Dik! Ook al heb ik er niks aan 
Is het ook niet denk ik hoorTel wrote:Echt een te zieke tutorial. Nooit gedacht dat dit zo gebruikelijk zou zijn voor een screech
Is het ook niet denk ik hoorTel wrote:Echt een te zieke tutorial. Nooit gedacht dat dit zo gebruikelijk zou zijn voor een screech
dat programma stamt kwa uiterlijk uit windows 95TakkU wrote:Is het ook niet denk ik hoorTel wrote:Echt een te zieke tutorial. Nooit gedacht dat dit zo gebruikelijk zou zijn voor een screechHet is 1 van de manieren om een vette sound te maken! denk dat vooral de producers die wat langer meedraaien dit soort trucjes toepassen, gezien de hardwarematige beperkingen van een tijd terug
idd toen de tyd was alles beetje improvisatieTakkU wrote:Is het ook niet denk ik hoorTel wrote:Echt een te zieke tutorial. Nooit gedacht dat dit zo gebruikelijk zou zijn voor een screechHet is 1 van de manieren om een vette sound te maken! denk dat vooral de producers die wat langer meedraaien dit soort trucjes toepassen, gezien de hardwarematige beperkingen van een tijd terug
idd beetje veel werk voor een screech, maar miss voor een FX sound is het wel leuk om te proberenSkedoedelefloeps wrote:Beetje complexe manier om eigenlijk je sound te laten pitchen.
Wel geinig gedaan moet ik zeggen, hoewel ik het zelf niet zo zou doen.
hoezo omslachtig, hij doet dat in een paar minuutjes!RAW-vizion wrote:idd beetje veel werk voor een screech, maar miss voor een FX sound is het wel leuk om te proberenSkedoedelefloeps wrote:Beetje complexe manier om eigenlijk je sound te laten pitchen.
ja maar wat hij in die paar minuten gemaakt heb is nog niet iets wat bruikbaar is. dat wat hij heeft gemaakt is alleen de basisSanderson wrote:hoezo omslachtig, hij doet dat in een paar minuutjes!RAW-vizion wrote:idd beetje veel werk voor een screech, maar miss voor een FX sound is het wel leuk om te proberenSkedoedelefloeps wrote:Beetje complexe manier om eigenlijk je sound te laten pitchen.
ga hier zeker is wat me proberen
zal er wel iets langer over doen, maar wat hij daar doet, doe ik hem wel na in cubase. zal van het weekend is kijken of ik er tijd voor heb.RAW-vizion wrote:ja maar wat hij in die paar minuten gemaakt heb is nog niet iets wat bruikbaar is. dat wat hij heeft gemaakt is alleen de basisen hij heeft al jaren ervaring, dus wil jou dat wel is in een paar minuten zien doen
True, maar zou het persoonlijk niet zo snel doen.Josh-T wrote:Luister naar het geluidje dat ik een paar posts geleden had geüpload, met een pitch control is me dat nog niet gelukt. Ik moet wel toegeven dat dit nogal een random/instabiele manier is, het eindresultaat is elke keer anders.
Is dat niet hetgeen wat net dat rauwe randje er aan geeft?Skedoedelefloeps wrote:Maar vind je het nou ook mooier... als je kijkt naar de sound is het totaal random pitchen met zelf verschillende pitches in elkaar, imo niet iets wat je veelvuldig zou moeten gebruiken.
Doe mij maar een soepele pitch control.
Hangt ervan af wat je definieert als raw, dat kan ja, maar deze specifieke sound vind ik het eerder rommelig dan dat ik het raw vind.Lyst wrote:Is dat niet hetgeen wat net dat rauwe randje er aan geeft?Skedoedelefloeps wrote:Maar vind je het nou ook mooier... als je kijkt naar de sound is het totaal random pitchen met zelf verschillende pitches in elkaar, imo niet iets wat je veelvuldig zou moeten gebruiken.
Doe mij maar een soepele pitch control.