Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 50 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Parvuz wrote:Zou wel vet zijn als je hier een soort van smashup mix van kan maken, zoals Angerfist dat een keer heeft gedaan voor MOH Radio en de Crypsis MIM Rodenburg Mix. Is natuurlijk niet te doen met gear en op de pc is het ook een hoop geknutsel. Maar kun je wel vette overgangen en mashupjes maken. Houdt het tempo ook lekker hoog. ^^
Ik probeer altijd zo uitdagend mogelijk te mixen en de meeste vette overgangen te creëren. Ik doe mijn best!
Enne, 5 uur lang achter gear staan mixen is lang zat idd :P Maar ik zou het zo snel mogelijk mixen :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Is wel lastig hoor voes als je platen van verschillende producers hebt. Als je alleen MiM spul pakt kun je alles exact in elkaar schuiven.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Klopt, maar het zou moeten kunnen. Gaat wel heel veel tijd en ergernis in zitten omdat het vaak net niet lekker loopt. Die Qapital mix is wel goed voorbeeld van hoe het kan met tracks van verschillende producers.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
TiMOTHYb wrote:Is wel lastig hoor voes als je platen van verschillende producers hebt. Als je alleen MiM spul pakt kun je alles exact in elkaar schuiven.
Parvuz wrote:Klopt, maar het zou moeten kunnen. Gaat wel heel veel tijd en ergernis in zitten omdat het vaak net niet lekker loopt. Die Qapital mix is wel goed voorbeeld van hoe het kan met tracks van verschillende producers.
Ik vind het juistem makkelijker met Raw hardstyle, lijkt namelijk aardig veel op elkaar en je kan makkelijk switchen. :)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Platen toevoegen kan niet meer !
Tl word gemaakt :)
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Hoe staat het er mee? ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Parvuz wrote:Hoe staat het er mee? ^^
Ik ben nu over de helft met mixen :) Hopelijk is hij vanavond af!
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago