Als het goed is vanavond de uitslag almaarten1410 wrote:Maar inmiddels is het einde van de avond al een uur voorbij, geen capje te zien
Related topics
- View the latest post: Rough Nation @ Distorted Noises DJ Contest Remake (12-01-2013)
- View the latest post: Rough Nation - Distorted Noises DJ Contest!
- View the latest post: Distorted Noises invites: The Opposition (20-01-2018, Het Burgerweeshuis, Deventer)
- View the latest post: Distorted Noises - (28-09-2012) Burgerweeshuis, Deventer
- View the latest post: Nuracore & Intervention @ Distorted Noises Demo
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
Dat lijkt me sterk... En dan heeft die screencap ook niet zoveel zin meer 
spannendDutch92 wrote:Als het goed is vanavond de uitslag almaarten1410 wrote:Maar inmiddels is het einde van de avond al een uur voorbij, geen capje te zien
Als dat zo is hebben ze waarschijnlijk niks meer met de demo's van gister gedaan.. Kan me niet voorstellen dat je zo snel al die demo's kritisch beluisterd kan hebben...!Dutch92 wrote:Als het goed is vanavond de uitslag almaarten1410 wrote:Maar inmiddels is het einde van de avond al een uur voorbij, geen capje te zien
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
IddTakkU wrote:Als dat zo is hebben ze waarschijnlijk niks meer met de demo's van gister gedaan.. Kan me niet voorstellen dat je zo snel al die demo's kritisch beluisterd kan hebben...!Dutch92 wrote:Als het goed is vanavond de uitslag almaarten1410 wrote:Maar inmiddels is het einde van de avond al een uur voorbij, geen capje te zien
-
DHardtraxxer
- last seen Feb 2025
ik ken hum persoonlijk en dat werd mij vertelt maandagmaarten1410 wrote:Dat lijkt me sterk... En dan heeft die screencap ook niet zoveel zin meer
Ik vind het allemaal prima hoor haha, het lijkt me alleen niet te doen als je inderdaad gister nog nieuwe sets binnen hebt gekregen.Dutch92 wrote:ik ken hum persoonlijk en dat werd mij vertelt maandagmaarten1410 wrote:Dat lijkt me sterk... En dan heeft die screencap ook niet zoveel zin meer
Maar we zullen zien, ben heel benieuwd!
-
DHardtraxxer
- last seen Feb 2025
@ Twitter
DistortedNoises Distorted Noises
It was HARD to decide, but we have 8 winners!!!
It was HARD to decide, but we have 8 winners!!!
-
DHardtraxxer
- last seen Feb 2025
Xerenetox Manic Episode & Rapid Rodge Esthetic Enemy Territory The Tempest Javy & Zade SiweZ Black Sunrise
20 seconds ago
Xerenetox Manic Episode & Rapid Rodge Esthetic Enemy Territory The Tempest Javy & Zade SiweZ Black Sunrise
20 seconds ago
-
THardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Crap, is 'm niet geworden dus.. Gefeliciteerd voor degene die wel tot de Contest gehaald hebben!
Word een gezellig avondje
Congrats aan de winnaars, degene die niet gewonnen hebben: volgende x beter toch?! 
-
DHardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Jun 2016
Aww, jammer is hem ook niet geworden.
Gratz Sunrise
Gratz Sunrise
Godverdomme Xerenetox staat ook overalDutch92 wrote:DistortedNoises Distorted Noises
20 seconds ago
Nice Julian!!
Haha ja ik wil wel is weten hoe je dat doet xD
GefeliciteerdXerenetox wrote:Ghehe sorry :p
Dutchvini wrote: Gratz Sunrise
Thanks beidenFestuca wrote: Nice Julian!!
Zin aan, vrijdag dus ff knalleng daarzoDutch92 wrote:DistortedNoises Distorted Noises
20 seconds ago
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Succez gozerSiweZ wrote:Zin aan, vrijdag dus ff knalleng daarzoDutch92 wrote:DistortedNoises Distorted Noises
20 seconds ago
Thnx kerel!RAW-vizion wrote:Succez gozerSiweZ wrote:Zin aan, vrijdag dus ff knalleng daarzoDutch92 wrote:DistortedNoises Distorted Noises
20 seconds ago
Topavond gehad, iedereen lekker gedraaid en ben trots om te zeggen dat ik 1e geworden ben 
Tot de 27e Januari iedereen
GefeliciteerdSunrise8 wrote:Topavond gehad, iedereen lekker gedraaid en ben trots om te zeggen dat ik 1e geworden ben