Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Ik ben in 2007 in Lloret geweest...was ook echt een super vakantie! We zijn toen veel in de temptation geweest..geloof dat korsakoff enzo daar toen kwamen draaien maar is alweer ff geleden xd


Temptations inderdaad :worship: en bumpers vond ik ook leuk, Coone en Darkraver en zelfs een avondje mental :loving:

@ Temptations maakte ik kennis met Korsakoff :thumbsup: wat een knalwerk voor mij op dat moment maar
je moest daar wel betalen voor de WC's en die trap op lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
LoesJ schreef:
Ik ben in 2007 in Lloret geweest...was ook echt een super vakantie! We zijn toen veel in de temptation geweest..geloof dat korsakoff enzo daar toen kwamen draaien maar is alweer ff geleden xd


Temptations inderdaad :worship: en bumpers vond ik ook leuk, Coone en Darkraver en zelfs een avondje mental :loving:

@ Temptations maakte ik kennis met Korsakoff :thumbsup: wat een knalwerk voor mij op dat moment maar
je moest daar wel betalen voor de WC's en die trap op lopen.

wij gingen meestal eerst naar temptation en daarna naar de after in benga beach...we liepen zelfs een keer van tempation met mental theo naar benga..die moest die daarna weer draaien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benga Beach??? Dat ken ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Benga Beach??? Dat ken ik niet.

benga beach club...dat ging dan nog tot 7 uur door...zat ook ergens in een zijstraatje zeg maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Kepro schreef:
Benga Beach??? Dat ken ik niet.

benga beach club...dat ging dan nog tot 7 uur door...zat ook ergens in een zijstraatje zeg maar

:huh: Geen idee, ik ken wel een club in een zijstraat maar dat was apri ski


en ik heb hoevaak bij de Koe gegeten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
LoesJ schreef:
Kepro schreef:
Benga Beach??? Dat ken ik niet.

benga beach club...dat ging dan nog tot 7 uur door...zat ook ergens in een zijstraatje zeg maar

:huh: Geen idee, ik ken wel een club in een zijstraat maar dat was apri ski


en ik heb hoevaak bij de Koe gegeten :thumbsup:

Dat ken ik dan weer niet haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De enige en hollandse snackbar in lloret, frikandellen speciaal :love: ( zat naast de burgerking)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
De enige en hollandse snackbar in lloret, frikandellen speciaal :love: ( zat naast de burgerking)

hhmm volgende keer toch iets beter opletten dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij liepen er altijd langs als we terug naar ons hotel liepen of als we uit bumpers kwamen nog ff een patatje halen ^^ gouden tijden noemen we dat...

Ben benieuwd of chersonisos dat kan overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Wij liepen er altijd langs als we terug naar ons hotel liepen of als we uit bumpers kwamen nog ff een patatje halen ^^ gouden tijden noemen we dat...

Ben benieuwd of chersonisos dat kan overtreffen.

bij ons was alles dus al dicht als we om 7.05 de kroeg uit rolden.... met chersonissos is gaaf hoor!! en daar zit friet van piet... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Friet van Piet :lol: ik zal mn report wel online gooien als ik terug ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Friet van Piet :lol: ik zal mn report wel online gooien als ik terug ben

haha ja da is lekker hoor...goeie broodjes enzo...daar hebben wij echt veel gegeten! in welk appartement zit je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Kepro schreef:
Friet van Piet :lol: ik zal mn report wel online gooien als ik terug ben

haha ja da is lekker hoor...goeie broodjes enzo...daar hebben wij echt veel gegeten! in welk appartement zit je?


Palatia Village

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakant ... ge-%2Bapp/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
De enige en hollandse snackbar in lloret, frikandellen speciaal :love: ( zat naast de burgerking)


Niet waar, hij zat in het steegje rechts voordat je naar het Oranjecafé ging op de weg naar Bumpers :P

Geweldige tijd gehad in Lloret, 2 jaar op rij geweest, vooral Bumpers geweest, nog dronken met Darkraver gepraat xD Temptation niet al te veel geweest, omdat het daar elke keer 15 euro was + weinig hardstyle dj's toen. Brennan Heart was er volgens mij en een of ander nietszeggend iemand. Korsakoff in het eerste jaar geweest, gruwelijk was dat!

Deze zomer van 11 tot 18 augustus naar Chersonissos, lekker Matrixx en Copa Cabana checken :yay: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kepro schreef:
De enige en hollandse snackbar in lloret, frikandellen speciaal :love: ( zat naast de burgerking)


Niet waar, hij zat in het steegje rechts voordat je naar het Oranjecafé ging op de weg naar Bumpers :P

Geweldige tijd gehad in Lloret, 2 jaar op rij geweest, vooral Bumpers geweest, nog dronken met Darkraver gepraat xD Temptation niet al te veel geweest, omdat het daar elke keer 15 euro was + weinig hardstyle dj's toen. Brennan Heart was er volgens mij en een of ander nietszeggend iemand. Korsakoff in het eerste jaar geweest, gruwelijk was dat!

Deze zomer van 11 tot 18 augustus naar Chersonissos, lekker Matrixx en Copa Cabana checken :yay: :bomb:


Chukkels misschien tot dan. Ik ben er tot 12 aug. Maar Matrixx is af te raden of je wilt 100 miljoen miljard euro betalen voor 1 biertje. Zonder gekheid de Matrixx daar is echt te duur! Spreek uit ervaringen van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah een soort Tropics dus. Heb je daar geen pas met 2 halen 1 betalen of een andere actie voor goedkopere drank? Normaal heb je die daar toch volop om de dure prijzen te camoufleren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ah een soort Tropics dus. Heb je daar geen pas met 2 halen 1 betalen of een andere actie voor goedkopere drank? Normaal heb je die daar toch volop om de dure prijzen te camoufleren?


Geen idee. Een vriendin van me bestelde een rondje en dat was gelijk ons laatste rondje daar toen we de prijs zagen. Normaal let je niet op je geld op vakantie, maar dit was te bizar :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ah een soort Tropics dus. Heb je daar geen pas met 2 halen 1 betalen of een andere actie voor goedkopere drank? Normaal heb je die daar toch volop om de dure prijzen te camoufleren?


Tropics :thumbdown:

Bumpers/Temptations :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bumpers was echt de beste tent ooit daar, heerlijk als het te warm werd buiten op het terras zitten. Heb daar ook nog een passoazwembroek gekregen die 4-5 maten te klein was (XL my ass!) :P

Maar goed, we gaan een beetje off-topic hier. post47707.html?hilit=vakantie&sid=470a6483f772d7411034e2d5ce4bcc42#p47707 Daar moeten we zijn voor vakantieverhalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in chersonissos zit friet van piet 2 maal.

1 aan de boulevard en 1 in een zijstraatje in het centrum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen ik je bericht las dacht ik al, dit klopt niet want er zijn er 3.. Dus ik begon aan mezelf te twijfelen en heb het ff opgezocht :P

Citaat:
WAAR?
Wij bevinden ons in het bruisende centrum van Chersonissos, Kreta. Friet van Piet 1 ligt gelegen op Minoos 5 dit is in de zijstraat van de hoofdstraat. Dezelfde straat als het politiebureau. Friet van Piet 2 ligt gelegen op Sanaudaki 8 dit is de zijstraat van de boulevard. Deze bevind zich tegenover Japapaaahhh en naast het Hof van Holland. Friet 3 bevindt zich aan de boulevard Ag. Paraskevis tegenover de bar Friendz en Bio Bio.


http://www.frietvanpiet.com/wie-wat-waar.html

Maar om OT te blijven:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 09:03 
 

Doe Alorse On Dance ofzo, ver-schrik-ke-lijk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is zo'n gruwelijk goddelijk zomersnummer :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die is zeker goed, maar word egt geen zomerhit
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek