Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
JAAAAAAA ID&T HEEFT HET OFFICIEEL VERNEUKT, DANKJEWEL!!!

line-up:

CONNECT
Ferry Corsten
ATB
Simon Patterson
Jochen Miller
Kutski
Lange
Airbase

EXECUTE
Eddie Halliwell
Marco V
Sander Kleinenberg
Tocadisco
Wolfgang Gartner
AN21
Hardwell

PLAY
Tiësto
Sander van Doorn
Avicii
Moguai

waar de fuck zijn?

Marcus Schossow, W&W, Sied van Riel, Scott Project, Fausto, Artendo Divini, Ernesto vs Bastian, Nic Chagall, Dash Berlin, Arnej, Daniel Wanrooy, John O'Callaghan, Armin van Buuren, JOOP, Marcel Woods, Rank 1, Aly & Fila enz.

:sick:

TE R.I.P :cry:

:cry: zo jammer weer een feest naar de kloten door house :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb al een vervangend feestje gevonden,
ID$T kan de tering krijgen, gelukkig is er nog zoiets als Alda Events

http://partyflock.nl/party/188755:A_State_Of_Trance_500.html
100% aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
ik heb al een vervangend feestje gevonden,
ID$T kan de tering krijgen, gelukkig is er nog zoiets als Alda Events

http://partyflock.nl/party/188755:A_State_Of_Trance_500.html
100% aanwezig

Trance sterft langzaam weg in NL, zo ontzettend zonde!

Ik zit er ook heel erg over na te denken om ASOT 500 te pakken. Je mag je eigen 5 artiesten nomineren:
Ik had gevraagd om
W&W
Gareth Enemy
Sean Tyas
Arnej
Simon Patterson
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij deze maar:

W&W
Nic Chagall
Dash Berlin
Ummet Ozcan
John O'Callaghan/Marcus Schossow

Ben ook erg fan van hardtrance maar die komt denk ik niet aan bod op ASOT 500
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik pak af en toe een ASOT mee, maar het schijnt dat in #477 gezegd is dat er 5 area's zouden komen in de Brabanthallen, als dat zo is zou het tof zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat zou heel vet zijn ja!
krijg je hopelijk meer het TE concept, met een mainstage, hardstage, futurestage en een hosting stage :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de hardstage was altijd zo vet op trance energy... maar zo te zien zijn er niet eens 4 stages meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 09:18 
 

Hardstyleking schreef:
Oxbow schreef:
wat was er mis met Trance Energy? vond het de afgelopen 2 jaar hele dikke feesten met leuke zalen waar voor iedere trance liefhebber was wils was. Duidelijk is dat ID&T, net zoals ze bij Black hebben gedaan, af willen van feesten die niet genoeg geld opleveren of waar ze niet mee geassocieerd willen worden. Ik houd me hart vast want ik hoef echt geen David Guetta en SHM op me trancefeest te hebben :sick:

aub ID&T hoop zo dat jullie dit niet kapot gaan maken door er house neer te plempen,
er is al een feest wat jullie kapot hebben gemaakt en dit moet geen 2e sensation white gaan worden

+1 ben afgelopen jaren ook geweest, was een heel vet feestje, maar ze moeten niet kut house gaan draaien. Laat we het positief bekijken, misschien bedoelen ze wel hardstyle, vanwege de toegenomen populariteit.


Hardstyle op (Trance) Energy? Dat zou pas een verschrikkelijk slechte set zijn geweest! :sick:

_dp_ schreef:
hardtrance :woot:


Dat was er al! :loving:

Mol schreef:
Ik hoorde dat ze afgelopen jaar afsloten met hardstyle ja! Maar het zou leuk zijn als ze van zachter naar harder gaan in de main zaal. Beetje het Sensation Black idee. (maar dan zonder het black natuurlijk)


Je bedoelt de Hard Stage?

Inderdaad van House naar Hardtrance, zoals de voorgaande jaren. Dat vrolijke Hardstyle-gimmick hoort daar niet thuis. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 09:20 
 

Oxbow schreef:
Mol schreef:
Ik hoorde dat ze afgelopen jaar afsloten met hardstyle ja! Maar het zou leuk zijn als ze van zachter naar harder gaan in de main zaal. Beetje het Sensation Black idee. (maar dan zonder het black natuurlijk)


Alex Kidd draaide inderdaad in de Hardezaal, Frequency van Zany & Organs Donons live 4 pillz.
maar laat die main maar lekker zoals hij is met de grote bekende namen, dat doet me toch vrij weinig
future stage, classic stage & hard stage dat is gewoon geweldig, en ik hoop op een electro/techno zaaltje ofzo want dat zou ik nog wel kunnen waarderen


Ik dacht dat Proteus afsloot?! :/

Oxbow schreef:
JAAAAAAA ID&T HEEFT HET OFFICIEEL VERNEUKT, DANKJEWEL!!!

line-up:

CONNECT
Ferry Corsten
ATB
Simon Patterson
Jochen Miller
Kutski
Lange
Airbase

EXECUTE
Eddie Halliwell
Marco V
Sander Kleinenberg
Tocadisco
Wolfgang Gartner
AN21
Hardwell

PLAY
Tiësto
Sander van Doorn
Avicii
Moguai

waar de fuck zijn?

Marcus Schossow, W&W, Sied van Riel, Scott Project, Fausto, Artendo Divini, Ernesto vs Bastian, Nic Chagall, Dash Berlin, Arnej, Daniel Wanrooy, John O'Callaghan, Armin van Buuren, JOOP, Marcel Woods, Rank 1, Aly & Fila enz.

:sick:

TE R.I.P :cry:


Jij wilt elk jaar dezelfde namen? Nee, dat zou een feest inderdaad niet VERNEUKEN...

Het is alleen jammer dat Kutski overal staat, waardeloze DJ. :sick:

Almighty schreef:
Dus TOCH house, zomg wat een faal. Zal de relaxte trance-sfeer ook wel snel omslaan met al die wat-kijk-je(naar-mijn-chick-mix) gasten, vol van de anabolen die op die House namen afkomen


Je bent blijkbaar nog nooit eerder bij zoiets geweest, op dit soort feesten komen veel 40+-ers op af.

Was dit jaar al bij Trance Energy.

Dat is pas bizar, zoenende oudjes overal! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 09:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hehe maat van mij was bij Sensation dit jaar, die dacht dat ie in een bejaardentehuis terecht was gekomen zei die :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
Je bent blijkbaar nog nooit eerder bij zoiets geweest, op dit soort feesten komen veel 40+-ers op af.

Was dit jaar al bij Trance Energy.

Dat is pas bizar, zoenende oudjes overal! :thumbdown:


valt reuze mee, ben 2x naar TE geweest en overgrote deel waren gewoon mensen tot 30 jaar hoor
er liepen inderdaad een paar oudere tussen, maar ach maakt me geen fuck uit die mensen komen net als ik omdat ze de muziek enorm waarderen en sfeertje was altijd top
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 14:05 
 

dawasiknie schreef:
Hehe maat van mij was bij Sensation dit jaar, die dacht dat ie in een bejaardentehuis terecht was gekomen zei die :lol:


In de Main, en dan vooral links vooraan, was het echt verschrikkelijk.

Allemaal oudjes die tegen elkaar aan stonden te rijden.

Maar die ASOT 500 line-up is toch briljant, de eerste 25 namen, dus als je Trance wilt; daarheen gaan!

5 verschillende zalen met de grootste namen in Trance!

€ 37,50 voor een kaartje?

Valt toch mee, en verbazingwekkend genoeg is het nog steeds niet uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 21:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Housemuziek maakt jongeren KAPOT!

Feesten tegenwoordig dus ook al :') Extreem zonde dit...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek