C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
He Hardtraxxers,

ik zit nu ongeveer 1,5 maand op Hardtraxx en ik vroeg me af of hier meer jongeren dj´s waren van 14/15 jaar ikzelf draai met een vriend van 14 en dan vooral hardstyle.
Als die er zijn met wat draaien jullie als jongeren?

Greetz,
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ik ben 3 maanden 15 nu.

En ik draai Hardcore, Industrial, Terror & Speedcore
Met de: Gemini PS-828 EFX & 2x Numark NDX 200
C
Hardtraxxer
last seen Jan 2025
Draidy wrote:Ik ben 3 maanden 15 nu.

En ik draai Hardcore, Industrial, Terror & Speedcore
Met de: Gemini PS-828 EFX & 2x Numark NDX 200
Nice, werk je voor je DJ-Gear?
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Nee. Zoek wel werk maar heb het nog niet.

Ik ben gewoon heel goed in sparen en had met mijn verjaardag en zelf al best lang al veel bij elkaar gespaard.
C
Hardtraxxer
last seen Jan 2025
Draidy wrote:Nee. Zoek wel werk maar heb het nog niet.

Ik ben gewoon heel goed in sparen en had met mijn verjaardag en zelf al best lang al veel bij elkaar gespaard.
Oke nice ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
En jij draait met een vriend dus. Maar waarop draaien jullie?
C
Hardtraxxer
last seen Jan 2025
Draidy wrote:En jij draait met een vriend dus. Maar waarop draaien jullie?
Numark Mixtrack PRO
Hardtraxxer
620 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Ik ben 16, bijna 17.
Produceer op mijn Axiom Pro 49, KRK RP6's, Korg PadKONTROL, Steinberg CI1 via Cubase 5.
Draai op mijn Reloop RMP-3's met een Reloop RMX 40 mixer ertussen en een HDJ1000K Limited Edition :)
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Cruelty wrote:Ik ben 14 en spaar nu voor een Reloop setje :cool:
Ik 15 maar wil ook zon setje
Hardtraxxer
last seen 2 days ago
Wout1997 wrote:
Cruelty wrote:Ik ben 14 en spaar nu voor een Reloop setje :cool:
Ik 15 maar wil ook zon setje
Ik heb mijn RMP3's en RMX40 in 1 zomer bij elkaar gespaard. Werkte dan ook wel 60 uur per week, maar het was het waard :)
Hardtraxxer
731 posts member since 2009
last seen Mar 2017
ik ben 16 en mix met Jb systems -beat 6 usb
-2 x mcd200

maar nu ga ik een reloop rmx40 en 2 pioneer cdj 850 k kopen ^^
Hardtraxxer
309 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Ik ben 15, over dikke 3 weken 16 en ben nu ook aan 't sparen voor een setje pioneers, waarschijnlijk CDJ800MK2's of CDJ1000MK2/3 samen met een nette mixer
S
Ben 18, heb 2 reloop rmp 2,5 alpha's en 1 reloop rmx 30 blackfire edition. (bijeen gewerkt op 9 dagen ..)
Ben sinds 1,5 maand bezig ondertussen :)
Beste aankoop in jaren geweest dat materiaal.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Ben 17 op me 16 had ik 2x cdj 800 mk2 en reloop rmx30
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Ik ben 17 en heb 2x CDJ800, Numark dxm09, 2x Yamaha Hs80. Ik draai vooral hardstyle en progressive house.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Iemand hier die een goed setje nieuw/tweedehands weet voor 300-400 euro
Het liefst tabletop, digitaal mag ook :P
Alvast bedankt
P
Hardtraxxer
530 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Wout1997 wrote:Iemand hier die een goed setje nieuw/tweedehands weet voor 300-400 euro
Alvast bedankt
Als midicontroller een reloop digital jockey, werkt erg fijn en helpt je goed leren draaien denk ik. Ik zou toch voor de tabletops gaan wil je er serieus mee aan het werk gaan, die fout heb ik ook gemaakt en ik ben nu aan het sparen voor cd-spelers :thumbup:
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
pim wrote:
Wout1997 wrote:Iemand hier die een goed setje nieuw/tweedehands weet voor 300-400 euro
Alvast bedankt
Als midicontroller een reloop digital jockey, werkt erg fijn en helpt je goed leren draaien denk ik. Ik zou toch voor de tabletops gaan wil je er serieus mee aan het werk gaan, die fout heb ik ook gemaakt en ik ben nu aan het sparen voor cd-spelers :thumbup:
Dacht ik ook ik wil ook liever tabletops dan toch maar reloop setje (rmp 1 + reloop mixer rmx 30 ofso).
Ik ken iemand met een midi controller maar vind het ook iets te druk.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Numark NDX200 :thumbup:
C
Hardtraxxer
last seen Jan 2025
Produced iemand van jullie ook? Zoja waarmee? we ben nu zelf bezig met een ander duo voor een liedje :)
Hardtraxxer
last seen 2 days ago
Casey wrote:Produced iemand van jullie ook? Zoja waarmee? we ben nu zelf bezig met een ander duo voor een liedje :)
Kijk met mijn bericht een beetje naarboven ;)
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ben 15 maar ik mix nog met VDJ. :cry: Ben van plan binnenkort eens DJ Gear te gaan halen. :D
Wil graag beginnen met een vrij goedkope midicontroller omdat ik me atm meer focus op het produceren,
weet nog niet welke ik dan ga kopee.
Produceren doe ik met Fruityloops, echt een aanrader. Makkelijk te begrijpen en goed voor beginners.
Cubase kan ook, hoor ik ook veel positieve reacties over. Is volgens mij wel een stuk moeilijker om te begrijpen
(Weetniet zeker, heb er nog nooit iets mee gedaan). Reason word ook veel gebruikt. Nja, ga zo maar door
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
hsgroningen wrote:Ben 15 maar ik mix nog met VDJ. :cry: Ben van plan binnenkort eens DJ Gear te gaan halen. :D
Wil graag beginnen met een vrij goedkope midicontroller omdat ik me atm meer focus op het produceren,
Produceren doe ik met Fruityloops, echt een aanrader. Makkelijk te begrijpen en goed voor beginners.
Cubase kan ook, hoor ik ook veel positieve reacties over. Is volgens mij wel een stuk moeilijker om te begrijpen
(Weetniet zeker, heb er nog nooit iets mee gedaan). Reason word ook veel gebruikt. Nja, ga zo maar door
Fruityloops is idd het gebruiksvriendelijkst. Maar het is maar net wat je gewend bent. Ikzelf gebruik Logic pro maar daar moet je wel een appeltje voor hebben :P
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Woodside wrote:
hsgroningen wrote:Ben 15 maar ik mix nog met VDJ. :cry: Ben van plan binnenkort eens DJ Gear te gaan halen. :D
Fruityloops is idd het gebruiksvriendelijkst. Maar het is maar net wat je gewend bent. Ikzelf gebruik Logic pro maar daar moet je wel een appeltje voor hebben :P
Owja, Logic Pro is ook een veelgebruikte software. Gebruikt headhunterz ook is het niet?
Hardtraxxer
309 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Woodside wrote:
Ikzelf ben aan het proberen Cubase 5 door te krijgen.. Damn dat is toch wel wat anders dan FL haha