Kunnen we binnenkort een Geck-O remix verwachten van één van haar nummers in de Theracords nieuwsbrief?Geck-o wrote:
Vannacht even alle aandacht voor Kate Bush![]()
Active topics in Andere muziek
Moderators
Nee dat niet, maar ik ben wel zwaar fan op het moment, dus dat zal vast wel op een of andere manier als inspiratie terug komenXtD wrote:Kunnen we binnenkort een Geck-O remix verwachten van één van haar nummers in de Theracords nieuwsbrief?Geck-o wrote:
Vannacht even alle aandacht voor Kate Bush![]()
-
D
uhmm.. kan engelse rap wel waarderen (Eminen, Snoop Dog etc.)
House is opzich ook wel lekker
en sommige rock nummers vind ik nog wel leuk om terug te luisteren
House is opzich ook wel lekker
-
E
wat ik buiten hardstyle zowat lekker vind:
- hardcore
- hardjump
- verschillende soorten rock (iron maiden, linkin park, RHCP
,...)
- Tracks à la Swedish house maffia
- Carnavalsmuziek (hoe achterlijker de teksten zijn, hoe beter
)
- hardcore
- hardjump
- verschillende soorten rock (iron maiden, linkin park, RHCP
- Tracks à la Swedish house maffia
- Carnavalsmuziek (hoe achterlijker de teksten zijn, hoe beter
BB! Altijd vet!
Dit is soort muziek ook altijd wel lachen, vooral in de zomer (of vandaag met 24 graden)
View on YouTube
Dit is soort muziek ook altijd wel lachen, vooral in de zomer (of vandaag met 24 graden)
View on YouTube
Luister tegenwoordig Drum & Bass vaker dan Hardstyle. Met name de donkere en hardere kant met artiesten zoals Hidden, Eye-D, Switch Technique, Donny, Forbidden Society. Kan nog wel even doorgaan. Echt hele geniale muziek.
Luister verder ook vaak de oudere Linkin Park nummers. Vind de albums Meteora en Hybrid Theory vrijwel in z'n geheel super vet maar het wordt allemaal wat minder vanaf Minutes To Midnight.
Luister verder ook vaak de oudere Linkin Park nummers. Vind de albums Meteora en Hybrid Theory vrijwel in z'n geheel super vet maar het wordt allemaal wat minder vanaf Minutes To Midnight.
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Haaast alleen maar
hardstyle
en wat hardcore
!!!
Maar jump
kan steeds meer waarderen en terror
is ook op ze tijd we lekker om te raggen
Maar jump
Terror is écht troep als ik even zo bot mag zijn.
Maar, net als mijn TotD:
View on YouTube
Zo heerlijk! Ook altijd leuk bij Chelsea
Maar, net als mijn TotD:
View on YouTube
Zo heerlijk! Ook altijd leuk bij Chelsea
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Mannonymous wrote:BB! Altijd vet!
View on YouTube
Deze ook wel lekker!
View on YouTube
Verder heb ik bijna altijd tijdens programmeren/website bouwen/huiswerk Arrow Jazz FM aan. Echt heerlijk relaxed
Hehe dat staat bij me pa ook altijd aan thuis. Word je heel chill en rustig van.Hoofdcoach wrote:Verder heb ik bijna altijd tijdens programmeren/website bouwen/huiswerk Arrow Jazz FM aan. Echt heerlijk relaxed
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Dr. Dre is volgens mij flinke spieren gaan kweken.
Altijd een slechte rapper gevonden, maar wel een uitermate goede producer denk ik.
Altijd een slechte rapper gevonden, maar wel een uitermate goede producer denk ik.
Anabooltje.Skedoedelefloeps wrote:Dr. Dre is volgens mij flinke spieren gaan kweken.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
liever hij dan ikKepro wrote:Anabooltje.Skedoedelefloeps wrote:Dr. Dre is volgens mij flinke spieren gaan kweken.
Voor mij geldt hetzelfde. Trouwens de ferrari 360 die crashed in het filmpje bleek geen dummy te zijn.
(zonde)
Hardcore, house (in verschillende vormen), dubstep, sommige soorten rap (dus niet van die Nederlandse nepneger je moeder dit je moeder dat rap) en af en toe wat french tek of hardjump.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
kei goede producerSkedoedelefloeps wrote:Dr. Dre is volgens mij flinke spieren gaan kweken.
Voornamelijk metal, daar ben ik ook al jaren langer in te vinden dan hardstyle. Verder luister ik bijna alles wel, Lady Gaga Rihanna Jeugd van Tegenwoordig Eminem Daft Punk Robbie Williams U2 Red Hot Chili Peppers enz. om maar een richting te geven
Jaren '80 t/m het heden.
En ook alle soorten concerten bezoek ik! Dan sta ik weer flink te stampen en de week erop weer hard te headbangen
Een groot muziekliefhebber in ieder geval
En ook alle soorten concerten bezoek ik! Dan sta ik weer flink te stampen en de week erop weer hard te headbangen
Een groot muziekliefhebber in ieder geval
Het enige wat ik nog kan waarderen buiten de Dance scene is Nederlandstalig. Op het werk hebben ze altijd 538 etc op staan, dan zit ik me gewoon te ergeren. Al die popi-jopie (wannabe)neger / 14 jarige meisjes muziek (sorry maar vind dat echt niks)