R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
een release voor deze schijt kom op dan had ik 2 jaar gelede nog wel een release kunne hebben >.<
Artist
last seen May 2026 6,117 postssince 2010
the sidespinnars wrote:een release voor deze schijt kom op dan had ik 2 jaar gelede nog wel een release kunne hebben >.<
Zelfs mijn remix van One is nog beter >.<
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
de naam past wel goed bij de tracks :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017 7,220 postssince 2010
[Free Release] D-SoundKillaz - Angels Of Hardstyle / The Sound of the Killaz (AG03778)
Hardtraxxer
last seen Jan 2016 849 postssince 2009
[Free Release] D-SoundKillaz - Angels Of Hardstyle / The Sound of the Killaz (AG03778)

genoeg gepalmed :P
Hardtraxxer
last seen Oct 2011 306 postssince 2009
haha :lol: hoe komen jullie aan die plaatjes?
Hardtraxxer
last seen Jan 2016 849 postssince 2009
SoundHound wrote:haha :lol: hoe komen jullie aan die plaatjes?
http://tinyurl.com/2vdbz9d

en dan nog ff naar afbeeldingen gaan ^^
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
Artist
last seen May 2026 6,117 postssince 2010
stynch wrote:[Free Release] D-SoundKillaz - Angels Of Hardstyle / The Sound of the Killaz (AG03778)

genoeg gepalmed :P
oh die is echt gruwelijk :D
Hardtraxxer
last seen Oct 2011 306 postssince 2009
:lol:
Hardtraxxer
last seen Aug 2014 78 postssince 2010
Ik vind de screech in dat eerste nummer wel lekker maar is volgens mij gewoon een sample. En voor de rest, blijven oefenen.
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
xeross wrote:Ik vind de screech in dat eerste nummer wel lekker maar is volgens mij gewoon een sample. En voor de rest, blijven oefenen.
held :worship: je bent de eerste die hier serieus op reageert :lol: :lol:
A
Om met de hype mee te liften;
D
Artist
last seen Apr 2019 7,488 postssince 2010
almighty heel spacend ding dat xd en t "nu-style bestaat niet" ben ik ook helemaal met je eens xd

maargoed over het nummer, naja al dat gedoe met die palm shit vind ik weer onzin, (al zaten er wat leuke tussen :$) maar dit zal toch geen serieuze web/vinyl release worden neem ik aan... al staat het er leuk bij, het is natuurlijk verre van release waardig. (Al ken ik genoeg nummers die dat ook zijn maar alsnog releasjes krijgen maargoed :x) dit gedoe....
nee.... maar blijf oefene :D
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017 3,957 postssince 2010
:bomb:
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
zijn we eigenlijk al uit ge facepalmd?
D
Artist
the sidespinnars wrote:zijn we eigenlijk al uit ge facepalmd?
ja als iedereen nu gewoon een mening wil geven en een beetje (nuttige) kritiek en dat ook normaal brengt, daar heeft die jongen meer aan....
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
Skedoedelefloeps wrote:
ja als iedereen nu gewoon een mening wil geven en een beetje (nuttige) kritiek en dat ook normaal brengt, daar heeft die jongen meer aan....
ach ja dit was de perfecte kans om al je facepalms te posten :lol: maar goed laten we wat serieuzere reacties posten :P
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2020 2,318 postssince 2010
Din mamma
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014 1,851 postssince 2009
the sidespinnars wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
ach ja dit was de perfecte kans om al je facepalms te posten :lol: maar goed laten we wat serieuzere reacties posten :P
nah doe maar niet :P
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
SoundTunerZ wrote:nah doe maar niet :P
wat niet doen de serieuze reacties of de facepalms :P
L
Hardtraxxer
last seen Dec 2014 855 postssince 2010
beide, wat voor serieuze dingen wou je hierover zeggen dan :P
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
Luxion wrote:beide, wat voor serieuze dingen wou je hierover zeggen dan :P
nou eehm ik vind dat dit serieus zuigt xd
D
Artist
ik heb al es een serieuze reactie gegeven hierop... alleen is moeilijk te vinden tussen de facepalm spam :P
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
Skedoedelefloeps wrote:
ik heb al es een serieuze reactie gegeven hierop... alleen is moeilijk te vinden tussen de facepalm spam :P
facepalms wil take over this forum :evil:

Active topics in DJ's Corner

Active topics

Moderators