Jazeker!DJ D'Railed wrote:BTW : Miquel Hard Rhytm moeten we allebei draaien he hahah
Wordt een vette avond!
Jazeker!DJ D'Railed wrote:BTW : Miquel Hard Rhytm moeten we allebei draaien he hahah
Je moet gewoon zorgen dat je erbij bent...Timmer wrote:Wij willen dan wel verslag van die vette avond he
idd hahahaSan Miquel wrote:Je moet gewoon zorgen dat je erbij bent...Timmer wrote:Wij willen dan wel verslag van die vette avond he
Dat maakt toch niet uit, dan kan hij die mode toch nog handiger vindendjpatt wrote: ik ken ook iemand die vinyl mode gebruikt en nog nooit een vinyl heeft aangeraakt
Bij de vinyl mode reageert het Jog wheel zoiezo veel lekkerder.. dat heb ik al een paar x ondervonden.._dp_ wrote:Dat maakt toch niet uit, dan kan hij die mode toch nog handiger vindendjpatt wrote: ik ken ook iemand die vinyl mode gebruikt en nog nooit een vinyl heeft aangeraakt?
Vind ik zelf wel het belangrijkste eigenlijk en je kan er ook vette trucjes mee doenAtraxisz wrote:@ LS_AjaCied
Khad nog helemaal nog niet gedacht aan de EQ met inmixen![]()
Thanks man..
Ook al ben je ajacied
je bedoeld dat de bass meestal begint na 64 beats (+-26 seconden)LS_AjaCied wrote: Meestal bij een intro van een track is dat op rond de 26e seconden waar de begin bas begint.
Dan heb je het einde van het andere nummer, je kunt hem er gelyk ingooien maar je kunt ook de 1/8 of 16e beat gebruiken,
als je veel livesets luisterd gooien de meeste dj's hem erin op de 16e beat....
lol dat ligt maar net aan de producers: d-block & s-te-fan hebben veel tracks met minder dan 150bpm terwijl b.v wildstylez veel (of alleen maar) tracks met 150bpm heeftLS_AjaCied wrote:gewoon de vinyls WEBS download zijn ze bijna allemaal het zelfde op bmp scheeld niet veel meer dus weinig pitchen misschien wat bij draaien.....
Ligt ook een beetje aan het jaar van de productie zelf. Tegenwoordig ligt bijna alles op dezelfde pitch (uiteraard uitzonderingen daargelaten), terwijl de platen van 2007 en eerder wat lager staan.Jeroen! wrote:lol dat ligt maar net aan de producers: d-block & s-te-fan hebben veel tracks met minder dan 150bpm terwijl b.v wildstylez veel (of alleen maar) tracks met 150bpm heeftLS_AjaCied wrote:gewoon de vinyls WEBS download zijn ze bijna allemaal het zelfde op bmp scheeld niet veel meer dus weinig pitchen misschien wat bij draaien.....
welke van bioweapon dan?Timmer wrote:ik vind vaak bioweapon platen moeilijk om in te mixen,, en het makkelijkste is wildstylez met revenge die kun je bijna niet fout doen
Bij de platen die ik ken tel ik nooit.. Gaat toch wel goed ik weet dan wat er gaat komen. Als ik nieuwe tracks ga draaien dan wil ik zo nu en dan nog wel eens meetellen jaJeroen! wrote:welke van bioweapon dan?Timmer wrote:ik vind vaak bioweapon platen moeilijk om in te mixen,, en het makkelijkste is wildstylez met revenge die kun je bijna niet fout doen![]()
zijn namelijk best verschillend zo weet ik dat La veganza een intro heeft die 8x32 beats duurt en dat bv. Move your body een van 4x32 heeft met gewoon de bass erin na 64 beats
je moet gewoon tellenecht als je platen kent en je telt dan maak je de gruwelijkste overgangen
'Overload wrote:ik tel nooit mee, ken de tracks die ik draai wel uit me hoofd altijd, dus weet wanneer wat komt.
tip: weet wat je draait...