tuurlijk dit is natuurlijk alleen de basismarsiascout wrote:Of het er nu amateuristisch uitziet of niet, als het goed klinkt is het goed toch?RAW-vizion wrote:eeuh hoe zany die kick pitcht ziet er best amateur uit, tis gewoon eigenlijk de punch losknippen en dan de bass met die pitch shifter pitchen
En ik denk dat Zany zelf naderhand nog wel n beetje tweaked.
Related topics
- View the latest post: Zanza Labs - Zanzarismo (Phrantic Remix) (DWX-326)
- View the latest post: Theracords LABS - Chemical Compound Volume 1 (LABS001)
- View the latest post: Slim Shore @ Q-dance pres. Fusion - The Next Level - Fusion Megamix Showcase
- View the latest post: Zany - Q-dance presents Fusion Podcast: Fusion 001 - 010
- View the latest post: The Pitcher @ Q-dance presents Fusion The Next Level The Pitcher: Fusion 051 - 060
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
ep 4 is echt een mooie voor de haters van samples XD
Linkje van 4?Overload wrote:ep 4 is echt een mooie voor de haters van samples XD
-
RHardtraxx Veteran
heheheOverload wrote:ep 4 is echt een mooie voor de haters van samples XD
@khadber geen idee hij is weg
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
-
RHardtraxx Veteran
beters zet iemand deze effe in de begin post!Skedoedelefloeps wrote:http://www.youtube.com/watch?v=L_pDOLQp ... r_embedded
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
staat er al sherlockRAW-vizion wrote:beters zet iemand deze effe in de begin post!Skedoedelefloeps wrote:http://www.youtube.com/watch?v=L_pDOLQp ... r_embedded
-
RHardtraxx Veteran
4 niet hoorSkedoedelefloeps wrote:staat er al sherlockRAW-vizion wrote:beters zet iemand deze effe in de begin post!Skedoedelefloeps wrote:http://www.youtube.com/watch?v=L_pDOLQp ... r_embedded
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
In this episode, Raoul van Grinsven aka Zany, will explain how to pitch a kick to match the right tone in your track.
View on YouTube
wat is dat dan
View on YouTube
wat is dat dan
Handig om alleen de youtube link neer te zetten ipv de hele &feature etc.
-
RHardtraxx Veteran
ja nu zie ik hem wel, maar net nietSkedoedelefloeps wrote:In this episode, Raoul van Grinsven aka Zany, will explain how to pitch a kick to match the right tone in your track.
View on YouTube
wat is dat dan
-
S
Aha,
kort
kort
Denk dat de meeste hier wel weten dat je een pitch envelope aan je sound moet hangen om een screech te krijgen
Denk dat het juist de EQ/dist etc waar de meesten wat meer van willen weten!
weet er iemand hoe ik zo'n pitch envelop op mijn nexus krijg?
heb je hier ook apparte vst's voor om dat effect bijv aan mijn nexus te hangen?
Ik denk niet dat dat kan maar ik ga er geen geld op leggen. Met sylenth 1 maak je vette screeches door gewoon hard te detunen en dan correct pitchen.Sanderson wrote:weet er iemand hoe ik zo'n pitch envelop op mijn nexus krijg?
nexus heeft geen modulation matrix, moet je ook niet gebruiken voor leads of schreeches, gewoon zelf maken.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nexus 2 schijnt wel de abilities te hebben om meer te tweaken, maar heb hem persoonlijk nooit gehad dus zou dat niet weten.
verder is Nexus meer een sample database dan een echte synthesizer, dus je schiet meer op met sylenth, junglist, hydra etc.
verder is Nexus meer een sample database dan een echte synthesizer, dus je schiet meer op met sylenth, junglist, hydra etc.
Dat weet ik, gebruik hem omdat er gewoon lekker geluid in zit. zeker met de juiste expansions.Skedoedelefloeps wrote:Nexus 2 schijnt wel de abilities te hebben om meer te tweaken, maar heb hem persoonlijk nooit gehad dus zou dat niet weten.
maar zou het niet mogelijk moeten kunnen zijn om dat geluid uit de nexus te tweeqen door een vst effect er aan te koppelen?
Misschien lukt dat met Effectrix, weet het niet zeker want ken het ding niet uit m'n hoofd.