Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:52 
 
Hardtraxxer

He Hardtraxxers,

ik zit nu ongeveer 1,5 maand op Hardtraxx en ik vroeg me af of hier meer jongeren dj´s waren van 14/15 jaar ikzelf draai met een vriend van 14 en dan vooral hardstyle.
Als die er zijn met wat draaien jullie als jongeren?

Greetz,
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben 3 maanden 15 nu.

En ik draai Hardcore, Industrial, Terror & Speedcore
Met de: Gemini PS-828 EFX & 2x Numark NDX 200
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:11 
 
Hardtraxxer

Draidy schreef:
Ik ben 3 maanden 15 nu.

En ik draai Hardcore, Industrial, Terror & Speedcore
Met de: Gemini PS-828 EFX & 2x Numark NDX 200


Nice, werk je voor je DJ-Gear?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee. Zoek wel werk maar heb het nog niet.

Ik ben gewoon heel goed in sparen en had met mijn verjaardag en zelf al best lang al veel bij elkaar gespaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:18 
 
Hardtraxxer

Draidy schreef:
Nee. Zoek wel werk maar heb het nog niet.

Ik ben gewoon heel goed in sparen en had met mijn verjaardag en zelf al best lang al veel bij elkaar gespaard.

Oke nice ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En jij draait met een vriend dus. Maar waarop draaien jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:23 
 
Hardtraxxer

Draidy schreef:
En jij draait met een vriend dus. Maar waarop draaien jullie?


Numark Mixtrack PRO
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben 16, bijna 17.
Produceer op mijn Axiom Pro 49, KRK RP6's, Korg PadKONTROL, Steinberg CI1 via Cubase 5.
Draai op mijn Reloop RMP-3's met een Reloop RMX 40 mixer ertussen en een HDJ1000K Limited Edition :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Ik ben 14 en spaar nu voor een Reloop setje :cool:

Ik 15 maar wil ook zon setje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Cruelty schreef:
Ik ben 14 en spaar nu voor een Reloop setje :cool:

Ik 15 maar wil ook zon setje


Ik heb mijn RMP3's en RMX40 in 1 zomer bij elkaar gespaard. Werkte dan ook wel 60 uur per week, maar het was het waard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben 16 en mix met Jb systems -beat 6 usb
-2 x mcd200

maar nu ga ik een reloop rmx40 en 2 pioneer cdj 850 k kopen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben 15, over dikke 3 weken 16 en ben nu ook aan 't sparen voor een setje pioneers, waarschijnlijk CDJ800MK2's of CDJ1000MK2/3 samen met een nette mixer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 00:30 
 

Ben 18, heb 2 reloop rmp 2,5 alpha's en 1 reloop rmx 30 blackfire edition. (bijeen gewerkt op 9 dagen ..)
Ben sinds 1,5 maand bezig ondertussen :)
Beste aankoop in jaren geweest dat materiaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ben 17 op me 16 had ik 2x cdj 800 mk2 en reloop rmx30
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 18:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben 17 en heb 2x CDJ800, Numark dxm09, 2x Yamaha Hs80. Ik draai vooral hardstyle en progressive house.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand hier die een goed setje nieuw/tweedehands weet voor 300-400 euro
Het liefst tabletop, digitaal mag ook :P
Alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:17 
 
Hardtraxxer

Wout1997 schreef:
Iemand hier die een goed setje nieuw/tweedehands weet voor 300-400 euro
Het liefst tabletop, digitaal mag ook :P
Alvast bedankt


Als midicontroller een reloop digital jockey, werkt erg fijn en helpt je goed leren draaien denk ik. Ik zou toch voor de tabletops gaan wil je er serieus mee aan het werk gaan, die fout heb ik ook gemaakt en ik ben nu aan het sparen voor cd-spelers :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

pim schreef:
Wout1997 schreef:
Iemand hier die een goed setje nieuw/tweedehands weet voor 300-400 euro
Het liefst tabletop, digitaal mag ook :P
Alvast bedankt


Als midicontroller een reloop digital jockey, werkt erg fijn en helpt je goed leren draaien denk ik. Ik zou toch voor de tabletops gaan wil je er serieus mee aan het werk gaan, die fout heb ik ook gemaakt en ik ben nu aan het sparen voor cd-spelers :thumbup:

Dacht ik ook ik wil ook liever tabletops dan toch maar reloop setje (rmp 1 + reloop mixer rmx 30 ofso).
Ik ken iemand met een midi controller maar vind het ook iets te druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Numark NDX200 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:24 
 
Hardtraxxer

Produced iemand van jullie ook? Zoja waarmee? we ben nu zelf bezig met een ander duo voor een liedje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Produced iemand van jullie ook? Zoja waarmee? we ben nu zelf bezig met een ander duo voor een liedje :)

Kijk met mijn bericht een beetje naarboven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 09:30 
 
Hardtraxx Addict

Ben 15 maar ik mix nog met VDJ. :cry: Ben van plan binnenkort eens DJ Gear te gaan halen. :D
Wil graag beginnen met een vrij goedkope midicontroller omdat ik me atm meer focus op het produceren,
weet nog niet welke ik dan ga kopee.
Produceren doe ik met Fruityloops, echt een aanrader. Makkelijk te begrijpen en goed voor beginners.
Cubase kan ook, hoor ik ook veel positieve reacties over. Is volgens mij wel een stuk moeilijker om te begrijpen
(Weetniet zeker, heb er nog nooit iets mee gedaan). Reason word ook veel gebruikt. Nja, ga zo maar door
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 17:37 
 
Hardtraxxer

hsgroningen schreef:
Ben 15 maar ik mix nog met VDJ. :cry: Ben van plan binnenkort eens DJ Gear te gaan halen. :D
Wil graag beginnen met een vrij goedkope midicontroller omdat ik me atm meer focus op het produceren,
weet nog niet welke ik dan ga kopee.
Produceren doe ik met Fruityloops, echt een aanrader. Makkelijk te begrijpen en goed voor beginners.
Cubase kan ook, hoor ik ook veel positieve reacties over. Is volgens mij wel een stuk moeilijker om te begrijpen
(Weetniet zeker, heb er nog nooit iets mee gedaan). Reason word ook veel gebruikt. Nja, ga zo maar door


Fruityloops is idd het gebruiksvriendelijkst. Maar het is maar net wat je gewend bent. Ikzelf gebruik Logic pro maar daar moet je wel een appeltje voor hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:26 
 
Hardtraxx Addict

Woodside schreef:
hsgroningen schreef:
Ben 15 maar ik mix nog met VDJ. :cry: Ben van plan binnenkort eens DJ Gear te gaan halen. :D
Wil graag beginnen met een vrij goedkope midicontroller omdat ik me atm meer focus op het produceren,
weet nog niet welke ik dan ga kopee.
Produceren doe ik met Fruityloops, echt een aanrader. Makkelijk te begrijpen en goed voor beginners.
Cubase kan ook, hoor ik ook veel positieve reacties over. Is volgens mij wel een stuk moeilijker om te begrijpen
(Weetniet zeker, heb er nog nooit iets mee gedaan). Reason word ook veel gebruikt. Nja, ga zo maar door


Fruityloops is idd het gebruiksvriendelijkst. Maar het is maar net wat je gewend bent. Ikzelf gebruik Logic pro maar daar moet je wel een appeltje voor hebben :P


Owja, Logic Pro is ook een veelgebruikte software. Gebruikt headhunterz ook is het niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woodside schreef:
hsgroningen schreef:
Ben 15 maar ik mix nog met VDJ. :cry: Ben van plan binnenkort eens DJ Gear te gaan halen. :D
Wil graag beginnen met een vrij goedkope midicontroller omdat ik me atm meer focus op het produceren,
weet nog niet welke ik dan ga kopee.
Produceren doe ik met Fruityloops, echt een aanrader. Makkelijk te begrijpen en goed voor beginners.
Cubase kan ook, hoor ik ook veel positieve reacties over. Is volgens mij wel een stuk moeilijker om te begrijpen
(Weetniet zeker, heb er nog nooit iets mee gedaan). Reason word ook veel gebruikt. Nja, ga zo maar door


Fruityloops is idd het gebruiksvriendelijkst. Maar het is maar net wat je gewend bent. Ikzelf gebruik Logic pro maar daar moet je wel een appeltje voor hebben :P

Ikzelf ben aan het proberen Cubase 5 door te krijgen.. Damn dat is toch wel wat anders dan FL haha
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner