Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind CD spelers uit eindelijk zelf ook lekkerder werken, Er zit meer gevoel in na mijn mening.

Om de sync knop hoef je het niet meer te laten want die heeft de nexus ook al!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 07:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Draidy schreef:
Door je CD map bladeren :loving:


Dit.

Je ziet veel tracks in één oogopslag, en bij mij staat het ook nog eens chronologisch, en de genre's met kleuren aangegeven op de tracklistjes.
Het is wel wat meer werk om het allemaal te branden en uit te printen, maar het is zoveel fijner.

Dat was met vinyl juist nog veel beter. Het meest verschrikkelijk vond ik altijd om mijn cd's bij te werken. Sinds ik CDJ-900's heb, nooit meer een cd gebrand...

Ik heb tussen mijn CDJ-800's en CDJ-900's Traktor Scratch geprobeerd, met een laptop erbij dus. Totaal niet mijn ding. Ik merkte dat ik veel te veel naar dat scherm zat te kijken. Te veel tijd kwijt was aan zoeken naar tracks en functies. Na half jaar zooitje ingeleverd bij Bax en CDJ-900's gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 11:56 
 
Hardtraxx Elite

Voor mij zou het niks uitmaken als bijvoorbeeld B-Front op een Midi gaat draaien, het gaat er tenslotte om wat voor set hij neerzet etc. Verder denk ik dat misschien midi controllers toch wel te toekomst worden als je ook al kijkt naar de veel grotere house scene. Voor mij maakt hetn iks uit in ieder geval! Je ziet ook vaker dat contest vaker midi's accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie liever een dj een kneiterdikke set met gruwelijke overgangen neerzetten op een laptopje met midicontroller dan een 'standaard' (draaitechnisch)setje. Draai zelf ook op midi, maar omdat ik niet weet hoe cd-spelers precies in elkaar steken vooralsnog niet aangedurfd om op een feestje te draaien, hoewel ik daar wel de kans toe heb gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je met midi gaat draaien op een feest moet je wel wat extra's geven. Soort van liveact van maken ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 12:00 
 

Fuzzylogic schreef:
Ik zie liever een dj een kneiterdikke set met gruwelijke overgangen neerzetten op een laptopje met midicontroller dan een 'standaard' (draaitechnisch)setje. Draai zelf ook op midi, maar omdat ik niet weet hoe cd-spelers precies in elkaar steken vooralsnog niet aangedurfd om op een feestje te draaien, hoewel ik daar wel de kans toe heb gehad.


Ik ben sinds kort begonnen met het draaien van Jump/Tek. Ik draai ook met een midi controller. Een Hercules DJ air controller.
Ik weet zoals jou ook niet hoe cd-spelers in elkaar steken en daarom schrikt het me ook af om op feesten te gaan draaien, terwijl ik ook de kansen krijg en de mogelijkheden zijn.

Heel jammer, want ik zou graag op feesten gaan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan ga je oefenen in de mediamarkt, daar staan draaitafels zat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

toffee schreef:
Dan ga je oefenen in de mediamarkt, daar staan draaitafels zat :D

Zijn in de meeste mediamarkten niet aangesloten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 18:30 
 

Darklevi schreef:
toffee schreef:
Dan ga je oefenen in de mediamarkt, daar staan draaitafels zat :D

Zijn in de meeste mediamarkten niet aangesloten :cry:


Saturn wel ;)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner