Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:06 
 
Hardtraxx Addict

Vind het origineel van Jah No Partial fijner moet ik zeggen... zit zo'n fijne drive in.



Ook zeker een fijn nummer! Prijkte in Banned II van Flosstradamus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:06 
 
Hardtraxx Addict

Bart0ving schreef:
Vind het origineel van Jah No Partial fijner moet ik zeggen... zit zo'n fijne drive in.

Origineel is bazer idd. Maar toch geen slechte remix, vind de Yellow Claw remix wel beter. :)
Bart0ving schreef:

Ook zeker een fijn nummer! Prijkte in Banned II van Flosstradamus.

Banned II is wel lekker ja, dit nummer was me niet zo opgevallen. De beat is well lekker, maar dat gejank er over heen is echt storend. :P Iemand met gebrek aan talent die lult over bitches ...
Maar verder wel fijn, thx voor je post. ;)

Ook maar een kleine bijdrage doen :D

:drool:


En ook maar even de hele Banned 2 mixtape van Flosstradamus,


enjoy ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:42 
 
Hardtraxx Addict

Boaz is weer terug. :worship:


@ 1 min :drool:

Wel leuk nummertje van Ronnie Flex, het is trap achtig dus dacht post het maar hier. Mensen kunnen de beat vast wel waarderen. :P Boaz moet nodig eens instrumentals gaan uitbrengen... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 00:38 
 
Hardtraxx Veteran

Vind deze weer wat minder eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:54 
 
Hardtraxx Addict




niet 100 % trap, dit heeft een bubbling achtige drop. hoorde het vandaag in een mixtape en moest het gewoon even kwijt.

dit gaat wel hard zeg, sjezus. :drool: k zou het niet snel opzetten voor op de achtergrond hhaha, maar wel vet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het vette muziek maar qua muziektechnische niveau is er nog heel veel te halen in de meeste trap-achtige tracks, imo. Ik zou zeggen check ook de X eps (X1, X2, X3) van Flosstradamus. Dat zijn allemaal trap remixes van hardstyle nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gister voor het eerst een uurtje live trap gehoord, facking dikke tracks allemaal op zo'n club geluidsinstallatie, genieten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wvd schreef:
Ik vind het vette muziek maar qua muziektechnische niveau is er nog heel veel te halen in de meeste trap-achtige tracks, imo. Ik zou zeggen check ook de X eps (X1, X2, X3) van Flosstradamus. Dat zijn allemaal trap remixes van hardstyle nummers.



die vercrackte trap 'remixen' van hardstyle tracks kan je beter links laten liggen :lol:

enige leuke trap remix van een HS track in underground :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 14:50 
 
Hardtraxx Addict

wvd schreef:
Ik vind het vette muziek maar qua muziektechnische niveau is er nog heel veel te halen in de meeste trap-achtige tracks.

Afmix mastering kan in sommige tracks wat bter (vind ik), maar verder kan ik me niet echt vinden in jouw mening.
Onderbouw eens...? :innocent:
AniThing schreef:

die vercrackte trap 'remixen' van hardstyle tracks kan je beter links laten liggen :lol:

enige leuke trap remix van een HS track in underground :P

Precies. Flosstradamus beweren zelf dat ze de hardstyle tracks die ze "remixen" allemaal heel vet vinden en een soort ode aan de hardstyle scene / producers is. Maar imo is het gewoon luiheid, als ze niet alles zouden sampelen maar gewoon eigen sounds zouden maken (daar zijn ze ook producers voor), had ik er geen probleem mee gehad. :)
Wesz91 schreef:
Gister voor het eerst een uurtje live trap gehoord, facking dikke tracks allemaal op zo'n club geluidsinstallatie, genieten :worship:

Dat heb ik nog niet mee mogen maken. :( Lijkt me wel heel vet idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 20:44 
 
Hardtraxx Addict


@ 0:56

korte sample van 1 v/d tracks van de nieuwe yellow claw ep (bron: Yellow Claw)
moet maar snel uitkomen dan! hier word ik blij van. :P



ook fijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een van de weinige trap nummers die ik leuk vind:



Over het algemeen vind ik het echt goedkope herrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:42 
 
Hardtraxx Addict

@Teknizion
totdat de drop erin komt vind ik hem leuk.

Trap is trouwens typisch een geval: je vindt het leuk, je vindt het helemaal niks en dan heb je dus van die uitzonderingen. Wel jammer dat je dan van die ""producers"" hebt die hardstyle tracks simpelweg verpesten, door er slechts goedkope trap beats onder te pleuren. (Lees: Flosstradamus - Total Recall etc.)
Maar kwalitatief goede trap bestaat wel degelijk, dat is een feit. Maar ieder zijn mening toch! ;)

hier nog even een video voor de liefhebbers. eerste 9 minuten kun je beter skippen, is allemaal bullshit. :P
daarna hoor ik wel geniale shit. o.a. die trap remix van Ready to Fly, en die No Limits bootleg. :D

enjoy
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:42 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Certified Trap Episode 2 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 23:56 
 
Hardtraxx Addict

Nice Pipo! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kom deze net tegen, keihard, die drop is pas epic:


en pokemoooon :worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 20:33 
 
Hardtraxx Addict

haha epic, Wesz! :D memories ...
1e track ook een banger! lekker, thx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Da Tweekaz die Trap muziek maken? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

shintek's trap bootleg staat er toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 19:51 
 
Hardtraxx Addict

Wat een crap :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is eigenlijk het verschil tussen trap en grime...
Kom net deze track tegen, en staat dus 'grime' bij, maar voor mij klinkt het gewoon als een trap nr..

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lol :lol:

RL Grime is artiest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
lol :lol:

RL Grime is artiest :P


Ja dat snap ik ook wel.. maar hij zal toch niet voor niks zo heten... Grime is toch ook gewoon een genre wat er blijkbaar op lijkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 15:18 
 
Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
hij zal toch niet voor niks zo heten... Grime is toch ook gewoon een genre wat er blijkbaar op lijkt..

Grime is volgens mij idd een subgenre van hiphop ofzo. ;) Volgens mij is er wel een soort verband tussen de naam van de producer RL Grime en het genre. Misschien vond ie dat Grime wel stoer klinkt
.. i don't care haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar dan nog ben ik benieuwd naar wat nou het verschil tussen trap en grime is aangezien het schijnbaar niet al te ver uitelkaar ligt.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek