Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 16:28 

Hardtraxxer

evasive schreef:
The Amethist schreef:
Demian schreef:
idd contestje houden :bomb: :thumbsup:

Dan moet het wel goed gebeuren, anoniem en zonder tracklists ;)

hoezo zonder tracklist?

'k denk omdat mensen vaak als doorslag een tracklist ofzo geven, maar als je dan gaat stemmen, de luisteraar van te voren niet weet welke nummers erin zitten, en ook niet weet door wie het setje is gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 16:31 

Hardtraxxer

ah op die fiets ;) maar het moet toch niet zo moeilijk zijn objectief te blijven als jury (neem aan dat de jury wel de echte kenners zijn die goed kunnen horen hoe goed er gedraaid wordt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 16:48 

Hardtraxxer

evasive schreef:
ah op die fiets ;) maar het moet toch niet zo moeilijk zijn objectief te blijven als jury (neem aan dat de jury wel de echte kenners zijn die goed kunnen horen hoe goed er gedraaid wordt)

Het geldt natuurlijk alleen als jan en alle man mag stemmen, als we een jury aanstellen is dit niet nodig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 16:55 

Hardtraxx Beheerder

En geen software mixerts :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 17:02 

Hardtraxxer

Jor-D schreef:

Tenzij iemand een vette liveact kan neerzetten, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 17:03 

Hardtraxxer

The Amethist schreef:
evasive schreef:

Het geldt natuurlijk alleen als jan en alle man mag stemmen, als we een jury aanstellen is dit niet nodig ;)

ja ik geloof dat het de bedoeling was met jury te werken :P maar als je mensen van hardtraxx laat stemmen dan idd zonder tracklist en anoniem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 17:04 

Hardtraxxer

Jor-D schreef:

bedoel je no software at all?? of dat er al van te voren gemixd is en dan het plaatje laten draaien ?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 17:10 

Hardtraxx Beheerder

evasive schreef:
Jor-D schreef:

bedoel je no software at all?? of dat er al van te voren gemixd is en dan het plaatje laten draaien ?? :P

Mja, gewoon je hele set met VirtualDJ (of iets dergelijks) opnemen, dat bedoel ik er mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 18:43 

Donateur

Jor-D schreef:

Dat krijg je hier op HT niet voor elkaar... ik weet van sommigen hier dat het 100% pc mixen zijn...
Kennelijk heeft verder niemand dat door.

Ben benieuwd hoe je dit dan gaat controleren met een eventuele contest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 18:57 

Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
Jor-D schreef:

Dat krijg je hier op HT niet voor elkaar... ik weet van sommigen hier dat het 100% pc mixen zijn...

Zou gewoon keer live moeten doen :), alleen je setje is niet genoeg vind ik altijd. Hoe je je achter de draaitafels gedraagt telt ook zeker mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 19:06 

Hardtraxxer

San Miquel schreef:
Jor-D schreef:

Daar heb je zeker een punt, is en blijft een probleem bij elke wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 19:39 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Zou gewoon keer live moeten doen :), alleen je setje is niet genoeg vind ik altijd. Hoe je je achter de draaitafels gedraagt telt ook zeker mee!

Dat dacht ik dus ook... Keertje een middagje een aantal laten draaien. Toch wel belangrijk om te zien en te weten hoe mensen zich gedragen in het echt aangezien ze straks ook voor publiek staan en niet achter hun VirtualDJ scherm hangen.

Als er nog een jurylid nodig is... Lijkt me leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 20:31 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
freddyadu8 schreef:

Dat dacht ik dus ook... Keertje een middagje een aantal laten draaien. Toch wel belangrijk om te zien en te weten hoe mensen zich gedragen in het echt aangezien ze straks ook voor publiek staan en niet achter hun VirtualDJ scherm hangen.

Maar dan staat er nog niet echt veel publiek denk ik of niet? Weet niet of dit logistiek ook n makkelijke optie is? Misschien eerste een contest via de site en daarna iets live doen. Een soort van 2e ronde zegma ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 20:32 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
freddyadu8 schreef:

Mij ook zeker, en als er gezegd word dat dat niet te doen is voor die mensen, moeten ze zich af vragen of dan zo'n Hardtraxx DJ Crew wel iets voor ze is, aangezien je dan ook echt van huis moet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 20:38 

Donateur

Als jullie die contest binnenkort houden
kan ik zowiezo al niet mee doen
want heb vanmiddag te horen gekregen dat ik begin maart aan me schouder word geopereerd.
Dan ben ik zowiezo 4 maanden uit de running met uitloop na 6 maanden of langer
of met 1 arm draaien,een handicap :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 20:41 

Donateur

Of anders ga ik wel bij D zitten in de jury :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 00:37 

Hardtraxx Addict

Dj C-Mind schreef:
Als jullie die contest binnenkort houden
kan ik zowiezo al niet mee doen
want heb vanmiddag te horen gekregen dat ik begin maart aan me schouder word geopereerd.
Dan ben ik zowiezo 4 maanden uit de running met uitloop na 6 maanden of langer
of met 1 arm draaien,een handicap :P

Dat is wel jammer! :( Sterkte!!! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 12:36 

Donateur

San Miquel schreef:
Jor-D schreef:

filmpje van ongeveer 10 min. erbij en deze dan alleen laten zien aan wie er het
hardtraxx dj crew topic gaat maken met poll.
zo zou je het kunnen controleren.

maar ja dit zal wel weer niet lukken zonder youtube :(
en aangezien alles via youtube te bekijken valt is het niet echt meer anoniem.
kan je ook ergens anders filmpjes uploaden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 12:43 

Hardtraxxer

Mij lijkt het praktischer een online contest te houden en daar eventueel foto's bijplaatsen met dj+gear in één foto. Om helemaal zeker te zijn kan er een live 2e ronde worden gehouden.

Óf we moeten gewoon accepteren dat er VDJ's zijn, mochten deze uiteindelijk gekozen worden, dan vallen ze alsnog door de mand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 16:40 

Hardtraxx Veteran

Hoezo moet je een foto van je gear maken? Als jij met Virtual DJ iets maakt wat episch vet is val je toch door de mand als je een keer 'echt' moet draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 19:17 

Hardtraxx Veteran

Ja maar je ontneemt dan wel de kansen voor andere dj's om eerste te worden als jij als eerste eindigt.

Maar of een foto mee sturen met een mix zo'n waterdicht plan is weet ik ook niet. Je kunt overal op internet namelijk zo een plaatje van een DJ booth uit amerika pakken die niemand hier herkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 19:17 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Ja maar je ontneemt dan wel de kansen voor andere dj's om eerste te worden als jij als eerste eindigt.

Maar of een foto mee sturen met een mix zo'n waterdicht plan is weet ik ook niet. Je kunt overal op internet namelijk zo een plaatje van een DJ booth uit amerika pakken die niemand hier herkend.

Op die foto sta je dan toch zelf niet? ;) Bovendien, wel erg triest als je dat doet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 19:33 

Hardtraxxer

Foto met jezelf erop ja ;) Klinkt kinderachtig, maar er zijn genoeg contests die met dit probleem te maken hebben gehad :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 19:53 

Aan het typen...

Tja je kunt altijd je kameraad een mix laten maken en die insturen, maar wat heb je dr aan als t gaat om het draaien in een team met echte apparatuur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 20:47 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Dennis Aka Mash schreef:

Op die foto sta je dan toch zelf niet? ;) Bovendien, wel erg triest als je dat doet...

Je zou dan inderdaad een foto er van moeten maken met je zelf er op. ;)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner