Ach ja als ik zat ben ga ik ook los op Memories 
ken er nog eenKryptica wrote:Ach ja als ik zat ben ga ik ook los op Memories
ken er nog eenKryptica wrote:Ach ja als ik zat ben ga ik ook los op Memories
Nee, het gaat hier om de zomerplaat van dit jaar; hier mijn zomerplaat..bourzwain wrote:@Flip27: het gaat hier over andere muziek, dus geen hardstyle
Maar het staat in het 'Andere Muziek' gedeelte van het forum. En dat betekend dus dat hier andere muziek genres besproken worden dan in de rest van het forum waar Hardtrance, Hardstyle en Hardcore muziek wordt besproken. Maar ik ging zelf ook al de fout in op de vorige pagina.Flip27 wrote:Nee, het gaat hier om de zomerplaat van dit jaar; hier mijn zomerplaat..bourzwain wrote:@Flip27: het gaat hier over andere muziek, dus geen hardstyle
Ik vind het nog leuk ook haha
je doet je rang eer aan...Flip27 wrote:Nee, het gaat hier om de zomerplaat van dit jaar; hier mijn zomerplaat..bourzwain wrote:@Flip27: het gaat hier over andere muziek, dus geen hardstyle
Vorig jaar op kreta echt 1000000000000000000000 miljoen keer gehoord...Kepro wrote:Dit nummer heeft ook wel wat
View on YouTube
Jaa toen ik er was, maar dat is eigenlijk al 2 jaar geleden, had me vergist net haha, maar toen was er de copa cabana...heerlijk tentje, aan het eind van de discostraat! en star beach is ook wel lachen, heb gebungeejumpt daarKepro wrote:Ik zat vanochtend op mn werk de hele tijd met dat nummer in mn hoofd en af en toe floepte dat ook uit mn mond, zeggen mn collega's dat nummer is al hoe oudleef ik onder een rots?
Edit: Ik ga dit naar naar Kreta/Chersonisosis er nog een hardstyle tent daar?
Ah gelukkig, een hardstyle tent, in 2008 ging ik naar Lloret, wat de hemel was kwa hardstyle en hardcoreLoesJ wrote:Jaa toen ik er was, maar dat is eigenlijk al 2 jaar geleden, had me vergist net haha, maar toen was er de copa cabana...heerlijk tentje, aan het eind van de discostraat! en star beach is ook wel lachen, heb gebungeejumpt daarKepro wrote:Ik zat vanochtend op mn werk de hele tijd met dat nummer in mn hoofd en af en toe floepte dat ook uit mn mond, zeggen mn collega's dat nummer is al hoe oudleef ik onder een rots?
Edit: Ik ga dit naar naar Kreta/Chersonisosis er nog een hardstyle tent daar?