Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:35 
 
Hardtraxx Newbie

D-SoundKillaz - Angels of Hardstyle / The Sound of The Killaz

Label: AG Productions
Vinyl release: 23/09/2010
WEB release: 31/09/2010

A1. D-SoundKillaz - Angels Of Hardstyle
B1. The Sound of the killaz

Samples:
A1. http://www.youtube.com/watch?v=9QKanUNL6yA
B1. http://www.youtube.com/watch?v=K7ZIecedwXU

Bron: Youtube Account: Eenrumracing
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:40 
 

Afbeelding
Dit plaatje betekend: Doorgaan zo, niet opgeven!!!!1!
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Afbeelding


×2 nu weet ik wat ik fout doe btw

djpattZZZZ ft Necromancerz
release is trouwens om te huilen
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:48 
 

Vette naam man, super origineel!
:lol: hoor de tracks nu, denk dat deze emoticon genoeg zegt: :cry:
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:50 
 

nog meer dikke shit van deze heldeng

Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cyrildales schreef:
Vette naam man, super origineel!
:lol: hoor de tracks nu, denk dat deze emoticon genoeg zegt: :cry:


dees zegt meer:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:54 
 

djpatt schreef:
Cyrildales schreef:
Vette naam man, super origineel!
:lol: hoor de tracks nu, denk dat deze emoticon genoeg zegt: :cry:


dees zegt meer:
Afbeelding

;)
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:54 
 

djpatt schreef:
Cyrildales schreef:
Vette naam man, super origineel!
:lol: hoor de tracks nu, denk dat deze emoticon genoeg zegt: :cry:


dees zegt meer:
Afbeelding

Indeed :D
Wat een toppers. :bomb:
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:55 
 

Almighty schreef:
djpatt schreef:
Cyrildales schreef:
Vette naam man, super origineel!
:lol: hoor de tracks nu, denk dat deze emoticon genoeg zegt: :cry:


dees zegt meer:
Afbeelding

;)

hahahaha
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zeg release van de week :whistle:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 00:08 
 

ofniet >.<
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 00:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wtf is dit :P
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 09:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kan hier niet echt veel over zeggen :whistle:

BIGFLOP :list:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat is dit nou? gisteren stond dit nog als free releases en ik heb er wat van gezegt over de vinyl release en ineens hebben ze een label? kom op jullie zijn echt poopie joopie zeg, scene verneukers!
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Apenkop? :P
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 10:14 
 

Maximize schreef:
DJ Apenkop? :P

:worship:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 10:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze doen hun naam wel eer aan :')

Het vermoorden van de hardstyle sound
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 10:47 
 
Artiest

:thumbdown: :x :cry:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 11:38 
 
Donateur

hey dit is geen jumpstyle forum!
doe is even gauw na eigen producties topic dit! :list:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 11:50 
 
Hardtraxx Newbie

:surrender: :thumbdown: Jumpforce Forum xd
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 12:37 
 

Dj Yendor schreef:
:surrender: :thumbdown: Jumpforce Forum xd

?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rot is op met dit gedoe
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahaha ah joh kom op :lol:
angels of hardstyle :aww:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 20:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-SoundKillaz schreef:
D-SoundKillaz - Angels of Hardstyle / The Sound of The Killaz

Label: AG Productions
Vinyl release: 23/09/2010
WEB release: 31/09/2010


xd
whahaah
Bericht Geplaatst op 25 sep 2010 18:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner