Goedendag Hardtraxxers!
Ik ga binnenkort uit huis om te studeren in het altijd gezellige Amsterdam, en ik laat mijn computer hier lekker thuis staan. Wat ik dan wel nodig heb is een goede laptop. Ik heb al een beetje gegoogeld, maar ik denk toch dat het beste is wat persoonlijke ervaringen ernaast te leggen, dus vandaar mijn vraag. Kunnen jullie mij een goede laptop aanbevelen die aan de volgende eisen voldoet?
- Geschikt voor produceren van Hardstyle
- Midi-keybord moet erop aangesloten kunnen worden (neem aan dat dit via USB kan)
- 15 inch is prima, 13 weer te klein
- Groot geheugen harde schijf (500 gig) + eventueel extra losse HD
- Snelle processor (2+ Ghz)
- Intel iCore 3/5 (als dit tenminste goed is voor produceren)
- Geschikt voor BluRay
- Om en nabij de €1000
Ook hoorde ik veel een MacBook, zowel positief als negatief. Zelf zit ik het liefst met Windows ipv Apple. Zelf heb ik ook al de Sony Vaio of en de HP Pavilion gezien en hoor ik daar ook goede reacties over.
Hebben jullie enige tips en aanbevelingen?
Ik ga binnenkort uit huis om te studeren in het altijd gezellige Amsterdam, en ik laat mijn computer hier lekker thuis staan. Wat ik dan wel nodig heb is een goede laptop. Ik heb al een beetje gegoogeld, maar ik denk toch dat het beste is wat persoonlijke ervaringen ernaast te leggen, dus vandaar mijn vraag. Kunnen jullie mij een goede laptop aanbevelen die aan de volgende eisen voldoet?
- Geschikt voor produceren van Hardstyle
- Midi-keybord moet erop aangesloten kunnen worden (neem aan dat dit via USB kan)
- 15 inch is prima, 13 weer te klein
- Groot geheugen harde schijf (500 gig) + eventueel extra losse HD
- Snelle processor (2+ Ghz)
- Intel iCore 3/5 (als dit tenminste goed is voor produceren)
- Geschikt voor BluRay
- Om en nabij de €1000
Ook hoorde ik veel een MacBook, zowel positief als negatief. Zelf zit ik het liefst met Windows ipv Apple. Zelf heb ik ook al de Sony Vaio of en de HP Pavilion gezien en hoor ik daar ook goede reacties over.
Hebben jullie enige tips en aanbevelingen?
Last edited by Chukkels on 16 Jun 2010 23:11, edited 1 time in total.