Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steven schreef:
TakkU schreef:
Gok dat deze nieuwe mixer de vervanger van de DJM800 gaat worden, en onder de DJM2000 zal staan...

DJM2000 bestaat al.

No shit! Ik zeg toch niet dat ie DJM2000 gaat heten? Het wordt de vervanger van de DJM800, en hij zal onder de DJM2000 staan.. Dus een mixer die de opvolger wordt van de DJM800, maar qua functies etc qua positie onder de DJM2000 staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen weten we meer, maar hij is al gelekt :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Xtremer schreef:
Morgen weten we meer, maar hij is al gelekt :P

Afbeelding

euh staat er nou 800 of 900?

btw vind hem maar lelijk :thumbdown: lijkt net een mislukte 800 xd
verhoudingen vind ik niet kloppen hij is of te breed of niet breed genoeg, waardoor hij op een oude lompe djm600 lijkt. ze hadden hem of smaller moeten maken (waardoor hij het strakke van de 800 krijgt) of breder (waardoor hij het karakter van de 2000 krijgt)


(ja ik probeer ook mezelf wijs te maken dat het tog slim was om een normale 800 te kopen, zodat ik geen spijt krijg xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
btw vind hem maar lelijk :thumbdown: lijkt net een mislukte 800 xd
verhoudingen vind ik niet kloppen hij is of te breed of niet breed genoeg, waardoor hij op een oude lompe djm600 lijkt. ze hadden hem of smaller moeten maken (waardoor hij het strakke van de 800 krijgt) of breder (waardoor hij het karakter van de 2000 krijgt)


(ja ik probeer ook mezelf wijs te maken dat het tog slim was om een normale 800 te kopen, zodat ik geen spijt krijg xd )

Mhahaha maar je hebt wel gelijk! Tis net een verminkte DJM800... de effectknoppen rechts zijn veel te klein voor dat grote stuk metaal waar ze nu in zitten. En het linker gedeelte trouwens ook doordat er twee coloreffects tussen gepropt zitten. Hmmm.. niet mooi maar gok wel meteen dat hij dezelfde prijs zal hebben als ik dit zo zie. Of in ieder geval niet veel duurder dan de DJM800 nu is...


WHEHEEE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
RAW-vizion schreef:
btw vind hem maar lelijk :thumbdown: lijkt net een mislukte 800 xd
verhoudingen vind ik niet kloppen hij is of te breed of niet breed genoeg, waardoor hij op een oude lompe djm600 lijkt. ze hadden hem of smaller moeten maken (waardoor hij het strakke van de 800 krijgt) of breder (waardoor hij het karakter van de 2000 krijgt)


(ja ik probeer ook mezelf wijs te maken dat het tog slim was om een normale 800 te kopen, zodat ik geen spijt krijg xd )

Mhahaha maar je hebt wel gelijk! Tis net een verminkte DJM800... de effectknoppen rechts zijn veel te klein voor dat grote stuk metaal waar ze nu in zitten. En het linker gedeelte trouwens ook doordat er twee coloreffects tussen gepropt zitten. Hmmm.. niet mooi maar gok wel meteen dat hij dezelfde prijs zal hebben als ik dit zo zie. Of in ieder geval niet veel duurder dan de DJM800 nu is...


WHEHEEE!

idd die color FX waren eerst zo'n mooi formaat, maar nu is dat egt niet mooi :thumbdown: en ook die hoekige cue's :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De cue's zijn nu ook al hoekig, komt misschien door de lage kwaliteit van deze foto he. En een DJM800 vind ik trouwens sowieso niet mooi als hij uit staat... pas als de lampjes aanstaan is het wat dus dat helpt nu misschien ook nog. Maar dan nog kloppen de verhoudingen niet.

En wat zou die USB-poort doen naast de mic ingang??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
De cue's zijn nu ook al hoekig, komt misschien door de lage kwaliteit van deze foto he. En een DJM800 vind ik trouwens sowieso niet mooi als hij uit staat... pas als de lampjes aanstaan is het wat dus dat helpt nu misschien ook nog. Maar dan nog kloppen de verhoudingen niet.

En wat zou die USB-poort doen naast de mic ingang??


Ik gok op USB opnemen, aangezien de DJM-350 dit ook heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
maarten1410 schreef:
De cue's zijn nu ook al hoekig, komt misschien door de lage kwaliteit van deze foto he. En een DJM800 vind ik trouwens sowieso niet mooi als hij uit staat... pas als de lampjes aanstaan is het wat dus dat helpt nu misschien ook nog. Maar dan nog kloppen de verhoudingen niet.

En wat zou die USB-poort doen naast de mic ingang??


Ik gok op USB opnemen, aangezien de DJM-350 dit ook heeft.

Dat denk ik ook MAAR volgens mij is dit een USB B aansluiting... want dat klepje is vierkant ipv rechthoekig.

Dit is USB B:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow netjes! ben benieuwd morgen!
Als je met de USB functie kan opnemen zal wel super chill zijn !
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 11:45 
 
Artiest



Delcone schreef:
Wow netjes! ben benieuwd morgen!
Als je met de USB functie kan opnemen zal wel super chill zijn !


wordt niet overgesproken, je kan de mixer als geluidskaart gebruiken voor je Ableton of Traktor bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ziet er leuk spul uit. Maar al die effecten... wat doe je ermee in de hardstyle, ik geloof dat je dit niet allemaal gaat gebruiken als je hardstyle draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Ziet er leuk spul uit. Maar al die effecten... wat doe je ermee in de hardstyle, ik geloof dat je dit niet allemaal gaat gebruiken als je hardstyle draait.

Geloof inderdaad niet dat je er tijdens hardstyle/hardcore iets mee zult doen... lang niet genoeg als wat je er mee kunt in ieder geval!


De enige voordelen die ik nuttig vind zijn de nieuwe faders (op hun zij geplaatst onder de schuif dus geen zooi meer erin) en hij is nu 32-bit ipv 24bit. Niet dat je dat laatste zo duidelijk hoort maar toch. Al die effecten kun je volgens mij niet eens gebruiken bij hardstyle.. je hebt er veel meer ruimte in je plaat voor nodig om ze mooi te laten klinken. Dat zou bij dubstep of minimal ofzo beter tot z'n recht komen. Verbinden met recordbox of tractor gebruik ik niet/nog niet dus daar word ik ook niet warm van en verder zit er eigenlijk niet zoveel nieuws op... Het zijn vooral meer effecten die je op meerdere manieren kunt toepassen en manipuleren. Die beatmatchende effecten zijn wel goed bedacht maar nutteloos bij hardstyle denk ik.

Gelukkig, ben nog blij met me DJM800 tot nu toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben ook van plan een nieuwe mixert aan te schaffen en zat te denken aan de djm 700 of 800.
Maar daarmee ga ik nog even wachten, maar zal de 800 uit het assortiment verdwijnen of gaan ze die gewoon blijven maken? Of is dit nog niet vertelt? :P Want bij de CDJ900/2000 is de 1000 er ook uit gehaald :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Ik ben ook van plan een nieuwe mixert aan te schaffen en zat te denken aan de djm 700 of 800.
Maar daarmee ga ik nog even wachten, maar zal de 800 uit het assortiment verdwijnen of gaan ze die gewoon blijven maken? Of is dit nog niet vertelt? :P Want bij de CDJ900/2000 is de 1000 er ook uit gehaald :thumbdown:

Ze vertellen in die video dat het de opvolger van de 800 is, lijkt me 99,9% zeker dat de 800 er dan uit gaat.

Het zou ook wel een beetje vreemd zijn als ze de 800 én deze 900 gaan verkopen. De 900 is eigenlijk een 800 fase 2 dus de 800 wordt dan overbodig. Ben wel benieuwd naar de prijs trouwens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Lowrenz schreef:
Ziet er leuk spul uit. Maar al die effecten... wat doe je ermee in de hardstyle, ik geloof dat je dit niet allemaal gaat gebruiken als je hardstyle draait.

Geloof inderdaad niet dat je er tijdens hardstyle/hardcore iets mee zult doen... lang niet genoeg als wat je er mee kunt in ieder geval!


De enige voordelen die ik nuttig vind zijn de nieuwe faders (op hun zij geplaatst onder de schuif dus geen zooi meer erin) en hij is nu 32-bit ipv 24bit. Niet dat je dat laatste zo duidelijk hoort maar toch. Al die effecten kun je volgens mij niet eens gebruiken bij hardstyle.. je hebt er veel meer ruimte in je plaat voor nodig om ze mooi te laten klinken. Dat zou bij dubstep of minimal ofzo beter tot z'n recht komen. Verbinden met recordbox of tractor gebruik ik niet/nog niet dus daar word ik ook niet warm van en verder zit er eigenlijk niet zoveel nieuws op... Het zijn vooral meer effecten die je op meerdere manieren kunt toepassen en manipuleren. Die beatmatchende effecten zijn wel goed bedacht maar nutteloos bij hardstyle denk ik.

Gelukkig, ben nog blij met me DJM800 tot nu toe :P

het enigste wat mij aanspreekt van deze wat me 800 niet heb, is die schuine rand aan de voorkant waardoor hij mooi bij me 900's past xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 21:28 
 
Hardtraxx Addict

Hij gaat 1899,- euries kosten.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Hij gaat 1899,- euries kosten.....

Gha! Ik had het er net met een vriend over en we gokten op 1749,-... Goed, laat maar zitten dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 00:28 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Timothy21 schreef:
Hij gaat 1899,- euries kosten.....

Gha! Ik had het er net met een vriend over en we gokten op 1749,-... Goed, laat maar zitten dan!

als je tog al zo'n budget heb, spaar dan die paar honderd euries effe door, dan heb je gewoon een 2000 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 02:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gast xd hij bedoelt dat de nexus de DJM-800 gaat vervangen, en qua functies (en kwaliteit) onder de DJM-2000 wordt gezien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
maarten1410 schreef:
Timothy21 schreef:
Hij gaat 1899,- euries kosten.....

Gha! Ik had het er net met een vriend over en we gokten op 1749,-... Goed, laat maar zitten dan!

als je tog al zo'n budget heb, spaar dan die paar honderd euries effe door, dan heb je gewoon een 2000 ;)

Dat is echt precies wat ik dacht! Die paar extra functies ten overstande van de 800 vind ik het echt niet waard. Ben blij genoeg met me 800 :)

@shag: tegen wie schreeuw je zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahah! ik weet ook niet wat er is misgegaan maar het was een reactie op steven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hou het voorlopig nog even bij m'n DJM-800. De extra effecten heb ik niet nodig en al die Traktor rompslomp al helemaal niet. Wellicht in de toekomst kijken voor een DJM-2000 voor tussen m'n CDJ-2000's, maar das wel heel onwaarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Djm 800 is goed genoeg :woot:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner