Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:04 
 
Hardtraxxer

Had hier eigenlijk niet zo veel jonge dj's verwacht xd

Ik ben zelf 17, ik draai met een Pioneer DDJ-T1 en draai eigenlijk alleen maar hardstyle met soms een paar hardcore nummers als afsluiter.
Ik ben op m'n 15e begonnen met produceren, ik gebruik nu Cubase 5 icm met studio monitoren en een midi-keyboard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben 21 en heb 2 Reloops met Reloop RMX 30,, maar ik voel me nog zo jong als een ventje van 15 telt dat ook:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was 16 toen ik begon met gear, maar dat is inmiddels 3,5 jaar geleden, 2,5 jaar nadat ik begon met DJ'en ben ik begonnen met producen.

Ohja, op m'n 15e begon ik met Virtual DJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:27 
 
Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Ik ben 21 en heb 2 Reloops met Reloop RMX 30,, maar ik voel me nog zo jong als een ventje van 15 telt dat ook:P


Tuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Rond me 10de zo'n beetje begonnen met prutsen op een oude numark mixdeck :P Rond me 13de beetje begonnen met producen op een oude laptop...
Ben nu 15 en draai op 2x Pioneer CDJ900 en een DJM800
Ik produce met Logic Pro op een imac :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Rond me 10de zo'n beetje begonnen met prutsen op een oude numark mixdeck :P Rond me 13de beetje begonnen met producen op een oude laptop...
Ben nu 15 en draai op 2x Pioneer CDJ900 en een DJM800
Ik produce met Logic Pro op een imac :loving:

Geld teveel? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
RAW-vizion schreef:
Rond me 10de zo'n beetje begonnen met prutsen op een oude numark mixdeck :P Rond me 13de beetje begonnen met producen op een oude laptop...
Ben nu 15 en draai op 2x Pioneer CDJ900 en een DJM800
Ik produce met Logic Pro op een imac :loving:

Geld teveel? :whistle:


Deze discussie is al veel te vaak gevoerd.... Pfff
Hou het on-topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
RAW-vizion schreef:
Rond me 10de zo'n beetje begonnen met prutsen op een oude numark mixdeck :P Rond me 13de beetje begonnen met producen op een oude laptop...
Ben nu 15 en draai op 2x Pioneer CDJ900 en een DJM800
Ik produce met Logic Pro op een imac :loving:

Geld teveel? :whistle:

Nu niet meer heh :P

Maar OT:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grapje natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:37 
 
Hardtraxxer

Ikzelf ben op mijn 11de begonnen met VDJ en ope 13de met producen, ik draai nu zelf nog met vdj. Ik blijf het toch het finnste programma vinden. Ik produce met FL en een keyboard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Traktor ooit geprobeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 01:55 
 
Hardtraxxer

waar is toch de tijd dat er met mooie plaatjes werd gedraaid op 2 prachtige draaitafels.... (opa spreekt :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 08:23 
 
Hardtraxxer

Draidy schreef:
Traktor ooit geprobeerd?

Jep, alleen kreeg onze mixer er niet op aangesloten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 21:15 
 
Hardtraxxer

Casey schreef:
Draidy schreef:
Traktor ooit geprobeerd?

Jep, alleen kreeg onze mixer er niet op aangesloten..


moet je een paar dingen veranderen in die mappers ofzo, als je op youtube zoekt kan je al een heel eind komen, het is mij ook gelukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 23:50 
 
Hardtraxxer

gilux schreef:
Casey schreef:
Draidy schreef:
Traktor ooit geprobeerd?

Jep, alleen kreeg onze mixer er niet op aangesloten..


moet je een paar dingen veranderen in die mappers ofzo, als je op youtube zoekt kan je al een heel eind komen, het is mij ook gelukt


Thanks kzal het binnenkort gaan proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

carnage schreef:
waar is toch de tijd dat er met mooie plaatjes werd gedraaid op 2 prachtige draaitafels.... (opa spreekt :P)

Draai nu met CD spelers maar ben nu ook aan het sparen voor een platenspeler. Wil toch wel leren draaien met vinyl :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 03:49 
 
Hardtraxxer

mooi mooi :)

nou alvast een tipje dan
http://www.bax-shop.nl/direct-drive-dra ... rettyPhoto
http://www.bax-shop.nl/direct-drive-dra ... rettyPhoto
dit zijn goede draaitafels!
wij hebben zelf ook van die OEM bakken in de studio staan... die dingen draaien perfect en zijn ideaal...
plus ze kosten de helft van een Technics draaitafel.

Zorg dat je direct-drive hebt (geen belt-drive!!) en geen JB Systems... persoonlijk ben ik geen liefhebber van Stanton en Numark draaitafels, maar vrienden van me zweren erbij...dus dat is persoonlijke voorkeur..

De eerste draaitafels die ik had waren van Reloop en dat is een hele goede tafel om mee te starten! Heb ik toch een jaar of 5/6 op gedraaid en daarna heb ik 2 OEM draaitafels gekocht en die heb ik nu nog staan... zeker al weer een jaar of 8/9 nu... misschien nog wel ietsje langer... weet t niet precies...

Wat element betreft ben ik enorm fan van Ortofon (wie niet eigenlijk??) en de banaan van Tonar...maar zover ik weet zijn Shure, Numark en Stanton ook erg goed...

tis maar dat je t weet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 04:11 
 
Hardtraxx Veteran

carnage schreef:
mooi mooi :)

nou alvast een tipje dan
http://www.bax-shop.nl/direct-drive-dra ... rettyPhoto
http://www.bax-shop.nl/direct-drive-dra ... rettyPhoto
dit zijn goede draaitafels!
wij hebben zelf ook van die OEM bakken in de studio staan... die dingen draaien perfect en zijn ideaal...
plus ze kosten de helft van een Technics draaitafel.

Zorg dat je direct-drive hebt (geen belt-drive!!) en geen JB Systems... persoonlijk ben ik geen liefhebber van Stanton en Numark draaitafels, maar vrienden van me zweren erbij...dus dat is persoonlijke voorkeur..

De eerste draaitafels die ik had waren van Reloop en dat is een hele goede tafel om mee te starten! Heb ik toch een jaar of 5/6 op gedraaid en daarna heb ik 2 OEM draaitafels gekocht en die heb ik nu nog staan... zeker al weer een jaar of 8/9 nu... misschien nog wel ietsje langer... weet t niet precies...

Wat element betreft ben ik enorm fan van Ortofon (wie niet eigenlijk??) en de banaan van Tonar...maar zover ik weet zijn Shure, Numark en Stanton ook erg goed...

tis maar dat je t weet ;)

Dus jij doet dit al zo'n 15 jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

carnage schreef:
mooi mooi :)

nou alvast een tipje dan
http://www.bax-shop.nl/direct-drive-dra ... rettyPhoto
http://www.bax-shop.nl/direct-drive-dra ... rettyPhoto
dit zijn goede draaitafels!
wij hebben zelf ook van die OEM bakken in de studio staan... die dingen draaien perfect en zijn ideaal...
plus ze kosten de helft van een Technics draaitafel.

Zorg dat je direct-drive hebt (geen belt-drive!!) en geen JB Systems... persoonlijk ben ik geen liefhebber van Stanton en Numark draaitafels, maar vrienden van me zweren erbij...dus dat is persoonlijke voorkeur..

De eerste draaitafels die ik had waren van Reloop en dat is een hele goede tafel om mee te starten! Heb ik toch een jaar of 5/6 op gedraaid en daarna heb ik 2 OEM draaitafels gekocht en die heb ik nu nog staan... zeker al weer een jaar of 8/9 nu... misschien nog wel ietsje langer... weet t niet precies...

Wat element betreft ben ik enorm fan van Ortofon (wie niet eigenlijk??) en de banaan van Tonar...maar zover ik weet zijn Shure, Numark en Stanton ook erg goed...

tis maar dat je t weet ;)


Bedankt voor de info.

Ben toch aan het kijken naar 2e hands platenspeler(s) want ik heb als 15 jarige nog niet zo veel geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:13 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Ik ben 14 en spaar nu voor een Reloop setje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben ongeveer jaar geleden begonnen op mn 14e met mixen op mn pc met VDJ
na 2 maanden ofzo een hercules mk2 gekocht en heb nu sinds december een pio DDJ-t1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 19:43 
 
Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
Dus jij doet dit al zo'n 15 jaar?

erg scherp opgemerkt ;) haha

kan iets langer of korter zijn... weet t niet precies meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Ik ben 17 en heb 2x CDJ800, Numark dxm09, 2x Yamaha Hs80. Ik draai vooral hardstyle en progressive house.


Geen cdj800 MK2? Lijkt me anders best kut als je geen mp3 bestanden kan afspelen.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squit schreef:
Squid schreef:
Ik ben 17 en heb 2x CDJ800, Numark dxm09, 2x Yamaha Hs80. Ik draai vooral hardstyle en progressive house.


Geen cdj800 MK2? Lijkt me anders best kut als je geen mp3 bestanden kan afspelen.....

Valt wel mee hoor.

Ik draai ook gewoon met audio CD's
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Squit schreef:
Squid schreef:
Ik ben 17 en heb 2x CDJ800, Numark dxm09, 2x Yamaha Hs80. Ik draai vooral hardstyle en progressive house.


Geen cdj800 MK2? Lijkt me anders best kut als je geen mp3 bestanden kan afspelen.....


Uiteraard MK2, de MK1 zijn inderdaad echt kut.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner