Ja klopt, ik had in de mail ook gezegd "Voor de mensen ten zuiden van Tilburg". En geloof me de vorige keer liep daar zat volk uit deze buurten rond.Co-Zone wrote:Vraag ik me afAls ze het niet kennen weten ze dus ook niet of het in de buurt ligt en dan is het al een stuk minder interessant
Maar ik denk dat je het met zo'n feest ook niet van de tilburgers moet hebben maar meer van de mensen in omgrenzende dorpen. Maar gratis promotie is nooit verkeerd
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
S
Knock Off?? Ik dacht toch echt dat het Kick off was
foutje of niet?
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Weet ik, ben ook wel eens bij T-town feestjes geweest maar zoals ik al zei gratis promotie is nooit verkeerd alleen is het dit keer misschien wat minder effectief maarjastefaneke wrote:Ja klopt, ik had in de mail ook gezegd "Voor de mensen ten zuiden van Tilburg". En geloof me de vorige keer liep daar zat volk uit deze buurten rond.Co-Zone wrote:Vraag ik me afAls ze het niet kennen weten ze dus ook niet of het in de buurt ligt en dan is het al een stuk minder interessant
Maar ik denk dat je het met zo'n feest ook niet van de tilburgers moet hebben maar meer van de mensen in omgrenzende dorpen. Maar gratis promotie is nooit verkeerd
Er zijn zelfs mensen uit berkel serieus aan het overwegen om te gaan dus denk dat het wel vol gaat komen.
-
JHardtraxxer
- 94 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
ik hoop het voor jullie!!! 
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Komt wel goed
Wij hebben maandag eerste vergadering over ook een feest wat we willen gaan organiseren, maar dan pas ergens in April
Het is dat ik er niet op de fiets heen kan, anders was ik ook zeker gegaan.Hard Twins wrote:Er zijn zelfs mensen uit berkel serieus aan het overwegen om te gaan dus denk dat het wel vol gaat komen.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
regel wat vrienden, auto ouders heen, taxi terugmarsiascout wrote:Het is dat ik er niet op de fiets heen kan, anders was ik ook zeker gegaan.Hard Twins wrote:Er zijn zelfs mensen uit berkel serieus aan het overwegen om te gaan dus denk dat het wel vol gaat komen.
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Heb je trouwens geen mc? Is altijd wel toegevoegde waarde voor een feestje
-
S
JVR zou misschien komen, maar die was al geboekt. We gaan gewoon zelf MC'enDa-Izzok wrote:Heb je trouwens geen mc? Is altijd wel toegevoegde waarde voor een feestje
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Met die stem van jou zekerstefaneke wrote:JVR zou misschien komen, maar die was al geboekt. We gaan gewoon zelf MC'enDa-Izzok wrote:Heb je trouwens geen mc? Is altijd wel toegevoegde waarde voor een feestje.
-
JHardtraxxer
- last seen Aug 2012
vraag anders ERNESTO 
das een maat van me en woon in gool en die kan vast wel
ik zal hem anders wel vragen als je wil!!!
-
S
Zou vet zijn als we een MC hebben, alleen kan z'n naam dan niet meer op de poster worden gedrukt omdat die al de deur uit zijn.Johnny Z wrote:vraag anders ERNESTO
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Ja inderdaad, miss volgend jaar dan maar een MC regelen, we gaan nu gewoon een volle bak feestje van maken 
-
JHardtraxxer
- last seen Aug 2012
ja dat kan natuurlijk ook 
dan laat maar weten ik kan wel wat regelen
haha
ik ken er genoeg hier uit de buurt ( Bijv. the z, the jvr, bassdealer, mash, demis h/deetox ,pitch controllers)
en ken ook wel wat mc`s hoor
haha
dan laat maar weten ik kan wel wat regelen
ik ken er genoeg hier uit de buurt ( Bijv. the z, the jvr, bassdealer, mash, demis h/deetox ,pitch controllers)
en ken ook wel wat mc`s hoor
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Zou die ernesto niet doen man, heb die een keer gehoord bij Beek vs Gool maar dat was echt drama, kun je beter zelf gaan mc-en
Ken Mc Leeq goed maar zou ik niet vragen, hoorde dat die al een aantal keer feest heeft afgezegd en heb zelf ook al lang niks meer van hem gehoord. Ik zou aan Stijn vragen als ik jullie was, die kent wel wat mc's
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Ja de JVR zou eerst komen, maar die kon niet... Verder gaan we ons nu gewoon richten op de rest zoals decor enz, daar moet nog van alles gebouwd worden. Miss de volgende keer dan wel een MC (hopen op een volgende keer natuurlijk)Da-Izzok wrote:Zou die ernesto niet doen man, heb die een keer gehoord bij Beek vs Gool maar dat was echt drama, kun je beter zelf gaan mc-enKen Mc Leeq goed maar zou ik niet vragen, hoorde dat die al een aantal keer feest heeft afgezegd en heb zelf ook al lang niks meer van hem gehoord. Ik zou aan Stijn vragen als ik jullie was, die kent wel wat mc's
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
En dan introtjes maken voor de overgang van de ene dj naar de andere dj?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Ja die moeten we nog opnemen, ook de vocals voor het anthem moeten nog opgenomen worden... Anthem klinkt trouwens echt wel aardig!Da-Izzok wrote:En dan introtjes maken voor de overgang van de ene dj naar de andere dj?
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
zelfs anthem? Geen half werk dus achteraf
wie heeft hem gemaakt dan?
-
S
Tobias (Hard Twins) met een klein beetje input van mijDa-Izzok wrote:zelfs anthem? Geen half werk dus achterafwie heeft hem gemaakt dan?
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Ken ik niet, hoor hem van zelf wel. Altijd wel vet anthem voor je feeststefaneke wrote:Tobias (Hard Twins) met een klein beetje input van mijDa-Izzok wrote:zelfs anthem? Geen half werk dus achterafwie heeft hem gemaakt dan?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Da-Izzok wrote:Ken ik niet, hoor hem van zelf wel. Altijd wel vet anthem voor je feeststefaneke wrote:Tobias (Hard Twins) met een klein beetje input van mijDa-Izzok wrote:zelfs anthem? Geen half werk dus achterafwie heeft hem gemaakt dan?
Hier is het nog niet af natuurlijkhttp://soundcloud.com/stefan-van-gestel/hard-twins-the-kick-off-kick-off-2011-anthem-instrumental-edit