Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 08:50 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
PNXRMX schreef:
Gisteren naar Awakenings geweest voor het eerst. Tering wat gaat dat hard soms :woot: Thuis klinkt het vrij tam allemaal, maar techno kan er echt fucking hard op klappen.

Techno live is zo verschrikkelijk vet! :woot:
Op een feest word je ook zo heerlijk opgezogen in die muziek

Wat betreft andere muziek vind ik zeeer uiteenlopende dingen fantastisch. Zo ben ik ook weg van 70s en 80s muziek, voornamelijk disco :)

Vannacht even alle aandacht voor Kate Bush :worship:

isaac - bad dreams :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 00:25 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
PNXRMX schreef:
Gisteren naar Awakenings geweest voor het eerst. Tering wat gaat dat hard soms :woot: Thuis klinkt het vrij tam allemaal, maar techno kan er echt fucking hard op klappen.

Nummers zoals die 1e vind ik echt heerlijk gewoon. Het is hartstikke rustig en chill, maar ook KEIHARD tegelijk. Ik sta dan echt als enige te springen tussen een zee van technoliefhebbers (en wat random volk natuurlijk), maar je zou er even goed in jezelf van kunnen genieten. Heerlijk... Ik ga van de zomer naar Awakefest (ipv Defqon ja), maar dan wel met wat snoepjes bij ^^ Ontzettend veel zin in al :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 12:19 

Hardtraxxer

hardstyle is het enige dat ik het meest waardeer in myn leven , en zal ook niet verandere ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 12:53 

Hardtraxx Elite

TrYJoRdY schreef:
hardstyle is het enige dat ik het meest waardeer in myn leven , en zal ook niet verandere ^^

wie zegt dat wij dat niet het meest waarderen :P Mijn muzieksmaak is gewoon wat breder dan alleen hardstyle en ik kan ook goed van andere genres genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 16:58 

Hardtraxxer

RobertV schreef:
TrYJoRdY schreef:

wie zegt dat wij dat niet het meest waarderen :P Mijn muzieksmaak is gewoon wat breder dan alleen hardstyle en ik kan ook goed van andere genres genieten.

Sooo true :thumbup:

BV. wat ik vandaag tegenkwam.

Heerlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:05 

Hardtraxx Addict

vind die wat meer up-tempo nummers van Mumford & Sons zo heerlijk:D

The Cave is er 1 van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:28 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Geck-o schreef:
PNXRMX schreef:

Nummers zoals die 1e vind ik echt heerlijk gewoon. Het is hartstikke rustig en chill, maar ook KEIHARD tegelijk. Ik sta dan echt als enige te springen tussen een zee van technoliefhebbers (en wat random volk natuurlijk), maar je zou er even goed in jezelf van kunnen genieten. Heerlijk... Ik ga van de zomer naar Awakefest (ipv Defqon ja), maar dan wel met wat snoepjes bij ^^ Ontzettend veel zin in al :thumbsup:

Ik was er ook. Was echt vet. Zag ook nog iemand in een Noisecontrollers shirt lopen... was jij dat dan toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 19:48 

Hardtraxx Veteran

Mind.Illusion schreef:
Ik was er ook. Was echt vet. Zag ook nog iemand in een Noisecontrollers shirt lopen... was jij dat dan toevallig?

Nope, liep met pillenshirt rond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 00:29 

TrYJoRdY schreef:

Wil jouw over jaartje of 10 nog wel eens spreken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 19:54 

Hardtraxx Veteran

TrYJoRdY schreef:

Het enige dat je het meest waardeert. :P Juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:51 

Hardtraxxer

Vroeger op de basisschool en middelbare veel hardcore geluisterd en ook gemaakt (Fast Tracker 2!).
Puberale punk altijd erg kunnen waarderen. Eind middelbare school begonnen met zingen en gitaren. Nu al zo'n 10 jaar luister ik vrijwel alleen maar rock, en dan vooral puberale punk. Al in verschillende bandjes gespeeld en weer bezig met nieuwe dingen te maken samen met een goede vriend die een uber goede gitarist is!
Hardstyle draai ik thuis niet. Meeste vind ik te traag... Op feesten vind ik hardstyle fucking relaxt! Tenminste, Qbase en Hardbass waren super! Qlimax duurde me veel te lang voordat er tempo in kwam, toen was ik al volledig de weg kwijt... Op het einde hardcore van Evil Activities niet bewust mee gekregen. Liveset nog wel paar keer in de auto geluisterd. Vette shit hoor! Maar meestal punk aan om mee te zingen en te oefenen... Zit nog in een oefenruimte bandje met punk covers en steeds weer andere die we willen spelen, dus dan moet ik oefenen...
Met bijv mdma in mn lijf trek ik punk trouwens echt niet en thuis gaat er dan rustig heel de nacht hardcore livesets aan en dan ga ik los in de woonkamer...
Hardstyle echt alleen op feesten... Met mooie lichtjes erbij enzo.. En compleet van de kaart...
Ik ben die jongen waarvan iedereen denkt: wat doet die rare punker hier?
Uit mn plaat gaan natuurlijk :p
Blink 182 is mijn favo puberale punk band ooit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 11:31 

Hardtraxx Veteran

ILoveMDMA schreef:
toen was ik al volledig de weg kwijt... Op het einde hardcore van Evil Activities niet bewust mee gekregen.
Met bijv mdma in mn lijf trek ik punk trouwens echt niet en thuis gaat er dan rustig heel de nacht hardcore livesets aan en dan ga ik los in de woonkamer...
Hardstyle echt alleen op feesten... Met mooie lichtjes erbij enzo.. En compleet van de kaart...

off-topic/het-grote-drugs-topic-t12987.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 13:01 

Hardtraxx Elite

Deze tekst is echt geweldig.

Blijf me toch altijd afvragen waarom die troep op de radio nog steeds genomen wordt. Gebakken, opgegeten, uitgekotste en weer opgegeten troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 12:08 

Hardtraxx Veteran

vies vette track

zit ook een kleine dub break in XD
niet te veel verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 18:32 

Artiest

Fleetwood Mac, hele relaxte nummers :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Fleetwood Mac, hele relaxte nummers :thumbsup:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 00:19 

Hardtraxx Addict

Grappige topic vraag eigenlijk. Sugereert dat dit een hardstyle forum is, maar het lijkt mij dat hier ook mensen voor de hc en ht zitten? [/zeur]
Ik luister veel naar Techtrance/hardtrance, drum and bass, dubstep(maar niet echt naar de wobble zooi), classic rock en trance/house. Snap niet hoe sommige mensen kunnen beweren alleen hardstyle leuk te vinden. Hoe kun je als muziekliefhebber jezelf beperken tot één(toch al niet zo wijd) genre? Achja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

Naast Hardstyle en Hardcore luisteren ik Eminem en Biggie Smales af en toe en kvind Drum & Bass ook erg lekker :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 00:21 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 00:43 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 16:14 

Hardtraxx Addict

eigenlijk alles behalve beyonce en kesha en meer van dat soort kut muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 20:39 

Hardtraxx Addict

Inderdaad, dat is echt de meest irritante rommel op de aardkloot. Ik heb al helemaal een hekel aan mensen die mijn muzieksmaak afdoen als ''alleen gebonk'' zonder überhaupt te weten hoe breed mijn smaak is en dan ook nog denken dat hun muzieksmaak superieur is aan de mijne(want ja het wordt 6 keer per uur op de radio gedraaid, wat een briljante muzieksmaak heb je dan :') ) terwijl ze naar die Kesha luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:04 

hidde schreef:
Inderdaad, dat is echt de meest irritante rommel op de aardkloot. Ik heb al helemaal een hekel aan mensen die mijn muzieksmaak afdoen als ''alleen gebonk'' zonder überhaupt te weten hoe breed mijn smaak is en dan ook nog denken dat hun muzieksmaak superieur is aan de mijne(want ja het wordt 6 keer per uur op de radio gedraaid, wat een briljante muzieksmaak heb je dan :') ) terwijl ze naar die Kesha luisteren.

Van die mensen die als favoriete muziek; Top40 hebben :')
"Ja, wat luister je dan?"
-"Alles uit de top40."

Ik hou zelf ook wel van, Extratone, splittercore en harde speedcore

Geweldig, mooiste wat er is
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Dat van dat filmpje is nog net dansbaar zelfs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:51 

Hardtraxx Veteran

Ik heb deze avond wat oude podcasts van Monte La Rue opgerakeld. Ik was vroeger helemaal verliefd op 1 nummer in zijn 18e podcast, had zo een James Bond anthem kunnen zijn. Een soort soul meets downtempo.

Overigens: Monte La Rue is een grote naam in de werelden waar muziek als achtergrond belangrijk is (mode, bedrijfsdingetjes enzo). Hij draait vooral Downtempo, Lounge, Soul, Jazz en een klein beetje hiphop.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek