Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heej Hardtraxxers!!

Ik ben nou al zo lang aan het kloten met mijn CDJ- 400's om ze fatsoenlijk te besturen vanuit mijn laptop. Ik heb Traktor en Virtual DJ al geprobeerd maar het lukt maar niet om de spelers fatsoenlijk aan te sturen. Meestal sturen beide spelers uit naar 1 kanaal op mijn externe mixer :huh: , dit was bij traktor het geval. Bij VDJ bestuurden beide spelers van mij 1 deck op de laptop.
Ik heb al rond gezocht op forums en tutorials op youtube maar ik krijg het maar niet hetzelfde... Wie helpt mij uit de brand?! :cry:
EDIT: Heeft er iemand dan misschien nog suggesties voor andere programma's, het hoeft niet zo'n moeilijke te zijn zoals traktor, het is maar voor après ski muziek... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 01:06 
 
Hardtraxx Addict

Hoe zijn de spelers precies aangesloten?

En et probleem dat je met 2 spelers 1 deck aanstuurt. Je moet op je speler selecteren welk deck je wilt controllen, deck a t/m d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Hoe zijn de spelers precies aangesloten?

En et probleem dat je met 2 spelers 1 deck aanstuurt. Je moet op je speler selecteren welk deck je wilt controllen, deck a t/m d.

1. ze zijn aangesloten zoals normaal, dus 2x CDJ-400 en een DJM- 400, en dus natuurlijk de CDJ's op de laptop met een usb 2 kabel.
2. Bij traktor is dat wel het geval ja dat je de decks moet selecteren, daar was ik al achter.. maar dan doet hij dat nog! En bij VDJ kan ik helemaal geen deck kiezen of zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:27 
 
Hardtraxx Addict

Ok, heb je je cdj's wel is geupdate? en welke traktor versie heb je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Ok, heb je je cdj's wel is geupdate? en welke traktor versie heb je?

Ja de firmware is up to date, en ik gebruik traktor pro 1.2.4
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 18:43 
 
Hardtraxxer

Gewoon met CD's draaien, opgelost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ga eens hier kijken :cry:

En dan hier :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:

ja weet ik! ik heb het daar al zo vaak gevragen... Maar er komen daar zoveel vragen dat mensen telkens over mijn vraag steeds nieuwe vragen stellen, en dan komt die van mij weer niet aan bod! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ ShaG schreef:
G1LL schreef:

ja weet ik! ik heb het daar al zo vaak gevragen... Maar er komen daar zoveel vragen dat mensen telkens over mijn vraag steeds nieuwe vragen stellen, en dan komt die van mij weer niet aan bod! :(


:P Dan gevragen gij 't nogmaals :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
DJ ShaG schreef:
G1LL schreef:

ja weet ik! ik heb het daar al zo vaak gevragen... Maar er komen daar zoveel vragen dat mensen telkens over mijn vraag steeds nieuwe vragen stellen, en dan komt die van mij weer niet aan bod! :(


:P Dan gevragen gij 't nogmaals :woot:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
DJ ShaG schreef:
G1LL schreef:

ja weet ik! ik heb het daar al zo vaak gevragen... Maar er komen daar zoveel vragen dat mensen telkens over mijn vraag steeds nieuwe vragen stellen, en dan komt die van mij weer niet aan bod! :(


:P Dan gevragen gij 't nogmaals :woot:

't is dat je het zo lief vraagt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ ShaG schreef:
G1LL schreef:

ja weet ik! ik heb het daar al zo vaak gevragen... Maar er komen daar zoveel vragen dat mensen telkens over mijn vraag steeds nieuwe vragen stellen, en dan komt die van mij weer niet aan bod! :(

Nooit aan gedacht dat niemand reageert simpelweg omdat ze het antwoord niet weten? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

koop je cd spelers
ga je alsnog met pc/laptop draaie :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
koop je cd spelers
ga je alsnog met pc/laptop draaie :')


Als je je setjes zo draait, dan vind ik het ook overbodig, tenzij je house ofzo draait, waarin veel meer gedaan kan worden binnen Traktor.

Maar als je n keer drive-in werk doet is t wel ideaal, want om alles te gaan branden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
The Anim0l schreef:
koop je cd spelers
ga je alsnog met pc/laptop draaie :')

Maar als je n keer drive-in werk doet is t wel ideaal, want om alles te gaan branden...

Juist!!

Jullie kunnen niet lezen hè, er staat toch dat het alleen voor die après ski muziek is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 08:40 
 
Artiest

DJ ShaG schreef:
marsiascout schreef:
The Anim0l schreef:
koop je cd spelers
ga je alsnog met pc/laptop draaie :')

Maar als je n keer drive-in werk doet is t wel ideaal, want om alles te gaan branden...

Juist!!

Jullie kunnen niet lezen hè, er staat toch dat het alleen voor die après ski muziek is..



volgens mij is het makkelijker dat je Pioneer's Recordbox gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ ShaG schreef:
G1LL schreef:

ja weet ik! ik heb het daar al zo vaak gevragen... Maar er komen daar zoveel vragen dat mensen telkens over mijn vraag steeds nieuwe vragen stellen, en dan komt die van mij weer niet aan bod! :(

Misschien omdat mensen 't gewoon niet weten? Dat kan ook nog hé! ;)
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner