Voor mij ook, maar heb ik er wel voor over :-). Het gaat toch om de gezelligheid, de benzinekosten deel je met je vrienden en klaar is kees 
Related topics
- View the latest post: Rough Nation @ Distorted Noises DJ Contest Remake (12-01-2013)
- View the latest post: Rough Nation - Distorted Noises DJ Contest!
- View the latest post: Distorted Noises invites: The Opposition (20-01-2018, Het Burgerweeshuis, Deventer)
- View the latest post: Distorted Noises - (28-09-2012) Burgerweeshuis, Deventer
- View the latest post: Nuracore & Intervention @ Distorted Noises Demo
Active topics in DJ's Corner
Moderators
ik weet alleen niet of die wel aangekomen is, want heb geen leesbevestiging gehad... 
Me3Simplicity wrote:me2Dj Skitzo wrote:zo, ingestuurd!
Eerst maar eens een naam verzinnen dan, oen!
Hahaha weet ik, goed zo.
Ben wel benieuwd wie er uit worden gekozen
Ben wel benieuwd wie er uit worden gekozen
We zullen zien, heb em net ingestuurd.
Er zijn zoveel inzendingen dat de beste 2 samen gaan draaien ofzo 
Ik vraag me af of je nog bevestiging krijgt of je set is aangekomen ...Festuca wrote:Er zijn zoveel inzendingen dat de beste 2 samen gaan draaien ofzo
Als je partyflock in de gaten houdt, staat daar of je set binnen is.Piaaa wrote:Ik vraag me af of je nog bevestiging krijgt of je set is aangekomen ...Festuca wrote:Er zijn zoveel inzendingen dat de beste 2 samen gaan draaien ofzo
Hoe en waar kan ik dat zien?maarten1410 wrote:Als je partyflock in de gaten houdt, staat daar of je set binnen is.Piaaa wrote:Ik vraag me af of je nog bevestiging krijgt of je set is aangekomen ...Festuca wrote:Er zijn zoveel inzendingen dat de beste 2 samen gaan draaien ofzo
Lijstje is nog niet geupdate zie ik.
Heb ik net nog maar gauw n setje opgenomen, wil ik m opslaan, loopt Audacity vast en slaat ie af.
Dan maar poging 2 nu.
Dan maar poging 2 nu.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Net verzonden
Voor degene die willen horen wat ik in gestuurd heb:
RAW-vizion - Contest Demo November
Voor degene die willen horen wat ik in gestuurd heb:
RAW-vizion - Contest Demo November
ah mooi maarten dat je dat effe gepost hebt
en draidy ook natuurlijk
weet ik eindelijk zeker dat ie aan is gekomen!
Kleine moeite haha

Maar inmiddels is het einde van de avond al een uur voorbij, geen capje te zienKevin AoV @Partyflock wrote:vandaag is de laatste dag dat er ingezonden kan worden,
we gaan dus zo snel mogelijk een selectie maken !
er komt vanavond nog een screen met de inzendingen !