ja ik weet nu een makkelijkere manier de noten die in piano roll staan kopieren en in een nieuwe midi region plakken maar alsnog bedankt voor de tipDJ_Xtremer wrote:@ the sidespinnars: Jou probleem heet program change, dit kun je terug vinden binnen de Hyper Editor van je MIDI file. Program aanklikken en op backspace drukken
Related topics
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
RHardtraxx Veteran
he als ik een eind mix aan t maken ben en ik start de plaat weer opnieuw dan springen de faders weer terug hoe zorg ik dat dit stopt?
dit heeft geen betrekking tot logic neem ik aan?the sidespinnars wrote:he als ik een eind mix aan t maken ben en ik start de plaat weer opnieuw dan springen de faders weer terug hoe zorg ik dat dit stopt?
-
RHardtraxx Veteran
wel als je een track maakt moet al het geluid goed staan bijv dat de kick niet te hard staat zo ver ik weet heet dat een eind mix en dat doe je met de mixer in logic maar als ik dat aan het doen ben en ik verschuif een fader en dan later springt die terug op de oude positie (miss klopen de namen niet maar dat kompt omdat ik niej weet hoe ze heten)Mannonymous wrote:dit heeft geen betrekking tot logic neem ik aan?the sidespinnars wrote:he als ik een eind mix aan t maken ben en ik start de plaat weer opnieuw dan springen de faders weer terug hoe zorg ik dat dit stopt?
Deze vraag kan ik in een woord beantwoorden: AUTOMATIONthe sidespinnars wrote: wel als je een track maakt moet al het geluid goed staan bijv dat de kick niet te hard staat zo ver ik weet heet dat een eind mix en dat doe je met de mixer in logic maar als ik dat aan het doen ben en ik verschuif een fader en dan later springt die terug op de oude positie (miss klopen de namen niet maar dat kompt omdat ik niej weet hoe ze heten)
Als je dat niet snapt heb ik niet één maar zelfs 2 oplossingen voor je:
1.GOOGLE
2.YOUTUBE
Die laatste 2 beantwoorden naar alle waarschijnlijkheid alle vragen die je in de nabije, of verre, toekomst wilt gaan stellen over opties in logic die je niet begrijpt
PS en de zoekfunctie op deze site kan je misschien ook helpen
PPS let op je schrijfstijl! Het gebruik van punten, komma's, hoofdletters e.d. vergemakkelijkt het lezen voor mij/anderen lezers! Woorden als
ofthe sidespinnars wrote:kompt
bestaan nieT hèthe sidespinnars wrote:niej
-
RHardtraxx Veteran
ja ik typ snel dan gaat het wel eens fout. 
Zit ook aardig te twijfelen om over te stappen naar Logic..
mja zit met het probleem dat ik nu het ene programma gewend ben natuurlijk en
straks weer een jaar bezig ben voordat ik evenver ben met logic als dat ik nu met FL ben..
neem aan dat er in Logic wel een goeie functionaliteit zit om af te mixen?
straks weer een jaar bezig ben voordat ik evenver ben met logic als dat ik nu met FL ben..
-
RHardtraxx Veteran
zeker ik heb ook eerst met FL gewerkt. maar ik vind logic is veel beter werken. maar als je wil overstappen heb je al een mac?The Axe wrote:Zit ook aardig te twijfelen om over te stappen naar Logic..
Ja man 13" Macbookje.. heb hem nu dualboot geinstalleerd zodat ik ook windows 7 erop kan draaien voor fruity loops..the sidespinnars wrote:zeker ik heb ook eerst met FL gewerkt. maar ik vind logic is veel beter werken. maar als je wil overstappen heb je al een mac?The Axe wrote:Zit ook aardig te twijfelen om over te stappen naar Logic..
-
RHardtraxx Veteran
nice. als ik jou was zou ik overstappen je krijgt er geen spijt van dat weet ik zeker. het is jammer dat er geen demo's zijn van logicThe Axe wrote:Ja man 13" Macbookje.. heb hem nu dualboot geinstalleerd zodat ik ook windows 7 erop kan draaien voor fruity loops..the sidespinnars wrote:zeker ik heb ook eerst met FL gewerkt. maar ik vind logic is veel beter werken. maar als je wil overstappen heb je al een mac?The Axe wrote:Zit ook aardig te twijfelen om over te stappen naar Logic..
Wat zijn de verdere specificaties van je Mac?The Axe wrote:Ja man 13" Macbookje.. heb hem nu dualboot geinstalleerd zodat ik ook windows 7 erop kan draaien voor fruity loops..the sidespinnars wrote:zeker ik heb ook eerst met FL gewerkt. maar ik vind logic is veel beter werken. maar als je wil overstappen heb je al een mac?The Axe wrote:Zit ook aardig te twijfelen om over te stappen naar Logic..
13" MB gaat héél erg krap worden, zeker als je ook al dat boot gebeuren (wat ik persoonlijk volstrekte onzin vindt
-
RHardtraxx Veteran
zeker daar word hij langzaam van maar ik weet niet hoe krap het word op een macbook want ik heb gewoon een imac
specs...Mannonymous wrote:Wat zijn de verdere specificaties van je Mac?The Axe wrote:Ja man 13" Macbookje.. heb hem nu dualboot geinstalleerd zodat ik ook windows 7 erop kan draaien voor fruity loops..the sidespinnars wrote:zeker ik heb ook eerst met FL gewerkt. maar ik vind logic is veel beter werken. maar als je wil overstappen heb je al een mac?
13" MB gaat héél erg krap worden, zeker als je ook al dat boot gebeuren (wat ik persoonlijk volstrekte onzin vindt) er op hebt...
Processor Speed: 2.2 GHz
Processor Type: Core Duo (two independent processor "cores" on a single silicon chip)
Ram: 2GB (maar ga er 2GB bijprikken dus dan heb ik 4GB
Hard Drive: 80GB (maar heb er een 1TB schijf aanhangen)
lijkt me wel oké..
-
RHardtraxx Veteran
ja ik heb 2x 1TB schijven eraan hangen maar ik weet niet of dat wel slim is om daar logic op te zette. maar zonder word heel krap want je heb 80GB intern maar logic is al 70GB dus heb je wel heel weinig ruimte!
Moet lukken denk ik, of ik zou kijken of ze bij een Apple Store je Ram geheugen iets kunnen op krikken 
-
RHardtraxx Veteran
ja dat kan dat hebben ze bij mijn imac ook gedaanMannonymous wrote:Moet lukken denk ik, of ik zou kijken of ze bij een Apple Store je Ram geheugen iets kunnen op krikken
Mac geheugen kan je makkelijk zelf vervangen! Staat zelfs in je handleiding hoe je het moet doenMannonymous wrote:Moet lukken denk ik, of ik zou kijken of ze bij een Apple Store je Ram geheugen iets kunnen op krikken
-
RHardtraxx Veteran
wist ik niet ik heb geld uitgegeven voor iets wat ik dan zelf kanTakkU wrote:Mac geheugen kan je makkelijk zelf vervangen! Staat zelfs in je handleiding hoe je het moet doenMannonymous wrote:Moet lukken denk ik, of ik zou kijken of ze bij een Apple Store je Ram geheugen iets kunnen op krikken
Ja hoor het kan zonder problemen
Je moet wel even opzoeken welk geheugen erin moet, maar das niet moeilijk te vinden.. Als je het boekje van je Mac doorleest dan staat er ergens een hoofdstuk over hoe je het geheugen en de harddisk kan vervangen 
-
RHardtraxx Veteran
ja maar ik lees dat boekje niet doorTakkU wrote:Ja hoor het kan zonder problemenJe moet wel even opzoeken welk geheugen erin moet, maar das niet moeilijk te vinden.. Als je het boekje van je Mac doorleest dan staat er ergens een hoofdstuk over hoe je het geheugen en de harddisk kan vervangen
@ TakkUthe sidespinnars wrote:ja maar ik lees dat boekje niet doorTakkU wrote:Ja hoor het kan zonder problemenJe moet wel even opzoeken welk geheugen erin moet, maar das niet moeilijk te vinden.. Als je het boekje van je Mac doorleest dan staat er ergens een hoofdstuk over hoe je het geheugen en de harddisk kan vervangen
en een vriend van mij is mac freak dus die zij dat ik het daar en daar moest laten doen
klopt, maar als deze jongen al niet weet of Logic op z'n MB past lijkt het me niet verstanding om 'm aan te raden om 't RAM geheugen eigenhandig aan te gaan passen
@ the sidespinnars
Kan jij uberhaupt wel lezen :')
-
RHardtraxx Veteran
@mannonymous ja hoor ik kan prima lezen
alleen ik hou niet van handleidingen 
Oh ik dat valt mee, schrijven ging namelijk ook al zo lekker bij jou! :')the sidespinnars wrote:@mannonymous ja hoor ik kan prima lezenalleen ik hou niet van handleidingen
-
RHardtraxx Veteran
^ja jij schrijft ook als een pro XD^Mannonymous wrote:Oh ik dat valt mee, schrijven ging namelijk ook al zo lekker bij jou! :')the sidespinnars wrote:@mannonymous ja hoor ik kan prima lezenalleen ik hou niet van handleidingen