Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:11 
 

TakkU schreef:
Rik schreef:
Kan je 1 advies geven, zou toch echt voor 17 inch minimaal gaan :thumbsup:

En dat zou ik dus juist NIET doen ;) Lekker elke dag zo'n gigantisch ding meezeulen naar school...

idd, kheb zelf ook een 17 inch, het is wel lekker groot om op te kijken, maar eigenlijk te groot om mee te nemen...
je zult dan dus een laptop rugzak moeten kopen :)

en btw, boven de 800€ moet je egt niet kopen... iig niet als je een windows koopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
TakkU schreef:
Rik schreef:
Kan je 1 advies geven, zou toch echt voor 17 inch minimaal gaan :thumbsup:

En dat zou ik dus juist NIET doen ;) Lekker elke dag zo'n gigantisch ding meezeulen naar school...

idd, kheb zelf ook een 17 inch, het is wel lekker groot om op te kijken, maar eigenlijk te groot om mee te nemen...
je zult dan dus een laptop rugzak moeten kopen :)

en btw, boven de 800€ moet je egt niet kopen... iig niet als je een windows koopt



argumenteer je mening ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou, wat dat betreft ben ik t deels met hm eens. Als je puur een laptop wilt met rauwe power voor games, dan zou ik zeggen neem een Windows laptop van max 1000/1100 euro. Als je t niet doet voor de rauwe power, kan je in mijn ogen beter voor een Mac gaan, als je meer dan 800 wilt spenderen. Als je budget tussen de 1000 en de 2000 ligt, neem dan zeker een mac! Dan kan je een dikke MacBook Pro kopen, en dat zijn gewoon echt geweldige laptops, zeker voor het produceren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 00:13 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Nou, wat dat betreft ben ik t deels met hm eens. Als je puur een laptop wilt met rauwe power voor games, dan zou ik zeggen neem een Windows laptop van max 1000/1100 euro. Als je t niet doet voor de rauwe power, kan je in mijn ogen beter voor een Mac gaan, als je meer dan 800 wilt spenderen. Als je budget tussen de 1000 en de 2000 ligt, neem dan zeker een mac! Dan kan je een dikke MacBook Pro kopen, en dat zijn gewoon echt geweldige laptops, zeker voor het produceren!

helemaal mee eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor de tips. Ik zat zelf ook al te denken aan een 17' maar het lijkt me toch wel wat groot. Hoewel ik ook denk dat ik hem niet iedere dag nodig zal hebben en het maar 5 minuten fietsen naar de school is, geef ik denk ik toch de voorkeur aan een 15,6'. Ik had deze 3 zelf gevonden, ze spreken me beiden wel aan.

http://www.laptopshop.nl/product/99804/ ... x251v.html

http://www.laptopshop.nl/product/79372/ ... g50bn.html

http://www.laptopshop.nl/product/94200/ ... 692et.html

Moet er nog fftjes over nadenken. Maar zoals ik begrijp is FireWire eigenlijk wel een must?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Bedankt voor de tips. Ik zat zelf ook al te denken aan een 17' maar het lijkt me toch wel wat groot. Hoewel ik ook denk dat ik hem niet iedere dag nodig zal hebben en het maar 5 minuten fietsen naar de school is, geef ik denk ik toch de voorkeur aan een 15,6'. Ik had deze 3 zelf gevonden, ze spreken me beiden wel aan.

http://www.laptopshop.nl/product/99804/ ... x251v.html

http://www.laptopshop.nl/product/79372/ ... g50bn.html

http://www.laptopshop.nl/product/94200/ ... 692et.html

Moet er nog fftjes over nadenken. Maar zoals ik begrijp is FireWire eigenlijk wel een must?

FireWire is geen must hoor. Je kan perfect zonder. Sommige Audio Interfaces gaan over FireWire. Als ik zou moeten kiezen tussen die 3, zou ik of de Asus nemen, of de Acer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 21:27 
 

de HP zou ik sowieso niet nemen ;)

en dan is het beetje tussen de asus of de acer, zit eigenlijk, maar weinig verschil in, behalve dat de acer 300 gram lichter is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Acer heeft dan wel BluRay en iCore 7. Das dan wel weer een + t.o.v. de Asus

Trouwens, voor 18.4' is de http://www.laptopshop.nl/product/86189/ ... 180ed.html wel een topper :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil deze vakantie ook een laptop aanschaffen, ik wil meer een allrounder.. wat raden jullie me aan? Ik ga hem denk ik alleen thuis gebruiken, voor games heb ik mijn xbox.. Wil misschien wel wat gaan produceren/ uitproberen deze vakantie.. En ik heb de ballen verstand van laptops :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

DJ ShaG schreef:
Ik wil deze vakantie ook een laptop aanschaffen, ik wil meer een allrounder.. wat raden jullie me aan? Ik ga hem denk ik alleen thuis gebruiken, voor games heb ik mijn xbox.. Wil misschien wel wat gaan produceren/ uitproberen deze vakantie.. En ik heb de ballen verstand van laptops :P

denk eerst is na met welk programma je wil gaan produceren want je kan wel een windows laptop kopen maar als je met logic wil gaan werken dan heb je een apple nodig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2010 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
DJ ShaG schreef:
Ik wil deze vakantie ook een laptop aanschaffen, ik wil meer een allrounder.. wat raden jullie me aan? Ik ga hem denk ik alleen thuis gebruiken, voor games heb ik mijn xbox.. Wil misschien wel wat gaan produceren/ uitproberen deze vakantie.. En ik heb de ballen verstand van laptops :P

denk eerst is na met welk programma je wil gaan produceren want je kan wel een windows laptop kopen maar als je met logic wil gaan werken dan heb je een apple nodig!

Ja ok.. Ik denk Cubase of FL...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2010 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

DJ ShaG schreef:
the sidespinnars schreef:
DJ ShaG schreef:
Ik wil deze vakantie ook een laptop aanschaffen, ik wil meer een allrounder.. wat raden jullie me aan? Ik ga hem denk ik alleen thuis gebruiken, voor games heb ik mijn xbox.. Wil misschien wel wat gaan produceren/ uitproberen deze vakantie.. En ik heb de ballen verstand van laptops :P

denk eerst is na met welk programma je wil gaan produceren want je kan wel een windows laptop kopen maar als je met logic wil gaan werken dan heb je een apple nodig!

Ja ok.. Ik denk Cubase of FL...

oke en wat is je budget?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
DJ ShaG schreef:
the sidespinnars schreef:
denk eerst is na met welk programma je wil gaan produceren want je kan wel een windows laptop kopen maar als je met logic wil gaan werken dan heb je een apple nodig!

Ja ok.. Ik denk Cubase of FL...

oke en wat is je budget?

ik krijg hem van mijn ouders als ik dit jaar overga naar 5 VWO :P dus dan rond de 1000- 1500 of zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

ik krijg hem van mijn ouders als ik dit jaar overga naar 5 VWO :P dus dan rond de 1000- 1500 of zo...[/quote]
dan zou ik voor een HP Probook gaan ;)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner