Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 16:56 
 
Hardtraxx Newbie

produceer jij muziek(hardstyle) met logic,
heb je vragen.
wil je dingen kwijt,
wil je dingen showen

hier kunnen we met zijn alle er over praten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het niet handiger om die topics wat meer centraal te houden? ;). Eigenlijk moeten we Qbase & FL topic ook eens samenvoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Is het niet handiger om die topics wat meer centraal te houden? ;). Eigenlijk moeten we Qbase & FL topic ook eens samenvoegen.

cubase :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 17:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Is het niet handiger om die topics wat meer centraal te houden? ;). Eigenlijk moeten we Qbase & FL topic ook eens samenvoegen.


maar als we alles samenvoegen word hetdan niet wat verwarrend allemaal alles doorelkaar enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dj C-Mind schreef:
Khadber schreef:
Is het niet handiger om die topics wat meer centraal te houden? ;). Eigenlijk moeten we Qbase & FL topic ook eens samenvoegen.


maar als we alles samenvoegen word hetdan niet wat verwarrend allemaal alles doorelkaar enzo


Lijkt mij idd ook, aangezien Cubase toch weer allemaal wat anders is dan FL en Logic
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Dj C-Mind schreef:
Khadber schreef:
Is het niet handiger om die topics wat meer centraal te houden? ;). Eigenlijk moeten we Qbase & FL topic ook eens samenvoegen.


maar als we alles samenvoegen word hetdan niet wat verwarrend allemaal alles doorelkaar enzo


Lijkt mij idd ook, aangezien Cubase toch weer allemaal wat anders is dan FL en Logic


drom ook,lekker laten zo zou ik zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou niet heel slim zijn om dit samen te voegen, dan krijg je idd misverstanden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker openhouden.. Hoeveel mensen hier gebruiken eigenlijk Logic?

Ik gebruik t zelf eigenlijk sinds deze zomer, toen heb ik mn eerste MacBook Pro mogen ontvangen :D

Vind het wel echt een dondersfijn programma.. Eerder gebruikte ik FL Studio, en heb wel is een keer naar Cubase gekeken, maar eigenlijk nooit doorgezet om Cubase te leren kennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 18:32 
 
Hardtraxx Newbie

TakkU schreef:
Lekker openhouden.. Hoeveel mensen hier gebruiken eigenlijk Logic?

Ik gebruik t zelf eigenlijk sinds deze zomer, toen heb ik mn eerste MacBook Pro mogen ontvangen :D

Vind het wel echt een dondersfijn programma.. Eerder gebruikte ik FL Studio, en heb wel is een keer naar Cubase gekeken, maar eigenlijk nooit doorgezet om Cubase te leren kennen



ja ik zelf gebruik het natuurlijk;)
en ben je tevreden met het over stappen van FL naar logic??

heb je al tracks af?? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 00:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ Foca schreef:
TakkU schreef:
Lekker openhouden.. Hoeveel mensen hier gebruiken eigenlijk Logic?

Ik gebruik t zelf eigenlijk sinds deze zomer, toen heb ik mn eerste MacBook Pro mogen ontvangen :D

Vind het wel echt een dondersfijn programma.. Eerder gebruikte ik FL Studio, en heb wel is een keer naar Cubase gekeken, maar eigenlijk nooit doorgezet om Cubase te leren kennen



ja ik zelf gebruik het natuurlijk;)
en ben je tevreden met het over stappen van FL naar logic??

heb je al tracks af?? :)

Bevalt me super ;)

heb op dit moment nog geen volledige tracks af, ben nog op zoek naar wat sounds om toe te kunnen passen, heb al wel zat delen staan die zo in een track geplaatst kunnen worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 12:17 
 
Hardtraxxer

2x met logic gewerkt, vind het een fijn programma, werkt iig supergoed op een macpro zijn mijn ervaringen... thuis gebruik ik gewoon cubase en soms nog fl
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gebruik Cubase en Logic, beide werken super :) . Vind Logic alleen wat overzichtelijker werken qua workflow en automations bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2010 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoeveel man op Hardtraxx maken nou eigenlijk gebruik van Logic?

Blijf t zelf echt een geweldig goed programma vinden! Een hoop dingen waar je bij FL studio weer allerlei andere programma's/plugins nodig had zit in Logic standaard ingebakken, en t is gewoon een stuk overzichtelijker! Nadeel is wel natuurlijk dat je verplicht bent een Mac te hebben, maar ook daarbij heb ik wel gemerkt dat als je eenmaal zo'n ding hebt dat je dan ook echt niet meer terug wil :P
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner