Ja dat kunnen we doen.maar 1st moet khadber of ik die andere djs benaderen of zij het ook willen.
Related topics
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Denk starten met een paar x streamen en dan eens een x live proberen met alle heisa er omheen ? 
Sounds good 2 me
maar we moeten ook eerst de anderen benaderen
Ik benader ze wel, heb van de meeste wel genoeg gegevens
.
Antwoord hoor je binnenkort!
Wil wel meedoen maar geen tijd.. Wens jullie het beste!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Khadber wrote:Ik benader ze wel, heb van de meeste wel genoeg gegevens.
jammer,wie kan dat nog meer dan?Frankert wrote:Wil wel meedoen maar geen tijd.. Wens jullie het beste!
Ik heb ook al een paar mensen benaderd die misschien een anthem track gaan maken als het doorgaat allemaal 
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Dj C-Mind wrote:Ik heb ook al een paar mensen benaderd die misschien een anthem track gaan maken als het doorgaat allemaal
Nicee weet je ik krijg er al zin in hmm
ik ookhardshifter wrote:Dj C-Mind wrote:Ik heb ook al een paar mensen benaderd die misschien een anthem track gaan maken als het doorgaat allemaal
Nicee weet je ik krijg er al zin in hmm
San Miquel heeft al Ja gezegd, Nickey nog geen reactie..
Jor-D leest mee, dus die hoor ik vast nog wel
Jay-B niet gesproken, lastig te vinden..
Jor-D leest mee, dus die hoor ik vast nog wel
Jay-B niet gesproken, lastig te vinden..
hmm CD/mp3 draaien wordt lastig, totaal geen ervaring mee en geen geld voor CD spelers. Kheb atm ook geen geld om nieuwe platen te kopen...
Maja ik heur et wel :p
Maja ik heur et wel :p
Wat we bedoelen is gewoon een stream.. Wil dus zeggen: Plug je mixer op je PC in en uitzenden..
Er moeten trouwens wel rechten worden betaald geloof ik, moeten we eigenlijk even checken of dat duur is.
Er moeten trouwens wel rechten worden betaald geloof ik, moeten we eigenlijk even checken of dat duur is.
zo gek duur is het volgens mij niet.maarja wat je zegt ff checken
Maar dan wordt het een gewone nieuwe FearFM om het maar ff zo te noemen?...moet wel wat 'nieuws' bieden natuurlijk...
ja maar die kant wil ik niet opgaan in het begin misschien leuk,maar op een gegeven moment in clubs gaan draaien dan
Mijn idee is gewoon een x een avond uitkiezen en gewoon een avond "radio maken".
Inloggen op een stream, dan samen een avond uitzenden voor hardtraxx en dergelijke, dan sets vrijgeven.
Inloggen op een stream, dan samen een avond uitzenden voor hardtraxx en dergelijke, dan sets vrijgeven.
yes eerst een x zo kijken en dan verder gaan denken en regelen
Mooi.
.je past goed bij het plaatje.misschien samen als afsluiter draaien.hardcore?of jij alleen dan.dan kan jij misschien ook een anthem track maken?
.heb het ook al aan een mc gevragen hoor ik vandeweek meer over
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Op draai samen, Special Performance fso =P ?Dj C-Mind wrote:Mooi..je past goed bij het plaatje.misschien samen als afsluiter draaien.hardcore?of jij alleen dan.dan kan jij misschien ook een anthem track maken?
.heb het ook al aan een mc gevragen hoor ik vandeweek meer over