Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even met Bax-Shop gebeld, duurt nog 2 a 3 weken totdat de Slappa 240 wit er weer is. Hmm, weet nu niet of ik daarop moet wachten of dat ik hem in het zwart koop..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik iets met Nero CoverDesigner maak, dan krijg ik altijd CD-boekje, CD-boekje (achterzijde), CD-inlay en CD1. Maar ik wil alleen CD-boekje afdrukken. Hoe doe ik dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 16:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RonyaSoft CD DVD Label Maker gebruiken, heel makkelijk eig! van nerocover heb ik geen ervaring :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Als ik iets met Nero CoverDesigner maak, dan krijg ik altijd CD-boekje, CD-boekje (achterzijde), CD-inlay en CD1. Maar ik wil alleen CD-boekje afdrukken. Hoe doe ik dat?

Bij het afdrukken naar het tabje 'elementen' gaan en daar de rest uitzetten ;) De bovenste dus aanvinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

ik hoef geen cd's te ordenen ik werk gwn harddrives enzo :P veel makkelijker en je kan veel makkelijker alles meenemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 19:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het wel leuk wat met cd's kloten:).
Mooi ordelijk alles sorteren, werk voor mij leuker als met harddrives ...
Of dat vind ik er toch van:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

lorennzkee schreef:
Vind het wel leuk wat met cd's kloten:).
Mooi ordelijk alles sorteren, werk voor mij leuker als met harddrives ...
Of dat vind ik er toch van:)

ja daar heb je gelijk in maar ik moet ergens kunnen draaien zonder te veel te hoeven meenemen maar je heb wel gelijk t heb wel iets met cd's klote maar in mijn situatie is dit makkelijker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
lorennzkee schreef:
Vind het wel leuk wat met cd's kloten:).
Mooi ordelijk alles sorteren, werk voor mij leuker als met harddrives ...
Of dat vind ik er toch van:)

ja daar heb je gelijk in maar ik moet ergens kunnen draaien zonder te veel te hoeven meenemen maar je heb wel gelijk t heb wel iets met cd's klote maar in mijn situatie is dit makkelijker ;)


wou je zeggen dat je al ergens draait?

terwijl je in het mixing tips topic vraagt wanneer je een plaat moet inmixen :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

ja hardstyle maar voor geld draai ik ook gwn op feestjes van mensen enzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 18:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jij draait op feesten? maar weet niet waneer je een track moet inmixen? :)
Of gewoon pop muziek en Play/pauze knop drukken?:) Voor geld?
Als je geen onzin muziek op cd wil branden snap ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

lorennzkee schreef:
Jij draait op feesten? maar weet niet waneer je een track moet inmixen? :)
Of gewoon pop muziek en Play/pauze knop drukken?:) Voor geld?
Als je geen onzin muziek op cd wil branden snap ik

ja dat bedoel ik en als ik wat bekendheid krijg dan ga ik doen wat ik wil hardstyle :worship: snap je nu een beetje hoe t in elkaar zit!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
lorennzkee schreef:
Jij draait op feesten? maar weet niet waneer je een track moet inmixen? :)
Of gewoon pop muziek en Play/pauze knop drukken?:) Voor geld?
Als je geen onzin muziek op cd wil branden snap ik

ja dat bedoel ik en als ik wat bekendheid krijg dan ga ik doen wat ik wil hardstyle :worship: snap je nu een beetje hoe t in elkaar zit!?

:lol: Roflcopter
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
the sidespinnars schreef:
lorennzkee schreef:
Jij draait op feesten? maar weet niet waneer je een track moet inmixen? :)
Of gewoon pop muziek en Play/pauze knop drukken?:) Voor geld?
Als je geen onzin muziek op cd wil branden snap ik

ja dat bedoel ik en als ik wat bekendheid krijg dan ga ik doen wat ik wil hardstyle :worship: snap je nu een beetje hoe t in elkaar zit!?

:lol: Roflcopter

? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ehm, dat klinkt volgens mij allemaal zo gek nog niet? Volgens mij best normaal dat mensen betaald krijgen voor plaatjes uitzoeken play/stop drukken bij 'gewone' muziek. En dan ben je in je omgeving tenminste een klein beetje bekend, komen ze eerder op een feestje af waar je dan zelf ook draait lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Ehm, dat klinkt volgens mij allemaal zo gek nog niet? Volgens mij best normaal dat mensen betaald krijgen voor plaatjes uitzoeken play/stop drukken bij 'gewone' muziek. En dan ben je in je omgeving tenminste een klein beetje bekend, komen ze eerder op een feestje af waar je dan zelf ook draait lijkt me.

kijk jij snapt het want als je als totaal onbekende dj hardstyle gaat draaie is het moeilijk om bekent te worden maar door dit te doen krijg je een beetje bekendheid en wat geld voor gear enzo! maar laten we hier over ophouden want t gaat hier tenslotte over cd ordening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even een flinke schop:

Ik heb t nu zo gedaan:
Per release een CD branden, sommige releases 2 keer gebrand (zoals de laatste Zatox RawStyle release, zitten tracks bij die ik soms wel achter mekaar wil draaien). En dan gewoon met de oudjes begonnen achteraan de map, en dan naar voren werken naar de nieuwste tracks.. Wil opzich nog wel labeltjes maken voor in de map, maar moet ik wel weer eerst een goed functionerende printer hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ takku

Neem maar van mij aan dat je wanneer je veel draaid echt geen labels nodig hebt.

Ik kan met mijn ogen dicht nog de goede cd uit mijn map pakken.

Ik draai zelf veel all-round waar ik ongeveer 600 cd's in 7 verschillende mappen mee pak.
En als iemand vraagt heb je dat of dat ook weet ik het eigenlijk altijd alleen van de nieuwe CD's zit het er soms nog niet helemaal in.

Maar het is wel netjes met labels enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb gister mijn slappa CD map binnengekregen.
Vandaga krijg ik mijn legr CDtjes dus ik ga het op de volgende marnier doen:

Ik heb alles op volgorde op mijn PC staa, dus ga het ook op volgorde branden. Dan stop ik de CDtjes in de CD map.
Ondertussen typ ik natuurlijk in Word de TL van een CD, en die print ik in A4 gewoon uit.
Dan beetje bijknippen/snijden en dan in het hoesje doen. Hoeft niet precies te passen, als ie er maar in kan (Dus iets te klein maakt niet uit)
Best simpel dus. Ik vind het zo fijn, een ander kan het niks vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als je gewoon met nero coverdesigner doet en het uitknipt over de lijntjes heb je ze meteen op maat, veel handiger lijkt mij, maarja ieder zijn eigen manier van doen he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik print de cover uit en doe hem in mijn map, alleen ben daar ff mee gestopt, niet goed voor je inkt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 11:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb gisteren mijn cd map helemaal leeg gehaald, alle cdtjes + papiertje erop op de vloer. want het was een halve kamer vol.
wel stoffe vloer natuurlijk :).
En heb het nu zo zitten, vanaf blad 1 in me map zat alles per label en artiest.
Maar sinds paar maanden geleden gewoon alles per maand zitten van releases.
Nu steekt alles bij mij zo eerst gewoon alles per label en artiest, tot ik begonnen ben met gewoon de releases in volgorde te zetten.
En dat steekt daar dan achter, zodat de nieuwse achteraan komen te zitten :).
Is wel even wennen want inderdaad kon ik met mijn ogen dicht de cdtjes pakken. Paar weken wennen en dan zit dat er ook weer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb alles per label zitten op alfabetische volgorde van 'moeder' label. Achteraan doe ik dan CDs met releases van labels die me verder niet boeien, gelekte tracks, free releases, en evt. releases waar ik niet een hele cd voor wil branden. Ik ga bijv. niet een CD branden met alleen All For The Thrill erop of alleen de A2 remix van Lost In Dreams om orde te houden. Dan wacht ik wel een paar releases tot er een nuttige cd te branden valt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:37 
 
Hardtraxxer

LS_AjaCied schreef:
Ik had brennan heart een mailtje gestuurd hier over, hij heeft alles op label staan!.
wat mij niet fijn lykt. maar ieder zijn keuze!

Ik brand allees PER DJ, der gaan niet meer dan 10 nummers op 1 cd.
En alle dj's staan netjes gesorteerd bij welk label dus alle dj's van scantraxx staan bij elkaar
alle dj's van fusion staan netjes bij elkaar.

zo vind ik het fijnst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Hehe volgens mij ben ik de enige die niet sorteert. Ik rag gewoon een cd ergens waar plaats is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 01:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik doe hetzelfde als khadber deed.
per maand zet ik alles op cd, en inderdaad: het werkt voor geen meter xd
vaak zoeken naar de juiste track, en soms zelfs zo erg dat ik op het allerlaatste moment een track aan het mixen was die ik 2 nummers eerder ook al speelde :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner