Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

DJ ShaG schreef:
iemand ervaring met CDJ's en traktor?
ik krijg ze maar niet goed afgestemd.. :cry:

welke CDJ's heb je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even een vraag over de geluidskaart van de traktor s4
ik heb hem zojuist geinstalleert maar hij wilt hem niet draaien op de geluidskaart van het mengpaneel zelf.
heeft iemand hier een oplossing voor ik kom er zelf even niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb altijd geouwehoer na een verse install/reinstall met dat programma.
DP heeft me wel een paar keer uit de brand kunnen helpen though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pierre schreef:
Even een vraag over de geluidskaart van de traktor s4
ik heb hem zojuist geinstalleert maar hij wilt hem niet draaien op de geluidskaart van het mengpaneel zelf.
heeft iemand hier een oplossing voor ik kom er zelf even niet uit.

Bij tractor staat het goede Audio Device ingesteld? En de output Routing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 01:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Pierre schreef:
Even een vraag over de geluidskaart van de traktor s4
ik heb hem zojuist geinstalleert maar hij wilt hem niet draaien op de geluidskaart van het mengpaneel zelf.
heeft iemand hier een oplossing voor ik kom er zelf even niet uit.

Bij tractor staat het goede Audio Device ingesteld? En de output Routing?



de Audio device, staat ingesteld op Traktor kontrol S4`.
en de output routing staat ingesteld op output Monitor L - 3: Out monitor left
R - 4 Out monitor Right

Output master: L - 1 Out master left
R - 2 Out master Right
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 11:51 
 
Hardtraxxer

Ik heb gisteren de Traktor Kontrol s2 besteld, en ik vroeg me eigenlijk af kan ik Cd's importeren naar het besturingsstysteem van Traktor Pro 2?

Alvast bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet helemaal wat je bedoedt maar denk het niet, je kan ze wel gebruiken als ze n de cd speler van je comp zitten. Maar ik zou ze gewoon in itunes importeren. Je kan in traktor gewoon alle nummers, afspeellinsten en albums uit itunes openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voosaa schreef:
Ik heb gisteren de Traktor Kontrol s2 besteld, en ik vroeg me eigenlijk af kan ik Cd's importeren naar het besturingsstysteem van Traktor Pro 2?

Alvast bedankt :thumbup:

CD's rippen, kan met iTunes, Media Player, Winamp etc.. Dan gewoon in Traktor gebruiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 02:32 
 
Hardtraxxer

Oke ja zoiets dacht ik al
Thnx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 14:26 
 
Hardtraxxer

Weet iemand hoe je het geluid bij traktor zo instelt dat wat je normaal in je koptelefoon hoort uit je speakers komt en dat wanneer je opneemt hij zegmaar alleen opneemt wanneer je een kanaal open hebt staan? (wat je normaal zou horen)

Edit: Het gaat om Traktor 2.0.3 en ik mix alleen op de computer zonder controller of iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wibbo schreef:
Weet iemand hoe je het geluid bij traktor zo instelt dat wat je normaal in je koptelefoon hoort uit je speakers komt en dat wanneer je opneemt hij zegmaar alleen opneemt wanneer je een kanaal open hebt staan? (wat je normaal zou horen)

Edit: Het gaat om Traktor 2.0.3 en ik mix alleen op de computer zonder controller of iets


Dat je beide channels dus door je speakers hoort, ongeacht of ze open staan of niet. En alleen opneemt wat op de master komt. Dit gebeurt automatisch dacht ik.
Ik heb dit wel voor elkaar gekregen toen ik begon met mixen dus zal ff voor je kijken als ik thuis ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:22 
 
Hardtraxxer

Ik heb nu Traktor LE en als ik het goed heb kan ik via LE zelf geen sets opnemen. Dus moet ik nu om sets op te nemen perse upgraden naar Pro of zou ik ook nog sets op kunnen nemen met een extern programma?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

decoupeerzaag schreef:
Ik heb nu Traktor LE en als ik het goed heb kan ik via LE zelf geen sets opnemen. Dus moet ik nu om sets op te nemen perse upgraden naar Pro of zou ik ook nog sets op kunnen nemen met een extern programma?

Je kan naar traktor pro upgraden.

Je zou ook een soort van split kabel kunnen nemen. Die dan opsplitst in je master en records output, en deze dan in een opnameapparaat stoppen. Bijvoorbeeld: telefoon, computer.

Of je zou het met audacity of iets dergelijks op je computer kunnen doen, voorwaarde is: Dat je master output van traktor je gewone output van je computer is. Want audacity kan direct van je standaard computer output opnemen. Stereo mix heet dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:29 
 
Hardtraxxer

Draidy schreef:
decoupeerzaag schreef:
Ik heb nu Traktor LE en als ik het goed heb kan ik via LE zelf geen sets opnemen. Dus moet ik nu om sets op te nemen perse upgraden naar Pro of zou ik ook nog sets op kunnen nemen met een extern programma?

Je kan naar traktor pro upgraden.

Je zou ook een soort van split kabel kunnen nemen. Die dan opsplitst in je master en records output, en deze dan in een opnameapparaat stoppen. Bijvoorbeeld: telefoon, computer.

Of je zou het met audacity of iets dergelijks op je computer kunnen doen, voorwaarde is: Dat je master output van traktor je gewone output van je computer is. Want audacity kan direct van je standaard computer output opnemen. Stereo mix heet dat.


Genoeg mogelijkheden dus.

Maar ga denk toch maar upgraden. Omdat je hier dan ook gelijk wat leuke functies bij krijgt. Maar als ik moet gaan upgraden, dan moet ik denk het beste gewoon Traktor Duo 2 nemen he? Omdat ik toch niet van plan ben om met 4 decks tegelijk te gaan draaien :P .

En de kwaliteit van audacity is ook niet alles volgens mij.

Edit: Ik heb zojuist Traktor Pro gedownload en werkt prima :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke wou net zeggen. Met duo kan je nog niet opnemen

Je hebt de upgrade gekocht hoop ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 10:36 
 
Hardtraxxer

Draidy schreef:
Oke wou net zeggen. Met duo kan je nog niet opnemen

Je hebt de upgrade gekocht hoop ik?


Daar kwam ik ook achter ja.

En ik heb hem gekocht ja ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik bedoel upgrade van le en niet losse traktor pro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:10 
 
Hardtraxxer

Ik heb natuurlijk de upgrade gekocht. Scheelt toch weer wat knaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

decoupeerzaag schreef:
Ik heb natuurlijk de upgrade gekocht. Scheelt toch weer wat knaken.

Oke dan is het goed :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner