Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 00:26 
 
Donateur

Hey Jongens,
Ik heb de smaak te pakken met mixen maken dus ik dacht laat ik eens creatief zijn en iets posten zodat andere mensen hun eigen tracklist kunnen samenstellen, vervolgens zal ik zelf alle nummers in zo hoog mogelijke kwaliteit regelen en er een mix van maken die ik zo snel mogelijk upload en op hardtraxx.nl zet.
Dus voor de genen die wel een tracklist in hun hoofd hebben, zet het in een reactie en ik probeer hem zo snel mogelijk voor je te maken in de beste kwaliteit!
Alleen tracklists waar je zeker van weet dat ik de nummers in GOEIE kwaliteit kan krijgen! Ik stop geen LQ, MQ of bijna HQ tracks in de mixen, alleen HQ of release quality nummers!
Greetz Frankhardenberg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als in gedownloade promo's? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euromasters - Alles Naar De Klote? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

"alleen HQ of release quality nummers!"

Promo whore :/ :sick:



Maargoed, hier is je tracklist

1. TBY - 4 Days
2. Dutch Master - Floorspin
3. Williams Syndrome - Thunder
4. Insiderz - Hypnotise
5. Ran-D - My Name is Hardstyle
6. Vyolet - Master & Slave
7. Hyperdrive - The Oldskool Rule
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soort van you control the sound, we create the mix (variatie op... jawel ;))

Overigens ben ik het er niet zo mee eens dat er promotjes ingezet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 16:53 
 
Donateur

oke dat word mix 1 ;)
ach promo's zijn wat irritanter om te mixen maar ik hou zowieso niet van lange intro's of outro's dus gewoon snel achter elkaar door en ragge maar :P :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Huh? Waarom denkt iedereen nou dat hij promo's wil hebben? Als zij zegt GEEN LQ/MQ nummers maar het liefst releasekwaliteit, en als hij zegt: ik moet wel zeker weten dat ik er aan kan komen, bedoelt hij toch juist dat hij liever geen promo's gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Huh? Waarom denkt iedereen nou dat hij promo's wil hebben? Als zij zegt GEEN LQ/MQ nummers maar het liefst releasekwaliteit, en als hij zegt: ik moet wel zeker weten dat ik er aan kan komen, bedoelt hij toch juist dat hij liever geen promo's gebruikt?


alleen HQ of release quality nummers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2009 21:29 
 
Donateur

goh ja idd ik wou net zegge volgens mij heb ik nog geen 1 promo gebruikt maar dat komt ook omdat jullie meer gaan discussieren dan mij een track list te geve :x
maar stuur aub tracklists ik vind nice om te mixe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2009 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is juist de bedoeling dat de dj een tracklist maakt. Het allerbelangrijkste van een mix is de tracklist! Al kan je nog zo goed mixen, als je geen goede tracklist kan maken heb je nog niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Het is juist de bedoeling dat de dj een tracklist maakt. Het allerbelangrijkste van een mix is de tracklist! Al kan je nog zo goed mixen, als je geen goede tracklist kan maken heb je nog niks...


Helemaal mee eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 15:46 
 
Donateur

nou ik heb geen zin om zelf tracklisten te verzinnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tis een vaardigheid die je moet oefenen.. Dus ik zou zeker wel zlef gaan verzinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 00:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Makxz schreef:
Sunboom schreef:
Huh? Waarom denkt iedereen nou dat hij promo's wil hebben? Als zij zegt GEEN LQ/MQ nummers maar het liefst releasekwaliteit, en als hij zegt: ik moet wel zeker weten dat ik er aan kan komen, bedoelt hij toch juist dat hij liever geen promo's gebruikt?


alleen HQ of release quality nummers!

Ja, wat hij bedoelt is dus: graag gereleasde tracks, als er perse een promo tussen moet zitten wil ik dat doen maar alleen als die HQ te vinden is!

En verder ben ik het niet helemaal met jullie eens... Platenkeus is inderdaad een vaardigheid, maar het hele (overigens leuke) idee van Frank is nu om het publiek de platenkeus te laten bepalen, dus dan is het enigszins zinloos om te zeggen, dat hij dat zelf moet doen. Als hij het zelfde wilde gaan doen had hij dit topic niet aan gemaakt ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
nou ik heb geen zin om zelf tracklisten te verzinnen :P


Hoe kan je dan de smaak te pakken hebben als je niet eens zin hebt om je eigen tl te maken?!?!
Zou mooi zijn als je ergens moet draaie. En door de mic roept van:he peepz ik hb geen zin om een set te verzinnen nou kom maar roep maar wat dan draai ik het want:HET IS VERZOEKJES UUR!!!
Flikker op man.
Verzin gewoon je eigen list en verdien je respect als dj
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt ook creativiteit nodig om dj te kunnen zijn/worden.

En respect C.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 16:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oja en nog iets als je dan requests mixen doet
Zorg dan eerst dat je leert mixen en niet halve bak aflevert als iemand een request doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 16:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Afbeelding

^^


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha jezus, de arme jongen denkt gewoon even met een leuk idee te komen, krijgt meteen een volle pagina aan kritiek voor z'n hasses :P...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 16:45 
 
Donateur

nee C-Mind ik maak heus wel mn eigen tracklisten, maar omdat hier nogal veel kritiek word gegeven op alles dacht ik laat ik de mensen gewoon een eigen tracklist maken en dan probeer ik dr wel een goeie mix van te maken maar blijkbaar snapt niet iedereen dat? :$
oja en als WWM niet goed is voor mixen stuur link met free programma die goed is om te mixen dan aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Dj C-Mind schreef:
frankhardenberg schreef:
nou ik heb geen zin om zelf tracklisten te verzinnen :P


Hoe kan je dan de smaak te pakken hebben als je niet eens zin hebt om je eigen tl te maken?!?!
Zou mooi zijn als je ergens moet draaie. En door de mic roept van:he peepz ik hb geen zin om een set te verzinnen nou kom maar roep maar wat dan draai ik het want:HET IS VERZOEKJES UUR!!!
Flikker op man.
Verzin gewoon je eigen list en verdien je respect als dj

Niet dat ik bucht wil doen, maar C heeft gelijk. Maar als hij gewoon wilt oefenen gaan we hem toch gewoon Tracklists geven e ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 17:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
nee C-Mind ik maak heus wel mn eigen tracklisten, maar omdat hier nogal veel kritiek word gegeven op alles dacht ik laat ik de mensen gewoon een eigen tracklist maken en dan probeer ik dr wel een goeie mix van te maken maar blijkbaar snapt niet iedereen dat? :$
oja en als WWM niet goed is voor mixen stuur link met free programma die goed is om te mixen dan aub


Van kritiek leer je alleen maar
Maar als je bij voorbaat al mie tegen kritiek kan waarom maak je dan mixen?
Ik krijg ook kritiek maar daar leer en groei je alleen maar van
En kijk op virtual dj site maybe staat daar een demo ofiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dj C-Mind schreef:

Ik krijg ook kritiek maar daar leer en groei je alleen maar van


Ghaha, nog niet uit de groeifase ;p?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 17:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Dj C-Mind schreef:

Ik krijg ook kritiek maar daar leer en groei je alleen maar van


Ghaha, nog niet uit de groeifase ;p?

Kan alleen maar meer groeien dan dit toch?
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner