Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LNY TNZ zal wel afgekeken zijn TNGHT, zullen ze cooler vinden dan Looney Tunez (wat ik altijd al een beetje een rare naam heb gevonden). Ach ja, gelukkig gaat het om de muziek en niet om de naam :)

Trackje van TNGHT dan maar, bazen van de scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze is wat ouder, maar ook NIET normaal hard!

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Ik zou wel een goeie subwoofer hiervoor gebruiken als ik jullie was. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 23:25 
 
Hardtraxx Addict

Nouveau Riche Music gaat achteruit de laatste tijd. Ik post dit eigenlijk alleen voor @ 3:05 wat eigenlijk best wel dik klinkt (Boazzzz)
Wel leuk om eens te horen als je wat te veel op hebt en in een party bui bent denk ik.
Btw, voordat mensen waarom plaats deze motherfucker dit hier, ik wilde hier geen heel topic aan vervuilen.
Beat = trap, dus niet zeuren. -.-



Verder nog wat serieuze shit voor de trap liefhebbers. :-)

Diplo - Earthquake (Yellow Claw Remix) (van Mixtape 6, freedownload)

Misschien voor echte hardstyle liefhebbers troep, maar bij mij mag dit best door mijn speakertjess. ^^
Hoodie - Mecanico (CORRUPTED DATA REMIX)

Tropkillaz - Boa Noite (ook uit #6).

Psychic Type - Victory Road (vervolgje op pocket monsters, heel baas haha)

Gent & Jawns - Coco


Enjoy! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 20:51 
 
Hardtraxxer

Vet topic, trap is echt enorm dik!

Ben pas zelf begonnen met het producen van trap, na 3 jaar hardstyle gemaakt te hebben :P

Hier twee tracks van me:



En:



Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 21:08 
 
Hardtraxx Addict

Jackal klinkt dik man! Umukni is niet echt mijn ding, maar klinkt verder oke. ^^
Ben benieuwd naar de full versie van Jackal, hem hier posten mag altijd. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 21:51 
 
Hardtraxxer

BvG50 schreef:
Jackal klinkt dik man! Umukni is niet echt mijn ding, maar klinkt verder oke. ^^
Ben benieuwd naar de full versie van Jackal, hem hier posten mag altijd. :D


Thx man! Zal hem zekers posten als ie klaar is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennis schreef:


REAL TRAP SHIT xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 00:45 
 
Hardtraxx Addict

haaha die fluit omg hahaha geniaal ik ging helemaal stuk, doet me ook een beetje denken aan de jostiband versie van de intro van 20th century fox. :lol: Deze vent ga ik zeker volgen, ik wil meer van dit soort remixen horen.
hahaha thx voor het posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 13:43 
 
Hardtraxx Addict

2 klappertjess! :D




Heerlijk dat Alphaverb achtige stijltje in Party Monster. Eindelijk eens een fatsoenlijke hardstyle/trap crossover. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is dit ook trap? Ik vind het wel een lekker nummertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 23:32 
 
Hardtraxx Addict

Ja, is ook trap. Tenminste zo zou je het kunnen noemen xd

Even een snelle update. Diplo komt 8 of 9 oktober met een brute EP (genaamd revolution ep) waarvan een aantal tracks (o.a Crown, Revolution, en Biggie Bounce) al te horen zijn. Ik ben vooral benieuwd naar de remix van Boaz van 'Revolution' die jammer genoeg tot heden nog nergens te beluisteren is.
Word uiteraard uitgebracht op Mad Decent. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 23:35 
 
Hardtraxx Addict

oh ja hier de bron.

http://www.huffingtonpost.com/2013/09/1 ... 01864.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 23:38 
 
Hardtraxx Addict

Nieuw spul van Boaz. Hij blijft lekker verfrissend produceren. :)


Edit: Nog even wat ander tof spul.






enjoyy
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yellow Claw Amsterdam Twerk Music EP op Jeffrees :thumbup:

Met oa
DJ Snake x Yellow Claw x Spanker - Slow Down


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 21:00 
 
Hardtraxx Addict

Vind het niet zo boeiend allemaal. Ik wacht nog steeds op Kaolo part 2.
En op Pillz en Shotgun die binnenkort uitkomen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



moet nog even een tracklist typen enzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 22:49 
 
Hardtraxx Addict

Ha een nieuwe trap mix. Altijd leuk, zal em nog even checken als ik tijd heb ;p

Zo, even een (kleine :$) update hoor. Omdat ik niet zo vaak meer Hardtraxx check de laastste tijd...
Pillz van Yellow Claw is uit, die track met Flosstradamus.
Toch jammer van alweer een mislukte hardstyle poging imo (2e drop)
Op Beatport is hij volledig te beluisteren (volgens mij staat ie ook op iTunes): http://www.beatport.com/release/pillz/1167183
Onze grote vriend Boaz zijn remix voor Diplo - Revolution is uit, evenals de EP zelf natuurlijk. :D
Echt lekkere remix weer, alleen jammer van die kick. In de hoogste pitch blast hij wel lekker door je speaker, maar ik had dan liever een echte hardstyle kick gehoord. Die happy hardcore achtige invloeden, en reggae invloeden zijn echt tof. Ik had de vocal niet gepitcht als ik de track had geproduceerd, maar het idee is waarschijnlijk een happy hardcore gevoel aan de break/opbouw te geven.

Over hardstyle kick gesproken, Boaz heeft de track 'Allemaal Lichten' van JeBroer een lichte update gegeven met een iets betere kick. Ik luister de track nu regelmatig, klinkt wat fijner zo.
De track is te horen op de nieuwe Broederschap Ep van JeBroer, die mij positief heeft verrast. De nieuwe single 'Omlaag' vind ik samen met Allemaal Lichten het vetste van de EP. Omlaag is wat serieuzer net als de tracks Een Mens en Broederschap 2013. Hooligan heeft een typische Boaz trap beat, voor de liefhebbers.
Deze dus:

Allemaal Lichten:

Omlaag:

Pupilla:


Maar ik merk dat ik beetje afdwaal, want het is niet allemaal Trap hehe.
Hier nog even wat trap nummers dan maar




Enjoyy
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jebroer spul ben ik niet zo kapot van helaas.. Allemaal Lichten is wel lichtelijk verbeterd zo, blijft een lekker nr.
Die "Jiggy" plaat is egt bruut, hoe die inkomt met die zware stem en bassline :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:07 
 
Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
Jebroer spul ben ik niet zo kapot van helaas.. Allemaal Lichten is wel lichtelijk verbeterd zo, blijft een lekker nr.
Die "Jiggy" plaat is egt bruut, hoe die inkomt met die zware stem en bassline :love:

Jebroer is ook niet echt bepaald van hoge kwaliteit natuurlijk, maar Allemaal Lichten en Een Mens staan wel op mijn mobiel hoor. Dat vind ik dan nou wel fijne tracks, luistert gewoon lekker weg.
Die Jiggy is idd best lekker. :D Vooral de artwork is geniaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor Jebroer ze kwaliteiten hoef je het ook niet te luisteren nee, deed 't altijd voor de beats, maar Boaz begin ik erg saai te vinden. Altijd weer hetzelfde truukje wat leuk was maar ik ben 't zat vooral omdat het aanbod in dat 'genre', om het maar even bij trap te benoemen, steeds groter word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over de Revolution EP, Biggie Bounce & de Revolution remix vind ik echt gaaf. Crown en Rock Steady zijn ook nog wel lekker. Originele Revolution en TWRK remix ben ik niet kapot van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



:worship:



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 21:19 
 
Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
Voor Jebroer ze kwaliteiten hoef je het ook niet te luisteren nee, deed 't altijd voor de beats, maar Boaz begin ik erg saai te vinden. Altijd weer hetzelfde truukje wat leuk was maar ik ben 't zat vooral omdat het aanbod in dat 'genre', om het maar even bij trap te benoemen, steeds groter word.

Ben het wel een beetje met je eens ja, maar juist die tracks die ik noemde vind ik dan wel weer best innovatief zeg maar. Zeker de beat van 'Een Mens' is iets totaal nieuws, maar dat nummer klinkt eigenlijk gewoon lekker door het refreintje enzo. Maar ben het wel met je eens, Boaz was een soort grondlegger voor wat heel veel producers tegenwoordig doen. Daarom begint het steeds saaier te worden.

@ Pipo

Vind eigenlijk alleen de remix en het origineel leuk. En Crown btw ook, stoor me alleen aan het begin. Ik vraag me af of dat de bedoeling is of dat het gewoon luiheid is?

@stylow

Hahaa die eerste is vaag man, maar de bass is wel lekker. Zal in een club wel lekker gaan zo'n track, ook lekker lomp. :D
Die van Borgore doet me niet zoveel, wel lekker energiek (vooral het stuk van Wacka)
dus nogmaals zal het in een club wel goed doen. Maar ik vind die house sound zo uitgemolken he, bijna elke house producer gebruikt datzelfde bliepje.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek