Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doordat ik het nu er heb met school moet ik de podcast ff uitstellen sorry daar voor jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is oké! Ik ben nu alle tracks in elkaar aan het mixen. Ik hoop dat hij morgen online komt, tevens gooi ik dan ook weer de poorten open van de podcast van april. Jullie kunnen dan weer je tracks sturen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook al is het april, vonden wij toch dat maart zijn podcast ook verdient. Ten eerste allen weer hartstikke bedankt voor het sturen van je tracks. Het is de afgelopen tijd wat rommelig geweest ik (Fabien) had het erg druk met school omdat ik nu in het exame jaar zit. En Dominique heeft het erg druk met zijn werk. Daarom kwamen we er beide niet aan toe om de podcast te maken. En eventjes gauw wat in elkaar raggelen is ook niet echt onze voorkeur want kwaliteit gaat boven alles. Hoe dan ook, er zijn een aantal nieuwe dingen in de podcast gekomen. Zo hebben we nu een intro track, dat is nu nog: Frontliner - Weekend Warriors (Defqon.1 Anthem 2013). Dat gaat nog veranderd worden in een andere track. Ook op de sfeer wat op te boosten ben ik uit mijn veilige schelp gekomen en heb ik toch maar besloten om wat in te spreken voor het intro. Ik hoop dat jullie het wat vinden! Verder zou ik zeggen onwijs veel luister plezier met nummero 2 van de Hardest Traxx Podcast! En oja, de tracks voor april kunnen weer worden ingezonden.

Tracklist:

Intro: Frontliner - Weekend Warriors (Defqon 1. Anthem 2013)
1. Zedd - Spectrum feat. Matthew Koma (Basslinerz Bootleg)
2. Bioweapon - Expander (Zenda Anti Edit)
3. Marlon S meets Digital Punk vs Fatboy Slim - Bringing The Funk Soul Brother
4. Yoji Biomehanika - Ding A Ling (Zygoma Remix²)
5. Zany vs DJ Thera & Frequencerz - Incoming Trip (Patrickjeb Mashup)
6. Sourcerz - Into the Days
7. The Znayzer - Revelation Of Loud(ness)
8. Sylenth & Glitch - Music in You (Tune Doctors Anti Edit)
9. Brennan Heart & Wildstylez vs Antracks & Wavemakerz- Lose My Carnage Re-Kick (Fuzzylogic's Trololol Edit)
10. Pico - Underground Language

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We zitten alweer zo wat in het midden van april. Daarom gaan we weer een nieuwe tracklist samen stellen!

De aftrap:

1. Basslinerz - TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:29 
 
Hardtraxx Elite

Sourcerz - Frequencerz Mashup? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt er in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik stel vandaag de lijst samen van de maand april en mei! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:54 
 
Hardtraxx Elite


^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Merci Dylan! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jongens,

Nooit gedacht dat ik zo druk zou zijn met school. Ik moet de podcast helaas toch nog even uitstellen. Ik hoop hem nog wel deze week online te hebben. Sorry dat het zo lang moet duren! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eigenlijk zou ik vandaag de podcast uploaden maar een vriend van mij moest nog even een track opsturen. Dus morgen avond staat hij voor jullie online! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jullie mogen mij afschieten :$ Ik heb helaas geen hoorbaar smoesje ik ben het gewoon totaal vergeten door de drukte eigenschuld! :x Bij deze beloof ik jullie nu echt voor de laatste keer dat ik hem morgen upload! :P

Bij deze zeg ik ook meteen dat de podcast van mei er spoedig achter aan komt, tracks in zenden kan dus al! Of naja al, het kan! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 23:44 
 
Hardtraxx Elite

FabienNieto schreef:
Jullie mogen mij afschieten :$ Ik heb helaas geen hoorbaar smoesje ik ben het gewoon totaal vergeten door de drukte eigenschuld! :x Bij deze beloof ik jullie nu echt voor de laatste keer dat ik hem morgen upload! :P

Bij deze zeg ik ook meteen dat de podcast van mei er spoedig achter aan komt, tracks in zenden kan dus al! Of naja al, het kan! :P

Laatste tijd druk bezig geweest met een track, misschien kun je hem binnenkort erin doen. Even kijken hoe ver ik ermee kom nog. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal super! :) Neem je tijd kwaliteit staat altijd op nummer 1 als het niet deze maand kan dan maar de maand er op! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier is hij dan: Hardest Traxx Podcast Episode #3 mixed by The Basslinerz. Sorry voor het lang moeten wachten we hopen dat jullie veel luister plezier hebben! :D



Tracklist:

- Intro
1. Bioweapon - Turn It Up (Basslinerz Remix)
2. Renounze - Dark Arise
3. Sourcerz - Frequencerz Mashup
4. Avana - Vice Versa
5. The Trial - Les Formules
6. Devilum - Delete Mash
7. Zygoma - Devil (2013 Remake)
8. Will M ft. The Blade - Meaningless
9. Soundstrikerz - Waveshape
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor die gene die zich geroepen voelt morgen ga ik de tracklist samen stellen. Ik wil graag proberen 2 podcasten af te krijgen deze maand zo dat we weer op schema liggen dus brand los! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 17:46 
 
Hardtraxx Elite

FabienNieto schreef:
Voor die gene die zich geroepen voelt morgen ga ik de tracklist samen stellen. Ik wil graag proberen 2 podcasten af te krijgen deze maand zo dat we weer op schema liggen dus brand los! :P

Momenteel nog geen nieuw spul voor je. Als ik iets heb dan zeg ik het wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is prima ik kijk er naar uit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En we zijn van start gegaan met mei! Zoals jullie al weten wil ik deze maand 2 episodes uit brengen. Ik heb er zin in ik hoop jullie ook! ^^


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 22:56 
 
Hardtraxx Addict

https://soundcloud.com/tomvdcorput/chai ... frontliner

simpel mashupje van mijn kant. Moet je zelf maar beoordelen of het goed genoeg is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heren,

Hier is hij episode 4. We zetten er een beetje vaart achter en ik begin gelijk morgen met nummer 5. Veel luister plezier tot nu toe. En oja, jullie kunnen je tracks in sturen voor Juli! :)



-Intro
1. The Trial - The king is back
2. Mr. Polska - Vlammen (Renounze Bootleg)
3. Brighter Day (Basslinerz feat. Soundstylerz Edit)
4. Tune Doctors - Fears of the Night
5. Bwazza - Copycat Rebellion
6. Krewella - Alive (Basslinerz feat. Bryan Bootleg)
7. Tribros - Dream
8. Dark Buster - The Pitcher Album Mash Up
9. Stigmata - Palace Of Exile
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
https://soundcloud.com/tomvdcorput/chain-reaction-ft-frontliner

simpel mashupje van mijn kant. Moet je zelf maar beoordelen of het goed genoeg is



Klinkt zeker lekker, ik noteer hem voor episode 5! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk initiatief :) Als je interesse in deze mashup voor je show hebt moet je me maar een berichtje sturen :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Leuk initiatief :) Als je interesse in deze mashup voor je show hebt moet je me maar een berichtje sturen :D



Klinkt zeker goed! Ik zou even een privé berichtje sturen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 21:46 
 
Hardtraxx Addict

FabienNieto schreef:
phoenix schreef:
https://soundcloud.com/tomvdcorput/chain-reaction-ft-frontliner

simpel mashupje van mijn kant. Moet je zelf maar beoordelen of het goed genoeg is



Klinkt zeker lekker, ik noteer hem voor episode 5! :)


top, wanneer mix je episode 5, ik ga dit weekend weer een poging to mashup wagen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner