J
Hardtraxxer
94 posts member since 2011
last seen Aug 2012
ja dat klopt wel!! als hij zat is lult hij maar wat maar niels heb ik al een paar keer gezien en gesproken en die keren dat ik wat had gefixt kwam hij wel opdagen dusja...

maar anders ken ik nog wel een R.G. dies wel goed die stond ook op harde klap enzo
S
Johnny Z wrote:ja dat klopt wel!! als hij zat is lult hij maar wat maar niels heb ik al een paar keer gezien en gesproken en die keren dat ik wat had gefixt kwam hij wel opdagen dusja...

maar anders ken ik nog wel een R.G. dies wel goed die stond ook op harde klap enzo
R.G. heb ik wel eens gesproken ja :P
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Raoul van Grinsven? :P
J
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
nee Lars Overzier ;)
D
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Johnny Z wrote:ja dat klopt wel!! als hij zat is lult hij maar wat maar niels heb ik al een paar keer gezien en gesproken en die keren dat ik wat had gefixt kwam hij wel opdagen dusja...

Ja wij hebben hem toen aan zijn eerste feestje als mc geholpen. Toen nog als Mc Nelus :P maar laatst stond hij ook in de line up voor raggen en beuken, was hij er niet. Hij moest geloof ik keer in moergestel staan was hij er niet maja zie hem nooit meer op msn en heb ook nog keer berichtje gestuurd op partyflock maar krijg geen reactie
J
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
hmmm, das wel raar dan ja!!
maja als hij niet reageerd dan houdt het op toch :)
dan maar iemand anders en geen nielske in de line up toch...

het is tenslotte zijn naam :P haha
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Die Anthem klinkt zeker wel vet !
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Mystyle wrote:Die Anthem klinkt zeker wel vet !
credits gaan naar hard twins en een beetje stefaneke ;)
J
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
ja zeker leuk nummerke!!!
S
Net posters opgehangen bij T-Town en onderweg naar Tilburg. Lekker over de posters van de partij van de dieren geplakt xd.
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
stefaneke wrote:Net posters opgehangen bij T-Town en onderweg naar Tilburg. Lekker over de posters van de partij van de dieren geplakt xd.
Haha! held
S
DJ ShaG wrote:
stefaneke wrote:Net posters opgehangen bij T-Town en onderweg naar Tilburg. Lekker over de posters van de partij van de dieren geplakt xd.
Haha! schat
Maandag als je naar school fietst eens goed kijken ;).
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
stefaneke wrote:
DJ ShaG wrote:
Haha! schat
Maandag als je naar school fietst eens goed kijken ;).
wanneer krijg ik hier die 5 posters + 500 flyers :woot: , we moeten ook nog flyers naar Sinturimons brengen ;)
J
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
stijn gooit ze overal wel te neer ;)
hij maakt misgien nog wel reclame op de radio :P hahah
S
Timmer wrote: wanneer krijg ik hier die 5 posters + 500 flyers :woot: , we moeten ook nog flyers naar Sinturimons brengen ;)
Ik heb gisteren een heel pakket aan Stijn Simons gegeven, hij had ze een beetje uitgedeeld en neergelegd. Hij was alleen nogal zwaar van de kaart, en niet van het bier :P.

Johnny Z wrote:stijn gooit ze overal wel te neer ;)
hij maakt misgien nog wel reclame op de radio :P hahah
Ja geloof ik wel :)
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
haha ik zag net ook al posters in beers hangen! Ze zijn wel klein man!! dat moet de volgende keer iig beter!
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
zal morgen wel eens kijken als ik naar school fiets.
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
Mystyle wrote:Die Anthem klinkt zeker wel vet !
Johnny Z wrote:ja zeker leuk nummerke!!!
danku :D
nu nog vocalen
J
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
ben benieuwd hoe hij is als ie af is!!!
D
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Party liefhebbers in de omgeving kunnen ook alvast 7 mei in de agenda schrijven. 2e editie van Bouncing Beek wederom in Cafe de Verandering :thumbup:
S
Da-Izzok wrote:Party liefhebbers in de omgeving kunnen ook alvast 7 mei in de agenda schrijven. 2e editie van Bouncing Beek wederom in Cafe de Verandering :thumbup:
:yay:
J
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
ik kom ook wel ff kijken denk ik zo!!! ben dan die dag toch in beek dusja!!!
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Oke vet, we zijn bezig met de vocals... Maar dat wil allemaal niet echt lukken om dat vet te bewerken dat het beetje dik klinkt, iemand ideeen?
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
Timmer wrote:Oke vet, we zijn bezig met de vocals... Maar dat wil allemaal niet echt lukken om dat vet te bewerken dat het beetje dik klinkt, iemand ideeen?
iemand die zware shag rookt het in laten spreken :')
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
DJ ShaG wrote:
Timmer wrote:Oke vet, we zijn bezig met de vocals... Maar dat wil allemaal niet echt lukken om dat vet te bewerken dat het beetje dik klinkt, iemand ideeen?
iemand die zware shag rookt het in laten spreken :')
ben al verder, badkamer heeft goede akoestiek :P