zit overal in hoor de hardstyle heeft um inmiddels ook al weer 5 jaar geleden gejat.die vocals komen uit een hardstyle track
officieel komt ie uit een house track jaren 80/90 zover ik me kan herinneren
zit overal in hoor de hardstyle heeft um inmiddels ook al weer 5 jaar geleden gejat.die vocals komen uit een hardstyle track
Hier word ik maar zenuwachtig van
moet je wel de non vocal mix hebben, die is bruut.
???????????????????????????KSwoosh wrote:
btw:![]()
@ 0:46 als ze even kapt met die "ikmoetkeinodigkakken" stem
idd lekkere wijvenDonovanray wrote:View on YouTube
ik had het over haar stem...NoiseHunterZ wrote:???????????????????????????KSwoosh wrote:
btw:![]()
@ 0:46 als ze even kapt met die "ikmoetkeinodigkakken" stem
Zeker vette schijf!
kut house..
Aaah khad! Je stuurt me weer terug de tijd in, wat een heerlijke plaat is dit!Khadber wrote:Al jaren een persoonlijke zomerhit!
Paul Oakenfold - Starry Eyed Surprise
View on YouTube
Divine Gosa iig View on YouTubefrankhardenberg wrote:dit vind ik dus echt KUT muziek
geen 1 nummer in dit hele topic wat ik mooi vind ben alle pagina's bij langs gweeest want ik zoek een nummer dat ik op renesse hoorde
een soort van house nummer met anti climax alleen daar zijn er zoveel van
Idd een lekker zomers nummertje,die zal ik a.s. zaterdag en zondag wel vaak horen op Solar Festival...
WAAROM ZIJN AL DEZE NUMMERS ALTIJD FUCKING HETZEFLDEFDFDLWEFBE\GVB, DF AAAAAAAAAAAAAAAARGH
Maar ze hebben altijd de zelfde lead, ik weet niet hoe ik het kan uitleggen, maar het is altijd fucking hetzelfde (Dan praat ik over de hitjes)Maximize wrote:Ik zeker niet. Er zijn wel veel van die standaard nummers, daar kijk ik ook totaal niet naar. Maar de nummers die een hit worden, en veel in de discotheken/kroegen worden gedraaid zijn altijd fijne plaatjes (Logisch natuurlijk, anders worden het geen hits)