ik dacht dat het misschien wel een goed idee was om een eigen live set topic te starten. dus heb je een leuke set post hem dan 
Related topics
- View the latest post: Eigen set opnemen.
- View the latest post: Dj Skitzo Live @ zijn eigen feest
- View the latest post: Devin Wild | Virtual Live Set (HSU Live from Amsterdam - March 5)
- View the latest post: Drop hier je favoriete (eigen) playlist
- View the latest post: Bionicle @ Eigen Huis In Puin Vol.07
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
RHardtraxx Veteran
ooh maar is het niet handiger om zulk soort dingen in the dj corner te posten?
Euh.. nee. Dan heb je toch twee keer hetzelfde? En als je een liveset zoekt, zoek je toch bij 'livesets' en niet in de dj's corner? Of snap ik het gewoon niet?the sidespinnars wrote:ooh maar is het niet handiger om zulk soort dingen in the dj corner te posten?
-
VHardtraxxer
- 250 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Dj C-Mind wrote::')
het zal wel aan jou liggen denkmaarten1410 wrote:Euh.. nee. Dan heb je toch twee keer hetzelfde? En als je een liveset zoekt, zoek je toch bij 'livesets' en niet in de dj's corner? Of snap ik het gewoon niet?the sidespinnars wrote:ooh maar is het niet handiger om zulk soort dingen in the dj corner te posten?
snap het zelf ook niet
Dj C-Mind wrote:snap het zelf ook niet
broodtoostmaarten1410 wrote:Dj C-Mind wrote:snap het zelf ook nietPenkeek.
Jij bent echt dom dat je het niet snaptmaarten1410 wrote:Euh.. nee. Dan heb je toch twee keer hetzelfde? En als je een liveset zoekt, zoek je toch bij 'livesets' en niet in de dj's corner? Of snap ik het gewoon niet?the sidespinnars wrote:ooh maar is het niet handiger om zulk soort dingen in the dj corner te posten?
:')
zie je nou maarten,wij zijn dom,zei het toch alRobster wrote:Jij bent echt dom dat je het niet snaptmaarten1410 wrote:Euh.. nee. Dan heb je toch twee keer hetzelfde? En als je een liveset zoekt, zoek je toch bij 'livesets' en niet in de dj's corner? Of snap ik het gewoon niet?the sidespinnars wrote:ooh maar is het niet handiger om zulk soort dingen in the dj corner te posten?....
:')
Ja, had jullie wel wat hoger ingeschat 
ja had me zelf ook hoger ingeschat ja :')Robster wrote:Ja, had jullie wel wat hoger ingeschat
"eigen live set topic" Gaat dit dan om sets die we zelf hebben gemixt of...?
Dus als ik het goed begrijp is dus als we een setje bij de livesets hebben gepost deze ook hier moeten posten?
Dus als ik het goed begrijp is dus als we een setje bij de livesets hebben gepost deze ook hier moeten posten?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Zoiets komt binnekort, dus dit is overbodig.
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
denk niet dat er veel plek overblijft als ik al mijn sets hier neer ga zetten 
-
RHardtraxx Veteran
ik vind dat live sets die door hardtraxxers zijn gemaakt in de dj corner thuis horen en niet in hardstyle waar ook sets van zany etc... staan 
the sidespinnars wrote:ik vind dat live sets die door hardtraxxers zijn gemaakt in de dj corner thuis horen en niet in hardstyle waar ook sets van zany etc... staan
Kryptica wrote:Zoiets komt binnekort, dus dit is overbodig.
Ik snap niet wat je hier zegt... wat bedoel je nou, wie is er nou dom of ben ik nou zo slim of zijn wij nou zo stom. Of dom.Dj C-Mind wrote:zie je nou maarten,wij zijn dom,zei het toch al
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
in b4 lock
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
maar dat is al 2 jaar zo.the sidespinnars wrote:ik vind dat live sets die door hardtraxxers zijn gemaakt in de dj corner thuis horen en niet in hardstyle waar ook sets van zany etc... staan
dus waarom nu in eens veranderen?
-
RHardtraxx Veteran
dutchhunters wrote:maar dat is al 2 jaar zo.the sidespinnars wrote:ik vind dat live sets die door hardtraxxers zijn gemaakt in de dj corner thuis horen en niet in hardstyle waar ook sets van zany etc... staan
dus waarom nu in eens veranderen?
alleen ik was iets eerderKryptica wrote:Zoiets komt binnekort, dus dit is overbodig.
ja dat ja,wat jij zegt jamaarten1410 wrote:the sidespinnars wrote:ik vind dat live sets die door hardtraxxers zijn gemaakt in de dj corner thuis horen en niet in hardstyle waar ook sets van zany etc... staanKryptica wrote:Zoiets komt binnekort, dus dit is overbodig.Ik snap niet wat je hier zegt... wat bedoel je nou, wie is er nou dom of ben ik nou zo slim of zijn wij nou zo stom. Of dom.Dj C-Mind wrote:zie je nou maarten,wij zijn dom,zei het toch al
dat denk ik niet,zij zijn er al een tijd mee bezig maar dat weten wij nietthe sidespinnars wrote:dutchhunters wrote:maar dat is al 2 jaar zo.the sidespinnars wrote:ik vind dat live sets die door hardtraxxers zijn gemaakt in de dj corner thuis horen en niet in hardstyle waar ook sets van zany etc... staan
dus waarom nu in eens veranderen?alleen ik was iets eerderKryptica wrote:Zoiets komt binnekort, dus dit is overbodig.
-
RHardtraxx Veteran
hadden ze dat beter kunne laten weten