Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijdelijke stop..

Beste Hardtraxxers,

Door dat ik erg druk ben met mijn opleiding en mijn broer nog in zijn verbouwing zit van zijn nieuwe huis moeten wij helaas een tijdelijke stop inlassen. Wij vinden dit beide erg jammer omdat we er veel plezier aan beleven maar op dit moment kan het niet anders. Zodra alles weer zijn ritme heeft gevonden gaan we het zeker op pakken ik ga er van uit dat dit niet lang gaat duren. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben en als we binnenkort weer van start gaan beginnen we met een frisse lijn beginnen en pakken we alles wat strakker aan. Tot nu wens ik jullie allen onwijs veel succes met de aankomende producties en hoop ik dat we alles binnenkort weer gaan op pakken. Enige verbeteringen voor het nieuwe concept zijn welkom!



Hardest Traxx podcast mixed by Basslinerz

23 Februari 2013 was de start van Hardest Traxx. Tot mijn verbazing waren er veel vrijwilligers die graag hun track wouden terug horen in deze podcast.
Maar uiteraard werk ik niet alleen mijn broer waar ik samen een duo mee vorm heeft op de achtergrond een belangrijke rol gespeeld. En daarom wou hij graag ook wat kwijt.
_________________________________________________________________________________________
Dominique:

Dag Hardtraxxers,
Jullie zullen mij misschien niet kennen, zoals gewoonlijk zou Fabien weer niet veel over mij los gelaten hebben. >.< Maar ik wou toch even mijn zeggertje doen. Laat ik eerst beginnen met het melden dat hier serieus talent rond loopt! Net zoals Fabien heb ik ook erg veel plezier gehad met het mixen van de tracks. Wat ik zo speciaal vond om te horen is dat al jullie tracks iets anders hebben ze hebben elk hun verhaal die de producer hopelijk met veel liefde er in heeft gestopt. Ik hoop dat we dit project voort kunnen zetten en dat er veel tracks blijven komen om het werk elke maand te verrichten. Jongens dit is wat ik wou zeggen en natuurlijk wil ik nog wel even kwijt veel luister plezier!

_________________________________________________________________________________________
Fabien:

Waarom zouden alleen de grote producers hun plekje krijgen in een podcast? Ondanks dat de meeste van ons nog geen contract heeft bij een label betekend niet dat we minder zijn in het produceren van tracks. Want elke track heeft zijn eigen verhaal maar allemaal 1 doel; het eren van Hard Dance, laten merken dat we er plezier in hebben dat we een grote community zijn, een grote Dance familie. Ik hoop dat de voortgang van de tracks blijft. Dat we volgend jaar onze 12e episode uit kunnen brengen en kunnen zeggen tegen elkaar; jongens wat een top jaar, en we mogen trots wezen op onze prestatie. En ook ik wens jullie veel luister plezier!
_________________________________________________________________________________________

Fabien & Dominique, Basslinerz.

Episode 4#


_________________________________________________________________________________________


Tracklist Juni
1. JDX ft Sarah Maria - Live The Moment (Basslinerz Bootleg)
2. Zatox & Ran-D - Indoctrination (Basslinerz Bootleg)
3. Renounze - Adagio in D Minor (Bootleg)
4. Chain Reaction ft. Frontliner - I'm breaking the record, man
5. B-Freqz - We Won't Fatality (Sourcerz Mashup)
6. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound (Stult Cut)
7. BassTunerz & Fylax - Time (Hans Zimmer)
8. Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Zaagtool) (Zygoma Kick Edit)
9. Reflax (Official Reflax Anthem 2013)
10. Zatox & Tatanka & Vyolet - Fothermucking Master (Nuracore Tool)

Twitter
Facebook
Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier staan nog een aantal edit's van mijn kant :P
https://soundcloud.com/patrickjeb/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zet hem er bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 23:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

4 is niet echt van HT, http://www.discogs.com/Yoji-Biomehanika ... ase/146652 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je hebt gelijk! ;p even aanpassen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Editjes/mashupjes enzo dus ook?
Southstylers & The Pitcher - In De Strieel Grindin' (Parvuz Mashup)
[zippy]http://www40.zippyshare.com/v/79569539/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 15:23 
 
Hardtraxx Elite

Kat Meets Gerardo Roschini - Alright :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 17:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Kat Meets Gerardo Roschini - Alright :)

Link met hardtraxx? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee daarom, ik denk dat ikeerst een algemene naam pak maar jullie wel op de hoogte hou als ik weer een track,ist maak. :) Verder ismalles welkom van een mashup tot een edit van een edit tot een bootleg van een bootleg tot een origineel nummer alles is welkom. En ik moet inderdaad ook even kijken hoe het met de voortgang gaat van de tracks die hier worden gepost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier ook een editje van mijn kant :P
https://soundcloud.com/fusionmania/e-fo ... ne-fm-anti
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt er in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een leuk idee! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super leuk dat eigenlijk iedereen er positief over is! :)

Ik ben gisteren begonnen met het mixen van de podcast en ik moet zeggen dat er hier serieus talent tussen zit. Ik denk dat ik nog nooit zo'n plezier heb gehad met het maken van een podcast. Ook omdat ik een aantal van jullie jongens hier op dit forum spreek. Je hebt echt het gevoel dat serieus ergens mee bezig bent dat sommige hier op zitten te wachten. Sommige tracks had ik persoonlijk toch wel wat moeite mee daar was het intro zo trippy dat het erg moeilijk was om te mixen. Maar goed beloofd is beloofd en ik hou me aan mijn beloftes alle tracks die in de list staan komen er in. De kwaliteit van de tracks loopt er uit een sommige geven net de ultieme rush en de andere zijn net iets minder maar goed het is geen 'professional' podcast iedereen verdient een eerlijke kans. En nee, ik bedoel helemaal niet dat de iets mindere tracks slecht zijn iedere track is op zijn manier goed. Verder wil ik nogmaals zeggen dat ik bijna niet stil kan zetten als ik deze tracks mix en dat ik af en toe wel even een hand in de lucht gooi om los te gaan op de tracks! :P Jongens, ik ga het beste er van maken en vol spanning zou ik deze week de podcast uploaden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vet idee, kom vrijwel nooit in dit deel van t forum, dus als ie klaar is post hem ook ff bij livesets aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt in orde! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laatste tracks worden gemixt en dan gaat hij online! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Excuses voor mijn dubbel post maar diegene die zaten te wachten op de podcast vergeven mij wel. :P

Laat ik eerst eens wat zeggen. Ik heb 4 dagen vol plezier gewerkt aan de mixtape/podcast en er zitten zeker hier producenten die directe aanleg hebben voor een mooi contract bij een label. Op sommige punten liep ik wel wat vast hoe ging ik deze track er nou weer in mixen vroeg ik mij zelf af. Maar het woord opgegeven heb ik niet in mijn opvoeding mee gekregen dus ik moest en zou hem er in mixen. Op het laats knallen we er uit met een Hardcore track ik moet zeggen dat Sinse mij het wel eventjes moeilijk heeft gemaakt. Maar goed mijn belofte stond al vast dus kwamen we weer bij het zelfde verhaal ik moest en zou hem er in mixen. In eerste instantie wou ik graag de eerste episode uploaden op mijn verjaardag gisteren dus, maar ik werd spontaan verast met een etentje dus dat ging helaas niet door. Maar goed ok heb genoeg gelult op naar episode nummero 2! :)

Veel luister plezier en voel je vrij om het te downloaden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist klopt volgens mij niet helemaal, kan mijn mashup niet vinden in de set. :( Niet goed genoeg? haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zit hem nu terug te luisteren en je hebt groot gelijk! Ik ga het veranderen sorry daar voor! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook geen van mij meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er is totaal wat mis gegaan, sorry daar voor jongens ik ben het nu aan het fixen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 20:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Dylan-E schreef:
Kat Meets Gerardo Roschini - Alright :)

Link met hardtraxx? :P

Hoeft geen link te zijn, die track moet verplicht in elke set zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het ook een bruut nummer maar kon de link nergens vinden ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1x per maand is het idee, maar helaas heb ik geen controle op de vooruitgang van de tracks dus moeten we even kijken hoe het loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tof! :D
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner