Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 19:42 

Donateur

Dat mag, maar ik geloof nooit dat ze het zo belangrijk vinden om een technisch goede hardstyle kick eronder te leggen, anders hadden ze toch gewoon een hardstyle producer kunnen vragen om even iets wat op een kick lijkt te maken? Het idee is belangrijker zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 15:59 

Hardtraxx Elite

Om te janken dit :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 11:44 

Hardtraxx Veteran

Ik ben wel eens benieuwd wat er uit zou komen als Boaz met Bas Oskam de studio in gaat een een hardstyle/dubstep/electro track zouden maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 18:21 

Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Ik ben wel eens benieuwd wat er uit zou komen als Boaz met Bas Oskam de studio in gaat een een hardstyle/dubstep/electro track zouden maken.

Dit dus. Vooral met de creativiteit van Boaz (en Bas zelf ook)en de produce skills van Bas,
kan daar iets heel moois uit komen. Of je moet Boaz al in 1 studio gooien met Geck-e,. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 23:54 

Hardtraxx Elite

iMark schreef:

Haha, dat zou zoooo bruut zijn. Heb alleen helaas het idee dat ze zich sociaal en business-wise in zulke verschillende kringen verkeren dat zoiets niet snel zal gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 23:04 

Hardtraxx Veteran

Holy shit dit nummer is echt ontzettend kut. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:37 

Hardtraxxer

JVDM schreef:
Holy shit dit nummer is echt ontzettend kut. :lol:

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 21:45 

Hardtraxx Veteran

En dan maakt Boaz dit, en komt het op Mad Decent (ik heb sowieso erg vaak m'n twijfels bij de kwaliteit op dat label). Wordt als hardstyle gelabeld in de beschrijving ook. In ieder geval, wat support op m'n comment zou fijn zijn aangezien ik veel gehaat verwacht op korte termijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 21:49 

Hardtraxx Veteran

Kan aan mij liggen, maar ik zie geen enkele reactie op jouw post. Wel een thumbs up geveven. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 22:34 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Kan aan mij liggen, maar ik zie geen enkele reactie op jouw post. Wel een thumbs up geveven. :)

Valt me nog mee idd, maar hij is nog jong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 23:33 

Hardtraxx Elite

Oh, wow. Super vet dat hij via Diplo bij Mad is gekomen, maar vind die vier trackjes zelf ergggg tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 09:23 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

En dan maakt Boaz dit, en komt het op Mad Decent (ik heb sowieso erg vaak m'n twijfels bij de kwaliteit op dat label). Wordt als hardstyle gelabeld in de beschrijving ook. In ieder geval, wat support op m'n comment zou fijn zijn aangezien ik veel gehaat verwacht op korte termijn :P

Dit noem je toch geen hardstyle :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 11:37 

Aan het typen...

Willen jullie nu nog steeds beweren dat het een geweldige producer is? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 11:47 

Hardtraxx Elite

Groot deel van de tracks in de producer's corner hier is beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 11:55 

Hardtraxxer

Lyst schreef:

Nou, blijkbaar doet hij iets goed als hij gescout is door Diplo en een release krijgt op Mad Decent.

Dat er vervolgens door een of andere PR flapdrol van Mad Decent op youtube wordt beweerd dat het hardstyle on steroids is, is weer een ande verhaal.

Overigens ben ik het met jullie eens dat de laatste paar tracks van boaz die hier gepost worden wel erg kut zijn. Dat melodietje en die synth in 99 lights klinkt echt als slechte eruodance van 10 jaar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 12:11 

Aan het typen...

Sorry, maar Diplo en Mad Decent zegt me helemaal niets. Staan die voor hoge kwaliteit of is het wederom een gevalletje veel likes, dus zal het wel goed zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 12:22 

Hardtraxx Veteran

wat is nou eigenlijk het probleem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 12:52 

Boaz is het probleem
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 12:56 

Hardtraxx Veteran

Junkenlul schreef:
Boaz is het probleem

volgens mij maken jullie het erger dan het is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 19:23 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Sorry, maar Diplo en Mad Decent zegt me helemaal niets. Staan die voor hoge kwaliteit of is het wederom een gevalletje veel likes, dus zal het wel goed zijn?

Diplo is nu meest bekend van Major Lazer denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 16:49 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:

Ja, want ik ga op basis van één mislukte EP mijn mening over een producer 180° omgooien :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 18:27 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
chicken schreef:

Valt me nog mee idd, maar hij is nog jong.

Zit nu de reacties te lezen. Leuk ook dat mensen tegenwoordig onder hun eigen naam haten op youtube, zo zie je dat iemand als ene Martijn Heller die "Lol @JamesLomas you little dickhead, listen some others of his songs" roept vanachter zijn scherm, eigenlijk een enorme kneus is. :) https://www.facebook.com/profile.php?id=100005030853501
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:49 

Hardtraxx Elite

"A lot of Trap is just Hardstyle with the 808 Hip-Hop beat instead of the 4 on the floor."
OMFFFFFFFG

Amerikanen snappen er echt fucking weinig van ;(. Weet nog wel dat ik ooit op een forum een reactie op dit nummer (overigens enorm bazennummer) zag, iets in de trant van "Oh, this will be the song on this album that everyone will remember as 'that one time B.o.B. tried dubstep just to follow the hype.' God I hate dubstep, rappers should go back to plain hiphop." Maakte me ook echt aan het huilen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek