Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
dj-rico01 wrote:ik... geen geld om een betere versie te kopen en geen zin meer om ene goed werkende versie voor de mac te zoeken xD
Zit hier ook op mac, en Traktor Pro had ik via de minder legale wegen verkregen :P Inmiddels wel een versie gekocht, dat wel :P
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
ARGH Ik ben helemaal tevreden met m'n reloop.. maar dit is al de derde keer dat m'n traktor vast loopt terwijl ik aan een fijne set bezig ben. Zo krijg ik natuurlijk nooit een fatsoenlijke set af.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Mol wrote:ARGH Ik ben helemaal tevreden met m'n reloop.. maar dit is al de derde keer dat m'n traktor vast loopt terwijl ik aan een fijne set bezig ben. Zo krijg ik natuurlijk nooit een fatsoenlijke set af.
get
a
mac

:drool:
Donateur
last seen Nov 2014
Heb ik nu net 3 seconden voor de tweede maal op de record knop gedrukt, loopt ie weer vast.
Gelukkig was het dit keer op 't eind. Ik ben absoluut niet tevreden met het mixwerk, maar ik stuur 'm op voor C-Mind & ElSalvajes Bday Bash, en dan windows reinstall.. hopelijk helpt dat :')
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Mol wrote:Heb ik nu net 3 seconden voor de tweede maal op de record knop gedrukt, loopt ie weer vast.
Gelukkig was het dit keer op 't eind. Ik ben absoluut niet tevreden met het mixwerk, maar ik stuur 'm op voor C-Mind & ElSalvajes Bday Bash, en dan windows reinstall.. hopelijk helpt dat :')
Als je laptop hebt (of wifi gebruikt) -> WiFi uitzetten!
Maakt groot verschil ;)
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Tja hier werkt Traktor gewoon perfect, t is dan ook wel de Mac versie, maar ik heb echt nog nooit problemen dermee gehad.. Zonet nog een mixje van 20 minuten in elkaar gedraait, ben er best tevreden over als ik kijk dat ik mn digital jockey 2 pas 3 dagen heb :P
Hardtraxxer
148 posts member since 2009
last seen Mar 2012
ff on topic :$
kan ik met de reloop niet opnemen met tracktor LE
werkt de reloop niet gewoon ook op de normale traktor 3.0 ?
Hardtraxxer
337 posts member since 2009
last seen Aug 2012
Stef-men wrote:ff on topic :$
werkt natuurlijk met Pro 3

mischien alleen zelf een mapping maken?
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Stef-men wrote:ff on topic :$
Je kan niet opnemen met het programma traktor (3) LE. Je kan wel opnemen via de line-in. Beter koop je voor 99€ (Je hebt de LE versie, dan betaal je niet meer de volle mep) de pro versie. Dan kun je opnemen, zelf mappings maken etc.. :D De extra's zijn die 99 euro dubbel en dwars waard!
Hardtraxxer
425 posts member since 2010
last seen Oct 2016
GreenX wrote:mischien alleen zelf een mapping maken?
Mappings zijn er ook genoeg op internet te vinden, daar zitten een paar hele goede bij en het scheelt je een hoop tijd! Voldoen ze niet helemaal aan je wensen dan kun je ze nog altijd naar eigen smaak aanpassen ;)
Donateur
last seen Nov 2014
Ik heb besloten om zelf aan een mapping te beginnen, wil alles precies hebben zoals ik 't wil.
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Mol wrote:ARGH Ik ben helemaal tevreden met m'n reloop.. maar dit is al de derde keer dat m'n traktor vast loopt terwijl ik aan een fijne set bezig ben. Zo krijg ik natuurlijk nooit een fatsoenlijke set af.
je bent gek
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Maare hoe zit dat eigenlijk.
Ik mix namelijk met Traktor 2.6 ( :lol: )
Als ik dan zon ding koop zit er dan Software bij, of kan ik dan gewoon Traktor 2.6 blijven gebruiken?
Donateur
last seen Nov 2014
Dj C-Mind wrote:
je bent gek
Dat is absoluut waar.
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Mol wrote:
Dj C-Mind wrote:
je bent gek
Dat is absoluut waar.
Ik ken je alsof ik je gemaakt hebt :P
Donateur
last seen Oct 2014
Is deze een beetje goed : http://www.mp3shop.nl/product-gallery/7 ... -spelers/0

Die is niet zo duur, en ziet er wel goed uit.
Heb er zelf niet erg veel verstand van.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
ElSalvaje wrote:Is deze een beetje goed : http://www.mp3shop.nl/product-gallery/7 ... -spelers/0

1x beetje mee gespeeld, was wel grappig. Kun je wel op een goedkope manier kijken of je het wat vind.
Donateur
last seen Oct 2014
Khadber wrote:
ElSalvaje wrote:Is deze een beetje goed : http://www.mp3shop.nl/product-gallery/7 ... -spelers/0

1x beetje mee gespeeld, was wel grappig. Kun je wel op een goedkope manier kijken of je het wat vind.
Aanrader?
En zitter er ook effecten op?
Zoals Flaming of hoe dat heet :P
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
ElSalvaje wrote:
Khadber wrote:

Aanrader?
Dat ding gebruik je samen met vdj of traktor ofzo en in die programma'tjes zitten meestal wel effecten (vdj iig wel)!
Flanger bedoel je denk ik?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
ElSalvaje wrote:
Khadber wrote:

Aanrader?
Effecten heb ik me ook op blindgestaard bij een mixer. Ik heb er nu een zonder, en ik mis het eigenlijk niet zo. Komt later wel eens.
Donateur
last seen Oct 2014
ok, iig bedankt.
Donateur
last seen Oct 2014
Welke werkt nou eigenlijk goed met Traktor?
Donateur
last seen Oct 2014
Is dit een goede : http://www.loveno.be/product/16207/Herc ... -3-LE.html

Ik ben nog een beetje zoekende.
Hij word iig geleverd met Traktor, daar ben ik wel blij mee.
Alleen er zit geen geluidskaart bij, maar die zit toch in mijn PC??
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Die hercules dingetjes zijn meer een soort van speelgoed.. Het beste kan je een Reloop Digital Jockey(2) Interface Edition nemen. Deze zijn namelijk echt perfect voor traktor, en het zijn echt hele fijne controllers!

Wat betreft de geluidskaart:

Aan je gewone PC geluidskaart heb je niet voldoende. Deze kan namelijk maar over 2 kanalen geluid sturen, een kanaal links, en een kanaal rechts. Je hebt er dus minimaal 4 nodig, omdat je ook nog een koptelefoon moet hebben. Als een controller een ingebouwde geluidskaart heeft dan heeft ie dus ook 4 output kanalen. 2 voor de 'master', wat dus je mix is, en 2 voor de 'cue', dit gaat over je koptelefoon
Donateur
last seen Oct 2014
TakkU wrote:Die hercules dingetjes zijn meer een soort van speelgoed.. Het beste kan je een Reloop Digital Jockey(2) Interface Edition nemen. Deze zijn namelijk echt perfect voor traktor, en het zijn echt hele fijne controllers!

Wat betreft de geluidskaart:

Aan je gewone PC geluidskaart heb je niet voldoende. Deze kan namelijk maar over 2 kanalen geluid sturen, een kanaal links, en een kanaal rechts. Je hebt er dus minimaal 4 nodig, omdat je ook nog een koptelefoon moet hebben. Als een controller een ingebouwde geluidskaart heeft dan heeft ie dus ook 4 output kanalen. 2 voor de 'master', wat dus je mix is, en 2 voor de 'cue', dit gaat over je koptelefoon
Een koptelefoon is handig, maar niet noodzakelijk toch?