-Freqz - Fatality
12. Luna & Crypsis - Powerplay
13. Delete - Formula (2012 edit)
14. Delete - Syndrome

zou iemand misschien naar mijn set kunnen luisteren en eventueel wat commentaar geven, ben pas net begonnen met draaien en kan wel wat tips gebruiken

kan trouwens wel official.fm aanraden om sets op te zetten omdat je daar makkelijk kan zien hoevaak het is bekeken is en je niet een maximaal aantal minuten hebt zoals bij soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 13:25 

Hardtraxxer

Hallo,

Ik heb enkele weken een DJ set gekocht (cdj350 en DJM350)
Dit zijn een van mijn eerste setjes en ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben.

http://soundcloud.com/attaudio/festival-warm-up

Attaudio
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 20:24 

Hardtraxxer

Ik heb net een setje opgenomen, benieuwd wat jullie er van vinden !

Tracklist:

1. Coone – Colors of life (radio edit)
2. Code black – Brighter day
3. Da Tweekaz – Feel the night. (FREE RELEASE)
4. Frontliner ft Katt Niall – (we are) indestructible
5. Noisecontrollers – Beyond (official IQON 2013 anthem)
6. Bass Modulators – I want your love (Original mix)
7. Omegatypez – Beyond my power (Original mix)
8. TNT – First Match (Wasted Penquinz mix)
9. D-Block and S-Te-Fan ft The Pitcher and DV8 Rocks – Save our Dreams (Original mix)
10. Audiofreq – Pressure (Original mix)
11. JDX – Wan Taim (the Anarchist Remix)
12. Zatox - You make the change (Original mix)
13. Deepack Ft MC Lan – Statement of noise
14. The Prophet – R3tro (Original mix)
15. Tuneboy ft MC D – I’m Bulletproof (extended version)
16. Crypsis – MF (Original mix)
17. Regain ft kona black - Grim Reaper (Original mix)
18. Crypsis – The demand (Radical Redemption mix)
19. Artic – We get Raw (Original mix)
20. Chain Reaction – The Record breaking
21. X-pander ft Regain – Dark Ages (Original mix)

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 22:10 

Hardtraxx Addict

Attaudio schreef:
Hallo,

Dit zijn een van mijn eerste setjes en ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben.

Attaudio

ik heb even snel alle overgangen beluisterd! paar dingen vielen me op:
6 tracks in 26 minuten is wat weinig
daarnaast alleen maar intro outro overgangen die alleenmaar in/out gefaded worden, dat is niet erg spannend en gaat ook ten koste van de energie die je opbouwd in het vorige nummer.

probeer eens een track te teasen, dwz snel out in out fade waardoor jij bijvoorbeeld van yellow minute -> natural born killers halverwege het middenstuk 'Don't Panic!' hoort

maakt de mix veel leuker om naar te luisteren en ook een leuke uitdaging voor het mixen. probeer ook op verschillende momenten tracks te mixen dus niet alleen intro outro maar ook op de mid intro of op de climax bijvoorbeeld.

als jij nou commentaar geeft op een andere mix dan heeft de volgende ook weer iets om aan te werken! tis immers het topic 'Oefensets met commentaar'! Het leven is niet alleen nemen, ook geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 22:33 

Hardtraxxer

phoenix schreef:
Attaudio schreef:
Hallo,

Attaudio

ik heb even snel alle overgangen beluisterd! paar dingen vielen me op:
6 tracks in 26 minuten is wat weinig
daarnaast alleen maar intro outro overgangen die alleenmaar in/out gefaded worden, dat is niet erg spannend en gaat ook ten koste van de energie die je opbouwd in het vorige nummer.

probeer eens een track te teasen, dwz snel out in out fade waardoor jij bijvoorbeeld van yellow minute -> natural born killers halverwege het middenstuk 'Don't Panic!' hoort

maakt de mix veel leuker om naar te luisteren en ook een leuke uitdaging voor het mixen. probeer ook op verschillende momenten tracks te mixen dus niet alleen intro outro maar ook op de mid intro of op de climax bijvoorbeeld.

als jij nou commentaar geeft op een andere mix dan heeft de volgende ook weer iets om aan te werken! tis immers het topic 'Oefensets met commentaar'! Het leven is niet alleen nemen, ook geven.

Sterk antwoord hier kun je zeker dingen mee ! ik zal hem ook ff beluisteren !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 22:52 

Hardtraxxer

Attaudio schreef:
Hallo,

Attaudio

Phoenix had je overgangen alleen beluisterd ik heb hem even helemaal beluisterd, ik heb er zelf niet zoveel op aan te merken behalve dat ik het een beetje een standaard mixje vind. ik had zelf andere tracks gekozen.
Ga vooral door en beluister veel andere sets. echt veel! (en dan meer de underground setjes)

verder is er opzich niet veel mis mee behalve een aantal schoonheidsfoutjes en ja 6 tracks is inderdaad te weinig, ik moet zeggen dat je al wel aan het teasen bent. Het teasen zou ik alleen doen bij een andere timing. ik merk dat je dit hier doet op een paar kicks of claps. zo spannend is dat niet. probeer het is bij een vocal.

ik heb de mijne net ook geupload beluister die is, miscchien heb je er wat aan (bij het teasen dan!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:39 

Hardtraxxer

Bedankt voor jullie feedback! ik kan hier zeker wat mee!
Ik zal vanavond een nieuw setje uploaden en hoor wel wat jullie daar van vinden.
B-Shockz heb je toegevoegd op soundcloud zal vanmiddag even je uploads luisteren.

Thanks,
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 22:19 

Hardtraxxer

Attaudio schreef:
Bedankt voor jullie feedback! ik kan hier zeker wat mee!
Ik zal vanavond een nieuw setje uploaden en hoor wel wat jullie daar van vinden.
B-Shockz heb je toegevoegd op soundcloud zal vanmiddag even je uploads luisteren.

Thanks,

ik zag het !
ik beluister straks ff je nieuwe mix ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 00:52 

Hardtraxxer

@attaudio

Ik heb je mix even helemaal beluisterd. ik zie dat je direct al meer tracks hebt +1 ! ;p
Verder heb ik hieronder even beschreven wat ik hoorde en wat ik zelf anders zou doen met wat tips voor je. Hoop dat je er wat aan hebt ;).

Ik zou bij je tease van so high je fader helemaal omlaag gooien van je cdj die adrenalize afspeelt en je low open gooien. plus je eerste overgang is te laat. plus je volume van so high staat hoger dan die van adrenalize.

je overgang van so high naar our world:

probeer niet te vaak te teasen ik vond het erg vervelend om dat daar juist te horen, stukje van universe wat gezegd was goed alleen wat beter getimed zou strakker lijken. kwestie van vaker oefenen. Nogmaals dit is geen kritiek he maar feedback.

Waar is je bass bij our world ?.

Van our world naar follow me:

Ten eerste: je eerste tease daar was goed ! wel wat aan de late kant weer terug zeg maar, maar oefening baart kunst ! plus je overgang en tease van follow me naar forest interlude, niks mis mee. Top!

Van forest interlude naar leave the world

uhm ja die tease vind ik persoonlijk niks, ook erg luid en het klinkt eigenlijk alleen maar vreemd. En qua overgang vind ik hem ook niet mooi had je meer uit kunnen halen.

Van leave the world naar split second

beatmatch problemen gehad neem ik aan, je overgang was mooi geweest als deze tracks gelijk liepen verder niets mis mee.

van split second naar epic
wel vrij basic van outro kick met intro kick, mja dan blij je wel lekker stampen!

Van epic naar rusch
tracks lopen niet helemaal gelijk. maar verder is je overgang wel goed.

van rush naar the power of music lekker nummertje trouwens ! kende hem nog niet niet. ik neem hem mee,

je tease van the power of music > TOP zo bedoelde ik het. had alleen verwacht dat ik hem nog een keer zou horen. oow nu hoor ik hem inderdaad ook maar ik had hem eerder verwacht en the power of music heb je te laat in gemixt. had je eerder kunnen doen.

Van the power over music naar andromeda
te laat ingemixt en liepen niet helemaal gelijk maar het teasen was wel vet.

van andromeda naar E=NC2

Teasen plus puntje ! liep helaas ook niet helemaal gelijk en je overgang is niet goed waarschijnlijk te laat met het uitfaden. en als je je drive er wil in houden had dan je low opengelaten dan klonk het denk ik nog wel vet ook!.

van E=NC2 naar burning

tease dat er bonfire werd gezegd > Top! probeer alleen niet te veel te teasen 1 of 2 keer was hier genoeg geweest. verder niet verkeerd !

van burning naar dark emotions

mooie overgang ! alleen die tease vond ik minder.

van dark emotions naar mysterias

tracks lopen niet gelijk, en je overgang was een beetje slordig. denk slecht getimed ! gewoon door blijven oefenen.

van mysterias naar lost in the mist

deze was gewoon bagger kon er niks anders van maken sorry..

van lost in the mist naar mistress

je tease met bitch is vet ! volgens mij ook een beetje te vroeg je fader omlaag gegooid.

van mistress naar bitch

jammer helaas ook niet helemaal gelijk, overgang is wel lekker alleen jammer dat ze niet synchroon liepen dan was het een vette overgang geweest.

en van bitch naar magic

niks mis mee ! 1 van je beste overgangen van deze mix zelfs !

nogmaals dit is geen kritiek he!

zo dit heeft me veel tijd gekost zeg haha, nja ik hoop dat je hier wat aan hebt. ik zal even kijken als ik deze week tijd heb om dezelfde tracks te mixen alleen dan op mijn manier dan stuur ik hem je wel als je er belang bij hebt. op dit moment erg druk op school dus moet even kijken. stuur dan maar ff een berichtje op soundcloud als je er belang bij hebt.

ik hoor wel van je !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 06:09 

Hardtraxxer

Ten eerste super bedankt voor je feedback.
zoals je eigenlijk wel gemerkt heb vindt ik het laten gelijk lopen van platen super moeiljk, maar we oefenen gewoon lekker door!
Ik zal er van het weekend ff meer naar kijken(hoe ze dat op emporium doen) Haha!
Houden contact!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 16:11 

Hardtraxxer

Komt vanzelf ! Haha ja is goed veel plezier op emporium !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:40 

Hardtraxxer

Hoi ik heb een tijdje geleden een Numark Mixtrack Pro gekocht en ik ben benieuwd of iemand tips heeft waar ik mezelf in kan verbeteren wat mixen betreft.

Duur:35.19 min
tracklist:
1Wasted Penguinz - Melancholia
2Bass Modulators - Keep On Rockin
3Headhunterz_ft_Malukah-Reignite
4Isaac – Sweetest Sin
5Dutch Master-LUCA
6Neilio – Freezing Cold
7Scope DJ – Droid.
8Slim Shore & Focuz – Follow Me
9Psyko_Punkz-Fight4UrRight2Rave
10Gunz For Hire – Bolivia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 01:50 

Hardtraxxer

BMG schreef:
Hoi ik heb een tijdje geleden een Numark Mixtrack Pro gekocht en ik ben benieuwd of iemand tips heeft waar ik mezelf in kan verbeteren wat mixen betreft.

tracklist:
4Isaac – Sweetest Sin
5Dutch Master-LUCA
6Neilio – Freezing Cold
7Scope DJ – Droid.

Uhm het teasen erdoor heen. Verder een lekkere mix vind er wel een lekkere nrg inzitten! Met teasen zou er nog meer nrg inzitten maar ga zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 11:37 

Hardtraxxer

B-shockz schreef:
BMG schreef:

tracklist:
4Isaac – Sweetest Sin
5Dutch Master-LUCA
6Neilio – Freezing Cold
7Scope DJ – Droid.

Uhm het teasen erdoor heen. Verder een lekkere mix vind er wel een lekkere nrg inzitten! Met teasen zou er nog meer nrg inzitten maar ga zo door!

Heel erg bedankt voor de feedback maar eig weet ik niet hoe je moet teasen en wat dat inhoudt zou je me dat misschien uit kunnen leggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:31 

Hardtraxx Veteran

B-shockz schreef:
BMG schreef:

tracklist:
4Isaac – Sweetest Sin
5Dutch Master-LUCA
6Neilio – Freezing Cold
7Scope DJ – Droid.

nrg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 16:26 

Hardtraxx Newbie

Wij zijn nu al een paar maanden bezig met onze podcast ,maar wij vroegen ons af wat jullie er van vonden.Dus bij deze ^^

1.Frontliner Ft Nikita Death of a demon
2.Zatox & Mc villian Action
3.Ran-d Never scared
4.Digital Punk & The R3belz The last remaining light
5.Digital Punk & Adaro Everyday
6.Artic We get raw
7.Chain Reaction The record breaking
8.Prefixx & Destiny Soundwaves
9.Tatanka Don't give up
10.Chris one Revelations
11.Dark Oscillators Trapped(Titan remix)
12.Chris one & The Machine Different kind of therapy(Different mix)
13.Radical Redemption & Crypsis Drug and roll[/soundcloud]
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 22:27 

Hardtraxx Veteran

Zonder geluisterd te hebben wil ik toch een tip geven. Probeer een originele set neer te zetten waar je zelf natuurlijk achter staat. Dit soort tracklisten zie je overal en nodigt niet echt uit om te luisteren. Geld niet alleen voor Statetroopers9 hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 02:53 

Hardtraxx Newbie

tomac schreef:
Zonder geluisterd te hebben wil ik toch een tip geven. Probeer een originele set neer te zetten waar je zelf natuurlijk achter staat. Dit soort tracklisten zie je overal en nodigt niet echt uit om te luisteren. Geld niet alleen voor Statetroopers9 hoor.

Tracklist is idd te mainstream!Maar t'ging hem vooral over de mixkwaliteit :) beetje feedback?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 11:45 

Hardtraxxer

No offense!

Er zijn ook mensen die alleen maar mainstream draaien dus wat heeft dat te maken dat je er zelf achter moet staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:39 

Hardtraxx Veteran

Eh, wat bedoel je nou? :surrender: Mainstream is prima, maar dan nog kan je iets origineels neerzetten.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner