Heerlijke set weer! Blij dat je dat telkens doet want luister (ze alle 6 nu) echt regelmatig, als ik zin heb in trap staan jou setjes op!
Related topics
- View the latest post: Crypsis & INVADE & Alee - The Trap (MOHDIGI564)
- View the latest post: The Temper Trap - Sweet Disposition (Anderex Remix)
- View the latest post: Cut Sphere - Real Trap Shit (TCC051)
- View the latest post: Digital Punk - Death Trap (ROUGH204)
- View the latest post: Frequencerz – Burnin (Trap Edit)
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
View on SoundCloud
Nieuwe Yellow Claw & Yung Felix.
At first i was like ..

Toen kwam de 1e drop en i was like ..

Toen kwam de 2e drop en i was like ..

Toen kwam de outro en i was like ..

Kort gezegd ..

PS: Vocals moet je echt even wennen, hahaha. Ik hoop dat Ravers Dance snel uitkomt.
At first i was like ..

Toen kwam de 1e drop en i was like ..

Toen kwam de 2e drop en i was like ..

Toen kwam de outro en i was like ..
Kort gezegd ..

PS: Vocals moet je echt even wennen, hahaha. Ik hoop dat Ravers Dance snel uitkomt.
Soms lijkt het toch nog een stel 12 jarige die met fruity loops en een sample pack zitten te spelen..BvG50 wrote:View on SoundCloud
Zijn er nog mensen volgende week bij I Love Techno?

- - Cashmere Cat
- Flosstradamus
- RL Grime
- Baauer
- Yellow Claw
Cashmere Cat zette op Pitch 1 van de beste sets neer die ik ooit heb gehoord. Zeker niet missen dusSunboom wrote:Zijn er nog mensen volgende week bij I Love Techno?
Baauer al gezien, voor Yellow Claw kom ik niet op ILT en FLosstradamus vind ik maar matig, maar Cashmere en Grime: ZIN IN
- - Cashmere Cat
- Flosstradamus
- RL Grime
- Baauer
- Yellow Claw
Ik zou er wel gaag heen gaan. Maar ik kan helaas niet. De week erna wel lekker na We Are ElectricSunboom wrote:Zijn er nog mensen volgende week bij I Love Techno?
Baauer al gezien, voor Yellow Claw kom ik niet op ILT en FLosstradamus vind ik maar matig, maar Cashmere en Grime: ZIN IN
- - Cashmere Cat
- Flosstradamus
- RL Grime
- Baauer
- Yellow Claw
Awesome! Ik volg hem al een tijdje op internet, ben echt helemaal verslaafd geweest aan zijn Diplo & Friends mix. Hij mixt echt extreem creatief en divers. Ben erg benieuwd. Even de line-up van Pitch bekeken, dat is ook niet fucking verkeerd trouwens zeg!PNXRMX wrote:Cashmere Cat zette op Pitch 1 van de beste sets neer die ik ooit heb gehoord. Zeker niet missen dusSunboom wrote:Zijn er nog mensen volgende week bij I Love Techno?
- - Cashmere Cat
- Flosstradamus
- RL Grime
- Baauer
- Yellow Claw
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Yellow Claw blijft lekker gaan hoor, leuk nieuw singeltje waarvan ik de clip eigenlijk het dikste vind.
Bovendien komt volgende week vrijdag (15e) Alziend Oor II van Nouveau Riche uit, waarvan alles door Boaz is geproduceerd.
misschien interessant om te checken.
View on YouTube
Bovendien komt volgende week vrijdag (15e) Alziend Oor II van Nouveau Riche uit, waarvan alles door Boaz is geproduceerd.
misschien interessant om te checken.
View on YouTube
Zaterdag eindelijk Hudson Mohawke gezien. Wat was dat baas zeg!
Zo dan. Ongekend wat een held zeg. Die set op we are electric was geniaal.dennis wrote:Zaterdag eindelijk Hudson Mohawke gezien. Wat was dat baas zeg!
View on SoundCloud
eens in de zoveel tijd check ik even of m'n login het hier nog doet door m'n nieuwste trap mix hier te plaatsen
enjoy... tracklist probeer ik vandaag ergens te doen
eens in de zoveel tijd check ik even of m'n login het hier nog doet door m'n nieuwste trap mix hier te plaatsen
enjoy... tracklist probeer ik vandaag ergens te doen
Chill thnx, zal vast weer een goeie mix zijn, en net op tijd voor o&n. Weer wat om op te zetten morgen 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Klinkt goed Axe, ik ga je vorige setjes ook maar eens luisteren. 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Dit past hier wel denk ik? Flosstradamus Remix van HHz & Krewella - UKOTW
http://www.mtv.com/artists/headhunterz/
http://www.mtv.com/artists/headhunterz/
op verzoek: View on SoundCloud
Je laat er geen gras over groeien, thanks man, ben benieuwd.