'k denk omdat mensen vaak als doorslag een tracklist ofzo geven, maar als je dan gaat stemmen, de luisteraar van te voren niet weet welke nummers erin zitten, en ook niet weet door wie het setje is gemaaktevasive wrote:hoezo zonder tracklist?The Amethist wrote:Dan moet het wel goed gebeuren, anoniem en zonder tracklistsDemian wrote:idd contestje houden![]()
Related topics
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
VHardtraxxer
- 250 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
ah op die fiets
maar het moet toch niet zo moeilijk zijn objectief te blijven als jury (neem aan dat de jury wel de echte kenners zijn die goed kunnen horen hoe goed er gedraaid wordt)
Het geldt natuurlijk alleen als jan en alle man mag stemmen, als we een jury aanstellen is dit niet nodigevasive wrote:ah op die fietsmaar het moet toch niet zo moeilijk zijn objectief te blijven als jury (neem aan dat de jury wel de echte kenners zijn die goed kunnen horen hoe goed er gedraaid wordt)
Tenzij iemand een vette liveact kan neerzetten, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeurenJor-D wrote:En geen software mixerts
ja ik geloof dat het de bedoeling was met jury te werkenThe Amethist wrote:Het geldt natuurlijk alleen als jan en alle man mag stemmen, als we een jury aanstellen is dit niet nodigevasive wrote:ah op die fietsmaar het moet toch niet zo moeilijk zijn objectief te blijven als jury (neem aan dat de jury wel de echte kenners zijn die goed kunnen horen hoe goed er gedraaid wordt)
bedoel je no software at all?? of dat er al van te voren gemixd is en dan het plaatje laten draaien ??Jor-D wrote:En geen software mixerts
Mja, gewoon je hele set met VirtualDJ (of iets dergelijks) opnemen, dat bedoel ik er meeevasive wrote:bedoel je no software at all?? of dat er al van te voren gemixd is en dan het plaatje laten draaien ??Jor-D wrote:En geen software mixerts
Dat krijg je hier op HT niet voor elkaar... ik weet van sommigen hier dat het 100% pc mixen zijn...Jor-D wrote:En geen software mixerts
Kennelijk heeft verder niemand dat door.
Ben benieuwd hoe je dit dan gaat controleren met een eventuele contest.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Zou gewoon keer live moeten doenSan Miquel wrote:Dat krijg je hier op HT niet voor elkaar... ik weet van sommigen hier dat het 100% pc mixen zijn...Jor-D wrote:En geen software mixerts
Daar heb je zeker een punt, is en blijft een probleem bij elke wedstrijd.San Miquel wrote:Dat krijg je hier op HT niet voor elkaar... ik weet van sommigen hier dat het 100% pc mixen zijn...Jor-D wrote:En geen software mixerts
Dat dacht ik dus ook... Keertje een middagje een aantal laten draaien. Toch wel belangrijk om te zien en te weten hoe mensen zich gedragen in het echt aangezien ze straks ook voor publiek staan en niet achter hun VirtualDJ scherm hangen.freddyadu8 wrote: Zou gewoon keer live moeten doen, alleen je setje is niet genoeg vind ik altijd. Hoe je je achter de draaitafels gedraagt telt ook zeker mee!
Als er nog een jurylid nodig is... Lijkt me leuk
Maar dan staat er nog niet echt veel publiek denk ik of niet? Weet niet of dit logistiek ook n makkelijke optie is? Misschien eerste een contest via de site en daarna iets live doen. Een soort van 2e ronde zegmamaarten1410 wrote:Dat dacht ik dus ook... Keertje een middagje een aantal laten draaien. Toch wel belangrijk om te zien en te weten hoe mensen zich gedragen in het echt aangezien ze straks ook voor publiek staan en niet achter hun VirtualDJ scherm hangen.freddyadu8 wrote: Zou gewoon keer live moeten doen, alleen je setje is niet genoeg vind ik altijd. Hoe je je achter de draaitafels gedraagt telt ook zeker mee!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Mij ook zeker, en als er gezegd word dat dat niet te doen is voor die mensen, moeten ze zich af vragen of dan zo'n Hardtraxx DJ Crew wel iets voor ze is, aangezien je dan ook echt van huis moet!maarten1410 wrote:Dat dacht ik dus ook... Keertje een middagje een aantal laten draaien. Toch wel belangrijk om te zien en te weten hoe mensen zich gedragen in het echt aangezien ze straks ook voor publiek staan en niet achter hun VirtualDJ scherm hangen.freddyadu8 wrote: Zou gewoon keer live moeten doen, alleen je setje is niet genoeg vind ik altijd. Hoe je je achter de draaitafels gedraagt telt ook zeker mee!
Als jullie die contest binnenkort houden
kan ik zowiezo al niet mee doen
want heb vanmiddag te horen gekregen dat ik begin maart aan me schouder word geopereerd.
Dan ben ik zowiezo 4 maanden uit de running met uitloop na 6 maanden of langer
of met 1 arm draaien,een handicap
want heb vanmiddag te horen gekregen dat ik begin maart aan me schouder word geopereerd.
Of anders ga ik wel bij D zitten in de jury 
Dat is wel jammer!Dj C-Mind wrote:Als jullie die contest binnenkort houden
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
filmpje van ongeveer 10 min. erbij en deze dan alleen laten zien aan wie er hetSan Miquel wrote:Dat krijg je hier op HT niet voor elkaar... ik weet van sommigen hier dat het 100% pc mixen zijn...Jor-D wrote:En geen software mixerts
hardtraxx dj crew topic gaat maken met poll.
zo zou je het kunnen controleren.
maar ja dit zal wel weer niet lukken zonder youtube
en aangezien alles via youtube te bekijken valt is het niet echt meer anoniem.
kan je ook ergens anders filmpjes uploaden?
Mij lijkt het praktischer een online contest te houden en daar eventueel foto's bijplaatsen met dj+gear in één foto. Om helemaal zeker te zijn kan er een live 2e ronde worden gehouden.
Óf we moeten gewoon accepteren dat er VDJ's zijn, mochten deze uiteindelijk gekozen worden, dan vallen ze alsnog door de mand.
Óf we moeten gewoon accepteren dat er VDJ's zijn, mochten deze uiteindelijk gekozen worden, dan vallen ze alsnog door de mand.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hoezo moet je een foto van je gear maken? Als jij met Virtual DJ iets maakt wat episch vet is val je toch door de mand als je een keer 'echt' moet draaien.
Ja maar je ontneemt dan wel de kansen voor andere dj's om eerste te worden als jij als eerste eindigt.
Maar of een foto mee sturen met een mix zo'n waterdicht plan is weet ik ook niet. Je kunt overal op internet namelijk zo een plaatje van een DJ booth uit amerika pakken die niemand hier herkend.
Maar of een foto mee sturen met een mix zo'n waterdicht plan is weet ik ook niet. Je kunt overal op internet namelijk zo een plaatje van een DJ booth uit amerika pakken die niemand hier herkend.
Op die foto sta je dan toch zelf niet?Dennis Aka Mash wrote:Ja maar je ontneemt dan wel de kansen voor andere dj's om eerste te worden als jij als eerste eindigt.
Foto met jezelf erop ja
Klinkt kinderachtig, maar er zijn genoeg contests die met dit probleem te maken hebben gehad 
Tja je kunt altijd je kameraad een mix laten maken en die insturen, maar wat heb je dr aan als t gaat om het draaien in een team met echte apparatuur?
Je zou dan inderdaad een foto er van moeten maken met je zelf er op._dp_ wrote:Op die foto sta je dan toch zelf niet?Dennis Aka Mash wrote:Ja maar je ontneemt dan wel de kansen voor andere dj's om eerste te worden als jij als eerste eindigt.
Maar of een foto mee sturen met een mix zo'n waterdicht plan is weet ik ook niet. Je kunt overal op internet namelijk zo een plaatje van een DJ booth uit amerika pakken die niemand hier herkend.Bovendien, wel erg triest als je dat doet...