@attaudio
Ik heb je mix even helemaal beluisterd. ik zie dat je direct al meer tracks hebt +1 ! ;p
Verder heb ik hieronder even beschreven wat ik hoorde en wat ik zelf anders zou doen met wat tips voor je. Hoop dat je er wat aan hebt

.
Ik zou bij je tease van so high je fader helemaal omlaag gooien van je cdj die adrenalize afspeelt en je low open gooien. plus je eerste overgang is te laat. plus je volume van so high staat hoger dan die van adrenalize.
je overgang van so high naar our world: probeer niet te vaak te teasen ik vond het erg vervelend om dat daar juist te horen, stukje van universe wat gezegd was goed alleen wat beter getimed zou strakker lijken. kwestie van vaker oefenen. Nogmaals dit is geen kritiek he maar feedback.
Waar is je bass bij our world ?.
Van our world naar follow me:Ten eerste: je eerste tease daar was goed ! wel wat aan de late kant weer terug zeg maar, maar oefening baart kunst ! plus je overgang en tease van follow me naar forest interlude, niks mis mee. Top!
Van forest interlude naar leave the worlduhm ja die tease vind ik persoonlijk niks, ook erg luid en het klinkt eigenlijk alleen maar vreemd. En qua overgang vind ik hem ook niet mooi had je meer uit kunnen halen.
Van leave the world naar split secondbeatmatch problemen gehad neem ik aan, je overgang was mooi geweest als deze tracks gelijk liepen verder niets mis mee.
van split second naar epicwel vrij basic van outro kick met intro kick, mja dan blij je wel lekker stampen!
Van epic naar ruschtracks lopen niet helemaal gelijk. maar verder is je overgang wel goed.
van rush naar the power of music lekker nummertje trouwens ! kende hem nog niet niet. ik neem hem mee,
je tease van the power of music > TOP zo bedoelde ik het. had alleen verwacht dat ik hem nog een keer zou horen. oow nu hoor ik hem inderdaad ook maar ik had hem eerder verwacht en the power of music heb je te laat in gemixt. had je eerder kunnen doen.
Van the power over music naar andromedate laat ingemixt en liepen niet helemaal gelijk maar het teasen was wel vet.
van andromeda naar E=NC2Teasen plus puntje ! liep helaas ook niet helemaal gelijk en je overgang is niet goed waarschijnlijk te laat met het uitfaden. en als je je drive er wil in houden had dan je low opengelaten dan klonk het denk ik nog wel vet ook!.
van E=NC2 naar burningtease dat er bonfire werd gezegd > Top! probeer alleen niet te veel te teasen 1 of 2 keer was hier genoeg geweest. verder niet verkeerd !
van burning naar dark emotionsmooie overgang ! alleen die tease vond ik minder.
van dark emotions naar mysteriastracks lopen niet gelijk, en je overgang was een beetje slordig. denk slecht getimed ! gewoon door blijven oefenen.
van mysterias naar lost in the mistdeze was gewoon bagger kon er niks anders van maken sorry..
van lost in the mist naar mistress je tease met bitch is vet ! volgens mij ook een beetje te vroeg je fader omlaag gegooid.
van mistress naar bitchjammer helaas ook niet helemaal gelijk, overgang is wel lekker alleen jammer dat ze niet synchroon liepen dan was het een vette overgang geweest.
en van bitch naar magicniks mis mee ! 1 van je beste overgangen van deze mix zelfs !
nogmaals dit is geen kritiek he!
zo dit heeft me veel tijd gekost zeg haha, nja ik hoop dat je hier wat aan hebt. ik zal even kijken als ik deze week tijd heb om dezelfde tracks te mixen alleen dan op mijn manier dan stuur ik hem je wel als je er belang bij hebt. op dit moment erg druk op school dus moet even kijken. stuur dan maar ff een berichtje op soundcloud als je er belang bij hebt.
ik hoor wel van je !