Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Dj C-Mind schreef:
bRt_ schreef:
Dj C-Mind schreef:

Ik krijg ook kritiek maar daar leer en groei je alleen maar van


Ghaha, nog niet uit de groeifase ;p?

Kan alleen maar meer groeien dan dit toch?

S Waar maar ik bedoelde het niets als Dj ;) Trouwens effe oftopic .. Hoe zit het met je track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 17:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet ik dat je datniet bedoelde xd
Goed ben en druk mee bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 18:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oja nog 1 ding hardenberg
Luister is na de vocale van coone - words from the gang

Do i have to say anymore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je nog niet eens is het er voor over hebt om is een programmatje te kopen dan heb je van mij in iedergeval al 0,0 respect. Je moet er namelijk wel wat voor over hebben vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

legaal aangekocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Als je nog niet eens is het er voor over hebt om is een programmatje te kopen dan heb je van mij in iedergeval al 0,0 respect. Je moet er namelijk wel wat voor over hebben vind ik.

mwah om te kijken of je het dj'en wat vind, vind ik dat echt niet erg! Ga je er mee door, koop het dan! Heb zelf nu ook legaal Traktor pro :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
frankhardenberg schreef:
nou ik heb geen zin om zelf tracklisten te verzinnen :P


Hoe kan je dan de smaak te pakken hebben als je niet eens zin hebt om je eigen tl te maken?!?!
Zou mooi zijn als je ergens moet draaie. En door de mic roept van:he peepz ik hb geen zin om een set te verzinnen nou kom maar roep maar wat dan draai ik het want:HET IS VERZOEKJES UUR!!!
Flikker op man.
Verzin gewoon je eigen list en verdien je respect als dj



:worship: :worship: :worship:
Ik ga met je mee C, een echte DJ probeert zijn gevoel in de mix te leggen.. Bij facking verzoekjes is dat onmogelijk.
:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 20:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Dj C-Mind schreef:
frankhardenberg schreef:
nou ik heb geen zin om zelf tracklisten te verzinnen :P


Hoe kan je dan de smaak te pakken hebben als je niet eens zin hebt om je eigen tl te maken?!?!
Zou mooi zijn als je ergens moet draaie. En door de mic roept van:he peepz ik hb geen zin om een set te verzinnen nou kom maar roep maar wat dan draai ik het want:HET IS VERZOEKJES UUR!!!
Flikker op man.
Verzin gewoon je eigen list en verdien je respect als dj



:worship: :worship: :worship:
Ik ga met je mee C, een echte DJ probeert zijn gevoel in de mix te leggen.. Bij facking verzoekjes is dat onmogelijk.
:worship: :worship: :worship:



frank :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar nu is het wel genoeg geweest met onze kritiek. Het is duidelijk hoop ik. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2009 23:50 
 
Donateur

opbouwende kritiek zou wel handig zijn ja maar alleen negatief... je kan ook gewoon tips geven maar dat doe je niet je zegt alleen maar en dit is slecht en dat is slecht ipv dat je noemt wat ik beter kan doen en je kunt ook tracklist maken maken we allebei met die tracklist een mix en dan vergelijken? kan je laten zien wat beter moet enz.
en voor degene die zei van mix programma kopen.
ik ga niet een mix programma kopen als ik nog niet zo goed ben. moet toch ergens mee beginnen dus voor degene die zeuren dat ik niet met WWM moet mixen..... WAT MOET IK DAN!? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 19:54 
 
Hardtraxx Newbie

Hey C-mind, als we dan toch bezig zijn: ik herinner me een lied "Alles kut enter"... do i need to say more?

Help die jongen gewoon op weg, want jij schijnt goed te weten hoe je DJ moet zijn en wat wel en wat niet normaal of logisch is. Maar nee, jij gaat liever flamen over wat hij allemaal wel niet fout doet. Krijg je nog respect mee van de rest van het forum ook. Met mensen zoals jij komt de wereld echt verder hoor! zzz...

Maar whatever, jij doet ook gewoon je best -_-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles kut enter
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 20:25 
 
Hardtraxxer

kritiek ok mannen, maar dat kan toch ergens wel op een ietsje vriendelijkere manier ^^
hardberg, ze hebben ergens wel gelijk :aww:
het is beter je luisteraars te verrassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 20:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RJBanthum schreef:
Hey C-mind, als we dan toch bezig zijn: ik herinner me een lied "Alles kut enter"... do i need to say more?

Help die jongen gewoon op weg, want jij schijnt goed te weten hoe je DJ moet zijn en wat wel en wat niet normaal of logisch is. Maar nee, jij gaat liever flamen over wat hij allemaal wel niet fout doet. Krijg je nog respect mee van de rest van het forum ook. Met mensen zoals jij komt de wereld echt verder hoor! zzz...

Maar whatever, jij doet ook gewoon je best -_-

Ik wil die jongen gerust helpen maar ik mag me mening toch wel gven hoe ik erover denk?ofniet dan?
En ik heb gezegd dat iedan virtual dj moet downloaden of een ander programma.
We leven in een vrij land(zeggen ze) dus als ik me mening wil geven dan doe ik dat
Ongeacht hoe ik hetbreng
En dat mensen van het forum mij gelijk geven,kan ik daariets aan doen?
Die mensen zijn het met me eens
Dus snap JOU probleem nu niet?
En die lompe opmerking van je:met mensen zoals jij komt de wereld echt verder is ook zware onzin crap wat je zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou het lief jongens! Discussie mag.. Maar hou mekaar in waarde aub!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

RJBanthum schreef:
Hey C-mind, als we dan toch bezig zijn: ik herinner me een lied "Alles kut enter"... do i need to say more?

Help die jongen gewoon op weg, want jij schijnt goed te weten hoe je DJ moet zijn en wat wel en wat niet normaal of logisch is. Maar nee, jij gaat liever flamen over wat hij allemaal wel niet fout doet. Krijg je nog respect mee van de rest van het forum ook. Met mensen zoals jij komt de wereld echt verder hoor! zzz...

Maar whatever, jij doet ook gewoon je best -_-

Als het je interesseert, ik help hem wel hoor .. Ik heb hem GePm´t maar als ie niet op het forum komt kan ik niet veel doen e ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2009 05:06 
 
Hardtraxx Newbie

@ C-mind, ik snap je wel, maar ik vraag me af waarom je zo bot reageert en net doet alsof dit het belachelijkste voorstel ooit is. We zijn er toch om elkaar te helpen en als je het ergens niet mee eens bent mag je van mij best wat moeite doen om je kritiek zo te formuleren dat die jongen er ook wat aan heeft. Anders kun je nog beter niet reageren. Jouw reactie was echt een total flame, en dat vond ik ongepast, vandaar mijn post.

Die reactie over jouw aandeel in de wereld was natuurlijk overtrokken, maar je zult het met me eens zijn dat de vriendelijke omgang tegenwoordig ver te zoeken is (helemaal wanneer de ander ver van je af staat, zoals op fora). Dan vind ik dat iemand daar best wat van mag zeggen, in dit geval was ik dat zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2009 06:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RJBanthum schreef:
@ C-mind, ik snap je wel, maar ik vraag me af waarom je zo bot reageert en net doet alsof dit het belachelijkste voorstel ooit is. We zijn er toch om elkaar te helpen en als je het ergens niet mee eens bent mag je van mij best wat moeite doen om je kritiek zo te formuleren dat die jongen er ook wat aan heeft. Anders kun je nog beter niet reageren. Jouw reactie was echt een total flame, en dat vond ik ongepast, vandaar mijn post.

Die reactie over jouw aandeel in de wereld was natuurlijk overtrokken, maar je zult het met me eens zijn dat de vriendelijke omgang tegenwoordig ver te zoeken is (helemaal wanneer de ander ver van je af staat, zoals op fora). Dan vind ik dat iemand daar best wat van mag zeggen, in dit geval was ik dat zelf.


Ok maybe had ik het anders moeten fomuleren
Maar op dat moment dacht ik zo
Vooral het stukje van ik heb geen zin om een tl te maken schoot bij mij verkeerd
Eerst zei die ik heb de smaak te pakken en dan die opmerking
Waarom wil je dan dj worden?
Maarja we hebben het er niet meer over,jij hebt je ding gezegd,ik heb me mening gegeven
We weten hoe we er allebei over denken
Ik respecteer je mening tegenover mij message na hem
Klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2009 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

:kiss:

Ontopic dan maar Weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2009 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hehe, of we veranderen gewoon de titel van deze topic, want deze discussie slaat eigenlijk volgens mij ook een hele andere weg in, dan waarvoor die bedoeld is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2009 15:14 
 
Hardtraxx Newbie

Ja, sorry daarvoor...

Laten we weer ontopic gaan :) (als dat nog lukt?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2009 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
voor degene die zeuren dat ik niet met WWM moet mixen..... WAT MOET IK DAN!? :$

http://lmgtfy.com/?q=mix+program
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2009 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
frankhardenberg schreef:
voor degene die zeuren dat ik niet met WWM moet mixen..... WAT MOET IK DAN!? :$

http://lmgtfy.com/?q=mix+program

Whahah die is goed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2009 14:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
frankhardenberg schreef:
voor degene die zeuren dat ik niet met WWM moet mixen..... WAT MOET IK DAN!? :$

http://lmgtfy.com/?q=mix+program


oh mijn god xd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2009 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
frankhardenberg schreef:
voor degene die zeuren dat ik niet met WWM moet mixen..... WAT MOET IK DAN!? :$

http://lmgtfy.com/?q=mix+program


haha nice henk-jan
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner