welke CDJ's heb je?DJ ShaG wrote:iemand ervaring met CDJ's en traktor?
ik krijg ze maar niet goed afgestemd..
Related topics
- View the latest post: Traktor - 'Load' in het rood
- View the latest post: Configureren mini dj set Traktor Dj lukt niet
- View the latest post: traktor pro en envivo dj controller
- View the latest post: Traktor mapping voor Reloop Beatmix 2
- View the latest post: Traktor 2 Pro Controller Manager Linking Jockwheels
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Even een vraag over de geluidskaart van de traktor s4
ik heb hem zojuist geinstalleert maar hij wilt hem niet draaien op de geluidskaart van het mengpaneel zelf.
heeft iemand hier een oplossing voor ik kom er zelf even niet uit.
ik heb hem zojuist geinstalleert maar hij wilt hem niet draaien op de geluidskaart van het mengpaneel zelf.
Ik heb altijd geouwehoer na een verse install/reinstall met dat programma.
DP heeft me wel een paar keer uit de brand kunnen helpen though.
DP heeft me wel een paar keer uit de brand kunnen helpen though.
Bij tractor staat het goede Audio Device ingesteld? En de output Routing?Pierre wrote:Even een vraag over de geluidskaart van de traktor s4
TakkU wrote:Bij tractor staat het goede Audio Device ingesteld? En de output Routing?Pierre wrote:Even een vraag over de geluidskaart van de traktor s4
de Audio device, staat ingesteld op Traktor kontrol S4`.
en de output routing staat ingesteld op output Monitor L - 3: Out monitor left
R - 4 Out monitor Right
Output master: L - 1 Out master left
R - 2 Out master Right
-
VHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Ik heb gisteren de Traktor Kontrol s2 besteld, en ik vroeg me eigenlijk af kan ik Cd's importeren naar het besturingsstysteem van Traktor Pro 2?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Ik snap niet helemaal wat je bedoedt maar denk het niet, je kan ze wel gebruiken als ze n de cd speler van je comp zitten. Maar ik zou ze gewoon in itunes importeren. Je kan in traktor gewoon alle nummers, afspeellinsten en albums uit itunes openen.
CD's rippen, kan met iTunes, Media Player, Winamp etc.. Dan gewoon in Traktor gebruiken!Voosaa wrote:Ik heb gisteren de Traktor Kontrol s2 besteld, en ik vroeg me eigenlijk af kan ik Cd's importeren naar het besturingsstysteem van Traktor Pro 2?
Alvast bedankt
-
VHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Oke ja zoiets dacht ik al
Thnx
Thnx
-
WHardtraxxer
- 65 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
Weet iemand hoe je het geluid bij traktor zo instelt dat wat je normaal in je koptelefoon hoort uit je speakers komt en dat wanneer je opneemt hij zegmaar alleen opneemt wanneer je een kanaal open hebt staan? (wat je normaal zou horen)
Edit: Het gaat om Traktor 2.0.3 en ik mix alleen op de computer zonder controller of iets
Edit: Het gaat om Traktor 2.0.3 en ik mix alleen op de computer zonder controller of iets
Dat je beide channels dus door je speakers hoort, ongeacht of ze open staan of niet. En alleen opneemt wat op de master komt. Dit gebeurt automatisch dacht ik.wibbo wrote:Weet iemand hoe je het geluid bij traktor zo instelt dat wat je normaal in je koptelefoon hoort uit je speakers komt en dat wanneer je opneemt hij zegmaar alleen opneemt wanneer je een kanaal open hebt staan? (wat je normaal zou horen)
Ik heb dit wel voor elkaar gekregen toen ik begon met mixen dus zal ff voor je kijken als ik thuis ben
-
DHardtraxxer
- 171 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Ik heb nu Traktor LE en als ik het goed heb kan ik via LE zelf geen sets opnemen. Dus moet ik nu om sets op te nemen perse upgraden naar Pro of zou ik ook nog sets op kunnen nemen met een extern programma?
Je kan naar traktor pro upgraden.decoupeerzaag wrote:Ik heb nu Traktor LE en als ik het goed heb kan ik via LE zelf geen sets opnemen. Dus moet ik nu om sets op te nemen perse upgraden naar Pro of zou ik ook nog sets op kunnen nemen met een extern programma?
Je zou ook een soort van split kabel kunnen nemen. Die dan opsplitst in je master en records output, en deze dan in een opnameapparaat stoppen. Bijvoorbeeld: telefoon, computer.
Of je zou het met audacity of iets dergelijks op je computer kunnen doen, voorwaarde is: Dat je master output van traktor je gewone output van je computer is. Want audacity kan direct van je standaard computer output opnemen. Stereo mix heet dat.
-
DHardtraxxer
- last seen Jun 2013
Genoeg mogelijkheden dus.Draidy wrote:Je kan naar traktor pro upgraden.decoupeerzaag wrote:Ik heb nu Traktor LE en als ik het goed heb kan ik via LE zelf geen sets opnemen. Dus moet ik nu om sets op te nemen perse upgraden naar Pro of zou ik ook nog sets op kunnen nemen met een extern programma?
Je zou ook een soort van split kabel kunnen nemen. Die dan opsplitst in je master en records output, en deze dan in een opnameapparaat stoppen. Bijvoorbeeld: telefoon, computer.
Of je zou het met audacity of iets dergelijks op je computer kunnen doen, voorwaarde is: Dat je master output van traktor je gewone output van je computer is. Want audacity kan direct van je standaard computer output opnemen. Stereo mix heet dat.
Maar ga denk toch maar upgraden. Omdat je hier dan ook gelijk wat leuke functies bij krijgt. Maar als ik moet gaan upgraden, dan moet ik denk het beste gewoon Traktor Duo 2 nemen he? Omdat ik toch niet van plan ben om met 4 decks tegelijk te gaan draaien
En de kwaliteit van audacity is ook niet alles volgens mij.
Edit: Ik heb zojuist Traktor Pro gedownload en werkt prima
Oke wou net zeggen. Met duo kan je nog niet opnemen
Je hebt de upgrade gekocht hoop ik?
-
DHardtraxxer
- last seen Jun 2013
Daar kwam ik ook achter ja.Draidy wrote:Oke wou net zeggen. Met duo kan je nog niet opnemen
En ik heb hem gekocht ja
Nee ik bedoel upgrade van le en niet losse traktor pro.
-
DHardtraxxer
- last seen Jun 2013
Ik heb natuurlijk de upgrade gekocht. Scheelt toch weer wat knaken.