Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 10:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

biscuit, moet je posts hebben ofzo, is al de 2de bump die nergens op slaat :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar dit is wel altijd vet om te zien dat mensen het proberen, ik ga (hopelijk) binnenkort verhuizen naar gramsbergen en dan ga ik ook weer beginnen met het uitwerken van een feest, wat ik eerder ook al gedaan heb maar niet van de grond is gekomen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 14:43 
 

The Indicator schreef:
biscuit, moet je posts hebben ofzo, is al de 2de bump die nergens op slaat :')


commentaar van anderen zijn welkom. ik geef enkel mijn mening hier en geef mensen de mogelijkheid om gebruik te kunnen maken van mijn hulp wannneer niemand dit accepteerd gaarne geen flauwe op- of aan merkingen over mijn tekst of vraag via PM dat ik m wil aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heej,

Ik ben ook bezig een feestje te organiseren. Eerste editie zal 23 oktober zijn ;)
Enkele tips zijn zeker: zie dat je 'zaal' niet leeg overkomt. Een deel van de manege afschermen met doeken of hekken zal geen kwaad kunnen. Je kunt dan de oppervlakte nog steeds groter maken moest de opkomst groter dan verwacht zijn, door de hekken te verschuiven ;)

Zorg ook zeker voor reclame! Bij de meeste drukkers is het normaal om de regel toe te passen: hoe meer posters/flyers/whatever, hoe lager de prijs per stuk. Ikzelf ga nu bijvoorbeeld naar MaxEvent. Hij vraagt 140 euro voor 250 posters, en 20 euro supplement bij elke 250 meer. Dus kan het zeker geen kwaad er 1000 te kopen :D

Als je nog iets wilt weten ofzo, zeg maar. Ik ga dit topic ook zeker in de gaten houden omdat ik natuurlijk zelf ook nog niet alles ervan weet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De eerste editie van ons feest is al wel geweest

dit was 250 man van tevoren uitverkocht.

Wij hadden de drank uitbesteed aan een kroeg.
Die betaalde ons een x bedrag om de volledige horeca te kunnen doen.
op Deze manier hoefde wij hier niet naar om te kijken en was dat gewoon top geregeld.

Het geluid hadden via bedrijf waar ik voor draai.

Vooral die horeca is iets waar je denk ik wel wat mee kunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Normaal, als je naar een brouwer gaat kun je zoveel bestellen als je wilt. De vaten die over zijn en nog helemaal vol zijn, nemen ze graag terug. De vaten waar al iets uit is kun je makkelijk verkopen aan het dichtsbijzijnde café ;)

Licht en geluid heb ik geregeld via collega's van me als lightjockey.

Wat je zeker moet doen is, als je met een groepje het feest organiseert, iedereen een verantwoordelijkheid geven. Zo ben ik verantwoordelijk voor licht en discobar, iemand anders voor tap, 2 personen voor het geld (kassa's ieder uur leegmaken), iemand voor multimedia (vj en affiches, site en game ontwerpen), iemand voor de dj's (dat ze genoeg drinken hebben en betaalt worden), en nog een hoofdverantwoordelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

maar hoe verdien je het een beetje terug,, zouden we met voorbeeld bedragen kunnen werken. Want ik ben wel benieuwd naar de kosten,, en het geld wat je op zo'n avond weer ong verdient, en wat je dan overhoud ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hm, even kijken naar Bass Invaders (van mij dus xd)

Zaal kostte 500 euro, waarvan 150 borg.
Voor de discobar zijn we 450 euro kwijt, wat normaal 2500 was :thumbsup:
Alle 9 dj's zijn connecties, dus zijn we in totaal maar 320 euro kwijt.
Voor affiches, inkomtickets en flyers rekenen we op niet meer dan 400 euro.
Drank weet ik niet op voorhand, maar dat heb je er toch zowizo terug uit ;)
Verzekering kosste bij ons 90 euro, kregen daar bandjes gratis bij.
Vrijwilligers kosten niks natuurlijk :whistle: alleen bier.
Security was ook via via geregeld, enkel eten en drinken dus. Denk dat een professioneel veiligheidsbedrijf toch wel 250 euro per man vraagt ;o
T-shirts moet je eens achter horen bij je dichtstbijzijnde kledingwinkel en drukker, of je niks kunt regelen ;) Wij krijgen 50 t-shirts incl. bedrukking gratis, met sponsor op de achterkant.
Site design, posterontwerp, inkomticketontwerp, t-shirtontwerp en flyerontwerp, promotiegame, en andere design dingen heeft een maat van me gedaan.

Kortom, als je wat mensen kent kun je zeekerrr uit de kosten geraken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dan moet je dus wel die mensen kennen :p
maar als je gewoon klein begint ben je ook een heleboel dingen nog niet nodig, bijv. ik wil mijn eerste feest houden in een zaaltje achterin een café, ben ik nog niet echt heel veel promotie voor nodig om die vol te krijgen. en een lichtshow is niet per se nodig. het is maar net hoe groot je je eerste feest wil maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

wat bedoel je met discobar? een dj booth,, of een bar met verlichting :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goh, onze discobar voor Bass Invaders:

Geluid
Mengpaneel Pioneer DJM800
2 cd spelers Pioneer CDJ1000 mk3
Laptop voor virtual DJ
4x RCF 4PRO 8001 800w rms
2x RCF 4PRO 7001 950w rms

Licht
6x JB Systems DMX fourbar 56 short, 4 x 300w
4x Martin Mac 300 Wash
4x Martin Mac Krypton 250w msd spot
2x Martin Wizard Extreme 250w msd
6x Geni FL-1800, stroboscoop 1800w
4x Showtec blinder 2, 1300w
16x showtec sunstrip 12 x 50w
Beamer (geen idee dewelke)

Overige
Martin Magnum 2000, rookmachine 1600w
Hazer (geen idee dewelke)
Chamsys pc, lichtsturing

Zoek maar op als je niet weet wat het is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

ja nu snap ik het :P movingheads en geluid om het showtje compleet te maken, die martin mac zijn trouwens wel leuke dingen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 22:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Beter pak je eerst een locale dj, niet meteen Headhunterz laten komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor een goede Hardstyle DJ -> [email protected]
Is nog redelijk goedkoop voorlopig en je kan altijd onderhandelen in zuip! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjDeenite schreef:
Voor een goede Hardstyle DJ -> [email protected]
Is nog redelijk goedkoop voorlopig en je kan altijd onderhandelen in zuip! ;)

Denk dat je hier op het forum genoeg DJ's kan vinden die het misschien wel gratis doen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
DjDeenite schreef:
Voor een goede Hardstyle DJ -> [email protected]
Is nog redelijk goedkoop voorlopig en je kan altijd onderhandelen in zuip! ;)

Denk dat je hier op het forum genoeg DJ's kan vinden die het misschien wel gratis doen ofzo.


Lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjDeenite schreef:
Voor een goede Hardstyle DJ -> [email protected]
Is nog redelijk goedkoop voorlopig en je kan altijd onderhandelen in zuip! ;)

Sta je op het punt van doorbreken dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 22:14 
 
Hardtraxxer

Is er nog iemand daadwerkelijk tot het uitvoeren van een feest gekomen?
Samen met een vriend ben ik bezig wat te organiseren in Arnhem. Dit wordt voornamelijk voor onze party vrienden groep wat uit ongeveer 80/90 man bestaat.
De locatie die we op het oog hebben heeft ruimte voor 300 man. We zijn nog opzoek naar wat entousiaste DJ's die een goede rauwe hardstyle neer kunnen zetten, hardtrance is ook welkom.
Ik was benieuwt of er mensen hier op het forum zijn die het feest ook echt hebben uitgevoerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 22:47 
 

Rob!n schreef:
Is er nog iemand daadwerkelijk tot het uitvoeren van een feest gekomen?
Samen met een vriend ben ik bezig wat te organiseren in Arnhem. Dit wordt voornamelijk voor onze party vrienden groep wat uit ongeveer 80/90 man bestaat.
De locatie die we op het oog hebben heeft ruimte voor 300 man. We zijn nog opzoek naar wat entousiaste DJ's die een goede rauwe hardstyle neer kunnen zetten, hardtrance is ook welkom.
Ik was benieuwt of er mensen hier op het forum zijn die het feest ook echt hebben uitgevoerd.

Waar ergens dan in Ern'm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rob!n schreef:
Is er nog iemand daadwerkelijk tot het uitvoeren van een feest gekomen?
Samen met een vriend ben ik bezig wat te organiseren in Arnhem. Dit wordt voornamelijk voor onze party vrienden groep wat uit ongeveer 80/90 man bestaat.
De locatie die we op het oog hebben heeft ruimte voor 300 man. We zijn nog opzoek naar wat entousiaste DJ's die een goede rauwe hardstyle neer kunnen zetten, hardtrance is ook welkom.
Ik was benieuwt of er mensen hier op het forum zijn die het feest ook echt hebben uitgevoerd.

Ik wil best draaien! Ken aardig wat volk in de buurt van Arhnem ;) Wanneer wil je het ongeveer houden dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 12:25 
 
Hardtraxxer

Datum is nog niet bekend misschien rond de kerst vakantie en anders het voorjaar, locatie wordt waarschijnlijk Jacobiberg in Arnhem.
Het is we een leuk zaaltje waar 300 man in kunnen.
Mensen die willen draaie hier van het forum zijn natuurlijk welkom, en als je vrienden hebben die mee wille feesten met echte hardstyle die-hards mogen ook komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ok, als je een datum weet laat maar horen :D Lijkt me leuk om daar te mogen draaien, en ik heb tot een jaar geleden altijd in Dieren gewoont (dorp vlakbij arnhem) en heb daar nog genoeg hardstyle diehard vrienden wonen ;) Daar willen er vast wel een paar van mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 13:04 
 
Hardtraxxer

Kijk dat is altijd leuk, hoe meer mensen hoe meer vreugd!
De entree prijs zal liggen rond de 7,50 p.p misschien 5 euro als er genoeg animo voor is.
We zijn nog aan het kijken of het financieel haalbaar is om een bekendere dj te regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zou best kunnen komen, als de reiskosten gedeeltelijk of helemaal vergoed worden haha :P
en hardtrance kan der hier zeker in :D
ik kom namelijk uit op een retourtje van 32 euro ongeveer en moet 1:45 uur in de trein zitten xd
geldbedrag is wat aan de hoge kant, ligt er trouwens ook aan tot hoe laat jullie feest duurt dan want als die tot 4 uur duurt kan ik net zo goed enkeltje heen en enkeltje terug kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 10:03 
 
Hardtraxxer

Op de locatie kunnen we tot 2 uur snachts doorgaan, misschien iets langer maar dat moeten we nog na vragen.
Hardtrance zal voornamelijk in het begin van de avond worden gedraaid.
We zijn nu alle opties aan het bekijken, je zou een demo op kunnen sturen zodat we die kunnen beluisteren.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner