Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 16:09 
 
Donateur

Lyst schreef:
frankhardenberg schreef:
rodger88 schreef:
Hé Frank,

Ik zit nog niet zo lang op forum, maar zie nu al wel dat je vrij ik gericht persoon bent.
DJ zijn is meer als alleen plaatjes draaien.
Zorg eerst dat je echt goed bent en dat je weet dat wanneer je ergens draait men het ook goed vind.
Kom dan nog eens terug met je voorstel.

Sorry als ik je kwets, maar denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt

hehe je zit indd nog niet zo lang op dit forum want wat je nu zegt mag je best zeggen hoor, maar ik ben helemaal niet zo ik gericht...
en ik weet wel wat draaien is aangezien ik thuis CDJ's heb staan een Mixer & een Stereo + een Laptop voor opnemen.
en ik zit al jaren in de Hardstyle scene ;)

:P

goh toevallig he :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 16:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar wat versta jij onder: 'in de scene zitten'? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 17:36 
 
Donateur

nou
dat ik al vanaf 2003 Hardcore/Hardstyle luister
dus dat ik genoeg kennis heb..
aangezien ik ook nog eens authistisch ben en me met sommige dingen daardoor haast alleen maar daar mee bezig houd is het ook nog eens meer kennis als een gewoon iemand die vanaf 2003 zou luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dus het heeft ook nog zijn voordelen om autist te zijn :P

sorry zo kwam het iedergeval op mij over. maja iemand inschatten via forum is ook niet heel gemakkelijk.
had beetje het gevoel dat je 16 jarig jochie met virtual DJ was en deed alsof je al dikke SKILLS had.

Bij deze beloof ik dat wanneer jij in de crew komt dat ik een keer naar je kom kijken/luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 17:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

de meesten hier draaien op echt dj gear :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
de meesten hier draaien op echt dj gear :P

Dat denk ik (helaas) niet... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 09:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
hdhessel schreef:
de meesten hier draaien op echt dj gear :P

Dat denk ik (helaas) niet... ;)

Er zijn zat mensen die met mixmeister VDJ draaien.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is wel vet idee het Hardtraxx Dj Team
ik zou miss wel Mc Renegade kunnen regelen als er een feeestje komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 12:09 
 
Donateur

rodger88 schreef:
Dus het heeft ook nog zijn voordelen om autist te zijn :P

sorry zo kwam het iedergeval op mij over. maja iemand inschatten via forum is ook niet heel gemakkelijk.
had beetje het gevoel dat je 16 jarig jochie met virtual DJ was en deed alsof je al dikke SKILLS had.

Bij deze beloof ik dat wanneer jij in de crew komt dat ik een keer naar je kom kijken/luisteren

haha ja daarmee wel :P
en jah hebt echte DJ gear :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
rodger88 schreef:
Dus het heeft ook nog zijn voordelen om autist te zijn :P

sorry zo kwam het iedergeval op mij over. maja iemand inschatten via forum is ook niet heel gemakkelijk.
had beetje het gevoel dat je 16 jarig jochie met virtual DJ was en deed alsof je al dikke SKILLS had.

Bij deze beloof ik dat wanneer jij in de crew komt dat ik een keer naar je kom kijken/luisteren

haha ja daarmee wel :P
en jah hebt echte DJ gear :D

bestaat er ook neppe dj gear dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

neppe? dj gear zijn vaak de herculesjes en de reloopjes, aangezien je daar pc bij nodig hebt
echte gear is met cdj's of platenspelers en een mixer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

we kunnen keer zelf dj battle houden kijken wie er het best is ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
we kunnen keer zelf dj battle houden kijken wie er het best is ?


Dat is al wel redelijk bekend denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel, maar er kan nog altijd iemand anders verrassend goed uit de bus komen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 18:42 
 
Hardtraxxer

Dennis Aka Mash schreef:
Misschien wel, maar er kan nog altijd iemand anders verrassend goed uit de bus komen. ;)



ja idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jah zie maar dj rudestylez en ik tegen elkaar, ik win en dat is half jaar terug :P
dus toen was ik nog niet heel erg goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2010 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil absoluut niet jullie plannen de grond in boren maar...een feest zelf organiseren komt nogal wat meer bij kijken dan een dj team samen stellen. Ik kijk al zon 5 jaar over de schouder van 3 vrienden mee die diverse feesten per jaar geven en het is een hard en zakelijk wereldje. Er zitten veel kosten aan verbonden en belangrijkste is dan nog dat je die kosten terugverdient. Je startkapitaal kwijt zijn is geen uitzondering en het kan heel lang duren voordat je echt je kosten terug gaat verdienen.

Dan is het ook nog zo dat een club echt niet zomaar ligt te wachten op een organisatie die een feestje willen geven. Een beetje discotheek eist gewoon een zakelijk concept als ze al geen afspraken hebben lopen met organisaties. Vaak zijn er ondertafel toch al afspraken gemaakt voor wat betreft exclusiviteit. Lees: wij geven om de zoveel tijd een feest in je club, in ruil daarvoor zijn dergelijke feesten in jouw club enkel en alleen te geven door onze organisatie.

Daar komt bij dat, zeker in de hardstyle scene, je er echt wel een headliner bij moet zetten als je een club wil vullen. Publiek is gewoon zeer kritisch. Een hardstyle headliner kost vrij veel. Je maakt hier als beginnende organisatie altijd risico's.

Als ik een advies mag geven, begin eens met kleine zaaltjes, buurthuizen, laag inzetten. Laat clubs nog even voor wat het is.

Nogmaals, wil niemand voor de schenen schoppen, zulke plannen zijn mooi, maar uit eigen ervaring vind ik toch jullie te zeggen het niet te onderschatten.

Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2010 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik was tijdje terug ook bezig met organiseren van feest, maar dat liep stuk, nu heb ik bijna een café weten te strikken om het feest in te houden maar idd, nooit te groot beginnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2010 22:31 
 
Hardtraxx Newbie

Dj C-Mind schreef:
thedominator schreef:
Als het echt doorgaat en zeker is help ik eraan mee ;)

is goeie man :thumbsup: xd



ik wil daar wel aan meewerken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 09:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaap schreef:
Ik wil absoluut niet jullie plannen de grond in boren maar...een feest zelf organiseren komt nogal wat meer bij kijken dan een dj team samen stellen. Ik kijk al zon 5 jaar over de schouder van 3 vrienden mee die diverse feesten per jaar geven en het is een hard en zakelijk wereldje. Er zitten veel kosten aan verbonden en belangrijkste is dan nog dat je die kosten terugverdient. Je startkapitaal kwijt zijn is geen uitzondering en het kan heel lang duren voordat je echt je kosten terug gaat verdienen.

Dan is het ook nog zo dat een club echt niet zomaar ligt te wachten op een organisatie die een feestje willen geven. Een beetje discotheek eist gewoon een zakelijk concept als ze al geen afspraken hebben lopen met organisaties. Vaak zijn er ondertafel toch al afspraken gemaakt voor wat betreft exclusiviteit. Lees: wij geven om de zoveel tijd een feest in je club, in ruil daarvoor zijn dergelijke feesten in jouw club enkel en alleen te geven door onze organisatie.

Daar komt bij dat, zeker in de hardstyle scene, je er echt wel een headliner bij moet zetten als je een club wil vullen. Publiek is gewoon zeer kritisch. Een hardstyle headliner kost vrij veel. Je maakt hier als beginnende organisatie altijd risico's.

Als ik een advies mag geven, begin eens met kleine zaaltjes, buurthuizen, laag inzetten. Laat clubs nog even voor wat het is.

Nogmaals, wil niemand voor de schenen schoppen, zulke plannen zijn mooi, maar uit eigen ervaring vind ik toch jullie te zeggen het niet te onderschatten.

Succes!


deze info wisten we al van A-Troxx ;)

maar toch bedankt voor de moeite
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 18:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mol schreef:
hdhessel schreef:
we kunnen keer zelf dj battle houden kijken wie er het best is ?


Dat is al wel redelijk bekend denk ik..


Dat denk ik niet, 90% hier draait met software :P Zet die maar eens achter de cd spelers en ze bakken er niks van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 19:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik had het dan ook alleen over de mensen op gear. :)

@Kaap: Kan me terug vinden in je verhaal, gast die ik ken heeft nu met een ander -1200 omdat het toch niet ging zoals verwacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 15:29 
 

Lijkt me ook super idee! Alleen je zit met mensen zoals ik die uit het noorden van 't land komen. Dan is het vrij lastig met vervoer etc. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Convert schreef:
Lijkt me ook super idee! Alleen je zit met mensen zoals ik die uit het noorden van 't land komen. Dan is het vrij lastig met vervoer etc. ;)

dat moet je er dan ook voor over hebben, en dat is ook vaak het probleem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

volgend jaar op hardbass als afsluiter: team Hardtraxx
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner