jwz jongen nee vind het gewoon een chill nummerTeknizion wrote:WAAROM ZIJN AL DEZE NUMMERS ALTIJD FUCKING HETZEFLDEFDFDLWEFBE\GVB, DF AAAAAAAAAAAAAAAARGH
ALTIJD ZO EEN FUCKING SIMPEL DEUNTJE EN IEDEREEN GAAT DAN HELEMAAL COOL DOEN VAN JA IS VET CHILL NUMMER JONGEN JWZ
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Hier vind ik nou 0,0 aan he..
Deze heb ik nog niet voorbij zien komen;
View on YouTube
En deze vind ik persoonlijk erg lekker
View on YouTube
View on YouTube
En deze vind ik persoonlijk erg lekker
View on YouTube
Dat denken house-liefhebbers nou over hardstyleTeknizion wrote:Maar ze hebben altijd de zelfde lead, ik weet niet hoe ik het kan uitleggen, maar het is altijd fucking hetzelfde (Dan praat ik over de hitjes)Maximize wrote:Ik zeker niet. Er zijn wel veel van die standaard nummers, daar kijk ik ook totaal niet naar. Maar de nummers die een hit worden, en veel in de discotheken/kroegen worden gedraaid zijn altijd fijne plaatjes (Logisch natuurlijk, anders worden het geen hits)
-
A
Hoor meer geklaag over het "geboemboemboem" dan de lead 
net terug uit salou
helaas is de zomerhit daar we speak no americano
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
@ lloret;
apreski;
View on YouTube
daarnaast;
Alors on dance (vato bootleg)
&
IEDEREEN DUBBELFRIS
View on YouTube
apreski;
View on YouTube
daarnaast;
Alors on dance (vato bootleg)
&
IEDEREEN DUBBELFRIS
View on YouTube
Ik ben op zoek naar een nummer (electro denk ik), komt vaak op mtv (denk ik).
Je ziet vooral de heren achter bij de dames , ofze seks hebben. (in allerlei posities)
Kan iemand mij helpen?
Je ziet vooral de heren achter bij de dames , ofze seks hebben. (in allerlei posities)
Kan iemand mij helpen?
meen je dit serieus?
Nee het zijn allemaal donkere mensen. 3 vrouwen en 3 mannen volgens mij. werd ook gedraait op TMF Beach Party. (weet niet of iemand daar is geweest
ik ben sinds vandaag terug en de zomerhit was er duidelijk ONEdjpatt wrote:net terug uit salou
mental theo draaide er zelfs een zieke hardcore remix van
-
G
View on YouTubeOxbow wrote:ik ben sinds vandaag terug en de zomerhit was er duidelijk ONEdjpatt wrote:net terug uit salou
die?
WTF :')Bisde wrote: View on YouTube
neee ik bedoel de remix van SHM - ONEKSwoosh wrote:View on YouTubeOxbow wrote:ik ben sinds vandaag terug en de zomerhit was er duidelijk ONEdjpatt wrote:net terug uit salou
die?
ja ik was veel in t gat van nederland daar draaide ze we speak no americano en mixte hij standaard over met een effect naar one
Ik ben ook veel in 't gat geweest, had je ook zo'n stempelkaart voor gratis meter bier?djpatt wrote:ja ik was veel in t gat van nederland daar draaide ze we speak no americano en mixte hij standaard over met een effect naar one
die dj was ook helemaal fan van in de blote kont, die draaide hij te vaak haha
had geen stempel kaart, had gratis shots elke avond wanneer ik maar wou en ga natuurlijk geen bier drinkenOxbow wrote:Ik ben ook veel in 't gat geweest, had je ook zo'n stempelkaart voor gratis meter bier?djpatt wrote:ja ik was veel in t gat van nederland daar draaide ze we speak no americano en mixte hij standaard over met een effect naar one![]()
Dat had ik opzich misschien wel moeten doen. Elke avond €120+ kwijt zijn omdat je het vertikt om van de ultradure mixdrankjes á €6 per stuk af te blijven, tikt aandjpatt wrote:had geen stempel kaart, had gratis shots elke avond wanneer ik maar wou en ga natuurlijk geen bier drinkenOxbow wrote:Ik ben ook veel in 't gat geweest, had je ook zo'n stempelkaart voor gratis meter bier?djpatt wrote:ja ik was veel in t gat van nederland daar draaide ze we speak no americano en mixte hij standaard over met een effect naar one![]()
dat is wel fucked ja
ik was nog in de KISS geweest en daar was entree 10,- maar je kreeg wel 1 liter wodka redbull
ik was nog in de KISS geweest en daar was entree 10,- maar je kreeg wel 1 liter wodka redbull
als je een vip kaart had zoals ik gratis entree, en het bier was niet te nakken daar. ik ben 7 dagen van de kaart gegaan en was 400 euro kwijt. (had wel all in tot 11 uur savonds)Oxbow wrote:dat is wel fucked ja
hoe kwam je aan die VIP en die gratis shots in 't Gat dan? connecties zekerdjpatt wrote:als je een vip kaart had zoals ik gratis entree, en het bier was niet te nakken daar. ik ben 7 dagen van de kaart gegaan en was 400 euro kwijt. (had wel all in tot 11 uur savonds)Oxbow wrote:dat is wel fucked ja